Toch welquote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet door je lip, neus of wenkbrauw?
Dat vind ik namelijk weer gruwelijk...
Ah okquote:Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, zondag zou vanzelfsprekend wel kunnen als er niemand te vinden is.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Van die hele kleine piercings ergens boven je lip vind ik maar niks. Van dat opgedroogde snot
Als ik iemand zie met een lip- of wenkbrauw-piercing, dan heb ik altijd de neiging om dat ding er uit te trekken...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toch welik vind alledrie die piercings meestal wel mooi.
Heb zelf een klein ringetje in mn neus. Toen ik 16 was de eerste op het Waterlooplein gekocht
En dit vind je wel mooi?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dit vind ik dan wel weer mooi. Maar dan is het een compleet design en is het nog ergens goed voor(de handen vind ik niet mooi trouwens)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn lijstje van afschuw wbt kleine tattoo's:
- hebreeuwse tekens
en meer dan dat soort troep.
Nee, maar ik ga hem wel nazoeken op uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, heeft er toevallig gisteren iemand "Puberruil" gezien?
Het was echt genant
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dit vind je wel mooi?![]()
Nee ik hou alleen van kleine tattoos, niet van die hele behangpatronen op je lichaam
Waarom heeft een losse tattoo geen functie dan? Vaak zit er een hele betekenis achter bij mensenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.
Maar een losse kleine tattoo zoals je ze in mijn lijstje ziet, zie ik als erg onzinnig.
Hier hou ik dan weer niet van. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je nooit spijt zou krijgen van zo'n drukke tattoo. Dat is ook de reden dat ik een simpele wilquote:Op woensdag 3 september 2008 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze niet:
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich ook wel mooi, maar het kost je een vermogen en een berg pijn/doorzettingsvermogen voordat je zover bent...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd vind ik dat wel mooi omdat het een functie heeft. Het versieren van het hele lichaam. En dan vind ik het mooi in de zin als dat ik een schilderij mooi kan vinden.
Maar een losse kleine tattoo zoals je ze in mijn lijstje ziet, zie ik als erg onzinnig.
1000ste keerquote:Op woensdag 3 september 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond trouwens voor de 1000ste keer naar Les MiserablesCadeautje van mijn mamsie
Dat weet ik. En heel vaak ook helemaal niet of een compleet onderdoordachte. Ik heb zoveel meiden gesproken de afgelopen jaren die enorm ongelukkig waren met hun tijgerpootjes of dolfijntjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom heeft een losse tattoo geen functie dan? Vaak zit er een hele betekenis achter bij mensen
Ja en je moet sterk in je schoenen staan want je trekt wel de aandacht en dus ook de negatievequote:Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het op zich ook wel mooi, maar het kost je een vermogen en een berg pijn/doorzettingsvermogen voordat je zover bent...
Nou, zo fanatiek ben ik de afgelopen dagen toch echt niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van je berichten vind ik je wel een stevige persoonlijkheid, iemand met een uitgesproken mening, wat ik wel kan waarderen.
Daarbij lijk je me wel een doorzetter, gezien je studie en je redelijke fanatisme daarbij.
Ik ben het alleen met je eens met de juiste dingen.quote:Ook ben je m.i. redelijk zeker van je zelf...
Je bent voor rechtvaardigheid, maar neemt niet bij voorbaat stelling in.
Ik baseer dat op het feit dat je het soms enorm oneens met me kan zijn, maar soms ben je ook behoorlijk meegaand met mij.
Dat klopt.quote:Verder denk ik dat je iemand bent die redelijk op zichzelf is. Je hebt wel sociale contacten, maar bij voorkeur ben je op jezelf of slechts in kleine gezelschappen. Met grote massa's heb je niet zoveel.
Ik ga op onderzoek uit!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, zo lang er geen tats zijn van tubgirl vind ik het wel meevallen
Ik wilde net in je lijstje de kruisjes (???) vervangen door sterretjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Damn it, die was ik nog vergeten op mijn lijstje
Dan ga ik gelijk afsluitenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga op onderzoek uit!
Zeg me dat je een 0 te veel hebt getypt.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vanavond trouwens voor de 1000ste keer naar Les MiserablesCadeautje van mijn mamsie
Bij wijze van spreken dan hequote:Op woensdag 3 september 2008 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1000ste keer
Ik ben een maandje terug nog geweest en vond de rolbezetting niet al te sterk.
Met name Javert vond ik ronduit slecht...
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde net in je lijstje de kruisjes (???) vervangen door sterretjes.
En is het niemand opgevallen dat de derde cassettebandjes tattoe die MM laat zien toch echt niet zo'n goed idee is? 88..... en dan ook zijn eigen opmerking: 'zoiets vind ik wel wat hebben'. Je vertelde net dat je voorouders joods zijn.![]()
Link!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:35 schreef iamredleader het volgende:
Mwoah, zo lang er geen tats zijn van tubgirl vind ik het wel meevallen
Nee, de (keltische)kruisjes blijven staan. Sterretjes komen erbijquote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja ik moest er ook aan denkenquote:En is het niemand opgevallen dat de derde cassettebandjes tattoe die MM laat zien toch echt niet zo'n goed idee is? 88..... en dan ook zijn eigen opmerking: 'zoiets vind ik wel wat hebben'. Je vertelde net dat je voorouders joods zijn.![]()
NSFW en eigen risico en zoquote:
Zie bovenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg me dat je een 0 te veel hebt getypt.
Ah, ik dacht aan zulke kruisjes: xxxxquote:Op woensdag 3 september 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, de (keltische)kruisjes blijven staan. Sterretjes komen erbij
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht aan zulke kruisjes: xxxx
Die mogen er ook bij hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht aan zulke kruisjes: xxxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben gehad. Maar ik weet zeker dat ik zoiets alleen met haar zou bespreken.
Hebben jullie dat ook wel eens?
En?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef iamredleader het volgende:
Wisten jullie dat mijn jongste broertje heeft meegedaan een paar jaar geleden? Zal eens kijken of ik de link kan vinden
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
Ik word oud.
Soms denk ik aan iets waar ik het met iemand over heb gehad, maar dan weet ik niet meer wie het was.![]()
Laatst ook al een vriendin die ontkende dat we het een keer over eenOh..dat je naar een concert gaat met een paar mensen en dan 2 dagen later vertel je aan één van hen hoe gaaf dat concert was en wat er gebeurde enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebben gehad. Maar ik weet zeker dat ik zoiets alleen met haar zou bespreken.
Hebben jullie dat ook wel eens?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat heb ik ook wel es, ik onthou niet van iedereen wie er precies bij wasquote:Op woensdag 3 september 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh..dat je naar een concert gaat met een paar mensen en dan 2 dagen later vertel je aan één van hen hoe gaaf dat concert was en wat er gebeurde enzo
proest!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo een bedoel ik
[ afbeelding ]
De blik en de hond maken het nog erger
Dat is nog een tikje erger. Ik word gewoon oud, jij dement.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..dat je naar een concert gaat met een paar mensen en dan 2 dagen later vertel je aan één van hen hoe gaaf dat concert was en wat er gebeurde enzo
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:59 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
Blacklight
[ afbeelding ]
En dit zou ik echt niet doen voor 10.000 (nog niet voor 10 miljoen):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nog een tikje erger. Ik word gewoon oud, jij dement.
Eens, die kleine 'nietszeggende' dingen vind ik eigenlijk altijd lelijk, zeker de standaard dingen. Iets van een grotere oppervlakte kán mooi zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 88 zal er ook niet in komen. De HH betekenis vind ik inderdaad niet fijn, maar daar had ik nog niet eens aan gedacht.. het ging me meer om de wijze waarop de tattoo gemaakt is.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
En is het niemand opgevallen dat de derde cassettebandjes tattoe die MM laat zien toch echt niet zo'n goed idee is? 88..... en dan ook zijn eigen opmerking: 'zoiets vind ik wel wat hebben'. Je vertelde net dat je voorouders joods zijn.![]()
Juistquote:Op woensdag 3 september 2008 17:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Eens, die kleine 'nietszeggende' dingen vind ik eigenlijk altijd lelijk, zeker de standaard dingen. Iets van een grotere oppervlakte kán mooi zijn.
Da's mooi, een beetje mensenkennis heb ik dus gelukkig wel... ;')quote:Op woensdag 3 september 2008 16:38 schreef wyccie het volgende:
Je hebt in ieder geval al meer goed dan die andere die me eens beschreef als het tegenovergestelde.
Mehehe herkenbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe ja dat is pijnlijk
Ik dacht trouwens net dat je belde over je tattoo
Jaquote:
Aangezien ik ook echt het type ben die verhaal komt halenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja
Ik dacht: die komt verhaal halen
Blegh dat is goor ja. Van dat schuimquote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Kut, kat heeft gekotst...
Om dat op te moeten ruimen is op zich al...
Gelukkig hebben wij hondenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Kut, kat heeft gekotst...
Om dat op te moeten ruimen is op zich al...
Ik vind je ook niet het type voor een tattoo dus alles is mogelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik ook echt het type ben die verhaal komt halen
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond schaft de pot: zuurkool! Omdat het zulk mooi weer is
Nou ja, je hebt wil een tattoo, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien ik ook echt het type ben die verhaal komt halen
Dit was zó voorspelbaar dat ik 'm bijna zelf had neergezetquote:
Nee, het bleek de hele hap voer te zijn die die net van me had gehad, hij schrokt dat naar binnen en kotst het dan binnen 10 minuten weer uit...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blegh dat is goor ja. Van dat schuim
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind je ook niet het type voor een tattoo dus alles is mogelijk
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt wil een tattoo, dus wat dat betreft...
Meer als een kamperquote:Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]Ik word opeens als een superstoere agressieve chick gezien ofzo
![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het bleek de hele hap voer te zijn die die net van me had gehad, hij schrokt dat naar binnen en kotst het dan binnen 10 minuten weer uit...
Zou die van de Romeinen afstammen?
Ik ben wel superstoer, maar agressief niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef MaJo het volgende:Ik word opeens als een superstoere agressieve chick gezien ofzo
![]()
Heb jij een tattoo dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben wel superstoer, maar agressief niet.
Tim heeft vooroordelen.![]()
![]()
Ik heb trouwens gelukkig niks van Nems lijstje.
Ik mis wel eens wat hierquote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja joh, dat had ik al eens verteld. Wel blijven opletten, MaJo.
Ik dacht altijd dat jij een beetje timide/verlegen wasquote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb trouwens gelukkig niks van Nems lijstje.
Ja toch, niet tan?:Pquote:Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]Ik word opeens als een superstoere agressieve chick gezien ofzo
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wel, smerige rommelquote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb nog nooit smac op...
Ik. Een tattoe. Op mijn rug. Een aantal jaar geleden. Omdat ik het leuk vind. Met zo'n lawaaimakende elektrische prikpen die zo heerlijk op je lichaam kriebelt.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef MaJo het volgende:
Ik mis wel eens wat hier
Maar wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe?
Ben ik ook. Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een beetje timide/verlegen was
Mijn lijstje is wellicht niet compleet
Hehe, I know.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ze bevallen goed! Je wereld wordt er heel overzichtelijk van
quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dus niemand gaat coole dingen doen?
Ah okquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik. Een tattoe. Op mijn rug. Een aantal jaar geleden. Omdat ik het leuk vind. Met zo'n lawaaimakende elektrische prikpen die zo heerlijk op je lichaam kriebelt.
Boksbal kopenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Superstoer uiteraardop de agressie moet ik nog even oefenen
Altijdquote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zal ik nog even wat over je studie zeggen dan, dat wekt aardig wat agressie bij je op...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Superstoer uiteraardop de agressie moet ik nog even oefenen
Ik zat meer te denken aan grote dingen, niet standaard uitgaanquote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
AltijdPaar toffe concerten in de planning. En uitgaan uiteraard
Ik zou echt willen dat ik liedjes kon schrijvenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boksbal kopen
Of agressieve liedjes schrijven
Morgen naar Barry Hay + Big Band in Paradiso, vrijdag etentje met mede-schrijvers van het F-Side boek, zaterdag het feestje waarvoor we de oldtimer geregeld hebben, zondag en maandag vloot-/visserijdagen in Den Oever met vrienden, dinsdag weer werken...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |