proest!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo een bedoel ik
[ afbeelding ]
De blik en de hond maken het nog erger
Dat is nog een tikje erger. Ik word gewoon oud, jij dement.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..dat je naar een concert gaat met een paar mensen en dan 2 dagen later vertel je aan één van hen hoe gaaf dat concert was en wat er gebeurde enzo
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:59 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Blacklight
[ afbeelding ]
En dit zou ik echt niet doen voor 10.000 (nog niet voor 10 miljoen):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nog een tikje erger. Ik word gewoon oud, jij dement.
Eens, die kleine 'nietszeggende' dingen vind ik eigenlijk altijd lelijk, zeker de standaard dingen. Iets van een grotere oppervlakte kán mooi zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.
Maar een losse kleine tattoo zoals je ze in mijn lijstje ziet, zie ik als erg onzinnig.
Die 88 zal er ook niet in komen. De HH betekenis vind ik inderdaad niet fijn, maar daar had ik nog niet eens aan gedacht.. het ging me meer om de wijze waarop de tattoo gemaakt is.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wilde net in je lijstje de kruisjes (???) vervangen door sterretjes.
En is het niemand opgevallen dat de derde cassettebandjes tattoe die MM laat zien toch echt niet zo'n goed idee is? 88..... en dan ook zijn eigen opmerking: 'zoiets vind ik wel wat hebben'. Je vertelde net dat je voorouders joods zijn.![]()
Juistquote:Op woensdag 3 september 2008 17:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eens, die kleine 'nietszeggende' dingen vind ik eigenlijk altijd lelijk, zeker de standaard dingen. Iets van een grotere oppervlakte kán mooi zijn.
Da's mooi, een beetje mensenkennis heb ik dus gelukkig wel... ;')quote:Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef wyccie het volgende:
Je hebt in ieder geval al meer goed dan die andere die me eens beschreef als het tegenovergestelde.
Mehehe herkenbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..dat je naar een concert gaat met een paar mensen en dan 2 dagen later vertel je aan één van hen hoe gaaf dat concert was en wat er gebeurde enzo
Serieus?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe ja dat is pijnlijk
Ik dacht trouwens net dat je belde over je tattoo
Jaquote:
Aangezien ik ook echt het type ben die verhaal komt halenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht: die komt verhaal halen
Blegh dat is goor ja. Van dat schuimquote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Kut, kat heeft gekotst...
Om dat op te moeten ruimen is op zich al...
Gelukkig hebben wij hondenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Kut, kat heeft gekotst...
Om dat op te moeten ruimen is op zich al...
Ik vind je ook niet het type voor een tattoo dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik ook echt het type ben die verhaal komt halen
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond schaft de pot: zuurkool! Omdat het zulk mooi weer is
Nou ja, je hebt wil een tattoo, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik ook echt het type ben die verhaal komt halen
Dit was zó voorspelbaar dat ik 'm bijna zelf had neergezetquote:
Nee, het bleek de hele hap voer te zijn die die net van me had gehad, hij schrokt dat naar binnen en kotst het dan binnen 10 minuten weer uit...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blegh dat is goor ja. Van dat schuim
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind je ook niet het type voor een tattoo dus alles is mogelijk
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wil een tattoo, dus wat dat betreft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |