gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggrrrrrrrrroothoeklensquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef Ireth het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmminimalisme...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een onwijs leuk huis!
Raar kort bed?Of gewoon rare foto?
[ afbeelding ]
Link!
Volgens mij is het een douchstoel, het lijkt me niet echt makkelijk poepen op zo'n ding.quote:
Wow een bibliotheek in je kelder?! Gaaf wil ik ook!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Een spekjeskamer
[ afbeelding ]
Voor ruim 5 ton heb je wel een bibliotheek in de kelder![]()
[ afbeelding ]
Waarvan je dan nog wel even het plafond moet afwerken![]()
[ afbeelding ]
ik gok op hindoestanenquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:54 schreef flipsen het volgende:
Crisis, wat een fabriekshal met die verlichting
das echt een fantastisch huis zeg!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk raam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(jaja, ik weet dat het wel meevalt, maar vind het hele huis zo gaaf!)
HoHoHo!
[ afbeelding ]
Heel apart die ramen. Mooi beeld ook dat hoofd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk raam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HoHoHo!
[ afbeelding ]
Het huis is niet mijn ding, maar het uitzicht en de tuin (ruim een hectare!)....!!!quote:Op vrijdag 5 september 2008 16:05 schreef Ireth het volgende:
Opmerkelijk raam!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Japans restaurant aan huis?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Gasfornuis ingebouwd in de eettafel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Wel altijd ruimte om te schaken..quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:55 schreef Isabeau het volgende:
Keuken valt bijna uit elkaar:
[ afbeelding ]
Badkamer ook trouwens:
[ afbeelding ]
En in de tuin ben je wel even bezig met 'onkruid tussen de tegels'
[ afbeelding ]
linkje
Mensen dol op zwart-wit-blokjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Ik zat even de omschrijving te lezen en ik moest toch echt even nadenken over deze zin:quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:34 schreef Gwywen het volgende:
Hier een leuk huisje van een slordige 8 ton met opmerkelijke details:
Ze hebben ook een bidetquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
1970 belde. Ze willen hun inboedel terug....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook de rest van het huis
Een bidet kan meerdere functies hebben. Heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:09 schreef maok het volgende:
Ze hebben ook een bidet. Hij staat alleen wel wat ver van de wc vandaan, moet je dus met je broek op je enkels naar de andere kant van de badkamer:
Vertelquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een bidet kan meerdere functies hebben. Heb ik mij laten vertellen
Stiekum vind ik um eigenlijk nog wel erg leuk ook!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Die tienerkamer! Je zou er heimwee naar de Seventies van krijgen
uit de kenmerken:quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef Ireth het volgende:
Wat zitten er daar nou voor rare gaten in de muur?
[ afbeelding ]
quote:Voorzieningen Mechanische ventilatie
Ze zijn wel consequent!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
1970 belde. Ze willen hun inboedel terug....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook de rest van het huis
Iets zegt me dat de deur van het toilet ondoorzichtig wordt als je de deur op slot doet...quote:Op donderdag 4 september 2008 08:18 schreef Jack. het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet meer te kloppen als je naar het toilet moet, je kan het gewoon zien als er iemand op de pot zit
En dat voor slechts 1.695.000 euro! klik
Verder wel mooi huis.
Met name deze foto:quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het een grappig ideeLeuk huis idd!
Maar moeten het er nou echt zoveel gaten zijn!?quote:
Misschien van dezelfde makelaar die een itsy bitsy beetje klein is en daarom de vierde stoel als verhoging gebruikt?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 huizen direct achter elkaar waar er maar 3 stoelen staan, nieuwe trend
[ afbeelding ]
gruwelplafond
ik heb geen flauw idee, mechanische ventilatie is niet echt mijn vakgebeidquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar moeten het er nou echt zoveel gaten zijn!?
Ja?!quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
1 Wereldkaart, 2 foto's...
[ [url=http://images.funda.nl/valentinamedia/006/373/269_groot.jpg]afbeelding ]
[ afbeelding ][/url]
Zet ff dat kussen achter de bank, komt ie niet op de foto!!! hilarischquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Op hoeveel manieren kun je in deze badkamer je nek breken?
[ link | afbeelding ]
Pa werkt in de bouw en heeft een steiger achterover gedruktquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Ireth het volgende:
Aparte bedden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link!
Als je een groothoeklens gebruikt, doe het dan bij AL je foto's. Hier is wel belachelijk snel door heen te prikken.quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ][/url]
en dan hebben ze dit ervoor gebouwd:quote:OBJECTOMSCHRIJVING
Het betreft hier een garage gelegen aan de Nunspeetlaan 166 (2573 HL) te Den Haag.
Het is wel een straat met inspiratie!quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:03 schreef Gwywen het volgende:
In dezelfde straat als JDude z'n huisje staan er meer te koop.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook briljant hoe ze dat dakterras bereikbaar hebben gemaakt, een soort verlengde zwembad trap, zie maar eens een dienblad met de koffie en koekjes op het dakterras te krijgenquote:Op zondag 7 september 2008 10:54 schreef Escaflowne het volgende:
Deze woning heeft een riant dakterras:
[ afbeelding ]
En ook nog een apart rokershoekje:
[ afbeelding ]
Ter illustratie.. Daarboven zit het dakterras. Niet geschikt voor mensen die aan hoogtevrees leiden:
[ afbeelding ]
Ik vind dat echt wil iets hebben zo, dat minimalistische.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:30 schreef Ireth het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmminimalisme...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een onwijs leuk huis!
Koffie in een thermoskan en dat met de rest in een boodschappen tas en dan via een touw op hijsenquote:Op zondag 7 september 2008 12:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook briljant hoe ze dat dakterras bereikbaar hebben gemaakt, een soort verlengde zwembad trap, zie maar eens een dienblad met de koffie en koekjes op het dakterras te krijgen
Ik zie niet wat hier zo raar aan is?quote:Op zondag 7 september 2008 00:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ][/url]
Ik ben dol op kleuren, maar wat vind ik dit stijlvol gedaanquote:Op zondag 7 september 2008 10:32 schreef Escaflowne het volgende:
Fotosoep?:
[ afbeelding ]
In ieder geval veel zwart-wit:
[ afbeelding ]
Met bruin en paarse accenten (apart):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En lime accenten (alleen de lamp steekt nogal af):
[ afbeelding ]
Complimenten voor de inrichting. Huis staat in Utrecht, meer foto's hier.
Het ging dus inderdaad om de groothoeklens op de tweede foto, daar lijkt het nog wat qua ruimte maar aan de wereldkaart zie je dat daar geen zak van klopt....quote:Op zondag 7 september 2008 14:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier zo raar aan is?
Vind het er wel leuk uitzien
Mooi landgoed, zou het graag willen hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 10:55 schreef Ireth het volgende:
Loopt daar nou net een koe voorbij?
[ afbeelding ]
"Welkom bij Groen in Eigen Land, waar wij u de meest prachtige lokaties tonen!"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, en er staat ergens tussen al dat groen ook nog een huis te koop!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo moest ff goed zoeken waar de bril was... maar het lijkt me erg vreemd zitten net of je op je tafel zit te schijten..quote:Op zondag 7 september 2008 15:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Creatief met wc-pot
(let ook op de bijpassende rolhouder)
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |