In de Eredivisie zaten er zo'n 5,6,7000 man in elke wedstrijd. Nu is het minder maar nog steeds ong 3500,4000 wat behoorlijk is voor een eerste divisieclubquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Laten er eerst maar toeschouwers komen...
vanaf 1996 bestaat het Mandemakers stadion. Het is in principe nog in goede staat alleen is het stadion sinds een aantal jaar van de gemeente Waalwijk. Dit kost te veel dus zal RKC wel moeten verhuizen. Het nieuwe stadion komt op de plek waar Mandemakers Showroom zit en zal onderdeel worden van de woonboulevard. Het komt vlak bij de snelweg.quote:
Hopelijk gaan ze failliet!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
En het huidige stadion is nog helemaal niet zo oud en ze kunnen nu de huur al niet betalen
Inderdaad, al ben ik al blij dat we in de Eredivisie van RKC af zijn, hopelijk komt het nooit meer terug.quote:
Waar slaat dįt nou op?quote:Op zondag 14 september 2008 11:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, al ben ik al blij dat we in de Eredivisie van RKC af zijn, hopelijk komt het nooit meer terug.
Dat is gewoon mijn mening, ik vind dat RKC niet in de Eredivisie thuishoort.quote:
Volendam welquote:Op zondag 14 september 2008 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening, ik vind dat RKC niet in de Eredivisie thuishoort.
Excelsior met die veredelde fietsenstalling als stadion ook zeker.quote:
Het probleem is dat volgens de UEFA regels de camera op de nieuwe tribune moet staan en dus hoofdzakelijk de oude hoofdtribune in beeld is. Wat Groningen betreft: Van binnen een mooi stadion (hoewel Enschede nog net even fraaier is) maar die buitenzijde... dat lijkt niet eens op een stadion.quote:Op zondag 14 september 2008 13:25 schreef Fiskus het volgende:
Het onderste gedeelte van de tribunes (trappen, hekken, ruimtes) blijft nog steeds teringlelijk, dus een beetje jammer dat je op tv weinig verschil merkt van de verbouwing
Doe dan maar FC Groningen
Al zou de camera aan de andere kant staan, dan maakt het nog geen verschil. De camera filmt voor het grootste gedeelte het veld. Bij Twente kom je er bij de tribuneshots pas achter dat er publiek zit (als je het geluid uit hebt staan althans). Bij beelden van de vaste camera's zie je alleen die muren onder de tribunes en de trappen naar de tribunes. Heel erg lelijk..... Dan inderdaad liever het Groningen stadion met de toeschouwers dicht op het veld!quote:Op zondag 14 september 2008 17:12 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Het probleem is dat volgens de UEFA regels de camera op de nieuwe tribune moet staan en dus hoofdzakelijk de oude hoofdtribune in beeld is. Wat Groningen betreft: Van binnen een mooi stadion (hoewel Enschede nog net even fraaier is) maar die buitenzijde... dat lijkt niet eens op een stadion.
heeeerlijk zo n muur van mensen! Goed geregeld bij twentequote:Op zondag 14 september 2008 13:21 schreef Gouranga111 het volgende:
Stadion ingewijd (en min of meer gereed).
[ afbeelding ]
Klopt. Dat is vooral sneu voor de 'supporters' die nooit in het stadion komen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:12 schreef Gouranga111 het volgende:
[..]
Wat Groningen betreft: Van binnen een mooi stadion (hoewel Enschede nog net even fraaier is) maar die buitenzijde... dat lijkt niet eens op een stadion.
Ik zit net de samenvatting van Groningen te kijken en moet toegeven dat je wel een punt hebt. Gelukkig wordt dat in de toekomst opgelost wanneer de tribunes over de gracht worden doorgetrokken (laatste fase).quote:Op zondag 14 september 2008 17:17 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Al zou de camera aan de andere kant staan, dan maakt het nog geen verschil. De camera filmt voor het grootste gedeelte het veld. Bij Twente kom je er bij de tribuneshots pas achter dat er publiek zit (als je het geluid uit hebt staan althans). Bij beelden van de vaste camera's zie je alleen die muren onder de tribunes en de trappen naar de tribunes. Heel erg lelijk..... Dan inderdaad liever het Groningen stadion met de toeschouwers dicht op het veld!
Goed nieuws! In dat geval wordt het meer en meer een hel in Enschede! Zelfs op televisiequote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef Moody het volgende:
Trouwens, Twente gaat in de toekomst de gracht "overkappen" met nog een aantal rijen. Dit moet om op 44.000 toeschouwers te kunnen komen in de toekomst. (Een volledige 2e ring levert ongeveer 40.000 plaatsen op) Je zit dan net zo dicht op het veld als bij Groningen.
edit: ja, wat hij zegt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |