abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:29:00 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61342914
Vooruit, het sluimert al zo lang, dan moet het er toch maar eens van komen he, deze TT.
Maar maar 1 topicje he, anders gaan we echt over naar LIF.

Oh, en waar is het befaamde SHE-dieet te vinden? HIER

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 03-09-2008 11:44:18 ]
pi_61342957
Zo doet die link het niet BE
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61342999
Mag ik dan alleen nog snel vragen waar jullie dan jullie ongezouten noten kopen?
Het uploaden van het docje lukt me niet ik probeer het straks thuis nog eens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61343019
Wij hebben een noten/kaasboer, daar kan je ongezouten noten kopen. En de lidl heeft walnoten in een zak. Hoef je ze niet meer te kraken Oh en andere supermarkten hebben toch ook wel ongezouten versies?
pi_61343048
bij de notenboer idd..ff speciaal om vragen
Saartje
pi_61343049
Tja, ik heb nog steeds m'n twijfels of dat dieet BV-verantwoord is. Als je koppijn krijgt en er sprake is van ontgifting dan zou dat dus in de BV terecht kunnen komen. Lijkt mij tenminste, maar ik ben geen expert. Heb alleen niet zo'n zin in afvalstoffen in m'n borstvoeding dus ik neem het risico niet.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 3 september 2008 @ 11:36:26 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61343061
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
pi_61343062
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekocht Ik (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61343088
Ongezouten noten? Op de markt, in een notenzaak? Daar zie ik het wel liggen hoor!
pi_61343111
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
Goeie tip: Bij de Jumbo verkopen ze blijkbaar ook brood zonder koolhydraten en wat veel mensen niet weten is dat er in vleesbeleg van de supermarkt ook veel toegevoegde suikers zitten! Kan je beter zelf een kipfiletje grillen bijvoorbeeld en op brood doen .
Van dat brood zonder koolhydraten wist ik niet. Is dat alleen bij Jumo? En is het een beetje te eten?

Ik koop tegenwoordig mijn groenten, vlees en vleesbeleg bij de slager en dat smaakt ook echt stukken beter dan van de supermarkt!

Ongezouten noten, zowel een soort als gemengd, kun je ook bij de AH kopen. Minder lekker dan de notenboer, maar wel gemakkelijker te verkrijgen als je niet zo veel tijd hebt voor al die verschillende winkels
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61343123
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).

Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaft En thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61343143
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Syrena het volgende:
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekocht Ik (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
pi_61343180
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet . Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
pi_61343183
Eigenlijk komt het er op neer dat ik lui ben. Ik vind het gewoon teveel gedoe
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61343204
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef texelonia het volgende:
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).

Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaft En thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
pi_61343212
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
pi_61343249
Wij eten altijd volkoren-pasta en biologische zilvervliesrijst. Is al heel gezond vind ik zelf .
En ik heb een intolerantie voor tomaten, dus sausjes bij de pasta doe ik sowieso al niet.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:45:11 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343264
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
Aangepast.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:46:22 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343293
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
pi_61343300
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
Gelukkig wel
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:46:58 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61343307
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Aangepast.
Aaah speciaal voor mij? Lief!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:47:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343313
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste ) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:47:41 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343323
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Aaah speciaal voor mij? Lief!
Ja, ach, ik ben nog steeds moddervet , maar ik kan me voorstellen dat het niet prettig voelde/las.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 03-09-2008 11:56:37 ]
pi_61343349
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet . Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
* Benieuwd is wat de huisarts zegt...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61343372
En: kipfilet marineren in knoflook, olijfolie, zwarte peper en balsamico-azijn. Dan grillen, een limoen in 2-en snijden en mee grillen. Dan door de pasta scheppen, rucola erbij, nog een beetje balsamico en klaar.
pi_61343469
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
Ik heb het nagevraagd en alle noten mogen, mits ongezouten. En amandelen zijn wel het beste.
pi_61343480
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders ) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.

En ik moet echt een nieuwe winterjas, maar ik kan dus niks leuks vinden
pi_61343492
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste ) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
Olijfolie mag
Ik vind zelf ook pasta lekker met alleen een blikje tonijn op water, een paar ansjovisjes en knoflook Heel simpel, maar erg lekker!

Dat van jou klinkt ook goed, dus die probeer ik ook een keer!

Ik moet nog vragen aan SHE hoe het zit met zelf gemaakte pasta. Ik kan dadelijk weer zelf pasta draaien in mijn nieuwe keuken
pi_61343500
Zo, ik ga eens even de stad in. The Sting is helemaal verbouwd en vernieuwd en ik wil een post-zwangerschap-winterjas scoren. Want die ik nu heb, heb ik al 3 jaar!!
pi_61343517
Ik lust pasta alleen kaal met oude kaas. (en het liefste een gebakken eitje, maar dat zit er al een tijdje niet meer in)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61343538
Oe, leuke dingen weer bij de HEMA. Ga ik ook even kijken .
Maar niet te lang de stad in, we krijgen eters vanavond en ik moet nog opruimen.
pi_61343540
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Reinhilde het volgende:
Zo, ik ga eens even de stad in. The Sting is helemaal verbouwd en vernieuwd en ik wil een post-zwangerschap-winterjas scoren. Want die ik nu heb, heb ik al 3 jaar!!
Niet om je de moed in de schoenen te laten zinken, maar de meeste zijn niet meteen slank na de bevalling. Pas na 3 maanden paste ik weer redelijk in mn eigen kleding... (Ook jassen dus)
pi_61343604
Ja I know. Maar toch. Ik ga even kijken
pi_61343628
Ik heb toen ik nog BV gaf overlegd met een lactatiekundige omdat ik weer drastisch wilde gaan minderen met suikers en koolhydraten en van haar kreeg ik het volgende antwoord:
quote:
Echt ontgiften door weinig te eten is niet aan te raden omdat jouw ''gifafval'' via al je lichaamsuitscheidingen je lichaam verlaat en dat is in dit geval ook je melk. Je zadelt dus je kind op met jouw afval. Daarbij komt dat bepaalde processen in je lichaam ook doorgegeven kunnen worden aan je kind en voor een baby/peuter is ontgiften nog niet zo een goed idee.
Een gezonde levensstijl en voeding daarentegen daar is niks op tegen. Wanneer jij je goed voelt bij een voeding zonder of met weinig koolhydraten, dan kun je dat gewoon doen. Je zult daar ook mee afvallen, maar iets langzamer. Voor grote groepen mensen zijn koolhydraten heel erg goed, voor andere grote groepen juist niet. Net als vlees ook voor de een gezonder en nodiger is dan voor de ander.
Crash diėten en ontgiften zou ik mee wachten tot je kindje minder of niet meer bij je drinkt.

Je mag gerust een beetje afvallen als je borstvoeding geeft. Dat gebeurt bij de meeste vrouwen toch wel. Probeer niet te veel ineens af te vallen. Dat is aan e ene kant een te grote aanslag op je weerstand en kan je melkproductie in gevaar brengen doordat je verzwakt/je akelig voelt/geen reserves meer hebt en aan de andere kant geef je dan een wel erg grote hoeveelheid van de in je vetweefsels opgeslagen afvalstoffen aan je kindje mee in 1 keer.
Een paar honderd gram per week mag je gerust afvallen, geen probleem.
Op het moment dat je nu veel suikers eet zou ik rustig afbouwen of alleen minderen als je bang bent voor ontgiften. De manier van eten zélf (weinig/geen suikers en koolhydraten) is an sich niet verkeerd bij BV, als je nu al zo eet en je voelt je er goed bij kan je het gerust volhouden.
pi_61343670
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders ) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.

Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.
pi_61343765
Ben ik nu de enige die het she dieet obsessie-achtige neigingen begint aan te nemen? Eerst een aatal moeders-topics en nu hier weer. Afvallen snap ik best, maar daar is LIF toch voor?
  woensdag 3 september 2008 @ 12:12:36 #37
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61343868
Ik doe lekker niet mee met het she-dieet!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61343938
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
pi_61344036
btw, worden jullie ook zo depri van het weer? Echt er zit zelfs geen goed weer aan te komen...
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 12:22:30 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_61344094
quote:
ik zie mezelf echt niet een weekend in rijst prikken en dan ook nog ieder weekend.

Vanavond zuurkool met worst! ik bedenk me net, gerookte kipfilet, vinden we lekkerder
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61344185
Volgens SHE was de rijst ook optioneel en kun je ook in het weekend gewoon hetzelfde schema aanhouden als doordeweeks Ik wil nog wel een keer een rijstweekend houden, maar tot nu toe waren onze weekend daar gewoon niet geschikt voor.
pi_61344221
ahhh zuurkool met HEMA worst.... Oh ik krijg gewoon honger als ik eraan denk.
pi_61344260
* miss_sly heeft net een heerlijk donkerbruin broodje met gerookte kip, sla, komkommer en ei gegeten en zit nu echt wel vol.

HEMA worst is wel lekker
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 12:35:00 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61344387
quote:
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"
plus het feit dat afvallen en AD niet samengaan maar dat is bijzaak
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 12:35:24 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61344395
Wij gaan vanavond andijviestamppot eten. Met Unox rookworst. En spekjes!
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 12:36:22 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61344416
Mag ik bij je komen wonen Lokje?
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61344434
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"
Je hebt me overgehaald
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 3 september 2008 @ 12:37:50 #48
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61344445
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:36 schreef Lois het volgende:
Mag ik bij je komen wonen Lokje?
Ja! Maar eerst eens blijven eten is ook goed hoor.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:43:17 #49
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_61344571
Ik volg mijn eigen dieet en daar val ik ook prima mee af (gewoon minder en gezonder eten). In drie maanden tijd 10 kilo en je hoeft er je eetschema niet helemaal mee om te gooien. Moet er niet aan denken om altijd maar op de koolhydraten te hoeven letten of alles steeds from scratch te moeten maken. Als het SHE-eet voor je werkt, prima, maar ik denk dat ik het niet vol zou kunnen houden.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 12:46:33 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61344633
Was ik toch helemaal een afspraak vergeten op school
Lekker aan het schuren en dan ineens weg moeten is niet prettig. En nu moet ik naar de tennisbaan om de hele middag standen bij te houden voor de club kampioenschappen bij de mini's En dat is nog verplicht ook.

dus geen geschilder vandaag helaas.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 12:47:20 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61344643
Na de kermis kom ik een keer andijvie bij je eten Lokje, deal!

Nu even wachten tot de taxi Eva thuis brengt en dan lekker naar de kermis met de meiden
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 12:47:59 #52
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61344654
Sterkte debuurvrouw. Iets verplicht moeten is (bijna) nooit leuk.
pi_61344679
Ik ben ooit in een ver verleden 10 kilo in 4.5 maand afgevallen puur door gewoon 3x per dag te eten en niets na het avondeten meer te nemen. Ik stond mezelf toe in het weekend een schaaltjes chips te eten, maar dan wel 's middags. Werkte voor mij toen goed. Maarja, toen werd ik zwanger en die knop is ergens met het vruchtwater mee weggespoeld denk ik
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 12:49:57 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_61344701
de knop was je slijmprop?
pi_61344784
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:49 schreef moussy het volgende:
de knop was je slijmprop?
Oe, dan istie echt weg he?
Hoef ik er niet meer naar te zoeken ook

† In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 13:00:28 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_61344951
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:53 schreef easy-going het volgende:

[..]

Oe, dan istie echt weg he?
Hoef ik er niet meer naar te zoeken ook

klaar over op naar de vette rookworsten!
pi_61345215
quote:

Ik had een Hema-jurkje Had ja want ik heb 'm teruggebracht. Ik had niet die met die band op je buik, maar die met dat gesmokte zeg maar en dat gaf ik combinatie met mijn niet zo platte buik een nogal zwanger effect vond ik zelf Teruggebracht met pijn in mijn hart, want hij was op zich wel erg leuk

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 03-09-2008 13:44:36 ]
  woensdag 3 september 2008 @ 13:17:17 #58
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61345276
Ik heb een dipje Wie geeft mij een schop?

Bar hoe gaat het met jou vandaag?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_61345417
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik had een Hema-jurkje Had ja want ik heb 'm teruggebracht. Ik had niet die met die band op je buik, maar die met dat gemokte zeg maar en dat gaf ik combinatie met mijn niet zo platte buik een nogal zwanger effect vond ik zelf Teruggebracht met pijn in mijn hart, want hij was op zich wel erg leuk
Ah tnx! Ik heb alleen die met band zien staan in het boekje, ben benieuwd welke ze nog hebben in de winkel.
Bij de H&M heb ik leggings besteld die eigenlijk dikke panty's zijn, ik hoop echt dat ze zijn wat ik me er van voorstel (nl. gewoon panty's zonder voet). Die met voeten eraan snijden in m'n tenen enzo.

Lekker veel jurken dragen deez winter
pi_61345483
Ik zag laatst in de Hema sokken en kniekousen zonder tenen. Ik ken wel handschoenen zonder vingers. Maar wat moet je in hemelsnaam met sokken zonder tenen? Of heb ik een of andere nieuwe rage gemist?
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 13:27:26 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61345507
Never mind.
pi_61345572
reactie op een reactie van BE... niet heel belangrijk
pi_61345727
Ze hebben ook weer ernstig leuke meisjeskleren bij de Hema

En de jongenskleding is allemaal zo saaaaai
©Dumbo
pi_61345785
Ja ik kan altijd maar een stuk of twee leuke shirts en broeken voor de jongens halen daar. Zo jammer. Er is ook veel meer meisjeskleding. Ik denk 2/3 meisjes en 1/3 jongens. Ik ga liever naar H&M, maar dan moet ik naar een andere plaats.
pi_61345881
Ik ben ook meer voor de H&M tegenwoordig. Maar ook daar vind ik het niet echt geweldig allemaal. Althans shirts enzow. Het is allemaal overal altijd zo hetzelfde. Ik ben er zo op uitgekeken... Maar er is gewoon niks anders Of hele dure merken.... Misschien toch dat maar eens in de gaten gaan houden met uitverkoop enzow. Alleen als je dan iets leuks tegenkomt is het meestal niet meer in de goede maat enzow. Ik vind het zo frustrerend.
©Dumbo
pi_61345945
Ik koop juist ook vaak dingen van de hennes-jongensafdeling voor Linde Stoere broeken, joggingbroekjes, vestjes enzo. Anders wordt het wel een erg roze gebeuren hoor
pi_61345985
Ik ben echt voor roze! Zoveel mogelijk roze voor Jen.
pi_61346009
Beefcake je kunt ook online bestellen bij H&M
pi_61346037
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:
Ik koop juist ook vaak dingen van de hennes-jongensafdeling voor Linde Stoere broeken, joggingbroekjes, vestjes enzo. Anders wordt het wel een erg roze gebeuren hoor
Vals vind ik het! Meisjeskleren zijn er al veeeeeeeeeeeeel meer dan jongenskleren en dan pikken jullie ook nog 'onze' kleren in. Maar je zoon in meisjeskleren laten lopen dat kan weer niet
©Dumbo
pi_61346080
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Vals vind ik het! Meisjeskleren zijn er al veeeeeeeeeeeeel meer dan jongenskleren en dan pikken jullie ook nog 'onze' kleren in. Maar je zoon in meisjeskleren laten lopen dat kan weer niet
pi_61346120
Ondanks dat Jen zaterdag een roze jurkje aanhad vond Kai (van m@x) het een jongetje. Dus waarom niet.
pi_61346290
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Saffier het volgende:

Verrot, vannacht, paar keer eruit gemoeten omdat alles eruit kwam zetten, heb echt liggen rillen in mijn bed van de grote kou, om het vervolgens weer loeiheet te hebben.
Neus zit nog potdicht, koppijn is ook weer in volle hevigheid terug.

Ga wel gewoon proberen te werken, want morgen ben ik toch weer vrij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:03:23 #73
190853 RockabeIIa
pi_61346344
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ondanks dat Jen zaterdag een roze jurkje aanhad vond Kai (van m@x) het een jongetje. Dus waarom niet.
Hairextensions geen optie? Dan vergist hij zich vast niet meer.

Bar, beterschapjes hoor
pi_61346389
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ah tnx! Ik heb alleen die met band zien staan in het boekje, ben benieuwd welke ze nog hebben in de winkel.
Bij de H&M heb ik leggings besteld die eigenlijk dikke panty's zijn, ik hoop echt dat ze zijn wat ik me er van voorstel (nl. gewoon panty's zonder voet). Die met voeten eraan snijden in m'n tenen enzo.

Lekker veel jurken dragen deez winter
ik heb afgelopen maandag een leuk grijs vest gehaald bij de h&m en een leuk bruin jurkje, was met broertje in Goes en kwam daar ineens een gloedje nieuwe h&m tegen die nog net was.
pi_61346467
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hairextensions geen optie? Dan vergist hij zich vast niet meer.

Bar, beterschapjes hoor
Dan heb je ook haartjes nodig om die extensions aan vast te maken. Misschien is een pruik dan toch beter.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:11:01 #76
190853 RockabeIIa
pi_61346511
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan heb je ook haartjes nodig om die extensions aan vast te maken. Misschien is een pruik dan toch beter.
Is misschien wel net zo mooi
pi_61346546
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Die hebben ze ook wel in het roze.
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:13:03 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_61346556
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

énig!
  woensdag 3 september 2008 @ 14:14:34 #79
190853 RockabeIIa
pi_61346591

En eentje voor Texelonia om te laten zien dat het ook beschikbaar is voor knullekes
  woensdag 3 september 2008 @ 14:14:49 #80
190853 RockabeIIa
pi_61346602
omg die pruiken haha!
  woensdag 3 september 2008 @ 14:15:56 #81
190853 RockabeIIa
pi_61346627
The Bob kon Brent wel wezen zo'n 1,5 jaar terug
Ik snap niet dat ik altijd vol wilde houden dat het geen dikke baby was. Als ik em nu terug zie op foto's dan snap ik dat ik het destijds toch echt heel anders zag (met mijn ogen dicht ofzo ). En maar volhouden dat ie niet dik was
  woensdag 3 september 2008 @ 14:16:06 #82
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61346630
quote:

plus het feit dat afvallen en AD niet samengaan maar dat is bijzaak
Jaren lang seroxat geslikt en de kilo's er maar bij geslikt gratis nu overgestapt naar een andere ad prozac en de kilo's vliegen er nu af misschien iets voor jou om naar iets anders uit te kijken.
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:17:33 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_61346662
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
The Bob kon Brent wel wezen zo'n 1,5 jaar terug
Ik snap niet dat ik altijd vol wilde houden dat het geen dikke baby was. Als ik em nu terug zie op foto's dan snap ik dat ik het destijds toch echt heel anders zag (met mijn ogen dicht ofzo ). En maar volhouden dat ie niet dik was
babyspek dat bijt zo lekker Cas was net een rolmops

pi_61346689
Ik heb ff zitten kijken naar dat She-eet. Dat gaat hier nooit gebeuren. Ten eerste: ik ga echt niet mijn gezin op dieet gooien. Ten tweede: dan zou ik apart moeten gaan koken of eten. Ten derde: ik ben voor een hoop van de dingen die wel mogen allergisch: ananas, amandelen, hazelnoten, pecannoten, sommige granen die je in donker brood vindt.
Maargoed, de vakantie is voorbij en er komt al wat meer rust, reinheid en regelmaat in mijn leven. Ik fiets ook weer wat extra, sinds ik werk.

Ik heb voor Kendahl ook weer leuke broeken gehaald. Bij schoenenreus hadden ze ineens een leuke donkerblauwe spijkerbroek. En bij Vögele twee mooi baggy broeken, bruin en zwart-grijs. Wel maatje 98, maar dan sla ik lekker de pijpen om, staat heel stoer
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 3 september 2008 @ 14:20:46 #85
190853 RockabeIIa
pi_61346738
Moussy Ik heb helaas nooit je babyfoto's gezien. Spam er nog es een paar Wat een menneke!
pi_61346999
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:13 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

énig!
De lil kim dus voor Jen.
pi_61347083
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]

En eentje voor Texelonia om te laten zien dat het ook beschikbaar is voor knullekes
Maar Noah heeft al prachtige lange lokken van zichzelf (zolang wij ze niet af knippen tenminste...)
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:35:13 #88
7074 moussy
kuttekop
pi_61347127
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Moussy Ik heb helaas nooit je babyfoto's gezien. Spam er nog es een paar Wat een menneke!
een iets ouder speklapje

En het net geboren speklapje

Hij leerde lopen...weg spek...

en de bonus, Bob Ross
  woensdag 3 september 2008 @ 14:36:03 #89
190853 RockabeIIa
pi_61347160
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar Noah heeft al prachtige lange lokken van zichzelf (zolang wij ze niet af knippen tenminste...)
details.. ik had het ook meer over je nieuwgebakkene

Casje!
pi_61347269
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

details.. ik had het ook meer over je nieuwgebakkene

Casje!
Dat wordt een meisje heb ik besloten!
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 14:40:42 #91
61800 Rottdog
pi_61347298
Casje wil wel in je bijten, je bent om op te vreten
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:42:08 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_61347334
Maar hij is al zn krullen kwijt

Volgens mijn schoonouders is ie ook meteen stouter geworden dat was ie al
pi_61347597
Cas Wat was hij klein he?
Saartje
pi_61347635
Oh en blijkbaar was het iets als 'vitaminedag' vandaag op school..kinders mochten alleen maar groenten en fruitknabbels meenemen. leuk dat ik daar ook om 12.15 achterkwam
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 14:53:50 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_61347725
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Cas Wat was hij klein he?
mini, bijna eng vond ik hem Op die babyfoto heeft hij een broek van babyborn aan
pi_61347815
ik blijf het een knapperd vinden Moussy
pi_61347900
quote:
Op woensdag 3 september 2008 14:16 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Jaren lang seroxat geslikt en de kilo's er maar bij geslikt gratis nu overgestapt naar een andere ad prozac en de kilo's vliegen er nu af misschien iets voor jou om naar iets anders uit te kijken.
Naar welke ben je overgestapt?
Ik moet er misschien ook aan geloven.... Maar baal nś al van mn gewicht en vooral omvang
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 15:10:44 #98
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61348197
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Saffier het volgende:

voor Saffier, extra sterke! Kun je daarna energiek aan de slag
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 3 september 2008 @ 15:14:36 #99
61800 Rottdog
pi_61348317
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:00 schreef vamperotica het volgende:

Naar welke ben je overgestapt?
Ik moet er misschien ook aan geloven.... Maar baal nś al van mn gewicht en vooral omvang
Prozac/Fluoxetine bevalt me ook nog eens super beter.
pi_61348579
ben ik nu echt te eigenwijs om mezelf niet gewoon ziek te melden.... sprak net en die opperde meld je gewoon ziek en ziek gewoon uit, niet pas ziek melden als je erbij neer valt...
ik zie het alleen anders ik probeer het gewon gaat het niet kan ik altijd nog naar huis terug
pi_61348667
Dat ken ik wel hoor bar... Ik meld me liever ook niet ziek.
pi_61348905
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:02 schreef owlet het volgende:

[..]

Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.
Ik ben bij de HEMA geweest net, en heb zo'n zwart jurkje gekocht, staat echt heeeeeeeeel mooi met mijn dikke buik. Ze waren maar 15 euro!

En bedankt voor het opzoeken over dieet+BV Owlet, ik was sowieso van plan pas echt te dieeten als baby een maand of 4 is.
pi_61349268
oh en Ticootje, je ergens wel gelijk trouwens qua winterjassen. Ik heb DE winterjas gevonden, zo een heb ik eigenlijk altijd wel, van O'Bleu. Maar goed. XL gepast, kwam ongeveer 10 cm stof te kort om mijn buik te bedekken . Geprobeerd om met de knoopjes te kijken of dat dicht ging onder mijn tieten, . Zucht. Dus maar laten hangen, want als het nu al zo niet past, dan past het vlak na de geboorte ook niet.

(Maar ik vind het wel echt raar, van de H&M shirtjes van LOGG heb ik nu maat M! En dan gaat het makkelijk over mijn buik!

Wel een heel leuk vest gekocht van Miss America en dus dat jurkje bij de HEMA.
  woensdag 3 september 2008 @ 16:14:15 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61350049
Ik heb gewoon geen winterjas gekocht toen. En ik was toch echt eind Dec. uitgerekend.
Ik deed het met een fleecevest. Ben toch al meestal laat met jassen aan doen.

Oh, en een jas met knopen is volgens mij relatief simpel zelf aan te passen.
Stuk fleece kopen dat je zelf er mooi bij vind. Ong. dezelfde knopen en knoopsgaten erop maken en een mooi tussenstuk ertussen zetten.
Vind het anders echt zonde om daar alleen een jas voor te kopen.
pi_61350500
BE, ik was ook op zoek naar een jas voor na de bevalling. Maar ik weet ook wel dat je dan eerst nog best wat buik over hebt. Dus mijn doel was: het moet wel dicht kunnen bij mijn borsten, dan komt het wel goed. Maar ook dat zat erg krap... Voor de tijd tot aan de geboorte ga ik ook echt geen winterjas kopen. Beetje zonde!
pi_61350569
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon geen winterjas gekocht toen. En ik was toch echt eind Dec. uitgerekend.
Ik deed het met een fleecevest. Ben toch al meestal laat met jassen aan doen.

Ik heb toch veel plezier gehad van mijn winterjas...m'n buik paste er tot in het eind in Daarna heb ik tot de winterjassen-tijd echt voorbij was Yara onder m'n jas kunnen dragen. Ruimte zat.
Moet alleen nu toch echt wel een nieuwe
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 16:36:51 #107
141844 Macka66
pi_61350746
Ik heb een draagjas (om aan te doen als je je kind in drager of draagdoek hebt) die ook kan dienen als gewone winterjas en als positiejas. Hartstikke handig!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 3 september 2008 @ 16:37:32 #108
190853 RockabeIIa
pi_61350760
Ik had een oranje sportjasje wat me nog paste. En ik pastte er compleet mee in het Halloween-straatbeeld van Herfst 2006.
Dikke pompoen op fiets zeg maar (maar wel met veiligheidsstrepen!!!)
pi_61350777
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:02 schreef owlet het volgende:

[..]

Die paarse had ik dus en een niet zwangere buik kwam er ook erg leuk in uit Maar volgens mij staat ie inderdaad prachtig als je zwanger bent (of als je gewoon een mooie buik hebt)
pi_61350811
quote:

Ja!! Ik heb 'm...de zwarte met het patroontje! Ben er echt blij mee, lekkere stof enzo...
pi_61351142
quote:
Op woensdag 3 september 2008 13:48 schreef Stiemie het volgende:
Beefcake je kunt ook online bestellen bij H&M
Ja ik weet, heb al tijden een account. Maar het duurt altijd zo lang voor je je spullen binnen hebt
  woensdag 3 september 2008 @ 16:56:44 #112
190853 RockabeIIa
pi_61351255
Nee beef, zeg nou eerlijk dat ze je gepakt hebben met al die 'foute' kortingscodes
pi_61351374
Nee rocka want die korting hadden ze verwijderd
pi_61351637
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:36 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb een draagjas (om aan te doen als je je kind in drager of draagdoek hebt) die ook kan dienen als gewone winterjas en als positiejas. Hartstikke handig!
zoiets had ik ook inderdaad. wel een kolossaal ding, maar ik vond 't wel heel fijn om er ongelimiteerd in te passen. ik had 'm destijds bij borstvoedingswinkel.nl gekocht. maar ze zijn al een tijdje uit de collectie geloof ik.
pi_61351737
Ik was te gaar om nog de stad in te fietsen Ik heb lekker op de bank getukt Morgen is het toch koopavond. Ik ben ook aan het wachten op een H&M bestelling, ik heb meteen besloten om niet meer te bestellen, duurt echt te lang

Overigens slikt mijn moeder al bijna acht jaar Seroxat en is ze pas flink bijgekomen toen ze met roken is gestopt. Die kilo's is ze nu na 1.5 jaar weer bijna kwijt Ze is zelfs gaan.... sporten 1 dag in de week.
pi_61351770
En nu ga ik koken, voor het eerst van mijn leven couscous.
Ik zal meteen even kijken wat de Chinees op de hoek vandaag in de aanbieding heeft...just to be sure...
  woensdag 3 september 2008 @ 17:24:11 #117
190853 RockabeIIa
pi_61352080
* RockabeIIa gaat werken

doei!
  woensdag 3 september 2008 @ 17:29:26 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61352243
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:28 schreef Reinhilde het volgende:
BE, ik was ook op zoek naar een jas voor na de bevalling. Maar ik weet ook wel dat je dan eerst nog best wat buik over hebt. Dus mijn doel was: het moet wel dicht kunnen bij mijn borsten, dan komt het wel goed. Maar ook dat zat erg krap... Voor de tijd tot aan de geboorte ga ik ook echt geen winterjas kopen. Beetje zonde!
Ah ok, dan had ik het verkeerd begrepen.
Mijn heerlijk hollandsche armen schrijven altijd een maatje voor waar mijn buik en borsten ruim in kunnen zwemmen dus ik heb wel heel lang nog met mijn bestaande jas kunnen doen trouwens.
pi_61352276
doei!

Ik heb flespompoensoep gemaakt, en ga zo gevulde paprika's maken met als toetje zelfgemaakte tiramisu.

Had ik er gewoon niet bij nagedacht dat ik geen rauw ei mag!

Voor mij dus geen tiramisu.
pi_61352436
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:36 schreef Macka66 het volgende:
ohoh welke heb je nu? Ik denk er sterk over om een Mamajacket te kopen...
It's all up to you
  woensdag 3 september 2008 @ 17:45:44 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61352702
quote:

[..]

Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een
En toch doe ik nu zonder moeite het Shieet .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 september 2008 @ 17:49:42 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61352797
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:23 schreef _Bar_ het volgende:
ben ik nu echt te eigenwijs om mezelf niet gewoon ziek te melden.... sprak net en die opperde meld je gewoon ziek en ziek gewoon uit, niet pas ziek melden als je erbij neer valt...
ik zie het alleen anders ik probeer het gewon gaat het niet kan ik altijd nog naar huis terug

Weet je wat ik pas een ergernis vind, en velen met mij? Je niet ziek melden terwijl je dat wel bent en vervolgens al je collega's aansteken. Daarbij als je alsnog weg moet omdat het niet gaat is het veel lastiger om vervanging te regelen,
pi_61352992
Lief heeft de frietpan aangezet Hij wilde er eerst niet aan, maar wat ik gebrouwen heb is écht niet lekker. Ik mag het alleen niet weggooien, dus morgen probeer ik er een ovenschotel van te maken. Ofzo

Ben er wel narrig van Ik HAAT vies eten en al helemaal als ik het zelf gemaakt heb.
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 18:07:48 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_61353199
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Weet je wat ik pas een ergernis vind, en velen met mij? Je niet ziek melden terwijl je dat wel bent en vervolgens al je collega's aansteken. Daarbij als je alsnog weg moet omdat het niet gaat is het veel lastiger om vervanging te regelen,
ook, maar ik denk ook niet dat het gepast is om te snotteren en kuchelen in een eetgelegenheid. En alles gaat altijd 1 of 2 tandjes langzamer is mijn ervaring, iig uit eigen ervaring, waardoor collega's een stap harder moeten lopen en daar kan ik soms echt van balen ziek is idd ziek!
  woensdag 3 september 2008 @ 18:18:03 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61353418
Idd, als ik iets werkelijk hįįt is het als iemand over mijn eten kucht of snottert. Not done, zeker als je in de horeca werkt. Ik ben ook een keer weggelopen bij de vleeswarenafdeling van de Hema toen iemand dat deed, sorry, maar dan hoef ik het gewoon niet meer. Sowieso vind ik het belachelijk dat plastic handschoenen nog niet verplicht zijn hier en aparte mensen om het geld aan te nemen.

Ik kan er ook niet tegen als er iemand achter me in de rij staat ergens en die kucht in mijn nek, dat je dan die warme "vlaag" zo voelt....Huu! .
  woensdag 3 september 2008 @ 18:36:24 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61353832
Ow getver ja....
Daarom ben ik ook blij met de vleeswaren en kaas afdeling van Appie. Geen geld daar en handschoenen aan bij de verwerking van alles.

Ook mensen die hun kind ziek naar school brengen vanwege geen tijd. Ik woon echt in een klein ***dorp maar ook hier gebeurd het. Vooral buikgriep Jippie. Da's zo besmettelijk als wat.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 18:48:32 #127
141844 Macka66
pi_61354097
quote:
Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef TearSong het volgende:

[..]

ohoh welke heb je nu? Ik denk er sterk over om een Mamajacket te kopen...
Ik heb de MaM draagjas. En ik vind 'm geweldig, zeker als winterjas. Lekker ruim, en hij heeft ook lekker grote zakken waar flesje en spuugdoekje in kunnen.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:12:51 #128
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_61354753
Macka66: leuk, dat ''uitgelammerd''!
Wij zijjn alweer op zoek naar een, nieuwe ram. (voor de schapen te dekken). Uitgelammerd, allang! Maar nu weer zien dat ze allemaal gaan dragen!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 3 september 2008 @ 19:44:20 #129
108648 cattie
lieve moeder
pi_61355704
De wasmachine reparateur is langsgeweest. Diagnose: spaak van de trommel gebroken, we mogen blij zijn dat de trommel het nog even op 2 spaken heeft gedaan. Ding is total loss, dus vanavond naar de winkel geweest voor een nieuwe. Dag ¤ 700, welkom nieuwe wasmachine (waar extra veel in kan en die lekker zuinig is ).
  woensdag 3 september 2008 @ 19:48:02 #130
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61355832
Ai, dat zijn altijd dure geintjes Cattie..

Even een vraagje voor de hippe moeders onder ons . Ik vind deze laarzen erg leuk, maar wat is de bedoeling, pijpen van je broek erover, of erin . Of allebei?

Ik word oud, da's wel duidelijk .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 3 september 2008 @ 19:50:07 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61355903
Ik vrees erin... Maar ik zou het zelf erover doen. En dan zou ik ze ook heel leuk vinden.
Ik ben gewoon niet zo kapot van de 'erin' trend.

Jeumig Cattie, da's even slikken zeg.
Maar een extra grote trommel is wel heel lekker!
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 19:50:40 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61355923
Erover! maar ik ben net zo oud als jij

Wow Cattie, dat is altijd vervelend, zoveel geld.
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 19:52:56 #133
108648 cattie
lieve moeder
pi_61355977
Leah, ik gok laarzen over de broek. Maar je moet klijken wat staat, het zijn wel stoere laarzen!

7 kg was kan erin en hij kan allerlei bijzondere wasprogramma's. Positief blijven denken, elk nadeel heeft zijn voordeel enz.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:00:30 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61356196
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef Leah het volgende:

Even een vraagje voor de hippe moeders onder ons . Ik vind deze laarzen erg leuk, maar wat is de bedoeling, pijpen van je broek erover, of erin . Of allebei?

[ afbeelding ]

Erin, maar dan een beetje slordig he, niet strak met je sokken tot je knieen erover heen gehesen zodat het goed blijft zitten .

Ook leuk met een rokje .
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 20:06:06 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_61356387
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Erin, maar dan een beetje slordig he, niet strak met je sokken tot je knieen erover heen gehesen zodat het goed blijft zitten .
heb jij mijn dochter vanmorgen gezien of zo?? skinny spijkerbroek, beenwarmers, helemaal opgehesen natuurlijk, laarsjes, kuithoogte en een hempie
quote:
Ook leuk met een rokje .
neeee?! nee toch? ik vind ze daar net te laag/kort voor, of ik ben ook oud
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 20:18:15 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61356781
Ik ben inmiddels gewend aan het fenomeen laarzen onder een rok(je) maar dan vind ik lange, aansluitende laarzen wel het mooist.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61356799
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef Leah het volgende:

[ afbeelding ]

Ohhhh TOF Neem je ze ook in die kleur?

Verder ook geen idee wat je ermee moet doen Ik zou ze stiekem thuis eens proberen met een jurkje in dezelfde kleur, of met een dessin met die kleur erin en dan een legging eronder Ik heb alleen fikse kuiten, dus mij staat die lengte laars niet met 'n rokje

Hm... Dolcis zie ik.... welke kleuren hebben ze nog allemaal?

Oja en broek eroverheen kan altijd.
pi_61357001
Ik ben aan het ijlen trouwens, ik heb wel laarsjes van die lengte aan onder een rok & legging. Maar dan zo dat je nog een streepje vel ziet, ala jaren 80 zeg maar. Al zijn de mijne mss toch iets korter.

Ik heb deze (zijn al kapot trouwens, net een jaar oud niet kopen dus)

Ze zijn stuk bij de gaatjes, voor op de neus
pi_61357196
Ik haat broeken in je laarzen Maar ik heb ook eigenlijk altijd wijde pijpen, dus dat zit ook niet lekker

Cattie das balen he als je een nieuwe wasmachine móet kopen Wel goed dat de nieuwe tof is Ik heb er een waar 10 kg in kan, echt een uitkomst met twee kinderen
pi_61357206
En voor deze winter heb ik deze, en die zitten zooooo lekker:

Alleen plakken ze aan m'n kuit, dus dat is pijnlijden bij het uittrekken
  woensdag 3 september 2008 @ 20:33:39 #141
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61357290
Oo, dat Hema jurkje!!

Cattie, fijn zo'n nieuw apparaat! Al hoop ik dat de monteur onze vaatwasser vrijdag maakt, voor een paar tientjes ofzo
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 3 september 2008 @ 20:34:08 #142
94046 PM-girl
pi_61357308
En Saffier, ik had je nog niet gefeliciteerd met je nieuwe baan! Sorry.

Bij deze
*
pi_61357577
quote:
Op woensdag 3 september 2008 20:30 schreef Syrena het volgende:
En voor deze winter heb ik deze, en die zitten zooooo lekker:
Ik heb vandaag net deze gekocht:

Zitten ook heerlijk
It's all up to you
  woensdag 3 september 2008 @ 20:47:10 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61357753
Jaahhhh Ik heb een nieuwe baannnnn!!!
Sorry, maar ik ben er zó blij mee dat ik elke gelegenheid aangrijp om er weer even feest over te vieren
En bij vieren hoort taart maar omdat zowat iedereen hier aan het She-en is bied ik gezonde quiche aan met een koppie thee voor de liefhebbers!
Nog bedankt voor de thee van vanmiddag Macka!
En hoe is het eigenlijk met Luchtbel? Ik mis haar!
Ylana
pi_61357821
Saffier: gefeli! leuk zeg, en spannend!

*gaat op zoek naar een koekje om het mee te vieren*

Ben bang dat ik alleen rijstewafels in huis heb..nou ja....
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 20:49:55 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_61357855
niks, taart willen we, suiker!! Of zuurkool met worst!

Ik doe de stiekeme taart!

Ik denk dat Cas en ik dit jaar gewoon niet hip aan de zwarte adidas superstar gaan, gewoon omdat ze lekker zitten en zelfs pittig onder een pantalon staan als je daar een simpel shirtje op doet aan rokjes doe ik toch niet.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:50:08 #147
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61357863
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:50 schreef Lois het volgende:
Erover! maar ik ben net zo oud als jij
Jij bent 4 jaar jonger . Over 20 dagen schijnt mijn leven pas te beginnen .

OK,ladies, bedankt voor de adviezen! Ziengs heeft ze ook en dan nog in blauw, donkerroze, paars, en groen dus, en bruin.
  woensdag 3 september 2008 @ 20:51:11 #148
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61357902
Oeh.. Mous!! Wat doe je me aan!!!
Ylana
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 20:52:53 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_61357961
Ik kwam deze ook tegen Je zal je kind toch mecca noemen

† In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 20:54:04 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_61358000
uhoh

woensdag 3 september 2008 @ 20:56:18 #151
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61358082
En ik wilde net gaan verzinnen wat we morgen gaan eten géén taart dus! Mous waar haal je ze vandaan?
Ylana
  woensdag 3 september 2008 @ 20:56:27 #152
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61358090
Getveeer!!!! .
  woensdag 3 september 2008 @ 20:56:43 #153
94046 PM-girl
pi_61358096
*
  woensdag 3 september 2008 @ 20:58:21 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61358152
Saffier! Gefeliciteerd! Echt supergoed zeg!
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 20:58:25 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61358156
OMG!
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 20:59:17 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61358180
Gelukkig zitten we op een nieuwe pagina

Saffier van harte!! Geweldig joh!
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 21:02:10 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61358289
ja, lekker he BE? maar had je dat niet al gezegd?
Ik ga maar in de tajine-recepten duiken denk ik...
Ylana
  woensdag 3 september 2008 @ 21:04:32 #158
61800 Rottdog
pi_61358361
Ach zo lus ik ze wel taart
  woensdag 3 september 2008 @ 21:05:30 #159
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61358388
Wat een gore taart zeg.
En dan dat spuitsel... dat ze het netjes in de navel doen zeg.

Saffier! Well done! Gefeliciteerd!

Leah, die laarzen heb ik ook een hele tijd op het oog gehad. Leuk hoor.
Rokje tot op of net boven de knie, dikke maillot kan ook he.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:09:48 #160
94046 PM-girl
pi_61358544
Gatver, dat "spuitsel" had ik nog niet eens gezien

Ik heb voor mijn vaders verjaardag nog wel een ander idee voor een taart, maar dat is minder vies
*
  woensdag 3 september 2008 @ 21:10:49 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61358569
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:02 schreef Saffier het volgende:
ja, lekker he BE? maar had je dat niet al gezegd?
Ik ga maar in de tajine-recepten duiken denk ik...
Uhuh!
Maar ik dacht even dat je nu extra hyperde omdat het heel erg definitef was ofzo, maar het was gewoon zomaar weer een oprisping? Nou ja, dan nog!
pi_61358579
voor Saffier! Echt fijn

Moussy, Adidas Superstars heb ik ook Zitten idd super.
Morgen eens kijken voor de oudroze laarzen van Leah....
  woensdag 3 september 2008 @ 21:14:18 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61358680
*zucht*
Een hele mand met fruit, ik wéét dat het lekker is, waarom neem ik er dan niet gewoon van?
*mezelf schop onder mijn hol geeft...
  woensdag 3 september 2008 @ 21:17:45 #164
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_61358806
Oeh, groene laarzen Idd gewoon met een rokje aandoen, hartstikke leuk juist.

Leah, ik heb Huub afgelopen zaterdag weer gezien......
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 21:29:21 #165
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61359233
Hihi, nee contract is wel onderweg maar dat kan even duren, ik werd gefeliciteerd door PM en hyperde nog even gezellig door Neem gewoon lekker een banaan ofzo! Goed idee trouwens
Ik denk dat ik morgen maar weer eens kip-met-spek-eromheen-en-allerlei-groenten-uit-de-oven ga eten
Ik kan niets met groene laarsjes geloof ik, laarsjes zelf wel, zwarte of bruine, lekker veilig dus
Ylana
  woensdag 3 september 2008 @ 22:18:23 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61361122
*snuf* Fijn hoor *snuf* die waargebeurde verhalenop tv. *snuf*

woensdag 3 september 2008 @ 22:28:42 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61361554
Oh wij hebben lekker Legally Blonde 2 gekeken. Zelfs Micha vond het 'wel leuk'
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 22:46:18 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61362283
Ik zapte, het ging over babies en toen heb ik hem maar laten staan.

En nu heb ik net ubertruttig en efficient de piepers voor morgen alvast staan schillen en de bloemkool schoongemaakt.
Tijd om naar bed te gaan voor ik nog de ramen ga zemen zometeen!
  woensdag 3 september 2008 @ 22:49:08 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61362396
Heb je last van nesteldrang ofzow?
©Dumbo
pi_61362413
pfff hier staat ook al netjes het eten voor morgen klaar...
nu nog mijn lunchpakketje maken en bedje in...

jemig, wat is dat wennen zeg 6 uur je bed uit, half 8 kind bij de opvang afleveren, voor 9en aan het werk
  woensdag 3 september 2008 @ 22:58:28 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61362777
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
*snuf* Fijn hoor *snuf* die waargebeurde verhalenop tv. *snuf*

Dat einde was wel over de top hoor .
  woensdag 3 september 2008 @ 22:59:37 #172
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61362819
ik weet nog niet eens wat ik morgen ga eten

Ik heb vanavond een knikkerzak voor Saskia gemaakt.. Leuke projectjes om een nieuwe naaimachine te leren kennen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 3 september 2008 @ 23:03:03 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61362953
Tsja, ik had voor het eerst sinds tijden afgelopen weekend eens uitgebreid boodschappen gedaan dus dan vind ik het zonde om het weer weg te gooien. Dat had ik nl. wel al moeten doen voor de zakken voorgesneden prei.

Viev, ja, was wel heul over de top en ik zag hem al van mijlen aankomen, maar toch... *snuf*

Tex, geen nesteldrang, PMS.
  woensdag 3 september 2008 @ 23:07:34 #174
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61363137
Huub . Was het leuk M@x?

Ik vind het echt niet te geloven, die man moet inmiddels ruim 55 zijn.
  woensdag 3 september 2008 @ 23:17:51 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61363521
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, ik had voor het eerst sinds tijden afgelopen weekend eens uitgebreid boodschappen gedaan dus dan vind ik het zonde om het weer weg te gooien. Dat had ik nl. wel al moeten doen voor de zakken voorgesneden prei.

Viev, ja, was wel heul over de top en ik zag hem al van mijlen aankomen, maar toch... *snuf*

Het viel me toch tegen dat Vonda Shepard niet uit de coulissen tevoorschijn kwam om een afsluitwaardige tranentrekker te zingen .
pi_61363576
nou meiden het was gelukkig niet druk en ik heb me braaf bezig gehouden met schoonmaken achter de schermen en ben gebleven tot het einde.

ik ga zelfs morgen nog een paar uurtjes werken puur om verder schoon te maken
pi_61363883
Hebben jullie ook die film van die 16-jarige met kind gezien, of hebben jullie het over een hele andere film?
Saartje
  donderdag 4 september 2008 @ 08:39:45 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61367846
Ja, die was het Maneki!

Oh en Bar, fijn dat het meeviel, maar een paar daagjes in bed blijven zou je ook best goed doen, denk ik hoor!
pi_61368249
Ik heb die gruwelijke couscous nog op 't aanrecht staan mocht het van de vriend niet weggooien. Ik heb wel al een deel in een lege Pringlesbus gedaan en weggegooid, maar er is dus nog meer dan zat over

Ik zei gisteren dat ik er wel een ovenschotel mee ging maken, maar ik kan me niet voorstellen dat het dan lekkerder wordt Mss dat ze me in CUL kunnen helpen.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:09:48 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61368278
Veel kaas, Syrena
Als je er maar genoeg kaas over/door gooit wordt het vanzelf lekker
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:15:16 #181
61800 Rottdog
pi_61368384
Syrena dan eet hij het vanavond toch lekker op
pi_61368424
Of aan laten branden
pi_61368443
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef E.T. het volgende:
Veel kaas, Syrena
Als je er maar genoeg kaas over/door gooit wordt het vanzelf lekker
Dat zei ik ook al "Ik denk dat het kaas nodig heeft. VEEL kaas."
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:15 schreef Rottdog het volgende:
Syrena dan eet hij het vanavond toch lekker op
Dat vind ik zielig Nou ja, het is nog geen 17 uur he, dus ik heb nog even.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:22:59 #184
61800 Rottdog
pi_61368522
Woman power Syrena

Jij mag het niet weggooien dan vreet hij het toch lekker zelf op

Wist het wel ben een bitch
  donderdag 4 september 2008 @ 09:32:17 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61368694
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:22 schreef Rottdog het volgende:
Woman power Syrena

Jij mag het niet weggooien dan vreet hij het toch lekker zelf op

Wist het wel ben een bitch
Zo zou het bij mij ook werken hoor!
Iets lekkers voor jezelf halen en hem die bak couscous voorzetten!
  donderdag 4 september 2008 @ 09:34:49 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61368765
Als ik iets nieuws probeer en het is niet te nassen gaat de patatpan aan en het brouwsel in de vuilnisbak! Dat ga ik dan echt niet nog een keer proberen 'goed' te krijgen hoor!
Vanavond eten wij kip omwikkeld in spek met groente en krieltjes uit de oven
Ylana
pi_61368888
Saffier gefeliciteerd trouwens

Gelukkig is mijn eten altijd lekker en hoeven we het nooit weg te gooien
  donderdag 4 september 2008 @ 09:46:12 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61368992
We hebben ooit die afspraak gemaakt en het is gewoon nog nooit gebeurt dat we door mislukt of vies eten dan maar patat hebben gegeten. Ik ben nogal van de uitprobeerderige en Lautie juist niet, die afspraak was er dus meer voor zijn gemoedsrust
Ylana
pi_61369353
Saffier gefeliciteerd!!!

leuke nieuwe spullies bij HEMA, dus ik gisteren gaan kijken, hebben ze het nog niet gevuld
stom vind ik dat! ik wil dat vestje met die 2 knopen bij de col van voorop de folder
heb wel een majadebij hempie gekocht
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 4 september 2008 @ 10:27:09 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61369998
Ik heb geen hema-folder... zijn al die leuke dingen ook nog ergens online te bekijken, want nu word ik wel heel nieuwsgierig!
pi_61370025
pi_61370112
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:28 schreef pinquit het volgende:
www.hema.nl
Ja hoe simpel kan het zijn he
pi_61370180
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef Saffier het volgende:
We hebben ooit die afspraak gemaakt en het is gewoon nog nooit gebeurt dat we door mislukt of vies eten dan maar patat hebben gegeten. Ik ben nogal van de uitprobeerderige en Lautie juist niet, die afspraak was er dus meer voor zijn gemoedsrust
Wij hebben die afspraak nooit gemaakt, maar weet zeker dat het zo werkt. Schaap vindt het leuk en meestal lekker als ik iets nieuws probeer, maar als dat onverhoopt niet zo zou zijn, wordt het echt wel weggemikt, hoor. En als hij dat niet wil, eet hij het lekker zelf op
pi_61371670
Saffier, gefeliciteerd met je nieuwe baan

Macka, ik zag bij de Zeeman truitjes met Shaun the Sheep

Pff ben niet vooruit te branden vanDAAG lang leve een strontverkouden kind dat je de hele nacht wakker houdt. Moet nog het een en ander doen in huis maar heb geen zin.. Eerst Amber maar van de psz halen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Vicky op 04-09-2008 11:58:31 (zo beter BE :P) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:47:59 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61371879
Niet vooruit te branden vannacht!
*trekt grote waffel open: GOEIEMORGEN VICKY!!!!!!
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:31 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ja hoe simpel kan het zijn he

Leuke dingen idd!
pi_61372040
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Niet vooruit te branden vannacht!
*trekt grote waffel open: GOEIEMORGEN VICKY!!!!!!
[..]

Leuke dingen idd!
whaah dat bedoel ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61372746
Ik dacht vanmorgen uit te kunnen slapen tot half 8, maar daar dacht Jen heel anders over....
pi_61373164
quote:
Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef Brighteyes het volgende:

Oh en Bar, fijn dat het meeviel, maar een paar daagjes in bed blijven zou je ook best goed doen, denk ik hoor!
Zou idd niet verkeerd zijn, ben ik het helemaal mee eens
Waare het niet dat er nog steeds een ernstig personeel te kort is daar en dus "zomaar"even ziek zijn is wat lastig (vind ik lastig zo zit ik dus niet in elkaar)

En ben aankomende week een aantal dagen achter elkaar vrij en daar ga ik dus gebruik van maken om lekker uit te zieken bij in huis
pi_61374015
Op ons werk hebben ze over 2.5 week een "Fitweek". Dan zijn er allerlei dingen georganiseerd, echt leuk.
Onder andere kun je je opgeven voor een stoelmassage dat heb ik meteen gedaan. Lijkt me heerlijk, 20 minuten een professionele massage van nek en schouders . Bij het reserveren zag ik dat het ook nog gewoon in onze bieb is achter in een lokaaltje. Dus nu ben ik tegen al mijn collega's aan het zeggen dat ze het ook moeten nemen, ik ben tot nu toe de enige op de lijst.

En later op de dag heb ik yoga-sessie gepland en de dag erna een gezondheidscheck, gaan ze je cholesterol controleren enzo.
pi_61374080
Wat gaaf dat je werk dat doet Syrena
pi_61374161
Ik wil ook een stoelmassage Zet mijn naam maar op die lijst Syreen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61374264
Onder mijn collega's heerste een misverstandje ze dachten dat je in zo'n vibrerende stoel moest gaan liggen Maar het is dus dit:

En je mag het niet doen als je zwanger bent of zwanger probeert te worden?! Zal eens vragen wat daar de reden dan van is. Overigens heb ik nu al twee collega's zo ver dat ze het ook gaan doen
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 13:46:36 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_61374474
Die plank lijkt me wat in de weg zitten met een bolle buik. Ik heb het ook eens laten doen, héérlijk!
quote:
Mag het tijdens de zwangerschap?
Nee. Drukpuntmassages zijn intensieve massages. Zij hebben direct een werking op het zenuwstelsel, ook als ze licht worden uitgevoerd. Binnen de Chinese geneeskunde worden sommige punten zelfs gebruikt om bevallingen te bevorderen. Daarom is het niet geschikt voor zwangere vrouwen of vrouwen die zwanger willen worden (de laatsten weten immers soms nog niet dat ze zwanger zijn).
daarom dus niet.
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 19:43:27 #204
141844 Macka66
pi_61382976
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:37 schreef Vicky het volgende:

Macka, ik zag bij de Zeeman truitjes met Shaun the Sheep

Pff ben niet vooruit te branden vanDAAG lang leve een strontverkouden kind dat je de hele nacht wakker houdt. Moet nog het een en ander doen in huis maar heb geen zin.. Eerst Amber maar van de psz halen...
Ja, Shaun, hebbuh!
maar bij mijn Zeeman lagen ze niet en wist het personeel van niks

Het heerst. In ieder geval zo rond de grens DH-R. Hier ook een doorwaakte nacht wegens kind, en nerregens zin an. * Macka66 wil in winterslaap
pi_61383172
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:43 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, Shaun, hebbuh!
maar bij mijn Zeeman lagen ze niet en wist het personeel van niks

Het heerst. In ieder geval zo rond de grens DH-R. Hier ook een doorwaakte nacht wegens kind, en nerregens zin an. * Macka66 wil in winterslaap
Oud Rijswijk hingen er een hele boel aan de stelling.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 4 september 2008 @ 20:46:11 #206
94046 PM-girl
pi_61384655
Ik heb een HEMA-jurkje

Oeh massage! Ik heb nog een cadeaubon liggen
*
pi_61385227
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:02 schreef pinquit het volgende:
Saffier gefeliciteerd!!!

leuke nieuwe spullies bij HEMA, dus ik gisteren gaan kijken, hebben ze het nog niet gevuld
stom vind ik dat! ik wil dat vestje met die 2 knopen bij de col van voorop de folder
heb wel een majadebij hempie gekocht [ afbeelding ]
Leuk weer, dat ondergoed bij de hema. Ik wil morgen ook wel ff langs de hema...

mous, die taart.... erg euh.. origineel...
  donderdag 4 september 2008 @ 21:30:14 #208
61800 Rottdog
pi_61385926
En Syrena lekker couscous gegeten
  donderdag 4 september 2008 @ 21:31:51 #209
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61385969
Ik vind die jurkjes ook leuk!

Mag ik heel even trots doen over mijn foto's en mijn werk en een boekje waarvoor ik heel veel foto's heb gemaakt? Is nu in een oplage van 10.000 gedrukt!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61386000
OOOOHHHH SJOEG!!!!!
Wat Gaaaaaaf!!!!
  donderdag 4 september 2008 @ 21:33:38 #211
94046 PM-girl
pi_61386016
Wat leuk Sugar! Wat zul je trots zijn! Wat doe je ook al weer precies voor werk? Zo te zien kun je je ei er goed in kwijt!
*
pi_61386044
Wat mooi geworden, Sugar!! Gefeliciteerd
  donderdag 4 september 2008 @ 21:36:24 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61386081
Ik werk als medewerker publiciteit bij een filmhuis/vlakkevloertheater/eetcafé en verzorg dus teksten en concepten van alle middelen die we gebruiken. Dit is het jaarboekje met het hele programma en hiervoor heb ik dus buiten veel teksten, ook enorm veel foto's gemaakt. Alle foto's buiten de publiciteitsfoto's van de voorstellingen zelf, zijn van mij. Dat is zóóó leuk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 21:41:03 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_61386200
Sjoeg, wat goed! Nog even en je bent een BN-er

Syrena, heb je de couscous al in zn haar gesmeerd?
pi_61386237
Haal die bloossmilie maar weg hoor, op zoiets mag je echt wel trots zijn!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61386243
Sugar, wat goed zeg!

Syrena, de vogeltjes houden ook wel van Couscous Ze vreten trouwens echt alles, die beestjes. rijst, pasta, couscous, sommige groenten...
  donderdag 4 september 2008 @ 21:44:58 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_61386290
sugar wat mooi zeg, wow

edit: ik zit te zoeken naar woorden, ik vind het zo mooi zoals je nu daar terecht bent gekomen en gebruik kunt maken van je capaciteiten. meisje, dat kunnen niet veel mensen, dat is echt een geschenk!
(ook nu klink ik nog te belerend, ik wil vooral duidelijk maken hoe bijzonder het is )
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 september 2008 @ 21:47:16 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61386377
Hee bedankt, wat lief dat jullie dat ook nog allemaal gaan zeggen ook.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:47:38 #219
190853 RockabeIIa
pi_61386394
Ziet er echt sfeervol uit Sugar.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:50:39 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61386482
Belana, je zegt het helemaal goed en het is ook goed om me dat vaak te realiseren, dus zeg het gerust zo of hoe je het ook wil zeggen. Het ķs ook een heel fijne plek met dit soort kansen zomaar voor mij.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:53:24 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_61386570
ik las van wat je gaat doen met je therapeut, ik hoop echt dat dat je kan helpen om echt te gaan genieten van dit soort dingen, dat je het niet alleen wéét, maar ook voelt!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 4 september 2008 @ 21:56:56 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61386676
Ik weet nog niet óf ik het ga doen, hoor. Het is op donderdagmiddag, 8 weken en ik vind dat nu moeilijk, omdat ik dan de middag met Maria heb (na school, net als op dinsdag). Dat nu stoppen vind ik nogal wat voor haar (en mezelf t.o.v. van de kinderen). Dus nog even over denken of ik de cursus wel of niet kan en wil gaan doen, nu. Maar wat je zegt over hopen dat zoiets dat oplevert, daar hoop ik inderdaad wel heel erg op. Dat zou echt heel fijn zijn.
  donderdag 4 september 2008 @ 22:00:54 #223
61800 Rottdog
pi_61387074
Sugar wat goed en leuk en gaaf enzo Je naam staat toch wel in het boekje vermeld he, misschien krijg je wel meer opdrachten zo!
pi_61387112
Wow Sugar, echt ontzettend mooi
Ik vind dat zo knap
  donderdag 4 september 2008 @ 22:17:00 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61387366
Heel erg gaaf Sugar!
  donderdag 4 september 2008 @ 22:18:18 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61387408
Bifi, ja hoor, ik heb mijn naam er goed in laten zetten! Maar ik denk niet dat ik er opdrachten door zal krijgen, hoor.
pi_61387490
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:18 schreef Sugar het volgende:
Bifi, ja hoor, ik heb mijn naam er goed in laten zetten! Maar ik denk niet dat ik er opdrachten door zal krijgen, hoor.
Je weet nooit toch? Ik hoop het in ieder geval voor je
  donderdag 4 september 2008 @ 22:24:52 #229
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61387634
Da's waar en het zou hartstikke leuk zijn! Bedoelde het ook niet stom, hoor! Kan me gewoon niet voorstellen zoiets. Maar leuk zou het zijn, ja!
  donderdag 4 september 2008 @ 22:26:12 #230
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_61387664
Sjoeg, dit ziet er zó goed uit! Alsof de stukjes langzaamaan allemaal gaan passen.
Super joh, ik vind dit zo leuk voor je. En prachtig project geworden. Top!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61387800
sugar!! wat supertof!! ik ben bijna jaloers
  donderdag 4 september 2008 @ 22:37:06 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61387973
Hee, maar psssst, de vormgeving is niet door mij gedaan, he?
Dus de foto's die je ziet wél allemaal en teksten (maar die kun je niet lezen zo), maar nķet de vormgeving, he? Voordat jullie denken dat die eer naar mij gaat!
pi_61388028
nujaa! dat zeg je nś
  donderdag 4 september 2008 @ 22:40:17 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61388075
Oh.
pi_61388147
neejoh! ik vind het nogsteeds supertof!! (en ook knap van de vormgever dat die alles zo perfect bij elkaar heeft laten passen!) Het lijkt me trouwens heeel raar om je eigen werk ergens in te zien
  donderdag 4 september 2008 @ 22:42:52 #236
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_61388160
Wat ontzettend leuk om jullie reacties te lezen op onze HEMA modespulletjes!

We hebben namelijk net een nieuw plan opgezet om onze mode-uitstraling te verbeteren en ben daar persoonlijk bij betrokken...en ondanks dat we het aan de omzetten zien dat het aanslaat...vind ik het echt heel tof om te lezen dat onze plannen ook brengen wat we ervan verwachten!! Supertof!!

BTW.. Eind september is er weer een koopavond met 15% korting,als ik het zo uit mijn hoofd zeg de 23e,maar pin me daar niet op vast
pi_61388209
wilde ik net dit topic laten zien sta je er al in natuurlijk
  donderdag 4 september 2008 @ 22:45:34 #238
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_61388238
Suzziieee, ik wist niet dat jij bij de Hema werkte. Maar die verandering viel me ook al op. Het nuffige imago is de Hema allang kwijt.

Sjoeg, ach wat is vormgeving nu eigenlijk?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_61388883
Saffier gefeliciteerd!

Sugar wat goed! Mooi!
pi_61389081
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:42 schreef Suzziieee het volgende:
Wat ontzettend leuk om jullie reacties te lezen op onze HEMA modespulletjes!

We hebben namelijk net een nieuw plan opgezet om onze mode-uitstraling te verbeteren en ben daar persoonlijk bij betrokken...en ondanks dat we het aan de omzetten zien dat het aanslaat...vind ik het echt heel tof om te lezen dat onze plannen ook brengen wat we ervan verwachten!! Supertof!!

BTW.. Eind september is er weer een koopavond met 15% korting,als ik het zo uit mijn hoofd zeg de 23e,maar pin me daar niet op vast
Kunnen jullie niet ook een plan opzetten dat er méér en leukere jongenskleding komt?
Jongens worden wat dat betreft echt flink achter gesteld, ook bij andere winkels trouwens. Het is bijna discriminatie!
©Dumbo
pi_61389284
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef texelonia het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet ook een plan opzetten dat er méér en leukere jongenskleding komt?
Jongens worden wat dat betreft echt flink achter gesteld, ook bij andere winkels trouwens. Het is bijna discriminatie!
Ik ben in ieder geval vóór
  donderdag 4 september 2008 @ 23:27:25 #242
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_61389307
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:18 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens Tex! Is ook van de eerste dingen geweest die ik aangegeven heb.Dat er hippere jongenskleding moet komen.. en niet alles standaard in donkergroen,grijs en khaki Hopelijk gaan ze er ook iets mee doen!Maar heb daar verder nog niets overgehoord! Heb in oktober weer een bijeenkomst en zal het dan nog eens aangeven..dat klanten er ook naar verlangen
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:24:26 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61392996
oh, suuz, kan jij niet ook zorgen dat er pashokjes komen?
pi_61393465
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:41 schreef moussy het volgende:
Sjoeg, wat goed! Nog even en je bent een BN-er

Syrena, heb je de couscous al in zn haar gesmeerd?
Hoefde niet eens Ik heb lekker macaroni gemaakt en de cous weggemikt.
  vrijdag 5 september 2008 @ 08:59:39 #245
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61393500
Tja, dat er geen pashokjes zijn is wel jammer, maar daarentegen is het nooit een gedoe om je geld terug te krijgen. Dus dan maar thuis passen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:04:30 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61393594
Sugar, wat heb je knap werk afgeleverd. Echt kicken zeg, om dat dan terug te zien! Je hebt dan ook een enorm talent. Ik vind het al geweldig om Sterre en Wouter op foto's in het programma-/cursusaanbodboekje van onze muziek-, dans- en theaterschool te zien (en dat is niet in een oplage van 10.00 gedrukt), kun je nagaan hoe trots je bent als je zelf foto's en teksten hebt aangeleverd!
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:08:44 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61393651
Gaaf hoor Suug! Je hebt een hele eigen aparte stijl van fotograferen vind ik . (dit is positief bedoeld ).

Lijkt me echt te gek als je zoveel van je liefhebberijen en creativiteit kwijt kan ik je werk.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 09:22:36 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61393912
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Tja, dat er geen pashokjes zijn is wel jammer, maar daarentegen is het nooit een gedoe om je geld terug te krijgen. Dus dan maar thuis passen.
als ik er wat koop, pas ik het gewoon bij c&a (zit een paar deuren verderop) als het niet past, ben ik zo weer terug.
maar idd, jongenskleding (en zeker de grotere maten) zijn dodelijk saai. ik kan er in ieder geval al jaren niet meer voor slagen bij de hema.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 09:27:13 #249
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61394005
de kerstspullen liggen alweer bij de action

ik heb een kerstman gekocht

en die ga ik nu al neerzetten (naast mijn paashaasjes )

ik vind m zooooo leuk
pi_61394053
kruidnoten liggen alweer vanaf maandag in de winkel
Saartje
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:31:32 #251
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61394092
Kerstspullen? OMG! Pepernoten kan ik wel handelen (heb ik stiekem zelfs wel weer trek in ) maar kerstspullen? In de ZOMER?
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 09:31:33 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61394093
ik las het ja.
nou ja, ik hou toch niet van kruitnoten en al dat andere sintsnoep.
alleen die kleine chocoladelettertjes en sintchocolaatjes. ik vind dat geknaag aan zo'n grote letter helemaal niks.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 09:35:06 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61394178
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:31 schreef texelonia het volgende:
Kerstspullen? OMG! Pepernoten kan ik wel handelen (heb ik stiekem zelfs wel weer trek in ) maar kerstspullen? In de ZOMER?
bij de wibra liggen de kerstspullen al een maand, als het al niet langer is. (oke, het is de opruimingskelder, misschien is dat de reden)

maar gisteren zag ik dus bij de action die kerstman staan en ik vond m zoooo leuk dat ik het ding maar meenam.
tegen de tijd dat kerst eraan komt, is meestal al het leuks er al uit. ik moet wel nu toeslaan.
  vrijdag 5 september 2008 @ 09:51:43 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61394476
Ja dat is eigenlijk nog het stomste, dat iedereen het ook (nu al) koopt
Ik snap eigenlijk ook niet goed wat iedereen elk jaar met nieuwe kerstspullen moet... Ik heb een keer op de kerstafdeling van de bijenkorf gewerkt en daar waren dus serieus mensen die voor honderden euro's aan kerstspullen kochten... Die gaan elk jaar met de nieuwe trends mee ofzow
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 10:12:53 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61394992
ik heb vorig jaar allemaal nieuwe kerstspullen gekocht. allemaal plastic omdat we toen katjes hadden van een paar maanden oud.
de boom heeft overigens 3 dagen gestaan. toen was ik het zat om iedere keer de ballen onder de bank vandaan te moeten halen en de slingers weer terug te hangen.

ter illustratie:

maar ik ga niet ieder jaar nieuwe ballen halen hoor. ik koop wel elk jaar er weer iets bij.
dit jaar dus die kerstman.
pi_61395374
Sugar, het ziet er echt super uit
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:30:59 #257
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61395415

Dat je een keer nieuwe dingen haalt snap ik. Maar ik bedoelde ik echt mensen die elk jaar alles helemaal nieuw kopen. Dat snap ik niet.

Ik ga mezelf eens een schop onder m'n kont geven. Zondag gaan we op vakantie Morgen zijn we de hele dag weg. Dus vandaag. moet. het. hele. huis. schoon...

En ik moet eigenlijk nog een badpak kopen. Zou dat nog lukken? Bij de Hema hadden ze al niks meer...
©Dumbo
  Jubileum moderator vrijdag 5 september 2008 @ 10:35:46 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61395529
Sugar wat geweldig joh! Wat zul jij trots zijn en terecht!

Zo bart smit is leeggekocht, slingers ballonnen en vlaggetjes liggen klaar, taart is besteld, nu nog als een speer opruimen en boodschappen doen en dan kan het feest van Iris aanvangen. We vieren morgen vast haar verjaardag, en ze is helemaal door het dolle
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61395632
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 10:30 schreef texelonia het volgende:

Dat je een keer nieuwe dingen haalt snap ik. Maar ik bedoelde ik echt mensen die elk jaar alles helemaal nieuw kopen. Dat snap ik niet.

Ik ga mezelf eens een schop onder m'n kont geven. Zondag gaan we op vakantie Morgen zijn we de hele dag weg. Dus vandaag. moet. het. hele. huis. schoon...

En ik moet eigenlijk nog een badpak kopen. Zou dat nog lukken? Bij de Hema hadden ze al niks meer...
Ik heb er gisteren toevallig nog een gekocht bij Livera, was 30% korting Het waren wel de laatste dus je moet geluk hebben
Saartje
pi_61396280
Nu al kerstspullen, wat vroeg! Maar ik mag nu wel flink gaan winkelen, nu Anna het principe van een versierde boom snapt.

Gaaaaaf Sugar! En niet alleen de foto's, maar dat je zo goed op die plek terechtgekomen bent. En dat het werk zo goed bij je past en aansluit bij wat je leuk vindt en wat je goed kunt.

Dat poesje in de boom.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:11:53 #261
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61396509
pi_61397005
Maak je ook al cartoons Sjoeg?
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:32:29 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61397171
Nee, maar als medewerker publiciteit van de toko waar dit plaatsvindt, weet ik natuurlijk wel alles van deze expositie en debatavond en moet ik nu alles in het werk stellen de gemoederen te bedaren.
pi_61397227
Staat je werk wel gelijk enorm in de belangstelling
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:45:48 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61397524
Even een vraagje tussendoor, wat gebruiken jullie als je gaat verven met je kindje?
Ik heb nu cheapy vingerverf van het kruidvat, maar dat vind ik maar raar spul. Heel gek waterig enzo.
Kan je daar ook gewoon plakaatverf voor gebruiken, of is dat echt gevaarlijk voor kinderen?
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 11:56:09 #266
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61397794
zolang hij het niet in zijn mond krijgt niet.
(hoewel ik van rode plakkaatverf huiduitslag heb gekregen toen een van de kindertjes mij "meeschilderde" )
op het odc waar ik werk is een kind een keer naar de ehbo gebracht omdat hij een hap blauwe plakkaatverf binnengekregen had.
t is kennelijk toch niet zo onschuldig als het eruit ziet.

edit:
mmmh ... ik heb hier een pdf ding over onderzoek naar conserveringsmiddelen in vingerverf maar ik krijg het hier niet geplaatst. iemand een idee hoe dat moet?

[ Bericht 25% gewijzigd door lady-wrb op 05-09-2008 12:07:41 ]
pi_61397867
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar als medewerker publiciteit van de toko waar dit plaatsvindt, weet ik natuurlijk wel alles van deze expositie en debatavond en moet ik nu alles in het werk stellen de gemoederen te bedaren.
gelijk weer een uitdaging erbij Ziet er supergoed uit Sugar, je hebt er echt feeling voor en de teksten zijn vast ook super, zou het graag willen lezen, (waar kan ik het krijgen?) . (Je hebt trouwens op dezelfde opleiding gezeten als ik, lees al een tijdje mee dus heb daar ook een en ander van mee gekregen) Je hebt echt talent wees er maar beretrots op!
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:14:13 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61398261
Gewoon het linkje plaatsen lady-wrb?
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:18:20 #269
94046 PM-girl
pi_61398359
Suzie! Ik lees jouw posts over HEMA en zie in jouw icoon een rookworst voorbij komen!
Maar volgens mij is dat mijn verbeelding en moet het iets anders voorstellen, een poort ofzo
*
  Moderator vrijdag 5 september 2008 @ 12:19:56 #270
5428 crew  miss_sly
pi_61398393
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:32 schreef Sugar het volgende:
Sugar, werk je bij/voor Plaza Futura in Eindhoven?
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:20:36 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61398410
Volgens mij is het een doodskist PM.
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:35:59 #272
94046 PM-girl
pi_61398856
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is het een doodskist PM.

Vanmiddag komt eeeeiiiindelijk de vaatwassermonteur. Nu maar hopen dat hij het fiksen kan.
*
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:38:24 #273
190853 RockabeIIa
pi_61398935
ik vind het bijna grappig als ie zou zeggen dat ie het wel kan fixen maar pas volgende week vrijdag omdat een onderdeeltje van 2 euro niet op voorraad is
(zulke dingen overkomen alleen altijd mij maar )
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:40:19 #274
94046 PM-girl
pi_61398985
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind het bijna grappig als ie zou zeggen dat ie het wel kan fixen maar pas volgende week vrijdag omdat een onderdeeltje van 2 euro niet op voorraad is
De pomp is kapot denken we, die is misschien wel misschien niet op voorraad, maar kost iets meer dan 2 euro
*
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:40:40 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61398996
Bah... ik had weer eens een sollicitatiebrief gestuurd voor het uitvaart vak (iets met een eigen onderneming ) maar helaas is mijn stad op dit moment niet een van de steden waar ze naar kijken voor uitbreiding...
Wel eentje niet al te veel verderop, maar dan moeten we verhuizen en dat wil nog even niet ivm kosten eruit krijgen enzo.
Was ook nog wel heel gecompliceerd geweest met Sasha enzo, maar ik wil zo graag toch wel die kant op. En dan was er vast wel een oplossing gekomen voor het oppassen enzo.

Nou ja goed, to be continued...
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:42:14 #276
94046 PM-girl
pi_61399033
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Bah... ik had weer eens een sollicitatiebrief gestuurd voor het uitvaart vak (iets met een eigen onderneming ) maar helaas is mijn stad op dit moment niet een van de steden waar ze naar kijken voor uitbreiding...
Wel eentje niet al te veel verderop, maar dan moeten we verhuizen en dat wil nog even niet ivm kosten eruit krijgen enzo.
Was ook nog wel heel gecompliceerd geweest met Sasha enzo, maar ik wil zo graag toch wel die kant op. En dan was er vast wel een oplossing gekomen voor het oppassen enzo.

Nou ja goed, to be continued...
Jammer BE!
Maar je bent wel een goed iemand voor het vak, je herkent immers de doodskist in Suzie's Icon
*
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:42:37 #277
190853 RockabeIIa
pi_61399040
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:40 schreef PM-girl het volgende:

[..]

De pomp is kapot denken we, die is misschien wel misschien niet op voorraad, maar kost iets meer dan 2 euro
Sooo sorrrrrrrrrrrrrry
Ik mag ook noooooooooit iets zeggen hey
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:44:17 #278
94046 PM-girl
pi_61399098
Je kunt het goedmaken Rocka, door nog even te komen afwassen met de hand hier Krijg je gezelschap van een dreindreumes en een teckel
*
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 12:45:07 #279
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61399130
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon het linkje plaatsen lady-wrb?
en als ik het zo probeer?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=conserveermiddelen+in+%28vinger%29verf&btnG=Zoeken&meta=

[ Bericht 23% gewijzigd door lady-wrb op 05-09-2008 12:50:21 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:45:19 #280
190853 RockabeIIa
pi_61399135
Ik laat mijn teckel wel alles aflikken

Een C:\\ Link is een link vanaf je eigen HD Dat kunnen we echt niet zo maar inzien Lady-wrb
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:47:09 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61399195
dat is zeker jammer Be
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:47:09 #282
94046 PM-girl
pi_61399197
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik laat mijn teckel wel alles aflikken

Een C:\ Link is een link vanaf je eigen HD Dat kunnen we echt niet zo maar inzien Lady-wrb
Is goed, die van ons behangt het daarna wel met zijn haren Toch maar eens de plukker bellen van de week.
*
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:48:14 #283
190853 RockabeIIa
pi_61399224
lekker dan.... Hopelijk is die pomp snel gerepareerd!
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:50:59 #284
94046 PM-girl
pi_61399305
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
lekker dan.... Hopelijk is die pomp snel gerepareerd!
Komt wel goed, heb voor vanavond vriendinnen uitgenodigd om te komen afwasseneten
*
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:52:21 #285
190853 RockabeIIa
pi_61399349
Als je dat goed aanpakt dan kun je alle kastjes helemaal schoon hebben (gewoon alles gebruiken wat je hebt )

Brent doet zijn middagdutje dus ik ga effe uitgebreid douchen! Heerlijk!
  vrijdag 5 september 2008 @ 12:55:39 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61399434
quote:
Dit is de directe link, zou wel moeten werken. http://www.vwa.nl/cdlpub/servlet/CDLServlet?p_file_id=16584

Ik zal eens gaan lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 13:39:30 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_61400731
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
nee hoor... mij ook

Sluitingding van de droger, 3 euro, voorrijkosten 54,- godzijdank was het garantiewerk, want de monteur weigerde het op te sturen
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:43:37 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61400833
Ik ben opzoek naar een stevige redelijke weekendtas, verkoopt de action dat soort dingen?
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 13:44:22 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_61400864
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een stevige redelijke weekendtas, verkoopt de action dat soort dingen?
ja
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:45:02 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61400883
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:43 schreef _Bar_ het volgende:
Ja!
Zelfs een met wieltjes en een trekstang. Voor 8 euro meen ik. Haske groot en stevig!
En ze hadden ook een iets kleinere geruite tas. Voor maar 4. (geen idee wie ze daarvoor uitbuiten )
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:45:38 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61400898
Ja, miss_sly, daar werk ik!
  † In Memoriam † vrijdag 5 september 2008 @ 13:46:43 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_61400924
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja!
Zelfs een met wieltjes en een trekstang. Voor 8 euro meen ik. Haske groot en stevig!
En ze hadden ook een iets kleinere geruite tas. Voor maar 4. (geen idee wie ze daarvoor uitbuiten )
De kleine chinese kindertjes in fabrieken
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:47:56 #293
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61400971
Oh, bijna vergeten! Sugar wat een prachtige foto's. En ik herkende je stijl van wat ik hier ook zie (iets met haantje en dan dat kookwekkerei) Wat enorm gaaf zeg!

En wat heerlijk dat je zomaar op een werkplek zit waar al je talenten ook nog eens goed uit de verf komen. Fijn voor je!
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:48:39 #294
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61400986
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:46 schreef moussy het volgende:

[..]

De kleine chinese kindertjes in fabrieken
Daar was ik al bang voor. Ik hoopte nog dat het van de vrachtwagen gevallen was.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:48:46 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61400988
Mooi dan gaat ik morgen gelijk zo een ding aanschaffen, heb weinig zin om met een koffer te gaan zeulen voor 4 dagen, beetje overdreven.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:50:48 #296
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61401030
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 13:48 schreef _Bar_ het volgende:
Mooi dan gaat ik morgen gelijk zo een ding aanschaffen, heb weinig zin om met een koffer te gaan zeulen voor 4 dagen, beetje overdreven.
Onze tas met wielen was tot eergister nog heel. Was toen al op voetbalkamp geweest. Hopelijk is ie na een halve week ameland ook nog aan een stuk.

Ik hoop dat je even lekker bij kan tanken Bar. Dat je echt even beter kan worden.
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:53:15 #297
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61401096
Komt wel goed hoor, voel me al stukken beter, en morgen vrij, dan zondag nog een avondje werken en dan maandag eerst "uit"slapen en dan paar uurtje treinreizen, en dan idd lekker bijtanken
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:17:00 #298
94046 PM-girl
pi_61401728
De monteur is er nu. Moet je erbij gaan staan? Weet zo'n dingen nooit!
In elk geval is de motor stuk
*
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:19:06 #299
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_61401799
hahahaha Pm girl gewoon doen wat jij het leukste lijkt
Of ist het een heel lekker ding
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:19:55 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61401825
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef PM-girl het volgende:
De monteur is er nu. Moet je erbij gaan staan? Weet zo'n dingen nooit!
In elk geval is de motor stuk
Iig koffie aanbieden. Dat helpt enorm in de moeite die ze doen. en je hebt wat nuttigs te doen ondertussen.
Maar balen zeg! kan dat gemaakt of moet je nu een nieuwe?
  vrijdag 5 september 2008 @ 14:21:16 #301
94046 PM-girl
pi_61401861
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Iig koffie aanbieden. Dat helpt enorm in de moeite die ze doen. en je hebt wat nuttigs te doen ondertussen.
Maar balen zeg! kan dat gemaakt of moet je nu een nieuwe?
Hij wou iets fris, dat kost me twee seconden. Maar hij doet zijn best
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')