Bepaalde mensen hier lief aankijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:35 schreef Mark het volgende:
mini-me is al volop bezig om een tweede Marc Overmars te worden: tweebenig, venijnig schot en 3 appels hoog. Nou die Quote500 nog halenZal tzt weer eens een foto posten.
Anyway: hoe kan ik aan zo'n toffe banner uit de OP komen?
Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic # 1quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:35 schreef Mark het volgende:
Anyway: hoe kan ik aan zo'n toffe banner uit de OP komen?
Dankzij het IJsland wedstrijd topic wist jij al dat ze niet gestopt was toch ...quote:
Dank je - het was wat slordig geschreven ondekte ikquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:36 schreef DIGGER het volgende:
Conversatie gisteren, in de auto op weg naar de stad:
Glenn: Pappa, als ik strak moet plassen, dan moe tje heel hard terug naar huis rijden he?
Pappa: Ja of we zoeken ter plekke wel een gelegenheid
Glenn: In de kroeg?
Pappa: Ja bijvoorbeeld
Glenn: Dan kan jij heel veel bier drinken he, dat vind jij lekker
Pappa: Ontzettend veel bier
Glenn: Daar krijg je een dikke buik van
Kady: En tietjes
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:39 schreef DIGGER het volgende:
En Doc: De voetbal (GJS) ligt hier echt pal achter, we rijden dagelijks langs het veld en Glenn wil nu telkens precies weten hoeveel dagen het nog duurt tot hij oud genoeg is om daar te gaan voetballen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:36 schreef DIGGER het volgende:
Conversatie gisteren, in de auto op weg naar de stad:
Glenn: Pappa, als ik strak moet plassen, dan moe tje heel hard terug naar huis rijden he?
Pappa: Ja of we zoeken ter plekke wel een gelegenheid
Glenn: In de kroeg?
Pappa: Ja bijvoorbeeld
Glenn: Dan kan jij heel veel bier drinken he, dat vind jij lekker
Pappa: Ontzettend veel bier
Glenn: Daar krijg je een dikke buik van
Kady: En tietjes
Maar een pissige M thuisquote:
Cool. Doe haar maar eens de groeten van haar grootste fanquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar een pissige M thuis- maar ze werd weer vrolijk van lekker rammen op haar gitaar
Zal ik doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Doe haar maar eens de groeten van haar grootste fan
Geweldig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 23:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Zal ik doen(ik zal eens kijken of ik je een filmpje kan sturen van M die gitaar speelt
)
Ik?quote:
Ik heb een neefje van 8 die fanatiek voetbaltquote:Op donderdag 13 november 2008 05:38 schreef ruud_fr het volgende:
zijn er geen kleine tong80'jes dan?
M is ondertussen ook nog fotomodel gewordenquote:
Dus toch meer genen van haar moederquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:24 schreef Doc het volgende:
[..]
M is ondertussen ook nog fotomodel geworden
quote:
quote:
Haar spreekbeurt houdt ze a.s. donderdag dan wel weer over Liverpoolquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Haar spreekbeurt houdt ze a.s. donderdag dan wel weer over Liverpool
Vorige spreekbeurt onderwerpen: Ajax, Electrisch Gitaar en Tarantula's ...quote:
Hebben de meiden ook wel eens gedaan alleen werd het bijna genant, met een keepster die maar leunend tegen de paal ging zitten, of languit op de doellijn ging liggen zonnen...quote:Op maandag 1 december 2008 15:26 schreef tong80 het volgende:
Doc Jelle won met 24 -0 zaterdag.
Ze wilden zo graag hun tegenstander een doelpunt laten scoren.
Maar ze kregen hem er maar niet in
Ze ging heel stoer staan en de foto is een beetje van onderaf genomen, wellicht dat het meespeeltquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef DIGGER het volgende:
Eeeeeuuhh das een flinke verandering met de laatste foto zeg, er zit hier niks peuterigs meer aan.
had het graag voor gedaan, maar de stoel was te laagquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:34 schreef rubbereend het volgende:heb je het voorgedaan of alleen uitgelegd?
Ik wil gaan rodelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef Mark het volgende:
Gezien de concurrentie in Nederland (zie ook hierboven) heeft de familie Mark besloten een schaatsloopbaan terzijde te leggen en te gaan voor het sleetjerijden om zodoende als bobber op de OS terecht te komen.
Pics moeten nog gemaakt worden, hopelijk dit weekend
Cool.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Bjoro het volgende:
en dan toch een sportfoto....
eerst nog even met stoel....
[ afbeelding ]
maar daarna heel dapper zonder.
[ afbeelding ]
en het ging best goed (zegt een totaal niet objectieve pappa)
Geweldige foto's en wat een schattige kids zijn 'tquote:Op zondag 11 januari 2009 09:41 schreef DIGGER het volgende:
Nou, ze hadden eerlijk gezegd geheel geen aanmoedigingen nodig
[ afbeelding ]
Even het ijs testen (al wat eerder geschoten, voor de sneeuw)
[ afbeelding ]
IJsprinses
[ afbeelding ]
De 1e meters
[ afbeelding ]
Samen op de slee
[ afbeelding ]
Ik aan het werk gezet voor de nodige PK's
[ afbeelding ]
Glenn wou al heel snel zelf, zonder stoel of handje
[ afbeelding ]
Speciaal voor Tong
Glenn = 95% mij, maar dan met bruine ogenquote:
Die 10% is wsl 100%. Het viel me ook al op hoe Glenn op jou lijkt en Kady op Anna. Leuke fotoos!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glenn = 95% mij, maar dan met bruine ogen
Kady = 10% mamma, als ik tijdloze zwartwitfoto's van Anna pak en daarnaast zwart-wit kiekjes van Kady leg zie je serieus amper verschil.
Qua karakter is het wel meer een mengelmoesje
Zoals beloofd:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef Mark het volgende:
Gezien de concurrentie in Nederland (zie ook hierboven) heeft de familie Mark besloten een schaatsloopbaan terzijde te leggen en te gaan voor het sleetjerijden om zodoende als bobber op de OS terecht te komen.
Pics moeten nog gemaakt worden, hopelijk dit weekend
Klopt. Heb hier een foto van mezelf op ongeveer dezelfde leeftijd en Raúl zegt steeds dat ie dat zelf is. Die gelijkenis is gewoon eng.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:00 schreef DIGGER het volgende:
En DD, je moet Raul's ogen even wegdenken, maar ik zie er veel van jou in
Dat meen je niet ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef Mark het volgende:
Overigens wordt Team Mark in september versterkt met 2 nieuwe jonge talenten
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Mark het volgende:
De variant van mini-me op het verhaal van DIGGER:
Stap 1: Bloem voor bij de aardappelen en wat water.
Stap 2: Kneden
Stap 2A: Kneden
Stap 2B: Kneden
Stap 2C: Het geheim van goede pasta? Kneden
Stap 3: Het deeg rollen
Stap 3 nogmaals
Stap 4: De Gnocchi vormgeven
Stap 4: Nog meer Gnocchi vormgeven
Stap 5: De Parmigiano raspen
Stap 6: Pasta mag je eten zodra je een bord voor je neus hebt, maar wel even blazen
Stap 6: Ik ga dit hele bordje lekker opeten
Stap 7: Zo gezegd zo gedaan
Stap 1-6: laat dat doen, en wacht tot het klaar is!
[ afbeelding ]
Stap 7: Aanvallen!
[ afbeelding ]
O cool, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef Mark het volgende:
Whoah! TOF!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef Mark het volgende:
the new Tomba is bornquote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef DIGGER het volgende:
Irriteren via MSN zorgt kennelijk voor de nodige scherpte (typisch dat het bij vrouwen weer zo moet).
Ik heb in 9 dagen honderden foto's geschoten, van m'n kids op het klimrek, de slee-heuvel en vooral de ski piste. Veel te veel voor hier in elk geval, maar 1 kan ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
Erg leuk iddquote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef just me het volgende:
Terug Vind Pingels
Wat een leuk topic is dit!!!
Zooi wedstrijden afgelast - wedstrijden die wel gespeeld zijn waren gewonnen (laatst 2 wedstrijden in 3 dagen). Ze staan nu bovenaan. Tot zover de updatequote:
Feyenoord amateurs zeker. Of heb je dit verhaaltje weer verzonnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje is acht en mocht met zijn F-3 tegen de F-5 van Feijenoord spelen omdat een jeugdspeler van NIVO-Sparta naar Feijenoord ging. Verloren met 8-1. Er stond geen blanke bij de tegenstander in het team.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Of heb je dit verhaaltje weer verzonnen.
Leuk dat je hier ook komt zieken. Ik zuig niks uit m'n duim.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Feyenoord amateurs zeker. Of heb je dit verhaaltje weer verzonnen.
wat een gevaarlijke hooligansquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Kwam ie trots thuis met zijn Feijenoord poster. Is ie met zijn vader, echte Ajacied, pijltjes op gaan gooien
Feyenoord BVO heeft in ieder geval geen F5.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat je hier ook komt zieken. Ik zuig niks uit m'n duim.
Over duim gesproken. Gezien je posts heb je die nog steeds in je mond.
lekker belangrijk...gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord BVO heeft in ieder geval geen F5.
Dan F4 big dealquote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Feyenoord BVO heeft in ieder geval geen F5.
Dan tegen de amateurs.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet. De amateurs wel.
Nounou tong, denk aan je hart.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
Dan tegen de amateurs.
Wat kan mij of Jelle dat nou rotten.
Nu opdonderen hier
Ze vond Davids altijd als linkshalf wel goed en haar speelstijl heeft daar ook veel van weg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Welke (oud) profvoetballer op de linkshalf positie is haar grote voorbeeld en welke het meest gelijkend qua speelstijl?
Voor mijn neefje geldt precies het omgekeerde. Leuk stukkie overigens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Als linkhandige (al vanaf dag 1) is Glenn wel rechtsbenig, maar kan hij ook goed met links uit de voeten. Als ie dat erin weet te houden....
zoals Ronald de Boer zeg maar !quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Als linkhandige (al vanaf dag 1) is Glenn wel rechtsbenig, maar kan hij ook goed met links uit de voeten. Als ie dat erin weet te houden....
Kadyquote:Kady houdt dat nog niet te lang vol, die gaat dan als keeper pirouettes staan draaien als een ballerina in de goal of "blaasbloemen" (uitgebloedie paardebloemen dus) plukken en leegblazen.
Ze kan al wel bijzonder goed lopen met de bal, maar het is een mix van voetballen en spelen, want als ik een keepers houding aanneem, dan dribbelt ze juist weg van me, naast de goal, omda tik de bal niet mag pakken.
28 April, dit roept om een updatequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef PyTh het volgende:
In Mei komt er in ieder geval weer een mascotte bij :-)
Hou ons op de hoogte hè ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als ik dat zo lees kan ik niet wachten om mijn meisje te zien voetballen. Helaas moet ze eerst nog even leren lopen, dus duurt nog wel even
Wat een held, wat een heldquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Verhaaltje voor de Eindhovense Mascottes:
Glenn had net Opa aan de telefoon, vertelde dat hij elke dag aan het voetballen is.
"Heb je PSV - Ajax gezien?" vroeg Opa
"Nee" zei Glenn en hij keek me vragend aan
"Toen zaten we op de boot" vulde ik aan.
"Maar weet je wel hoeveel het geworden is?" vroeg opa vervolgens.
Reactie van Glenn in een split-second: "6-2!!!!"
Die pretoogjes, priceless.
En ik heb echt niks hoeven zeggen.
Vervolgens gooide hij ook nog even de eredivisie uitslagen vna afgelopen weekend eruit, alsmede de belangrijkste in de Serie A met speciale aandacht voor Napoli (hij wist rust, eindstand, wie thuis speelde, naam en rugnummer doelpuntenmaker en de minuut waarin gescoord werd. Ik zeg, die kennis is nog betrouwbaarder dan een DNA test over wie z'n ouders zijn)
Over 3 maanden wordt ie 5....
feli Doc...leuk man !quote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef Doc het volgende:
M haar team is (weer) kampioen. Dit weekend geworden. Ze hadden het zelf nog niet in de gaten maar door de uitslagen dit weekend (ze hoefden zelf niet te spelen) zijn ze in hun eerste jaar D weer kampioen geworden
Ik ben ook linkshandig en rechtsbenig, maar ik kan vrij weinig met m'n linkerbeenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op het veld ernaast speelde een mij totaal onbekende kleurcombi tegen een elftal dat Glenn direct als "Milan" en "Boe!!!!! bestempelde. En terecht uiteraard.
De officiele "kampioenswedstrijd" moeten ze tegen nu tegen dezelfde club als waar ze vorig jaar kampioen tegen geworden zijn. En die club was vorig jaar ook al gepikeerd dat zij de kampioenswedstrijd tegen de dames moesten spelenquote:
Dat was M die vanavond haar kampioens wedstrijd gespeeld had en daarna feest. Ze waren al kampioen, voor deze wedstrijd maar vandaag de laatstet officiele wedstrijd van het seizoen. Die in stijl met 10-1 gewonnen was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef Doc het volgende:
Wij zijn Kampioen!!!!
Ik heb nog wel leuke fotoos van het kampioensfeestje en de wedstrijd. Ik stuur je er wel eentje of zo - er is een heel aardige van M tijdens de wedstrijd hoe je ziet dat ze haar ellebogen goed gebruikt (niet in het gezicht hoor)quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
en vorige week riep ie toen hij in het sportjournaal Chelsea zag: "Is dat FC Den Bosch?"
Leuk !quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Raúl is steeds meer bezig met voetballen, of meer met dingen die papa doet. "wat ga jij doen?, vraagt ie. "Papa gaat naar PSV" en plop: "mag ik ook mee?". Ik koop geen spullen voor hem maar hij is lid gemaakt voor de Phoxy-club en krijgt dus elke twee maanden een cadeautje. Vind ie prachtig. Het logo herkent ie direct en vorige week riep ie toen hij in het sportjournaal Chelsea zag: "Is dat FC Den Bosch?"
Hij is dik 2 en een half.
Nog even een paar recente foto's erbij:quote:gjs
adodenehag
fajnort
napoli
twente
herenfeen
bajern munsjen
arssenol
mentsjster joenaitet
inter
fjorentina
folemdam
denis
hamsik
lawezzi
kannavaro
iezo
santacrose
blasi
zalazeta
contini
gargano
magio
Nee op zijn Italiaans uitverdedigen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:57 schreef rubbereend het volgende:
je leert hem toch wel meteen links en rechts trappen hè?
Talent moet de ruimte hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef tong80 het volgende:
Digger wat een grote tuin om het hem te leren
Op zich niet heel hard - maar wel fel. Het is een typische foto hoe ze duels ingaat. Of de meiden nou een kop groter zijn en anderhalf keer zo zwaar, of met z'n tweeen - het is de beuk er in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Doc: Meer als in "Achter de rug van de scheids om in het middenrif van de tegenstander (a la Gattuso)?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Geweldige foto Mark
Bjoro: Dat softbalzinnetje roept natuurlijk ook om een foto!
Doc: Meer als in "Achter de rug van de scheids om in het middenrif van de tegenstander (a la Gattuso)?
Glenn was vanmiddag op een andere PC wat aan het schrijven, louter voetbalclubs/namen. Het was zo mooi en lief dat hij nu ook even achter de toetsen komt:
[..]
Nog even een paar recente foto's erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is een bal uit de lucht/handen geen probleem meer en moeten pa en ma er allebei regelmatig aan geloven en de prosecco campari laten staan voor een potje voetballen.
quote:fajnort
bajern munsjen
mentsjster joenaitet
De kampioenschappen gaan zich reigenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Doc het volgende:
Net de indeling gezien en de kern van het team van M blijft ook seizoen 2009-2010 bij elkaar
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef Bjoro het volgende:
ff de ontwikkeling van de engelstalige-zangcarriere !
Ook zo 'cool' gefilmdquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef Bjoro het volgende:
Whahahaha geweldig, dat fonetische Engels.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef Bjoro het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Whahahaha geweldig, dat fonetische Engels.
Hier van het weekend (lang weekend weg) bijna in m'n broek gepiest van het lachen.
Glenn vroeg zaterdag of we weer terug gingen naar "Halve Mandarijn" waar we de dag ervoor waren
Ehh
Tjsa
Wat?
Alphen aan de Rijn
De kids van Digger lijken op hun moeder Bluezz.quote:
Ja, zit veel EW in, maar bij Glenn ook wat geDiggerquote:Op maandag 29 juni 2009 01:02 schreef tong80 het volgende:
De kids van Digger lijken op hun moeder Bluezz.
Wat denk jij ?
Hij heeft wel de arrogantiequote:Op maandag 29 juni 2009 01:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zit veel EW in, maar bij Glenn ook wat geDigger
Axel was er zelf bij:quote:Op maandag 27 juli 2009 21:10 schreef Bjoro het volgende:
opa en oma waren bij de tour geweest !
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:10 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:10 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel was er zelf bij:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:00 schreef Bjoro het volgende:
tijdens de vakantie...in een bal op het water.
Met de tefeoon gefilmd, dus helaas gedraaid !
Leuk filmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:00 schreef Bjoro het volgende:
tijdens de vakantie...in een bal op het water.
Met de tefeoon gefilmd, dus helaas gedraaid !
Je hebt het getroffen Diggerquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:01 schreef DIGGER het volgende:
Euh, t'is qua karakter 2 druppels mij, en qua uiterlijk ook verreweg het meeste van mij.
Mamma heeft haar eigen mini-me:
[ afbeelding ]
voetballer van Napoli, favo-club van DIGGER (en dus van Glenn)quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Een spaanse italiaanse hollandse schone
Glenn wordt groot zegen waar je het precies over hebt qua namen en termen, geen idee
indoctrinatie galorequote:Op zondag 6 september 2009 01:13 schreef Bjoro het volgende:
voetballer van Napoli, favo-club van DIGGER (en dus van Glenn)
quote:Op woensdag 9 september 2009 06:46 schreef Mark het volgende:
Binnenkort foto's van mijn nieuwste 2 selectiespelers
Milan, Milan. Who the f*ck is Milan!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef PyTh het volgende:
Hier een foto van onze jongste telg, Milan, geboren 24-04-2009
[ afbeelding ]
Ik weet welke buitenlandse club je favoriet is.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef PyTh het volgende:
[ afbeelding ]
Je had ook voor Ambrossini kunnen kiezenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef PyTh het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Mark (en moeder M natuurlijk) !!!!!quote:
Dat hoor ik de laatste tijd steeds vaker om me heen ja, mij valt het dan toch minder op, daar ik hem elke dag zie.quote:Op maandag 14 september 2009 17:51 schreef Dylan Dog het volgende:
DIGGER, Glenn is veranderd vind ik!
Ben benieuwdquote:Zal eens kijken of ik mijn kids nog ergens vandaan kan halen...
JAAAAAAAAAquote:
Waar denk je dat we (lees mevrouw Mark) die naam vandaan hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 17:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Mark (en moeder M natuurlijk) !!!!!
Weet je dat ik ooit een boek van je heb gekregen dat waarin de naam van je dochter in de titel staat?
Grappigquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Waar denk je dat we (lees mevrouw Mark) die naam vandaan hebben?
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
de kinderbescherming is zojuist op de hoogte gesteld
sorry, zal er aan denkenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:19 schreef Mark het volgende:
Zeker terecht, sinds wanneer krijgen kinderen geen bier meer in het stadion?
Moet er gefeliciteerd worden?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal ook eens foto's gaan plaatsen
nu kan het
Bij de buren heeft ie nu toch zijn foto's? Of je ze nou hier of daar zietquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar de anderen
Jammer dat Digger hier niet meer post
quote:
Axel post ondertussen zelf op FOK!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Mark het volgende:
Wow, al bijna een jaar geen posts meer, zal binnenkort weer eens wat plaatsen
juist daar heb ik hem los gelatenquote:
Geweldig Ik zag hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel post ondertussen zelf op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |