En je hebt bij dit huis uitzicht op foutparkeerdersquote:Op donderdag 4 september 2008 11:51 schreef MdMa98 het volgende:
Best leuk zo`n hangmat midden in je kamer:
[ afbeelding ]
vond hem hier
scherp gezienquote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
En je hebt bij dit huis uitzicht op foutparkeerders
[ afbeelding ]
Dat is nog het minst erge kleurverschil in de buurt. Een 5 jaar of wat geleden werden mensen vrij gelaten om de dakgoten te schilderen, maar het moest wel in 1 van de drie kleuren: donkerrood, donkergroen of grijs. Het kleurverschil wat je op die foto ziet is gewoon het verschil tussen oude verf en nieuwe verf, maar er zijn er dus ook die drie huizen naast elkaar hebben met drie verschillende kleuren dakgoten. Das nog erger....quote:Op donderdag 4 september 2008 13:20 schreef Jose1985 het volgende:
Die grijze badkamer vind ik helemaal hip! (Jammer idd van die planken op de grond..)
En die zoek de verschillenfoto; Waarom, in godsnaam, waarom spreek je niet af om samen met de buren de dakgoot dezelfde kleur te schilderen.. Dit is toch waardeloos?
Het moet sowieso niet kunnen... Alle huizen in een rijtje op 2-onder-1-kap moeten dezelfde kleuren hebben.. PUNT UIT!quote:Op donderdag 4 september 2008 13:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is nog het minst erge kleurverschil in de buurt. Een 5 jaar of wat geleden werden mensen vrij gelaten om de dakgoten te schilderen, maar het moest wel in 1 van de drie kleuren: donkerrood, donkergroen of grijs. Het kleurverschil wat je op die foto ziet is gewoon het verschil tussen oude verf en nieuwe verf, maar er zijn er dus ook die drie huizen naast elkaar hebben met drie verschillende kleuren dakgoten. Das nog erger....
quote:BESTEMMINGSPLAN I.V.M. NIEUWBOUW (zie ook bestemmingsplanvoorschriften):
• Volgens het bestemmingsplan mag er een vrijstaande woning met een inhoud van maximaal 500 m³ gebouwd worden
Deze foto's zijn denk ik genomen doormiddel van een zogenaamde "Hoogtefoto". Dit is een soort busje met daarop een uitschuifbare "ladder" met daarop een camera bevestigd, de camera staat in contact met een laptop en zo kun je vanuit het busje zien hoe hoog je nog moet, of de camera gedraaid moet worden etc. Het mag overigens niet waaien anders gaat het feest niet door.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:33 schreef Jack. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe heeft de makelaar deze foto's genomen ?
In een mast/boom geklommen ?
Zo'n liftwagentje meegenomen ?
Bij de buren op het dak geklommen ?
De overige foto's zijn niet zo opmerkelijk, maar deze twee vielen wel op door hun perspectief.
klik
Ik zat toch eerder aan dit te denkenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Deze foto's zijn denk ik genomen doormiddel van een zogenaamde "Hoogtefoto". Dit is een soort busje met daarop een uitschuifbare "ladder" met daarop een camera bevestigd, de camera staat in contact met een laptop en zo kun je vanuit het busje zien hoe hoog je nog moet, of de camera gedraaid moet worden etc. Het mag overigens niet waaien anders gaat het feest niet door.
OMGquote:Op donderdag 4 september 2008 15:01 schreef Cothen het volgende:
In de categorie multifunctionele ruimtes:
[ afbeelding ]
In de "badkamer" (overigens formaat gangkast) kunt u u gebruik maken van:
- een antieke wasbak
- een douchkraan
tevens zijn wasmachine-aansluiting en geiser aanwezig.
Op de 1 of andere manier vind ik die konijnen op het balkon nog het opmerkelijkste, qua niet-passen-bij-de-rest (want consequent zijn ze wel, in hun wansmaak)quote:Op donderdag 4 september 2008 19:13 schreef DroogDok het volgende:
Cattegorie wansmaak?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Patio-achtig ja. Ik moest wel drie keer kijken voor ik zag wat dit moest voorstellen:quote:een patioachtige besloten tuin
dan heb je wel een makelaar met een sterke en accurate arm, als ie met zo'n ding zo'n foto's als die van dat huis kan maken...quote:Op donderdag 4 september 2008 16:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat toch eerder aan dit te denken
En als je wilt douchen en een wasmachine hebt? dan moet je volgens mij echt op de wasmachine gaan zittenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:01 schreef Cothen het volgende:
In de categorie multifunctionele ruimtes:
[ afbeelding ]
In de "badkamer" (overigens formaat gangkast) kunt u u gebruik maken van:
- een antieke wasbak
- een douchkraan
tevens zijn wasmachine-aansluiting en geiser aanwezig.
quote:Lifestyle-typen
1. Financieel beperkten
2. Stoere motorrijders
3. Prijsbewuste consumenten
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:25 schreef Gwywen het volgende:
De buurt? Wil niemand daar wonen?
[..]
Die staan al héél lang te koop!quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:38 schreef Superfast het volgende:
Bordeel te koop:
[ afbeelding ]
Mooie sfeervolle nieuwe badkamer:
[ afbeelding ]
Ziet er gaaf uit, link?quote:Op vrijdag 5 september 2008 03:27 schreef Superfast het volgende:
I.v.m. de klimaatveranderingen Tsunami-proof wonen?
[ afbeelding ]
en toch vind ik 'm gaaf!quote:
Het is een heel erg gesoepte foto, waarbij ze het gros zwart-wit hebben gemaakt en een paar kleurelementen er in hebben gelaten. Vraag me overigens niet waaromquote:
Oh...jammerquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Het is een heel erg gesoepte foto, waarbij ze het gros zwart-wit hebben gemaakt en een paar kleurelementen er in hebben gelaten. Vraag me overigens niet waarom
Die je in de gaten kan houden met de al klaarstaande telescoopquote:Op donderdag 4 september 2008 12:07 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
En je hebt bij dit huis uitzicht op foutparkeerders
[ afbeelding ]
staat ook al langer te koop, en is al vaker voorbij gekomen in eerdere topicsquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef verita het volgende:
Omschreven als 'knusse mini-benedenwoning zonder tuin'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha die emmer met touw:quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Lekker schoon water in het zwembad![]()
[ afbeelding ]
Whoopsquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:44 schreef Guard het volgende:
[..]
staat ook al langer te koop, en is al vaker voorbij gekomen in eerdere topics
Mooi!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:55 schreef Guard het volgende:
inde categorie opmerkelijke badkamers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel strak eigenlijk, alleen die vloer, tis net een scheepsdek...
link
Als ik in m'n eentje een huisjes moest kopen dan ging ik zeker voor deze! Hoe cool! Is toch prima voor in je eentje?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:51 schreef verita het volgende:
Omschreven als 'knusse mini-benedenwoning zonder tuin'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |