Sinds de nuffiigheid, de spruitjeslucht, de geitenwollensokkenwalm en de politieke correctheid er om beurten werkelijk buiten-profiel dik vanaf druipen misschien?quote:Op maandag 8 september 2008 20:21 schreef Willy84 het volgende:
En sinds wanneer hebben wij iets tegen handhavers die gewoon hun werk doen?
Zo iemand voert alleen maar de wet uitquote:Op maandag 8 september 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds de nuffiigheid, de spruitjeslucht, de geitenwollensokkenwalm en de politieke correctheid er om beurten werkelijk buiten-profiel dik vanaf druipen misschien?
Zo iemand wel ja. En lui die er dan een hele kermis omheen gaan organiseren "wie het braafste jongetje van de klas is", want dat is het, begrijpen waarschijnlijk zelf niet goed hoe belachelijk ze bezig zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 20:41 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Zo iemand voert alleen maar de wet uit
Ze komen me redelijk bekend voor. Ik heb alleen iets met plaatsen waar ik ook daadwerkelijk ben geweest (uitgestapt) .quote:Op maandag 8 september 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet minstens de helft van de rest je toch ook niet vreemd voorkomen, denk ik dan
En als het gebeurt, liever geen Veolia.quote:Op maandag 8 september 2008 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Zie het nog niet snel gebeuren trouwens.
Dat zal niet zo snel gebeuren, Veolia is een veel groter bedrijf dan je misschien zou denken. Ze exploiteren bijvoorbeeld ook het personenervoer op de lijn Stockholm - Narvik en de Bayerische Oberland Bahn, om er maar een paar te noemen. Die zitten gewoon overal inquote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als het gebeurt, liever geen Veolia.
Hopen dat die boeven daar snel bloedrode cijfers zullen schrijven.
Het gaat om die kerel z'n naam natuurlijk. Als ie zo nodig handhaver van het jaar wil worden, moet ie dat zelf weten.quote:Op maandag 8 september 2008 20:21 schreef Willy84 het volgende:
[..]
En sinds wanneer hebben wij iets tegen handhavers die gewoon hun werk doen?
Ik las onlangs dat ze een pendeldienst AMS-CDG zouden willen onderhouden met AGV's, dat zou dan wel weer mooi zijnquote:Op maandag 8 september 2008 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Zie het nog niet snel gebeuren trouwens.
Dat vogelbekdier willen ze waarschijnlijk niet zien op CDG. Heeft CDG een aansluiting op een LGV eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:50 schreef Charango het volgende:
[..]
Ik las onlangs dat ze een pendeldienst AMS-CDG zouden willen onderhouden met AGV's, dat zou dan wel weer mooi zijn
quote:Op maandag 8 september 2008 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer naar het midden? Stonden ze bij Mat54 OP de vouwbalg dan of wat?
CDG ligt aan de LGV Interconnexion Est = de oostelijke ringlijn van Parijs. Die lijn verbind de LGV's Nord, Est en Sud-Est met elkaar, dus je kan een hoop kanten uit vanaf CDG.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heeft CDG een aansluiting op een LGV eigenlijk?
Ze schijnen alwel treinen bij Alstrom te hebben besteld.... ik hoor TGV's?quote:Op maandag 8 september 2008 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En als het gebeurt, liever geen Veolia.
Hopen dat die boeven daar snel bloedrode cijfers zullen schrijven.
Komt dat dan niet in de knoop met de KLM-NS samenwerking in NS HiSpeed?quote:Op maandag 8 september 2008 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Van Nu.nl
[..]
Zie het nog niet snel gebeuren trouwens.
Volgens mij wisselt de pantograaf niet per richting, maar staat er een vaste panto op, die gekozen worden met een heel grote schakelaar in een HS-kast in de trein (die vroeger in de bagageafdeling van Plan T zat).quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Op de plan T zitten ze juist ieder op een uiteinde, waar de pantograaf de rijrichting aangeeft. Vonken moeten dan de hele bak over voor ze bij een vouwbalg zijn.
Ah, dat hebben ze goed voor elkaar idd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:54 schreef ReisT het volgende:
[..]
CDG ligt aan de LGV Interconnexion Est = de oostelijke ringlijn van Parijs. Die lijn verbind de LGV's Nord, Est en Sud-Est met elkaar, dus je kan een hoop kanten uit vanaf CDG.
Ja, behalve als de nieuwe combinatie over enkele jaren als het bestaande spoor niet meer gebruikt wordt door NS Hispeed en het spoor vrijgegeven is er voor kiest om tot Brussel het eerste stuk op bestaand spoor te boemelen en vanaf daar zouden ze misschien pas het snelle spoor op kunnen. Iets wat dus nu de Thalys nog doet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Komt dat dan niet in de knoop met de KLM-NS samenwerking in NS HiSpeed?
Als je in Amersfoort woont is er niks aan de handquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef Q. het volgende:
Ik ben benieuwd of ik vandaag nog thuis ga komen (werk in Amersfoort).
Dat moet dan de 516 geweest zijn?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:44 schreef Tecnix het volgende:
Zoo heb vanmiddag 45 minuten voor Amersfoort moeten wachten voordat we het station pas in mochtenWas de storing net voorbij, reden we een baanvak verder en ja hoor de storing was weer terug
![]()
Volgens mij staat de afgebrande 416 op Amersfoort? Ik zag wel iets staan dat afgebrand was
Tenzij de andere stroomafnemer omhoog wasquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achtereenvolgens een Mat '54 tweetje, Mat '64 Plan V, Mat '64 Plan T.
Op een plan V zitten ze iets verder van de vouwbalg af. Op de plan T zitten ze juist ieder op een uiteinde, waar de pantograaf de rijrichting aangeeft. Vonken moeten dan de hele bak over voor ze bij een vouwbalg zijn.
Bedoel ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet dan de 516 geweest zijn?
Bij Mat'64 worden bij het keren de panto's naar beneden gehaald, en gaan er andere panto's omhoog.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt de pantograaf niet per richting, maar staat er een vaste panto op, die gekozen worden met een heel grote schakelaar in een HS-kast in de trein (die vroeger in de bagageafdeling van Plan T zat).
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:22 schreef Wadloper het volgende:
bij ICM en VIRM kunnen nooit 2 panto's omhoog staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |