Oh okee, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf 6:34, maar de rest van het filmpje is ook wel leuk om te zien.
Opdruklocje voor de bergopse stukjes hequote:Op dinsdag 9 september 2008 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
Opvallend dat de achterste loc ook gewoon de panto omhoog heeft
Tja, Arnhem-Doetinchem. Wat moet ik zeggen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat was het druk in de intercity van Utrecht naar Arnhem van 17,53 uur... En wat had ik een vertraging met de Syntus van Arnhem naar Doetinchem van 18,34 uur...![]()
Zeg maar niks...quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tja, Arnhem-Doetinchem. Wat moet ik zeggen?
Treinen die uit de lucht vallen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
iets met bermudadriehoek daar
Nee, die in onbediend gebied verdwijnen. En juist daar zijn bijna elke dag wel storingen.quote:
Is gewoon zo, in de panto kast van een ICM en VIRM heb je een schakelaar: I - 0 - II.quote:
Er moet daar inmiddels een verschrikkelijke berg rokend staal met bloedend en kermend vlees ontstaan zijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, die in onbediend gebied verdwijnen. En juist daar zijn bijna elke dag wel storingen.
Die hebben T en V ook. Dus daar wisselt de panto ook niet, je kunt als machinist alleen maar "panto op" doen, keuze doe je ergens anders.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Is gewoon zo, in de panto kast van een ICM en VIRM heb je een schakelaar: I - 0 - II.
Je moet altijd, bij verwisseling van pantograaf, de schakelaar op 0 zetten, en dan zijn beide panto's omlaag. Schakel je daarna door naar II, dan kan alleen die panto omhoog staan.
Had jij ook dat kloteding van 17u59 van spoor 5? Wat een drukte! En nog twee keer 'n ATB-remming ook voor Goverwelle.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:35 schreef knars het volgende:
Ja, Utrecht was fijn vanmiddag. De IC Arnhem - Den Haag werd gereden met ICK, en daar moesten de reizigers van de drie het kwartier eerder opgeheven intercity's uit Amf natuurlijk ook nog even ingepropt worden. Tof! Hoop reacties van verstokte koploperreizgers met eindbestemming Rotterdam trouwens: oh, we zitten in een internationale trein?
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet daar inmiddels een verschrikkelijke berg rokend staal met bloedend en kermend vlees ontstaan zijn
quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er moet daar inmiddels een verschrikkelijke berg rokend staal met bloedend en kermend vlees ontstaan zijn
16.59 (+5 bij vertrek, +10 bij aankomst), maar wel met die twee onverwachte tussenstops op stopplaats Koeievlaai, ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had jij ook dat kloteding van 17u59 van spoor 5? Wat een drukte! En nog twee keer 'n ATB-remming ook voor Goverwelle.
Europoort, 25kV RT-systeem.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef SkaterSam het volgende:
In de categorie topografie: waar o waar kan men dit gebied vinden?
[ afbeelding ]
Eh ja, 16.59u inderdaad! Vol, warm en gewoon klote.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:37 schreef knars het volgende:
[..]
16.59 (+5 bij vertrek, +10 bij aankomst), maar wel met die twee onverwachte tussenstops op stopplaats Koeievlaai, ja.
Maasvlakte kan bijna niet andersquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:52 schreef SkaterSam het volgende:
In de categorie topografie: waar o waar kan men dit gebied vinden?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |