Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 16:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
Die foto's die jij plaatst vind ik ook gruwelijk hoorIk wil iets subtiels, zoals die ene die jij poste met 3 sterren maar dan 1 en dan in 1 kleur
Toch welquote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet door je lip, neus of wenkbrauw?
Dat vind ik namelijk weer gruwelijk...
Ah okquote:Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, zondag zou vanzelfsprekend wel kunnen als er niemand te vinden is.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van die hele kleine piercings ergens boven je lip vind ik maar niks. Van dat opgedroogde snot
Als ik iemand zie met een lip- of wenkbrauw-piercing, dan heb ik altijd de neiging om dat ding er uit te trekken...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toch welik vind alledrie die piercings meestal wel mooi.
Heb zelf een klein ringetje in mn neus. Toen ik 16 was de eerste op het Waterlooplein gekocht
En dit vind je wel mooi?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. Maar dan is het een compleet design en is het nog ergens goed voor(de handen vind ik niet mooi trouwens)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn lijstje van afschuw wbt kleine tattoo's:
- hebreeuwse tekens
en meer dan dat soort troep.
Nee, maar ik ga hem wel nazoeken op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, heeft er toevallig gisteren iemand "Puberruil" gezien?
Het was echt genant
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dit vind je wel mooi?![]()
Nee ik hou alleen van kleine tattoos, niet van die hele behangpatronen op je lichaam
Waarom heeft een losse tattoo geen functie dan? Vaak zit er een hele betekenis achter bij mensenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.
Maar een losse kleine tattoo zoals je ze in mijn lijstje ziet, zie ik als erg onzinnig.
Hier hou ik dan weer niet van. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je nooit spijt zou krijgen van zo'n drukke tattoo. Dat is ook de reden dat ik een simpele wilquote:Op woensdag 3 september 2008 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze niet:
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich ook wel mooi, maar het kost je een vermogen en een berg pijn/doorzettingsvermogen voordat je zover bent...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.
Maar een losse kleine tattoo zoals je ze in mijn lijstje ziet, zie ik als erg onzinnig.
1000ste keerquote:Op woensdag 3 september 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond trouwens voor de 1000ste keer naar Les MiserablesCadeautje van mijn mamsie
Dat weet ik. En heel vaak ook helemaal niet of een compleet onderdoordachte. Ik heb zoveel meiden gesproken de afgelopen jaren die enorm ongelukkig waren met hun tijgerpootjes of dolfijntjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom heeft een losse tattoo geen functie dan? Vaak zit er een hele betekenis achter bij mensen
Ja en je moet sterk in je schoenen staan want je trekt wel de aandacht en dus ook de negatievequote:Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook wel mooi, maar het kost je een vermogen en een berg pijn/doorzettingsvermogen voordat je zover bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |