Van dat brood zonder koolhydraten wist ik niet. Is dat alleen bij Jumo? En is het een beetje te eten?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
Goeie tip: Bij de Jumbo verkopen ze blijkbaar ook brood zonder koolhydraten en wat veel mensen niet weten is dat er in vleesbeleg van de supermarkt ook veel toegevoegde suikers zitten! Kan je beter zelf een kipfiletje grillen bijvoorbeeld en op brood doen.
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minderquote:Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Syrena het volgende:
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekochtIk (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg
Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
![]()
schaap doet gewoon gezellig meequote:Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef texelonia het volgende:
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).
Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaftEn thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
Aangepast.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
Gelukkig welquote:Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminstequote:Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
Ja, ach, ik ben nog steeds moddervetquote:Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aaah speciaal voor mij?Lief!
* Benieuwd is wat de huisarts zegt...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet. Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
Ik heb het nagevraagd en alle noten mogen, mits ongezouten. En amandelen zijn wel het beste.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
Olijfolie magquote:Op woensdag 3 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
Niet om je de moed in de schoenen te laten zinken, maar de meeste zijn niet meteen slank na de bevalling. Pas na 3 maanden paste ik weer redelijk in mn eigen kleding... (Ook jassen dus)quote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Reinhilde het volgende:
Zo, ik ga eens even de stad in. The Sting is helemaal verbouwd en vernieuwd en ik wil een post-zwangerschap-winterjas scoren. Want die ik nu heb, heb ik al 3 jaar!!
Op het moment dat je nu veel suikers eet zou ik rustig afbouwen of alleen minderen als je bang bent voor ontgiften. De manier van eten zélf (weinig/geen suikers en koolhydraten) is an sich niet verkeerd bij BV, als je nu al zo eet en je voelt je er goed bij kan je het gerust volhouden.quote:Echt ontgiften door weinig te eten is niet aan te raden omdat jouw ''gifafval'' via al je lichaamsuitscheidingen je lichaam verlaat en dat is in dit geval ook je melk. Je zadelt dus je kind op met jouw afval. Daarbij komt dat bepaalde processen in je lichaam ook doorgegeven kunnen worden aan je kind en voor een baby/peuter is ontgiften nog niet zo een goed idee.
Een gezonde levensstijl en voeding daarentegen daar is niks op tegen. Wanneer jij je goed voelt bij een voeding zonder of met weinig koolhydraten, dan kun je dat gewoon doen. Je zult daar ook mee afvallen, maar iets langzamer. Voor grote groepen mensen zijn koolhydraten heel erg goed, voor andere grote groepen juist niet. Net als vlees ook voor de een gezonder en nodiger is dan voor de ander.
Crash diėten en ontgiften zou ik mee wachten tot je kindje minder of niet meer bij je drinkt.
Je mag gerust een beetje afvallen als je borstvoeding geeft. Dat gebeurt bij de meeste vrouwen toch wel. Probeer niet te veel ineens af te vallen. Dat is aan e ene kant een te grote aanslag op je weerstand en kan je melkproductie in gevaar brengen doordat je verzwakt/je akelig voelt/geen reserves meer hebt en aan de andere kant geef je dan een wel erg grote hoeveelheid van de in je vetweefsels opgeslagen afvalstoffen aan je kindje mee in 1 keer.
Een paar honderd gram per week mag je gerust afvallen, geen probleem.
Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.
En ik moet echt een nieuwe winterjas, maar ik kan dus niks leuks vinden
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik doe lekker niet mee met het she-dieet!
ik zie mezelf echt niet een weekend in rijst prikken en dan ook nog ieder weekend.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Je hebt me overgehaaldquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"![]()
Oe, dan istie echt weg he?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, dan istie echt weg he?
Hoef ik er niet meer naar te zoeken ook![]()
![]()
Ik had een Hema-jurkjequote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.
Ah tnx! Ik heb alleen die met band zien staan in het boekje, ben benieuwd welke ze nog hebben in de winkel.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik had een Hema-jurkjeHad ja want ik heb 'm teruggebracht. Ik had niet die met die band op je buik, maar die met dat gemokte zeg maar en dat gaf ik combinatie met mijn niet zo platte buik een nogal zwanger effect vond ik zelf
Teruggebracht met pijn in mijn hart, want hij was op zich wel erg leuk
Vals vind ik het! Meisjeskleren zijn er al veeeeeeeeeeeeel meer dan jongenskleren en dan pikken jullie ook nog 'onze' kleren in. Maar je zoon in meisjeskleren laten lopen dat kan weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:
Ik koop juist ook vaak dingen van de hennes-jongensafdeling voor LindeStoere broeken, joggingbroekjes, vestjes enzo. Anders wordt het wel een erg roze gebeuren hoor
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vals vind ik het! Meisjeskleren zijn er al veeeeeeeeeeeeel meer dan jongenskleren en dan pikken jullie ook nog 'onze' kleren in. Maar je zoon in meisjeskleren laten lopen dat kan weer niet
Verrot, vannacht, paar keer eruit gemoeten omdat alles eruit kwam zetten, heb echt liggen rillen in mijn bed van de grote kou, om het vervolgens weer loeiheet te hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een dipjeWie geeft mij een schop?
Bar hoe gaat het met jou vandaag?
Hairextensions geen optie? Dan vergist hij zich vast niet meer.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ondanks dat Jen zaterdag een roze jurkje aanhad vond Kai (van m@x) het een jongetje. Dus waarom niet.
ik heb afgelopen maandag een leuk grijs vest gehaald bij de h&m en een leuk bruin jurkje, was met broertje in Goes en kwam daar ineens een gloedje nieuwe h&m tegen die nog net was.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ah tnx! Ik heb alleen die met band zien staan in het boekje, ben benieuwd welke ze nog hebben in de winkel.
Bij de H&M heb ik leggings besteld die eigenlijk dikke panty's zijn, ik hoop echt dat ze zijn wat ik me er van voorstel (nl. gewoon panty's zonder voet). Die met voeten eraan snijden in m'n tenen enzo.
Lekker veel jurken dragen deez winter
Dan heb je ook haartjes nodig om die extensions aan vast te maken. Misschien is een pruik dan toch beter.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hairextensions geen optie? Dan vergist hij zich vast niet meer.
Bar, beterschapjes hoor
Is misschien wel net zo mooiquote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb je ook haartjes nodig om die extensions aan vast te maken. Misschien is een pruik dan toch beter.
Die hebben ze ook wel in het roze.quote:
Jaren lang seroxat geslikt en de kilo's er maar bij geslikt gratis nu overgestapt naar een andere ad prozac en de kilo's vliegen er nu af misschien iets voor jou om naar iets anders uit te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:
plus het feit dat afvallen en AD niet samengaan maar dat is bijzaak
babyspekquote:Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
The Bob kon Brent wel wezen zo'n 1,5 jaar terug
Ik snap niet dat ik altijd vol wilde houden dat het geen dikke baby was. Als ik em nu terug zie op foto's dan snap ik dat ik het destijds toch echt heel anders zag (met mijn ogen dicht ofzo). En maar volhouden dat ie niet dik was
De lil kim dus voor Jen.quote:
Maar Noah heeft al prachtige lange lokken van zichzelfquote:Op woensdag 3 september 2008 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
En eentje voor Texelonia om te laten zien dat het ook beschikbaar is voor knullekes
een iets ouder speklapjequote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef RockabeIIa het volgende:
MoussyIk heb helaas nooit je babyfoto's gezien. Spam er nog es een paar
Wat een menneke!
details.. ik had het ook meer over je nieuwgebakkenequote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar Noah heeft al prachtige lange lokken van zichzelf(zolang wij ze niet af knippen tenminste...)
Dat wordt een meisje heb ik besloten!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
details.. ik had het ook meer over je nieuwgebakkene
Casje!![]()
![]()
![]()
mini, bijna eng vond ik hemquote:
Naar welke ben je overgestapt?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:16 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Jaren lang seroxat geslikt en de kilo's er maar bij geslikt gratis nu overgestapt naar een andere ad prozac en de kilo's vliegen er nu af misschien iets voor jou om naar iets anders uit te kijken.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een dipjeWie geeft mij een schop?
Bar hoe gaat het met jou vandaag?
Prozac/Fluoxetine bevalt me ook nog eens super beter.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:00 schreef vamperotica het volgende:
Naar welke ben je overgestapt?
Ik moet er misschien ook aan geloven.... Maar baal nś al van mn gewicht en vooral omvang
Ik ben bij de HEMA geweest net, en heb zo'n zwart jurkje gekocht, staat echt heeeeeeeeel mooi met mijn dikke buik.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:02 schreef owlet het volgende:
[..]
Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.
Ik heb toch veel plezier gehad van mijn winterjas...m'n buik paste er tot in het eind inquote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon geen winterjas gekocht toen. En ik was toch echt eind Dec. uitgerekend.
Ik deed het met een fleecevest. Ben toch al meestal laat met jassen aan doen.
Die paarse had ik dus en een niet zwangere buik kwam er ook erg leuk in uitquote:Op woensdag 3 september 2008 12:02 schreef owlet het volgende:
[..]
Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.
Ja!! Ik heb 'm...de zwarte met het patroontje! Ben er echt blij mee, lekkere stof enzo...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Ja ik weet, heb al tijden een account. Maar het duurt altijd zo lang voor je je spullen binnen hebtquote:Op woensdag 3 september 2008 13:48 schreef Stiemie het volgende:
Beefcake je kunt ook online bestellen bij H&M
zoiets had ik ook inderdaad. wel een kolossaal ding, maar ik vond 't wel heel fijn om er ongelimiteerd in te passen.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:36 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb een draagjas (om aan te doen als je je kind in drager of draagdoek hebt) die ook kan dienen als gewone winterjas en als positiejas. Hartstikke handig!
Ah ok, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik was ook op zoek naar een jas voor na de bevalling. Maar ik weet ook wel dat je dan eerst nog best wat buik over hebt. Dus mijn doel was: het moet wel dicht kunnen bij mijn borsten, dan komt het wel goed. Maar ook dat zat erg krap... Voor de tijd tot aan de geboorte ga ik ook echt geen winterjas kopen. Beetje zonde!
ohoh welke heb je nu? Ik denk er sterk over om een Mamajacket te kopen...quote:Op woensdag 3 september 2008 16:36 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb een draagjas (om aan te doen als je je kind in drager of draagdoek hebt) die ook kan dienen als gewone winterjas en als positiejas. Hartstikke handig!
En toch doe ik nu zonder moeite het Shieetquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een
Weet je wat ik pas een ergernis vind, en velen met mij? Je niet ziek melden terwijl je dat wel bent en vervolgens al je collega's aansteken. Daarbij als je alsnog weg moet omdat het niet gaat is het veel lastiger om vervanging te regelen,quote:Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef _Bar_ het volgende:
ben ik nu echt te eigenwijs om mezelf niet gewoon ziek te melden.... sprak neten die opperde meld je gewoon ziek en ziek gewoon uit, niet pas ziek melden als je erbij neer valt...
ik zie het alleen anders ik probeer het gewon gaat het niet kan ik altijd nog naar huis terug
ook, maar ik denk ook niet dat het gepast is om te snotteren en kuchelen in een eetgelegenheid. En alles gaat altijd 1 of 2 tandjes langzamer is mijn ervaring, iig uit eigen ervaring, waardoor collega's een stap harder moeten lopen en daar kan ik soms echt van balenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je wat ik pas een ergernis vind, en velen met mij? Je niet ziek melden terwijl je dat wel bent en vervolgens al je collega's aansteken. Daarbij als je alsnog weg moet omdat het niet gaat is het veel lastiger om vervanging te regelen,
Ik heb de MaM draagjas. En ik vind 'm geweldig, zeker als winterjas. Lekker ruim, en hij heeft ook lekker grote zakken waar flesje en spuugdoekje in kunnen.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
ohoh welke heb je nu? Ik denk er sterk over om een Mamajacket te kopen...
Erin, maar dan een beetje slordig he, niet strak met je sokken tot je knieen erover heen gehesen zodat het goed blijft zittenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef Leah het volgende:
Ai, dat zijn altijd dure geintjes Cattie..
Even een vraagje voor de hippe moeders onder ons. Ik vind deze laarzen erg leuk, maar wat is de bedoeling, pijpen van je broek erover, of erin
. Of allebei?
[ afbeelding ]
Ik word oud, da's wel duidelijk.
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Erin, maar dan een beetje slordig he, niet strak met je sokken tot je knieen erover heen gehesen zodat het goed blijft zitten.
neeee?! nee toch? ik vind ze daar net te laag/kort voor, of ik ben ook oudquote:Ook leuk met een rokje.
Ohhhh TOFquote:Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef Leah het volgende:
Ai, dat zijn altijd dure geintjes Cattie..
Even een vraagje voor de hippe moeders onder ons. Ik vind deze laarzen erg leuk, maar wat is de bedoeling, pijpen van je broek erover, of erin
. Of allebei?
[ afbeelding ]
Ik word oud, da's wel duidelijk.
Ik heb vandaag net deze gekocht:quote:Op woensdag 3 september 2008 20:30 schreef Syrena het volgende:
En voor deze winter heb ik deze, en die zitten zooooo lekker:
Jij bent 4 jaar jongerquote:
Uhuh!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:02 schreef Saffier het volgende:![]()
ja, lekker he BE?
![]()
maar had je dat niet al gezegd?
Ik ga maar in de tajine-recepten duiken denk ik...
Dat einde was wel over de top hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
*snuf* Fijn hoor *snuf* die waargebeurde verhalenop tv. *snuf*
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, ik had voor het eerst sinds tijden afgelopen weekend eens uitgebreid boodschappen gedaan dus dan vind ik het zonde om het weer weg te gooien. Dat had ik nl. wel al moeten doen voor de zakken voorgesneden prei.
Viev, ja, was wel heul over de top en ik zag hem al van mijlen aankomen, maar toch... *snuf*
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef E.T. het volgende:
Veel kaas, Syrena![]()
Als je er maar genoeg kaas over/door gooit wordt het vanzelf lekker
Dat vind ik zieligquote:Op donderdag 4 september 2008 09:15 schreef Rottdog het volgende:
Syrena dan eet hij het vanavond toch lekker op
Zo zou het bij mij ook werken hoor!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:22 schreef Rottdog het volgende:
Woman power Syrena![]()
Jij mag het niet weggooien dan vreet hij het toch lekker zelf op![]()
Wist het wel ben een bitch
Wij hebben die afspraak nooit gemaakt, maar weet zeker dat het zo werkt. Schaap vindt het leuk en meestal lekker als ik iets nieuws probeer, maar als dat onverhoopt niet zo zou zijn, wordt het echt wel weggemikt, hoor. En als hij dat niet wil, eet hij het lekker zelf opquote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef Saffier het volgende:
We hebben ooit die afspraak gemaakt en het is gewoon nog nooit gebeurt dat we door mislukt of vies eten dan maar patat hebben gegeten. Ik ben nogal van de uitprobeerderige en Lautie juist niet, die afspraak was er dus meer voor zijn gemoedsrust
quote:
whaah dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Niet vooruit te branden vannacht!![]()
![]()
*trekt grote waffel open: GOEIEMORGEN VICKY!!!!!!
[..]![]()
Leuke dingen idd!
Zou idd niet verkeerd zijn, ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Bar, fijn dat het meeviel, maar een paar daagjes in bed blijven zou je ook best goed doen, denk ik hoor!
daarom dus niet.quote:Mag het tijdens de zwangerschap?
Nee. Drukpuntmassages zijn intensieve massages. Zij hebben direct een werking op het zenuwstelsel, ook als ze licht worden uitgevoerd. Binnen de Chinese geneeskunde worden sommige punten zelfs gebruikt om bevallingen te bevorderen. Daarom is het niet geschikt voor zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden (de laatsten weten immers soms nog niet dat ze zwanger zijn).
Ja, Shaun, hebbuh!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:37 schreef Vicky het volgende:
Macka, ik zag bij de Zeeman truitjes met Shaun the Sheep
Pff ben niet vooruit te branden vanDAAGlang leve een strontverkouden kind dat je de hele nacht wakker houdt. Moet nog het een en ander doen in huis maar heb geen zin.. Eerst Amber maar van de psz halen...
Oud Rijswijk hingen er een hele boel aan de stelling.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, Shaun, hebbuh!![]()
maar bij mijn Zeeman lagen ze niet en wist het personeel van niks![]()
Het heerst. In ieder geval zo rond de grens DH-R. Hier ook een doorwaakte nacht wegens kind, en nerregens zin an. * Macka66 wil in winterslaap![]()
Leuk weer, dat ondergoed bij de hema.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:
Saffier gefeliciteerd!!!
leuke nieuwe spullies bij HEMA, dus ik gisteren gaan kijken, hebben ze het nog niet gevuld![]()
stom vind ik dat! ik wil dat vestje met die 2 knopen bij de col van voorop de folder![]()
![]()
![]()
heb wel een majadebij hempie gekocht[ afbeelding ]
Je weet nooit toch? Ik hoop het in ieder geval voor jequote:Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Sugar het volgende:
Bifi, ja hoor, ik heb mijn naam er goed in laten zetten! Maar ik denk niet dat ik er opdrachten door zal krijgen, hoor.
Kunnen jullie niet ook een plan opzetten dat er méér en leukere jongenskleding komt?quote:Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Suzziieee het volgende:
Wat ontzettend leuk om jullie reacties te lezen op onze HEMA modespulletjes!
We hebben namelijk net een nieuw plan opgezet om onze mode-uitstraling te verbeteren en ben daar persoonlijk bij betrokken...en ondanks dat we het aan de omzetten zien dat het aanslaat...vind ik het echt heel tof om te lezen dat onze plannen ook brengen wat we ervan verwachten!! Supertof!!
BTW.. Eind september is er weer een koopavond met 15% korting,als ik het zo uit mijn hoofd zeg de 23e,maar pin me daar niet op vast
Ik ben in ieder geval vóórquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet ook een plan opzetten dat er méér en leukere jongenskleding komt?
Jongens worden wat dat betreft echt flink achter gesteld, ook bij andere winkels trouwens. Het is bijna discriminatie!![]()
Ben ik helemaal met je eens Tex! Is ook van de eerste dingen geweest die ik aangegeven heb.Dat er hippere jongenskleding moet komen.. en niet alles standaard in donkergroen,grijs en khakiquote:Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet ook een plan opzetten dat er méér en leukere jongenskleding komt?
Jongens worden wat dat betreft echt flink achter gesteld, ook bij andere winkels trouwens. Het is bijna discriminatie!![]()
Hoefde niet eensquote:Op donderdag 4 september 2008 21:41 schreef moussy het volgende:
Sjoeg, wat goed! Nog even en je bent een BN-er
Syrena, heb je de couscous al in zn haar gesmeerd?
als ik er wat koop, pas ik het gewoon bij c&a (zit een paar deuren verderop) als het niet past, ben ik zo weer terug.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Tja, dat er geen pashokjes zijn is wel jammer, maar daarentegen is het nooit een gedoe om je geld terug te krijgen. Dus dan maar thuis passen.
bij de wibra liggen de kerstspullen al een maand, als het al niet langer is. (oke, het is de opruimingskelder, misschien is dat de reden)quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:31 schreef texelonia het volgende:
Kerstspullen? OMG!Pepernoten kan ik wel handelen (heb ik stiekem zelfs wel weer trek in
) maar kerstspullen? In de ZOMER?
Ik heb er gisteren toevallig nog een gekocht bij Livera, was 30% kortingquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:30 schreef texelonia het volgende:
Dat je een keer nieuwe dingen haalt snap ik. Maar ik bedoelde ik echt mensen die elk jaar alles helemaal nieuw kopen. Dat snap ik niet.
Ik ga mezelf eens een schop onder m'n kont geven. Zondag gaan we op vakantieMorgen zijn we de hele dag weg. Dus vandaag. moet. het. hele. huis. schoon...
En ik moet eigenlijk nog een badpak kopen. Zou dat nog lukken? Bij de Hema hadden ze al niks meer...
gelijk weer een uitdaging erbijquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar als medewerker publiciteit van de toko waar dit plaatsvindt, weet ik natuurlijk wel alles van deze expositie en debatavond en moet ik nu alles in het werk stellen de gemoederen te bedaren.
Sugar, werk je bij/voor Plaza Futura in Eindhoven?quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar als medewerker publiciteit van de toko waar dit plaatsvindt, weet ik natuurlijk wel alles van deze expositie en debatavond en moet ik nu alles in het werk stellen de gemoederen te bedaren.
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is het een doodskist PM.
De pomp is kapot denken we, die is misschien wel misschien niet op voorraad, maar kost iets meer dan 2 euroquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind het bijna grappig als ie zou zeggen dat ie het wel kan fixen maar pas volgende week vrijdag omdat een onderdeeltje van 2 euro niet op voorraad is
(zulke dingen overkomen alleen altijd mij maar)
Jammer BE!quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Bah... ik had weer eens een sollicitatiebrief gestuurd voor het uitvaart vak (iets met een eigen onderneming) maar helaas is mijn stad op dit moment niet een van de steden waar ze naar kijken voor uitbreiding...
![]()
Wel eentje niet al te veel verderop, maar dan moeten we verhuizen en dat wil nog even niet ivm kosten eruit krijgen enzo.
Was ook nog wel heel gecompliceerd geweest met Sasha enzo, maar ik wil zo graag toch wel die kant op. En dan was er vast wel een oplossing gekomen voor het oppassen enzo.
Nou ja goed, to be continued...
Sooo sorrrrrrrrrrrrrryquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef PM-girl het volgende:
[..]
De pomp is kapot denken we, die is misschien wel misschien niet op voorraad, maar kost iets meer dan 2 euro
en als ik het zo probeer?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon het linkje plaatsen lady-wrb?
Is goed, die van ons behangt het daarna wel met zijn harenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik laat mijn teckel wel alles aflikken
Een C:\ Link is een link vanaf je eigen HDDat kunnen we echt niet zo maar inzien Lady-wrb
Komt wel goed, heb voor vanavond vriendinnen uitgenodigd om te komen afwassenetenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
lekker dan....Hopelijk is die pomp snel gerepareerd!
Dit is de directe link, zou wel moeten werken. http://www.vwa.nl/cdlpub/servlet/CDLServlet?p_file_id=16584quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en als ik het zo probeer?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=conserveermiddelen+in+%28vinger%29verf&btnG=Zoeken&meta=
nee hoor... mij ookquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind het bijna grappig als ie zou zeggen dat ie het wel kan fixen maar pas volgende week vrijdag omdat een onderdeeltje van 2 euro niet op voorraad is
(zulke dingen overkomen alleen altijd mij maar)
jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevige redelijke weekendtas, verkoopt de action dat soort dingen?
Ja!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevige redelijke weekendtas, verkoopt de action dat soort dingen?
De kleine chinese kindertjes in fabriekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!
Zelfs een met wieltjes en een trekstang. Voor 8 euro meen ik. Haske groot en stevig!
En ze hadden ook een iets kleinere geruite tas. Voor maar 4. (geen idee wie ze daarvoor uitbuiten)
quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:46 schreef moussy het volgende:
[..]
De kleine chinese kindertjes in fabrieken
Onze tas met wielen was tot eergister nog heel. Was toen al op voetbalkamp geweest.quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:48 schreef _Bar_ het volgende:
Mooi dan gaat ik morgen gelijk zo een ding aanschaffen, heb weinig zin om met een koffer te gaan zeulen voor 4 dagen, beetje overdreven.
Iig koffie aanbieden. Dat helpt enorm in de moeite die ze doen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef PM-girl het volgende:
De monteur is er nu. Moet je erbij gaan staan?Weet zo'n dingen nooit!
![]()
In elk geval is de motor stuk
Hij wou iets fris, dat kost me twee seconden. Maar hij doet zijn bestquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iig koffie aanbieden. Dat helpt enorm in de moeite die ze doen.en je hebt wat nuttigs te doen ondertussen.
![]()
Maar balen zeg! kan dat gemaakt of moet je nu een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |