quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt veel goedkoper om er gewoon 1500 volt op te hangen. Dan lekker die IC Alkmaar-Heerlen doortrekken. Krijg je in de ochtendspits Den Helder-Akenover forensen gesproken
quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:54 schreef Socios het volgende:
Reed er niet een rijd al (V)-IRM tussen Heerlen en Aken?
Ja was daar iets loos ja? Hmm dan mogen ze wel iets beter aangeven op de CTA's dan, ik zie nu dat die sneltrein naar breda/dordrecht 1 minuut eerder vertrekt dan de sneltrein naar Den haag vanaf sloterdijk. Die stop kan ie wel maken, hij was royaal op tijd in leiden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
extra trein naar leiden ofzo, omdat haarlem-leiden eruit ligt?
Gestoord.quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik las dat ze gewoon een dieselloc ervoor willen knallen... stond in de ED vandaag...
De waslijn willen ze dan pas rond 2015 erboven hangen.
NS wil die treinen blijkbaar niet meer hebben, ze gebruiken de speciaal omheinde tereinen in Amersfoort en Amsterdam liever om de reincarnatie van de Wadloper mogelijk te houdenquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:16 schreef ghizzer het volgende:
kwam gisteren met de trein over de ijsselbrug bij zwolle en keek naar rechts.. ongelofelijk ik heb nog nooit zoveel graffiti op plan-v's zien staan. echt ziek!
Beter op materieel dat toch gesloopt gaat worden (daarvoor staan ze er) dan op rijdend materieel. Maar je moet de eigendommen van de spuiters eens helemaal onderspuiten (huis, auto etc etc) eens kijken hoe ze dan reageren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:16 schreef ghizzer het volgende:
kwam gisteren met de trein over de ijsselbrug bij zwolle en keek naar rechts.. ongelofelijk ik heb nog nooit zoveel graffiti op plan-v's zien staan. echt ziek!
Wat dacht je van overbrengingsritten?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:54 schreef Socios het volgende:
Reed er niet een rijd al (V)-IRM tussen Heerlen en Aken?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van overbrengingsritten?
Mja, meer de andere kant op, alleen niet erg frequentquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:54 schreef Socios het volgende:
Reed er niet een rijd al (V)-IRM tussen Heerlen en Aken?
Zaten er nog treinen onder die bult verf dan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:16 schreef ghizzer het volgende:
kwam gisteren met de trein over de ijsselbrug bij zwolle en keek naar rechts.. ongelofelijk ik heb nog nooit zoveel graffiti op plan-v's zien staan. echt ziek!
er was op een aantal treinen geen gele verf meer te zien. eentje was compleet (en dan bedoel ik incl. ramen) roze. het zag er echt niet uit.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zaten er nog treinen onder die bult verf dan?
Ik weet het, ben er dinsdag langs gekomenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef ghizzer het volgende:
[..]
er was op een aantal treinen geen gele verf meer te zien. eentje was compleet (en dan bedoel ik incl. ramen) roze. het zag er echt niet uit.
Net niet helemaal 3/4e rozequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:17 schreef ghizzer het volgende:
[..]
er was op een aantal treinen geen gele verf meer te zien. eentje was compleet (en dan bedoel ik incl. ramen) roze. het zag er echt niet uit.
Niemand een idee?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zat een paar uutjes geleden op het station van Oss op het perron te wachten om iemand op te halen. Meestal wacht ik in de auto, maar ik had veel tijd, en het weer was ok, dus ach je, wacht wel op het perron.
En toen kwam ineens een bruine 2200 voorbij gereden!!! Ik baalde enorm dat ik m'n camera niet bij me heb, maar was wel blij dat ik niet in m'n auto zat
Maar waarom reed ie daar? En waar ging hij naartoe?? (hij reed richting Nijmegen)
Stellen zijn prima als een soort extra spits stellen in de drukke ochtend en avondspits laten meerijden. Zonde dat het allemaal weggaat, lijkt er weer op dat we het aantal stoeltjes rap naar de beneden gaat.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:38 schreef Duvel het volgende:
Damn, zelfs die test-mP's zitten onder de verf... Zonde van die V'tjes, maar je kunt ze ook echt nergens meer kwijt (zelfs Frankrijk zit niet op zulk oud 1500V-materieel te wachten).
Nu we het daar toch over hebben, ik was vandaag bij de VSM (terug-naar-toen weekend) en daar reed, naast uiteraard veel stoomlocs, ook de 2299 z'n ritjes:quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Duvel het volgende:
BTW: de VSM heeft toch ook 2200'en in het bruin?
Hopen dat de SLT's wel ras mogelijk voldoen, anders zullen enkele T'tjes en V'tjes nog een halve-eeuwfeest vieren.quote:Op zondag 7 september 2008 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
Ik denk dat de revisietermijn van de Plan T´s nog iets verder weg is als dan van de V´tjes, dan is het goedkoper om de T´s nog even te laten rijden en de V`tjes al aan de kant te gooien (hoef je immers geen revisie meer uit te voeren).
Er staan ook al zeker 2 plan T's aan de kant. Dat is die roze/groene en dichterbij het station staat de 502.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar waarom dan niet plan T's eerst aan de kant? Die zijn toch veel ouder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |