Geeft nietsquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:53 schreef _Bar_ het volgende:
ow hahahahha sorry ik las nog geen meiden naam
Waar het hart de buik van vol is...quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:52 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn ook van de korte namen idd
Zo vind ik Bas helemaal geweldig, maar mijn zwanger heet zo, dus dat wordt 'm nietTom vind ik leuk, manlief niet.
oepsquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar het hart de buik van vol is...
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:12 schreef S_oepstengel het volgende:
Sara & Mees
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Vivi het volgende:
Oh en het was van Judith Krantz.
De mooie en naïeve Maggy Lunel (Stefanie Powers) komt platzak anno 1925 aan in Parijs. Ze wordt een schildersmodel en is al gauw de crème de la crème van de kunstenaarswereld. Hierdoor trekt ze ook de aandacht van de schilder Julien Mistral (Stacey Keach), een arrogante en egoïstische kwast die zijn werk boven alles laat komen.
Ik had op de middelbare school en meisje bij sommige lessen in de klas en die was Chinees en fonetisch gespeld was dat "Hatsjoe". Geen flauw idee hoe je dat dus schreef, maar zo zei je het...quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:43 schreef p_iglet het volgende:
hihi lois, dat "gezondheid" gevoel kan nog erger.
In mijn basisschool klas zat een jongetje wat Haci heet. Uitgesproken als "hatsjie"
Mooie naam, wij hebben besloten niet voor een naam met een M te gaan, dus dat gaat het hier in elk geval niet worden vermoed ik zoquote:
De dochter van onze vrienden heet officieel zo, maar ze wordt eigenlijk alleen DeeDee genoemd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Foof? Hm.Mijn vader vond voor mij Deirdre mooi. Ik kan het niet eens zelf uitspreken
![]()
Gewoon Saraj, die " was voor de leukquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:52 schreef S_oepstengel het volgende:
Diaan, hoe spreek je Saraï uit?
Wat vinden jullie bij Yana passen? Jongens en meisjesnamen?
De afkomst is Iraans volgens mij. Ik vind het een prachtige naam, maar bij een hollandse achternaam toch niet echt passend... Het is trouwens een jongensnaam, voor het geval de -a op het eind tot verwarring leidt. Geen idee of het in westerse landen ook voor meisjes wordt gebruikt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:24 schreef S_oepstengel het volgende:
Aparte naam, nog nooit eerder gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |