Dat meen je niet ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef Mark het volgende:
Overigens wordt Team Mark in september versterkt met 2 nieuwe jonge talenten
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:07 schreef Mark het volgende:
De variant van mini-me op het verhaal van DIGGER:
Stap 1: Bloem voor bij de aardappelen en wat water.
Stap 2: Kneden
Stap 2A: Kneden
Stap 2B: Kneden
Stap 2C: Het geheim van goede pasta? Kneden
Stap 3: Het deeg rollen
Stap 3 nogmaals
Stap 4: De Gnocchi vormgeven
Stap 4: Nog meer Gnocchi vormgeven
Stap 5: De Parmigiano raspen
Stap 6: Pasta mag je eten zodra je een bord voor je neus hebt, maar wel even blazen
Stap 6: Ik ga dit hele bordje lekker opeten
Stap 7: Zo gezegd zo gedaan
Stap 1-6: laat dat doen, en wacht tot het klaar is!
[ afbeelding ]
Stap 7: Aanvallen!
[ afbeelding ]
O cool, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef Mark het volgende:
Whoah! TOF!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:12 schreef Mark het volgende:
the new Tomba is bornquote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef DIGGER het volgende:
Irriteren via MSN zorgt kennelijk voor de nodige scherpte (typisch dat het bij vrouwen weer zo moet).
Ik heb in 9 dagen honderden foto's geschoten, van m'n kids op het klimrek, de slee-heuvel en vooral de ski piste. Veel te veel voor hier in elk geval, maar 1 kan ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
Erg leuk iddquote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef just me het volgende:
Terug Vind Pingels
Wat een leuk topic is dit!!!
Zooi wedstrijden afgelast - wedstrijden die wel gespeeld zijn waren gewonnen (laatst 2 wedstrijden in 3 dagen). Ze staan nu bovenaan. Tot zover de updatequote:
Feyenoord amateurs zeker. Of heb je dit verhaaltje weer verzonnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje is acht en mocht met zijn F-3 tegen de F-5 van Feijenoord spelen omdat een jeugdspeler van NIVO-Sparta naar Feijenoord ging. Verloren met 8-1. Er stond geen blanke bij de tegenstander in het team.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Of heb je dit verhaaltje weer verzonnen.
Leuk dat je hier ook komt zieken. Ik zuig niks uit m'n duim.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Feyenoord amateurs zeker. Of heb je dit verhaaltje weer verzonnen.
wat een gevaarlijke hooligansquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef tong80 het volgende:
Kwam ie trots thuis met zijn Feijenoord poster. Is ie met zijn vader, echte Ajacied, pijltjes op gaan gooien
Feyenoord BVO heeft in ieder geval geen F5.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk dat je hier ook komt zieken. Ik zuig niks uit m'n duim.
Over duim gesproken. Gezien je posts heb je die nog steeds in je mond.
lekker belangrijk...gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord BVO heeft in ieder geval geen F5.
Dan F4 big dealquote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Feyenoord BVO heeft in ieder geval geen F5.
Dan tegen de amateurs.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet. De amateurs wel.
Nounou tong, denk aan je hart.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:43 schreef tong80 het volgende:
Dan tegen de amateurs.
Wat kan mij of Jelle dat nou rotten.
Nu opdonderen hier
Ze vond Davids altijd als linkshalf wel goed en haar speelstijl heeft daar ook veel van weg.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Welke (oud) profvoetballer op de linkshalf positie is haar grote voorbeeld en welke het meest gelijkend qua speelstijl?
Voor mijn neefje geldt precies het omgekeerde. Leuk stukkie overigens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Als linkhandige (al vanaf dag 1) is Glenn wel rechtsbenig, maar kan hij ook goed met links uit de voeten. Als ie dat erin weet te houden....
zoals Ronald de Boer zeg maar !quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef DIGGER het volgende:
Als linkhandige (al vanaf dag 1) is Glenn wel rechtsbenig, maar kan hij ook goed met links uit de voeten. Als ie dat erin weet te houden....
Kadyquote:Kady houdt dat nog niet te lang vol, die gaat dan als keeper pirouettes staan draaien als een ballerina in de goal of "blaasbloemen" (uitgebloedie paardebloemen dus) plukken en leegblazen.
Ze kan al wel bijzonder goed lopen met de bal, maar het is een mix van voetballen en spelen, want als ik een keepers houding aanneem, dan dribbelt ze juist weg van me, naast de goal, omda tik de bal niet mag pakken.
28 April, dit roept om een updatequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef PyTh het volgende:
In Mei komt er in ieder geval weer een mascotte bij :-)
Hou ons op de hoogte hè ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als ik dat zo lees kan ik niet wachten om mijn meisje te zien voetballen. Helaas moet ze eerst nog even leren lopen, dus duurt nog wel even
Wat een held, wat een heldquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Verhaaltje voor de Eindhovense Mascottes:
Glenn had net Opa aan de telefoon, vertelde dat hij elke dag aan het voetballen is.
"Heb je PSV - Ajax gezien?" vroeg Opa
"Nee" zei Glenn en hij keek me vragend aan
"Toen zaten we op de boot" vulde ik aan.
"Maar weet je wel hoeveel het geworden is?" vroeg opa vervolgens.
Reactie van Glenn in een split-second: "6-2!!!!"
Die pretoogjes, priceless.
En ik heb echt niks hoeven zeggen.
Vervolgens gooide hij ook nog even de eredivisie uitslagen vna afgelopen weekend eruit, alsmede de belangrijkste in de Serie A met speciale aandacht voor Napoli (hij wist rust, eindstand, wie thuis speelde, naam en rugnummer doelpuntenmaker en de minuut waarin gescoord werd. Ik zeg, die kennis is nog betrouwbaarder dan een DNA test over wie z'n ouders zijn)
Over 3 maanden wordt ie 5....
feli Doc...leuk man !quote:Op maandag 4 mei 2009 23:53 schreef Doc het volgende:
M haar team is (weer) kampioen. Dit weekend geworden. Ze hadden het zelf nog niet in de gaten maar door de uitslagen dit weekend (ze hoefden zelf niet te spelen) zijn ze in hun eerste jaar D weer kampioen geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |