Niet voor alle katten, sommige weigerenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnenkort begint mijn gitaarles en het lijkt me wel leuk om dan met gitaar liedjes te zingenmisschien zelfs een band starten.
Wat katten betreft: medicijn verstoppen in een stuk worst of door het voer prakken werkt ook prima
Weet je nou ook al wát er mis was met de cavia?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef Irien het volgende:![]()
Over medicijnen en dieren. Mijn cavia is bijna beterna 2 weken dwangvoeren is hij weer zelf gaan eten en drinken. Nog even blijven we gedeeltelijk doorgaan met dwangvoeding. Tot ie weer op gewicht is
ben een paar dagen weg geweest hier. Naar Berlijngeweest en veel werken. Now I'm back.
De mijne trapte er ook niet inquote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet voor alle katten, sommige weigeren
raar! liever een gaatje minder ver dan. Iets wijder is relaxter.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Luxeprobleem! Ik heb een riem nodig met gaatjes tussen de huidige gaatjes.
Nee, want het is nét te wijd. Als ik wat in mijn zakken meeneem dan zakt mijn broek vanzelf af als ik een paar minuten loopquote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef Irien het volgende:
[..]
raar! liever een gaatje minder ver dan. Iets wijder is relaxter.
Uit de kom?quote:Ja, de cavia had zijn kaak uit de kom! Moest gewoon herstellen en pijnstillen en voeren met een spuitje. Maar is nu dus bijna weer goed gegroeid.
dan moet je of een riem nemen met heel veel gaatjes/met zo'n klemsluiting, óf je moet een gaatje bijmakenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
S. en cavia's, ik blijf het een rare combi vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef Irien het volgende:
We hebben geen idee hoe hij het heeft gedaan! Maar het is een wild, onhandig beestHij bijt op alles in z'n hok en speelt met de andere cavia, en gaat soms aan dingen hangen (knaagstokken, z'n drinkfles, de tralies)
Maar ik ben blij dat ie beter wordt. Zat hier op het forum in een topic over een konijn net zelfde probleem. Dat konijn is nu dus doodMijn beestje leeft nog!
Vooral dankzij S. die er zelfs 's nachts voor is opgestaan enzo. Topgozer
![]()
Ja ik moet er zo ééntje met een klemsluiting hebben. Maar ik vergeet er steeds één te halenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dan moet je of een riem nemen met heel veel gaatjes/met zo'n klemsluiting, óf je moet een gaatje bijmaken
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ook niet ideaal die dingen: als je ze te strak aantrekt zijn ze lastig los te krijgenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik moet er zo ééntje met een klemsluiting hebben. Maar ik vergeet er steeds één te halen
Ik heb er een hekel aan maar weet er wel een klein beetje van af. Wat is de vraag?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zijn er hier toevallig handige doe-het-zelvers?
Mmmm kun je beter even in K&W vragen denk ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe we de waterdruk in de badkamer hoger kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |