abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:29:00 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61342914
Vooruit, het sluimert al zo lang, dan moet het er toch maar eens van komen he, deze TT.
Maar maar 1 topicje he, anders gaan we echt over naar LIF.

Oh, en waar is het befaamde SHE-dieet te vinden? HIER

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 03-09-2008 11:44:18 ]
pi_61342957
Zo doet die link het niet BE
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61342999
Mag ik dan alleen nog snel vragen waar jullie dan jullie ongezouten noten kopen?
Het uploaden van het docje lukt me niet ik probeer het straks thuis nog eens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61343019
Wij hebben een noten/kaasboer, daar kan je ongezouten noten kopen. En de lidl heeft walnoten in een zak. Hoef je ze niet meer te kraken Oh en andere supermarkten hebben toch ook wel ongezouten versies?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61343048
bij de notenboer idd..ff speciaal om vragen
Saartje
pi_61343049
Tja, ik heb nog steeds m'n twijfels of dat dieet BV-verantwoord is. Als je koppijn krijgt en er sprake is van ontgifting dan zou dat dus in de BV terecht kunnen komen. Lijkt mij tenminste, maar ik ben geen expert. Heb alleen niet zo'n zin in afvalstoffen in m'n borstvoeding dus ik neem het risico niet.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 3 september 2008 @ 11:36:26 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61343061
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
pi_61343062
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekocht Ik (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61343088
Ongezouten noten? Op de markt, in een notenzaak? Daar zie ik het wel liggen hoor!
pi_61343111
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
Goeie tip: Bij de Jumbo verkopen ze blijkbaar ook brood zonder koolhydraten en wat veel mensen niet weten is dat er in vleesbeleg van de supermarkt ook veel toegevoegde suikers zitten! Kan je beter zelf een kipfiletje grillen bijvoorbeeld en op brood doen .
Van dat brood zonder koolhydraten wist ik niet. Is dat alleen bij Jumo? En is het een beetje te eten?

Ik koop tegenwoordig mijn groenten, vlees en vleesbeleg bij de slager en dat smaakt ook echt stukken beter dan van de supermarkt!

Ongezouten noten, zowel een soort als gemengd, kun je ook bij de AH kopen. Minder lekker dan de notenboer, maar wel gemakkelijker te verkrijgen als je niet zo veel tijd hebt voor al die verschillende winkels
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61343123
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).

Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaft En thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61343143
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Syrena het volgende:
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekocht Ik (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
pi_61343180
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet . Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
pi_61343183
Eigenlijk komt het er op neer dat ik lui ben. Ik vind het gewoon teveel gedoe
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61343204
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef texelonia het volgende:
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).

Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaft En thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
pi_61343212
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
pi_61343249
Wij eten altijd volkoren-pasta en biologische zilvervliesrijst. Is al heel gezond vind ik zelf .
En ik heb een intolerantie voor tomaten, dus sausjes bij de pasta doe ik sowieso al niet.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:45:11 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343264
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
Aangepast.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:46:22 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343293
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
pi_61343300
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
Gelukkig wel
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:46:58 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61343307
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Aangepast.
Aaah speciaal voor mij? Lief!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:47:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343313
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste ) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:47:41 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343323
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Aaah speciaal voor mij? Lief!
Ja, ach, ik ben nog steeds moddervet , maar ik kan me voorstellen dat het niet prettig voelde/las.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 03-09-2008 11:56:37 ]
pi_61343349
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet . Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
* Benieuwd is wat de huisarts zegt...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61343372
En: kipfilet marineren in knoflook, olijfolie, zwarte peper en balsamico-azijn. Dan grillen, een limoen in 2-en snijden en mee grillen. Dan door de pasta scheppen, rucola erbij, nog een beetje balsamico en klaar.
pi_61343469
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
Ik heb het nagevraagd en alle noten mogen, mits ongezouten. En amandelen zijn wel het beste.
pi_61343480
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders ) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.

En ik moet echt een nieuwe winterjas, maar ik kan dus niks leuks vinden
pi_61343492
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste ) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
Olijfolie mag
Ik vind zelf ook pasta lekker met alleen een blikje tonijn op water, een paar ansjovisjes en knoflook Heel simpel, maar erg lekker!

Dat van jou klinkt ook goed, dus die probeer ik ook een keer!

Ik moet nog vragen aan SHE hoe het zit met zelf gemaakte pasta. Ik kan dadelijk weer zelf pasta draaien in mijn nieuwe keuken
pi_61343500
Zo, ik ga eens even de stad in. The Sting is helemaal verbouwd en vernieuwd en ik wil een post-zwangerschap-winterjas scoren. Want die ik nu heb, heb ik al 3 jaar!!
pi_61343517
Ik lust pasta alleen kaal met oude kaas. (en het liefste een gebakken eitje, maar dat zit er al een tijdje niet meer in)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61343538
Oe, leuke dingen weer bij de HEMA. Ga ik ook even kijken .
Maar niet te lang de stad in, we krijgen eters vanavond en ik moet nog opruimen.
pi_61343540
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Reinhilde het volgende:
Zo, ik ga eens even de stad in. The Sting is helemaal verbouwd en vernieuwd en ik wil een post-zwangerschap-winterjas scoren. Want die ik nu heb, heb ik al 3 jaar!!
Niet om je de moed in de schoenen te laten zinken, maar de meeste zijn niet meteen slank na de bevalling. Pas na 3 maanden paste ik weer redelijk in mn eigen kleding... (Ook jassen dus)
pi_61343604
Ja I know. Maar toch. Ik ga even kijken
pi_61343628
Ik heb toen ik nog BV gaf overlegd met een lactatiekundige omdat ik weer drastisch wilde gaan minderen met suikers en koolhydraten en van haar kreeg ik het volgende antwoord:
quote:
Echt ontgiften door weinig te eten is niet aan te raden omdat jouw ''gifafval'' via al je lichaamsuitscheidingen je lichaam verlaat en dat is in dit geval ook je melk. Je zadelt dus je kind op met jouw afval. Daarbij komt dat bepaalde processen in je lichaam ook doorgegeven kunnen worden aan je kind en voor een baby/peuter is ontgiften nog niet zo een goed idee.
Een gezonde levensstijl en voeding daarentegen daar is niks op tegen. Wanneer jij je goed voelt bij een voeding zonder of met weinig koolhydraten, dan kun je dat gewoon doen. Je zult daar ook mee afvallen, maar iets langzamer. Voor grote groepen mensen zijn koolhydraten heel erg goed, voor andere grote groepen juist niet. Net als vlees ook voor de een gezonder en nodiger is dan voor de ander.
Crash diėten en ontgiften zou ik mee wachten tot je kindje minder of niet meer bij je drinkt.

Je mag gerust een beetje afvallen als je borstvoeding geeft. Dat gebeurt bij de meeste vrouwen toch wel. Probeer niet te veel ineens af te vallen. Dat is aan e ene kant een te grote aanslag op je weerstand en kan je melkproductie in gevaar brengen doordat je verzwakt/je akelig voelt/geen reserves meer hebt en aan de andere kant geef je dan een wel erg grote hoeveelheid van de in je vetweefsels opgeslagen afvalstoffen aan je kindje mee in 1 keer.
Een paar honderd gram per week mag je gerust afvallen, geen probleem.
Op het moment dat je nu veel suikers eet zou ik rustig afbouwen of alleen minderen als je bang bent voor ontgiften. De manier van eten zélf (weinig/geen suikers en koolhydraten) is an sich niet verkeerd bij BV, als je nu al zo eet en je voelt je er goed bij kan je het gerust volhouden.
pi_61343670
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders ) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.

En ik moet echt een nieuwe winterjas, maar ik kan dus niks leuks vinden
Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.
pi_61343765
Ben ik nu de enige die het she dieet obsessie-achtige neigingen begint aan te nemen? Eerst een aatal moeders-topics en nu hier weer. Afvallen snap ik best, maar daar is LIF toch voor?
  woensdag 3 september 2008 @ 12:12:36 #37
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61343868
Ik doe lekker niet mee met het she-dieet!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61343938
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
pi_61344036
btw, worden jullie ook zo depri van het weer? Echt er zit zelfs geen goed weer aan te komen...
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 12:22:30 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_61344094
quote:
ik zie mezelf echt niet een weekend in rijst prikken en dan ook nog ieder weekend.

Vanavond zuurkool met worst! ik bedenk me net, gerookte kipfilet, vinden we lekkerder
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_61344185
Volgens SHE was de rijst ook optioneel en kun je ook in het weekend gewoon hetzelfde schema aanhouden als doordeweeks Ik wil nog wel een keer een rijstweekend houden, maar tot nu toe waren onze weekend daar gewoon niet geschikt voor.
pi_61344221
ahhh zuurkool met HEMA worst.... Oh ik krijg gewoon honger als ik eraan denk.
pi_61344260
* miss_sly heeft net een heerlijk donkerbruin broodje met gerookte kip, sla, komkommer en ei gegeten en zit nu echt wel vol.

HEMA worst is wel lekker
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 12:35:00 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61344387
quote:
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"
plus het feit dat afvallen en AD niet samengaan maar dat is bijzaak
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 12:35:24 #45
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61344395
Wij gaan vanavond andijviestamppot eten. Met Unox rookworst. En spekjes!
  Jubileum moderator woensdag 3 september 2008 @ 12:36:22 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61344416
Mag ik bij je komen wonen Lokje?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61344434
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"
Je hebt me overgehaald
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 3 september 2008 @ 12:37:50 #48
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61344445
quote:
Op woensdag 3 september 2008 12:36 schreef Lois het volgende:
Mag ik bij je komen wonen Lokje?
Ja! Maar eerst eens blijven eten is ook goed hoor.
  woensdag 3 september 2008 @ 12:43:17 #49
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_61344571
Ik volg mijn eigen dieet en daar val ik ook prima mee af (gewoon minder en gezonder eten). In drie maanden tijd 10 kilo en je hoeft er je eetschema niet helemaal mee om te gooien. Moet er niet aan denken om altijd maar op de koolhydraten te hoeven letten of alles steeds from scratch te moeten maken. Als het SHE-eet voor je werkt, prima, maar ik denk dat ik het niet vol zou kunnen houden.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 3 september 2008 @ 12:46:33 #50
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_61344633
Was ik toch helemaal een afspraak vergeten op school
Lekker aan het schuren en dan ineens weg moeten is niet prettig. En nu moet ik naar de tennisbaan om de hele middag standen bij te houden voor de club kampioenschappen bij de mini's En dat is nog verplicht ook.

dus geen geschilder vandaag helaas.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')