Ik zou echt willen dat ik liedjes kon schrijvenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boksbal kopen
Of agressieve liedjes schrijven
Morgen naar Barry Hay + Big Band in Paradiso, vrijdag etentje met mede-schrijvers van het F-Side boek, zaterdag het feestje waarvoor we de oldtimer geregeld hebben, zondag en maandag vloot-/visserijdagen in Den Oever met vrienden, dinsdag weer werken...quote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Dus niemand gaat coole dingen doen?
Je kunt ook starten met coversquote:Op woensdag 3 september 2008 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat ik liedjes kon schrijvener zit best wel wat agressie in me die ik daar in kan stoppen
Dat dus. Die oldtimer trip lijkt me wel tof jaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen naar Barry Hay + Big Band in Paradiso, vrijdag etentje met mede-schrijvers van het F-Side boek, zaterdag het feestje waarvoor we de oldtimer geregeld hebben, zondag en maandag vloot-/visserijdagen in Den Oever met vrienden, dinsdag weer werken...
Boulimia-kat.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het bleek de hele hap voer te zijn die die net van me had gehad, hij schrokt dat naar binnen en kotst het dan binnen 10 minuten weer uit...
Zou die van de Romeinen afstammen?
Nee, maar ik heb nog een heel leven voor me. Wat niet is, kan nog komen.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
Als het bij het huisdier van een ander is vind ik het weer geen probleem en ben ik wat hardhandiger.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Neo krijgt de kans niet tegen te stribbelen.![]()
Lola wikkelen we altijd in een dekentje als ze iets moet.
Ik niet want voor een vreemd dier vind ik het minder zielig. En als de eigenaar het niet aandurft en te zachtzinnig is waardoor het niet lukt dan moet die ook niet zeuren als ik het wat harder wel voor elkaar krijgquote:
Ik vind dingen van een ander kapot maken erger dan iets van mezelf kapot maken. Dat geldt ook voor poesjes martelen.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik niet want voor een vreemd dier vind ik het minder zielig. En als de eigenaar het niet aandurft en te zachtzinnig is waardoor het niet lukt dan moet die ook niet zeuren als ik het wat harder wel voor elkaar krijg
Scarification moet je eens op zoeken.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:59 schreef wyccie het volgende:
Scarring, ook hip en stoer.
Je hebt het al over altijd, wat schattigquote:Op woensdag 3 september 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Neo krijgt de kans niet tegen te stribbelen.![]()
Lola wikkelen we altijd in een dekentje als ze iets moet.
Dingen kapot maken is toch wat anders dan dieren een medicijn geven? Het is veel erger als het dier dat niet krijgquote:Op woensdag 3 september 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind dingen van een ander kapot maken erger dan iets van mezelf kapot maken. Dat geldt ook voor poesjes martelen.
Koeien hebben toch een ring door hun neusschotjequote:Op woensdag 3 september 2008 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik iemand zie met een lip- of wenkbrauw-piercing, dan heb ik altijd de neiging om dat ding er uit te trekken...
Een neuspiercing in de vorm van een steentje gaat nog wel, maar zo'n ring vind ik weer net iets hebben van een koe...
Ik heb zelf wel één oorbel...
Binnenkort begint mijn gitaarles en het lijkt me wel leuk om dan met gitaar liedjes te zingenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt ook starten met covers
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef MaJo het volgende:
Ik ga trouwens bietensalade makenEr zijn nog bieten en aardappelen van gisteren over, die door elkaar prakken, ei, stukjes augurk, smac en mayonaise er doorheen en smullen maar
Was ook erg lekkerquote:
Ambitieusquote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnenkort begint mijn gitaarles en het lijkt me wel leuk om dan met gitaar liedjes te zingenmisschien zelfs een band starten.
Wat katten betreft: medicijn verstoppen in een stuk worst of door het voer prakken werkt ook prima
Niet voor alle katten, sommige weigerenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Binnenkort begint mijn gitaarles en het lijkt me wel leuk om dan met gitaar liedjes te zingenmisschien zelfs een band starten.
Wat katten betreft: medicijn verstoppen in een stuk worst of door het voer prakken werkt ook prima
Weet je nou ook al wát er mis was met de cavia?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef Irien het volgende:![]()
Over medicijnen en dieren. Mijn cavia is bijna beterna 2 weken dwangvoeren is hij weer zelf gaan eten en drinken. Nog even blijven we gedeeltelijk doorgaan met dwangvoeding. Tot ie weer op gewicht is
ben een paar dagen weg geweest hier. Naar Berlijngeweest en veel werken. Now I'm back.
De mijne trapte er ook niet inquote:Op woensdag 3 september 2008 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet voor alle katten, sommige weigeren
raar! liever een gaatje minder ver dan. Iets wijder is relaxter.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Luxeprobleem! Ik heb een riem nodig met gaatjes tussen de huidige gaatjes.
Nee, want het is nét te wijd. Als ik wat in mijn zakken meeneem dan zakt mijn broek vanzelf af als ik een paar minuten loopquote:Op woensdag 3 september 2008 18:35 schreef Irien het volgende:
[..]
raar! liever een gaatje minder ver dan. Iets wijder is relaxter.
Uit de kom?quote:Ja, de cavia had zijn kaak uit de kom! Moest gewoon herstellen en pijnstillen en voeren met een spuitje. Maar is nu dus bijna weer goed gegroeid.
dan moet je of een riem nemen met heel veel gaatjes/met zo'n klemsluiting, óf je moet een gaatje bijmakenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
S. en cavia's, ik blijf het een rare combi vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef Irien het volgende:
We hebben geen idee hoe hij het heeft gedaan! Maar het is een wild, onhandig beestHij bijt op alles in z'n hok en speelt met de andere cavia, en gaat soms aan dingen hangen (knaagstokken, z'n drinkfles, de tralies)
Maar ik ben blij dat ie beter wordt. Zat hier op het forum in een topic over een konijn net zelfde probleem. Dat konijn is nu dus doodMijn beestje leeft nog!
Vooral dankzij S. die er zelfs 's nachts voor is opgestaan enzo. Topgozer
![]()
Ja ik moet er zo ééntje met een klemsluiting hebben. Maar ik vergeet er steeds één te halenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dan moet je of een riem nemen met heel veel gaatjes/met zo'n klemsluiting, óf je moet een gaatje bijmaken
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ook niet ideaal die dingen: als je ze te strak aantrekt zijn ze lastig los te krijgenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik moet er zo ééntje met een klemsluiting hebben. Maar ik vergeet er steeds één te halen
Ik heb er een hekel aan maar weet er wel een klein beetje van af. Wat is de vraag?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zijn er hier toevallig handige doe-het-zelvers?
Mmmm kun je beter even in K&W vragen denk ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe we de waterdruk in de badkamer hoger kunnen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |