Wel altijd ruimte om te schaken..quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:55 schreef Isabeau het volgende:
Keuken valt bijna uit elkaar:
[ afbeelding ]
Badkamer ook trouwens:
[ afbeelding ]
En in de tuin ben je wel even bezig met 'onkruid tussen de tegels'
[ afbeelding ]
linkje
Mensen dol op zwart-wit-blokjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Ik zat even de omschrijving te lezen en ik moest toch echt even nadenken over deze zin:quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:34 schreef Gwywen het volgende:
Hier een leuk huisje van een slordige 8 ton met opmerkelijke details:
Ze hebben ook een bidetquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
1970 belde. Ze willen hun inboedel terug....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook de rest van het huis
Een bidet kan meerdere functies hebben. Heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 6 september 2008 13:09 schreef maok het volgende:
Ze hebben ook een bidet. Hij staat alleen wel wat ver van de wc vandaan, moet je dus met je broek op je enkels naar de andere kant van de badkamer:
Vertelquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een bidet kan meerdere functies hebben. Heb ik mij laten vertellen
Stiekum vind ik um eigenlijk nog wel erg leuk ook!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Die tienerkamer! Je zou er heimwee naar de Seventies van krijgen
uit de kenmerken:quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:54 schreef Ireth het volgende:
Wat zitten er daar nou voor rare gaten in de muur?
[ afbeelding ]
quote:Voorzieningen Mechanische ventilatie
Ze zijn wel consequent!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
1970 belde. Ze willen hun inboedel terug....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook de rest van het huis
Iets zegt me dat de deur van het toilet ondoorzichtig wordt als je de deur op slot doet...quote:Op donderdag 4 september 2008 08:18 schreef Jack. het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft niet meer te kloppen als je naar het toilet moet, je kan het gewoon zien als er iemand op de pot zit
En dat voor slechts 1.695.000 euro! klik
Verder wel mooi huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |