Hoog en laag water hèquote:Op woensdag 3 september 2008 19:33 schreef jna het volgende:
+0.5 meter in Den Haag. wat nou hele randstad onder water
Ik dacht aan: de Halve SC verzuiptquote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Zat te twijfelen tussen...
Niet gewenst in Twente
Waar het water tot onze lippen komt
en How low can you go.
Ach ja, het eerste zal de kust bij Den Haag overstromen.. dan stroomt het via Delft.. richting Rotterdam, Vlaardingen... en ik zit dan opgesloten.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:33 schreef jna het volgende:
+0.5 meter in Den Haag. wat nou hele randstad onder water
Hoe laag (onder zeeniveau) woon jij...quote:
Niet zo bar laag denk ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe laag (onder zeeniveau) woon jij...
Ik dacht eerst aan... 1.6m ... maar dat bleek dus 0.6m te zijn..quote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet zo bar laag denk ik.
Ik denk zelfs hoger.
*zoekt op
Ik ben hier niet zo heel bang voor natte voetenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan... 1.6m ... maar dat bleek dus 0.6m te zijn..
Compententie: informeren.... onvoldoendequote:Op woensdag 3 september 2008 19:39 schreef jna het volgende:
Stuurt inholland vandaag (3 dagen nadat het schooljaar is begonnen) een brief dat mijn afdeling is verhuist naar een ander gebouw.
NO SHIT SHERLOCK! Ik dacht al: wat is het stil en leeg in het oude gebouw
Die komen dus naar jouw huisquote:Op woensdag 3 september 2008 19:41 schreef eer-ik het volgende:
M'n ouders zitten op -1,2
Dat zal ze leren
Fuck zeg!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
over how low can you go gesproken..
* Bootje84 is geplayed, gepwnd, geownd en genaaid...
Ik zou naar Hongarije gaan, naar die collega van mij.. gisteravond heeft mevrouw dus even doodleuk vriendelijk verzocht of ik niet wilde komen, want haar ex was weer langs geweest en ze had weer gevoelens voor hem gekregen..
pff, wat een kuthoer.. met een beetje geluk krijg ik nu het geld voor mn ticket terug, maar poe he.. 2e vakantie dit jaar die ik moet annuleren.. tiefuszooi.. kutwijven
Toepasselijke TT nu wel jaquote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
over how low can you go gesproken..
Nu maak je me wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 3 september 2008 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
mochten jullie dr tieten ofzo willen zien, ik heb nog wel foto's van haar.. genomen terwijl ze achter de webcam zat..![]()
heb er 129...
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
mochten jullie dr tieten ofzo willen zien, ik heb nog wel foto's van haar.. genomen terwijl ze achter de webcam zat..![]()
heb er 129...
dignity..?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu maak je me wel nieuwsgierig![]()
Maar dan kan ik ook zeggen... How low can you go...Gun haar die waardigheid toch maar... ook al is een vies takkewijf...
dan is het "en smutig hora"quote:Op woensdag 3 september 2008 20:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dignity..?
die verdient ze eigenlijk niet.. ze heeft me keihard zitten playen...
jij hebt weer een webcamslet...quote:
wist zij veel dat ik heel snel op print-screen kan drukken?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij hebt weer een webcamslet...
Geen bewegende beelden?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wist zij veel dat ik heel snel op print-screen kan drukken?
Camtasiaquote:Op woensdag 3 september 2008 20:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wist zij veel dat ik heel snel op print-screen kan drukken?
had je daar niet eerder mee kunnen komen? had ik uren materiaal gehad....quote:
google eens: Webcam + capturequote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
had je daar niet eerder mee kunnen komen? had ik uren materiaal gehad....
Zoek je er nog 1?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef Bootje84 het volgende:
zie boven.. ik zocht naar print-screen proggie.. ach, 100+ plaatjes is ook leuk
staat al geïnstalleerdquote:Op woensdag 3 september 2008 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zoek je er nog 1?
http://www.gadwin.com/printscreen/
Whehe.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef mash_ het volgende:
ik vind het beetje kansloos om fotos van mensen te gaan maken als je webcam aan hebt zonder dat ze weten dat je het doet maar ok..
nee, tis netjes wat zij mij flikt..? me weken aan het lijntje houden om op het laatste moment af te blazen... 's-middags nog afgesproken om met haar en haar zusje naar Hongarije-Denemarken voetbalwedstrijd te gaan, om dan 's-avonds te zeggen "we need to talk", i want you not to come.....quote:Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef mash_ het volgende:
ik vind het beetje kansloos om fotos van mensen te gaan maken als je webcam aan hebt zonder dat ze weten dat je het doet maar ok..
Had jij die fotos al niet voordat ze je dat filkte gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee, tis netjes wat zij mij flikt..? me weken aan het lijntje houden om op het laatste moment af te blazen... 's-middags nog afgesproken om met haar en haar zusje naar Hongarije-Denemarken voetbalwedstrijd te gaan, om dan 's-avonds te zeggen "we need to talk", i want you not to come.....
ja klopt.. maar niet met de gedachte van "als... dan ... "quote:Op woensdag 3 september 2008 20:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Had jij die fotos al niet voordat ze je dat filkte gemaakt
Lijkt me logisch, anders zou je heeeeel erg zijnquote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef Bootje84 het volgende:
ja klopt.. maar niet met de gedachte van "als... dan ... "
Ook redelijk "tja..." iddquote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef Bootje84 het volgende:
en aan de andere kant.. als je je volle verstand gebruikt, ga je niet in je blote snee (met streepje) voor je webcam staan...
Mwa nog vind ik het niet kunnenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja klopt.. maar niet met de gedachte van "als... dan ... "
gewoon voor de fun.. no harm intended.. doe ik nu nog steeds niet, maar goed.. tja.
Nee, dat is niet netjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee, tis netjes wat zij mij flikt..? me weken aan het lijntje houden om op het laatste moment af te blazen... 's-middags nog afgesproken om met haar en haar zusje naar Hongarije-Denemarken voetbalwedstrijd te gaan, om dan 's-avonds te zeggen "we need to talk", i want you not to come.....
Mwah, vind het niet echt schokkend hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
En zeg niet dat ik wat zij deed goed is ofzo hoormaar gewoon fotos maken als ze het niet weet vind ik niet helemaal ok. Maarja wie ben ik .
ik ben het ook niet met je oneens, maarja.. ik heb het gedaan.. tja, en nu flikt ze me dit.. beetje jammer..quote:Op woensdag 3 september 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa nog vind ik het niet kunnenmaar ok.
En zeg niet dat ik wat zij deed goed is ofzo hoormaar gewoon fotos maken als ze het niet weet vind ik niet helemaal ok. Maarja wie ben ik .
Ik zeg niet dat het schokkend is... Alleen jij zal het toch ook niet leuk vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, vind het niet echt schokkend hoor
Jij hebt er inderdaad aardig wat op je naam staan!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik ben het ook niet met je oneens, maarja.. ik heb het gedaan.. tja, en nu flikt ze me dit.. beetje jammer..
ennuh, misschien is dit weer een legendarisch Bootje-topic..
ik zal de foto's ook niet op internet plaatsen, maar goed. het jeukt soms wel... hou verder wel mn gedeist ermee..quote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat is niet netjes.
Maar lost het wat op als je d'r 'terugpakt' op wat voor manier dan ook?
Gedraag je gewoon volwassen, ook al is het echt een kutstreek.
Blijkt maar weer dat ze weinig fatsoen in d'r donder heeft, zo iemand moet je sowieso niks mee te maken hebben. Verlaag je alsjeblief niet naar dat niveau.
Als mijn vriendin screenshots van mij op de webcam neemt zal ik daar niet mee zitten hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 20:59 schreef mash_ het volgende:
Ik zeg niet dat het schokkend is... Alleen jij zal het toch ook niet leuk vinden
Ja daar zeg je me watquote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Als mijn vriendin screenshots van mij op de webcam neemt zal ik daar niet mee zitten hoor
Dat zei ik ook al, alleen dan in andere woorden.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat is niet netjes.
Maar lost het wat op als je d'r 'terugpakt' op wat voor manier dan ook?
Gedraag je gewoon volwassen, ook al is het echt een kutstreek.
Blijkt maar weer dat ze weinig fatsoen in d'r donder heeft, zo iemand moet je sowieso niks mee te maken hebben. Verlaag je alsjeblief niet naar dat niveau.
Of het nou via een messenger of via een verborgen camera in je kamer is doet er imo inderdaad ook niet toe.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa nog vind ik het niet kunnenmaar ok.
hahaquote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Als mijn vriendin screenshots van mij op de webcam neemt zal ik daar niet mee zitten hoor
veertien punt gif.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zal de foto's ook niet op internet plaatsen, maar goed. het jeukt soms wel... hou verder wel mn gedeist ermee..
Mja, ik doe niet aan teruglezen, ken niet weten dusquote:Op woensdag 3 september 2008 21:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, alleen dan in andere woorden.
De eerste paar dagen/weken doet het pijn.. over 2 weken genoeg lekkere wijven op de reunie van de mavo,.. althans je mag hopen dat ze nu nog lekker zijn... en niet al over hun hoogtepunt heen zijn..quote:Op woensdag 3 september 2008 21:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zal de foto's ook niet op internet plaatsen, maar goed. het jeukt soms wel... hou verder wel mn gedeist ermee..
ik weet nou niet wie ik zou willen scoren..? kwam wel Daisy tegen in de Tuinen vrijdag.. die is ook aanwezigquote:Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De eerste paar dagen/weken doet het pijn.. over 2 weken genoeg lekkere wijven op de reunie van de mavo,.. althans je mag hopen dat ze nu nog lekker zijn... en niet al over hun hoogtepunt heen zijn..
Zo rond deze tijd zitten ze vaak wel op een goed niveauquote:Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De eerste paar dagen/weken doet het pijn.. over 2 weken genoeg lekkere wijven op de reunie van de mavo,.. althans je mag hopen dat ze nu nog lekker zijn... en niet al over hun hoogtepunt heen zijn..
Ik ben blij dat Marieke en/of Claudia niet aanwezig zijn...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik weet nou niet wie ik zou willen scoren..? kwam wel Daisy tegen in de Tuinen vrijdag.. die is ook aanwezig
zou julien nog komen..? en Rena?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Marieke en/of Claudia niet aanwezig zijn...
van Marieke?!?quote:
zijn er 6quote:Op woensdag 3 september 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
mash_ niewe UI
Geen idee over wie het gaatquote:
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiquote:
Die had ze toendertijd niet echt.. Het tietenlied moest nog gezongen worden... Claudia daarentegen!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee over wie het gaat
Post tits or gtfo!
claudia had ze goed hangen.. maar daar laat je je kat niet eens tegenaan pissen..quote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die had ze toendertijd niet echt.. Het tietenlied moest nog gezongen worden... Claudia daarentegen!
levenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
Nog even een melding van leven vanaf hier
Dat is mooi!!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiien tof
en nat
Herkenbaar...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:41 schreef Californium het volgende:
anders natelke keer een beetje regen en dan weer droog en dan de hele dag lang
Zoiets jah....quote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Had ik ook in Zweden...
Regen, 1 uurtje stralend mooi weer... 15 minuten later wolkbreuk...
Same shit, different day.quote:
stuur maar doorquote:Op woensdag 3 september 2008 20:22 schreef Bootje84 het volgende:
heb er 129...
Ik heb ze gezien.. niet erg bijzonder.quote:
dat boeit niet.. doorsturenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien.. niet erg bijzonder.
Inholland?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
Waarom doet het cijferregistratiesysteem het opeens niet meer.....![]()
gebeurt er eens wat in Zeeland, moet iedereen binnen blijvenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
Grote brand met asbest hier vlakbij: P2000 topic #11![]()
En het stinkt enorm buiten, dus ik blijf veilig binnen
Lijkt me in dit geval niet verkeerdquote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef jna het volgende:
[..]
gebeurt er eens wat in Zeeland, moet iedereen binnen blijven
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef The_Dean het volgende:
Pics, or it didn't happen!
quote:
Ja, ik ga toch ook zoquote:Op woensdag 3 september 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
Ik ga zo maar proberen te slapen denk ik, het is weer niks vanavond![]()
Deze week tot 22.30, lig nu in bed.quote:
Tijd voor nog een account danquote:Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deze week tot 22.30, lig nu in bed.
Hoezo?quote:
quote:
Redelijk, hangt er vanaf hoe/watquote:Op woensdag 3 september 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
Piles jij was toch zoeen vliegtuigen freak?
Allesquote:
quote:
quote:
Ga je mond eens spoelen!!!quote:
Preciesquote:Op woensdag 3 september 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze was toch voor werk, en die andere voor thuis![]()
Ja, ik weet dat het mobiel/pc is
Dat zijn geen vliegtuigenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:52 schreef Houniet het volgende:
Nou dan moet je hem even op Discovery Channel zetten!
Sorry moederquote:
Boeiend, maar wel vetquote:
Same old same old. Daarzo?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga slapen..
veel plezier met jullie geile neukseks![]()
![]()
Idem Ditoquote:
Straaljagers ofzoquote:Op woensdag 3 september 2008 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Wat is er voor dan Kees/Hou?
Tering een zoeeen ding kan een voetbalveld aan munitie vullenquote:
Ach, dan kan het alleen maar beter worden toch?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:58 schreef Piles het volgende:
Morgen om kwart voor 8 weer de wekker, dus ik ben ook maar weg. Hopen dat ik nu iets eerder in slaap val (gister was het half 3 ofzo).
Tot morgen
Geef het wat tijd, dan komt er vanzelf een onderwerpquote:Op donderdag 4 september 2008 08:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Iemand die een onderwerp weet om erin te gooien, anders zijn we strax nog bij de goedemiddag
Succesquote:Op donderdag 4 september 2008 09:01 schreef Bravebart het volgende:
Geef het wat tijd, dan komt er vanzelf een onderwerp
Dat dusquote:Op donderdag 4 september 2008 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben ook aan het werk
Maar het is hier uitgestorven
cali
weinig vriendjes/vriendinnetjes hier hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef Bootje84 het volgende:
goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!
heb ik het vergooid?quote:Op donderdag 4 september 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weinig vriendjes/vriendinnetjes hier hoor
dat laatstequote:Op donderdag 4 september 2008 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
heb ik het vergooid?
of is het rustig?
hihi. hijs fijnquote:
Dat is mijn humor wel ditquote:
het zal rustig blijven hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 13:24 schreef Milou__ het volgende:
rustig hier
edit: nu zijn dr net wat mensen bij gekomen![]()
samequote:
Jij doet nooit watquote:Op donderdag 4 september 2008 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
same
heb de laatste twee uur ook niks meer aan m'n werk gedaan
quote:
Ik ook niet. Ik zit in de zelfde sfeer als gisteren, niets uit mijn handen krijgen, niet eens voor mezelf..quote:Op donderdag 4 september 2008 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
same
heb de laatste twee uur ook niks meer aan m'n werk gedaan
Misschien kun je ondertussen vast zoeken naar een paar alternatievenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:18 schreef Kremers het volgende:
Oké, dan neem ik morgen even contact met ze opIk zou nu namelijk al stage moeten lopen, dus er is van mijn kant wat haast bij
dat wou ik net zeggen...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kun je ondertussen vast zoeken naar een paar alternatieven
2 zielen, 1 gedachtequote:Op donderdag 4 september 2008 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat wou ik net zeggen...
nooit op 1 bedrjif hopen.
gmtaquote:
Daar ben ik de laatste week ook mee bezig geweest. Maar dat is nog best lastig voor mijn afstudeerprofiel, de meeste bedrijven zijn op zoek naar programmeurs en of content designers. Ik ben meer van de strategische marketing. Punt is alleen, het bedrijf moet bezig zijn met Interactieve Media, dus ik kan niet zo maar een bedrijf benaderen... Anders voldoet de stage niet en krijg ik mijn punten ook niet....quote:Op donderdag 4 september 2008 14:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien kun je ondertussen vast zoeken naar een paar alternatieven
Nou nou, wat een vertrouwen weerquote:Op donderdag 4 september 2008 14:37 schreef Cuegirllie het volgende:
wees blij piles.. nu zit je binnen
quote:
Dat zei ik ook altijdquote:Op donderdag 4 september 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
Er zit nu tenminste nog iemand naast die in kan grijpen![]()
Mooi, als ze het terugleest kan ik jou de schuld gevenquote:
Ik heb eigenlijk geen idee meerquote:bij m'n eigen lessen, twee keer nodig gehad
Ik zelfs bij het afrijdenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd
bij m'n eigen lessen, twee keer nodig gehad
Mag ik aansluiten?quote:
natuurlijk mag dat.. wil je ook nog vertellen waarom, of boeit dat niet?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:30 schreef Jipje het volgende:
[..]
Mag ik aansluiten?
Ow en natuurlijk ook even zwaaien in dit zwaaitopic![]()
Ik heb gewoon geen zin meer... Bijna vakantiequote:Op donderdag 4 september 2008 15:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat.. wil je ook nog vertellen waarom, of boeit dat niet?
Die luistert 3fm toch?quote:
ookquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ook
voglens mij zei ie laatst dat ie ook genoemd wilde worden voor dat.. dusja
?quote:
ow! Jaquote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ook
voglens mij zei ie laatst dat ie ook genoemd wilde worden voor dat.. dusja
U riep?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Mannen horen ook dipjes te hebben
Je snapt wat we bedoelen tochquote:
Misschien heb je ook een rekening ingestuurd?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
Luister nooit meer 538(alleen nog MIDNR, maar dat is nu dus gestopt
)
[..]
U riep?
Nee, dat ook nietquote:Op donderdag 4 september 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien heb je ook een rekening ingestuurd?
Welk?quote:Op donderdag 4 september 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt wat we bedoelen toch
Ik dacht, ik zoek even een leuk plaatje van dipsaus, kom je dit tegen: http://images.google.nl/images?q=dip
Ja ik snap het welquote:Op donderdag 4 september 2008 16:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt wat we bedoelen toch
Ik dacht, ik zoek even een leuk plaatje van dipsaus, kom je dit tegen: http://images.google.nl/images?q=dip
Omdat we het over 'dip' hadden misschienquote:Op donderdag 4 september 2008 16:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Een leuk plaatje van dipsaus, hoe en waarom kom je er op om dat te zoeken!
Mwah, vermaken is een groot woordquote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie vermaken je weer, mooi zo.. ga ik ervandoor![]()
Dat is alleen bij jou, ik krijg de hele paginaquote:Op donderdag 4 september 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dacht je van die 2e?
Of is dat alleen bij mij
Doei!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Jullie vermaken je weer, mooi zo.. ga ik ervandoor![]()
Ik ga met vakantie!quote:
quote:
Helemaal nergens heenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:47 schreef Californium het volgende:
waar ga jij eigenlijk heen Piles
Kom Naar Edinburgh !!!quote:Op donderdag 4 september 2008 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal nergens heen
Weiger nog steeds om alleen te gaan![]()
Al hou ik nog steeds Ryanair enzo in de gaten voor hele goedkope tickets, maar daar moet ik mee stoppen eigenlijk
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
mash_tis zo tof hier... Mijn stagebegeleidster is zo tof! En soms een beetje.....jeweetwel dat ik zeg... En als we het nou zo en zo doen... Oja das is een goeed punt
Ze is een beetje chaotisch
quote:
Zo, das aardig watquote:Op donderdag 4 september 2008 16:59 schreef Jipje het volgende:
Ik ga naar Overijssel, de Ardennen en SpanjeEn waarom? Omdat ik nog geen vakantie gehad heb!
Tot over 3 wekenquote:Dag allemaal!![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:04 schreef Bootje84 het volgende:
pieletje.. we kunnen ook samen gaan..? zoek ook nog een buddy
Inderdaad lang geleden. Maar om nu te zeggen dat ik vanaf mei veel achter de computer heb gezeten, nee gelukkig niet. Maar nu komt het weer wat meer en dan moet ik hier ook weer eens even kijken he.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat we het over 'dip' hadden misschien
Hallo trouwens, lang geleden![]()
Geld maakt niet gelukkig, dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 4 september 2008 17:09 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem heeft het geld niet om op vakantie te gaan, dus jullie hebben het luxe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |