Ligt eraan. De toevoer kan ook afgeknepen zijn in de ketel. Dat kun je dan weer instellen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
als je 'te kort' warm water hebt moet je een nieuwe CV ketel monteren.
Altijd al zo geweest, alhoewel het de laatste tijd wel nog net iets erger is...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is wel hoog. Is het altijd zo geweest of is de druk afgenomen in de loop der tijd?
Kun je de hoofdkraan van het huis niet iets meer open zetten.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest, alhoewel het de laatste tijd wel nog net iets erger is...
En we hebben water uit een cv ketel/ geiser? Die staat op mijn kamer btwmaar die is behoorlijk nieuw
Vorige katten van mij aten dan alles op behalve het pilletje. En bij verpulveren aten ze het gewoon helemaal niet, inderdaad.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet voor alle katten, sommige weigeren
Is het echt een luxeprobleem of ben je afgevallen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Luxeprobleem! Ik heb een riem nodig met gaatjes tussen de huidige gaatjes.
Eén is het gevolg van het anderquote:Op woensdag 3 september 2008 19:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het echt een luxeprobleem of ben je afgevallen.
Speel ik door aan mijn paquote:Op woensdag 3 september 2008 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je de hoofdkraan van het huis niet iets meer open zetten.
Dan heb je overal wel iets meer druk maar dat is niet erg.
Ja, mn enkel idd, ik kan dus wel gewoon lopen, maar als ik m'n enkel 'afrol' heb ik pijn, voorste band is uitgerekt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best zielig dat hier niemand op reageert....
Je ging langs voor je enkel toch? Mag je nu nog wel voetballen of moet je op de bank die 3 maanden?
Huh, je werkte toch bij een soort transportbedrijf? Tenminste dat dacht ikquote:Op woensdag 3 september 2008 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Willen jullie het niet meer over verwarming hebbennu moet ik weer aan mn werk denken door al die google ads hier
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 september 2008 20:40 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb geen last van google ads
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Willen jullie trouwens niet zoveel posten als ik een dag aan het werk ben![]()
Nog meer eisen?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Willen jullie het niet meer over verwarming hebben![]()
Is that you?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koeien hebben toch een ring door hun neusschotje![]()
Mijne is heel beschaafd
[ afbeelding ]
Zoals Amy MacDonald al zingt:quote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnenkort begint mijn gitaarles en het lijkt me wel leuk om dan met gitaar liedjes te zingenmisschien zelfs een band starten.
Wat katten betreft: medicijn verstoppen in een stuk worst of door het voer prakken werkt ook prima
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef RoofingBurner het volgende:
als je 'te kort' warm water hebt moet je een nieuwe CV ketel monteren. Ws komt het water nog vanaf een geiser?
Nee hoor, in de installatiebranchequote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huh, je werkte toch bij een soort transportbedrijf? Tenminste dat dacht ik
Ik kom hier op terugquote:
Als we dan toch een band beginnen, dan speel ik de basquote:Op woensdag 3 september 2008 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Amy MacDonald al zingt:
Deze zelfgemaakte clip is sowieso al geniaal gedaan...
Deze dan wel goed?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als we dan toch een band beginnen, dan speel ik de bas
en nu niet dat stomme clipje van andre van duin erbij zoeken
Ik kan me niet indenken dat er mensen zijn die hier later GEEN spijt van krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn lijstje van afschuw wbt kleine tattoo's:
- beertje
- vlinder
- kruisjes
- dolfijntjes
- japanse/chinese tekens
- hebreeuwse tekens
- enkelkettinkjes/bandjes
- poppetjes in allerlei stijlen
en meer dan dat soort troep.
zie bovenstaandequote:Op woensdag 3 september 2008 15:29 schreef MaJo het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om een tattoo te nemenEen kleintje op mijn enkel. Op de beschaving heb ik een tijdelijke laten zetten die 10 dagen blijft zitten om eens te kijken wat ik ervan vind. Tot nu toe bevalt het goed en vindt iedereen het mooi
Misschien is ie tegen die tijd al uitgebreid over je hele been en omgetattoeerd naar een tweekoppige vuurspuwende draak.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar dit was meer om te kijken wat ik ervan vind. Zit nog wel te twijfelen hoor, het feit dat ik er als 80-jarige oma nog steeds mee rondloop houdt me vooralsnog tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |