Van dat brood zonder koolhydraten wist ik niet. Is dat alleen bij Jumo? En is het een beetje te eten?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
Goeie tip: Bij de Jumbo verkopen ze blijkbaar ook brood zonder koolhydraten en wat veel mensen niet weten is dat er in vleesbeleg van de supermarkt ook veel toegevoegde suikers zitten! Kan je beter zelf een kipfiletje grillen bijvoorbeeld en op brood doen.
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minderquote:Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Syrena het volgende:
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekochtIk (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg
Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
![]()
schaap doet gewoon gezellig meequote:Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef texelonia het volgende:
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).
Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaftEn thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
Aangepast.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
Gelukkig welquote:Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminstequote:Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
Ja, ach, ik ben nog steeds moddervetquote:Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aaah speciaal voor mij?Lief!
* Benieuwd is wat de huisarts zegt...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet. Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
Ik heb het nagevraagd en alle noten mogen, mits ongezouten. En amandelen zijn wel het beste.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
Olijfolie magquote:Op woensdag 3 september 2008 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
Niet om je de moed in de schoenen te laten zinken, maar de meeste zijn niet meteen slank na de bevalling. Pas na 3 maanden paste ik weer redelijk in mn eigen kleding... (Ook jassen dus)quote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Reinhilde het volgende:
Zo, ik ga eens even de stad in. The Sting is helemaal verbouwd en vernieuwd en ik wil een post-zwangerschap-winterjas scoren. Want die ik nu heb, heb ik al 3 jaar!!
Op het moment dat je nu veel suikers eet zou ik rustig afbouwen of alleen minderen als je bang bent voor ontgiften. De manier van eten zélf (weinig/geen suikers en koolhydraten) is an sich niet verkeerd bij BV, als je nu al zo eet en je voelt je er goed bij kan je het gerust volhouden.quote:Echt ontgiften door weinig te eten is niet aan te raden omdat jouw ''gifafval'' via al je lichaamsuitscheidingen je lichaam verlaat en dat is in dit geval ook je melk. Je zadelt dus je kind op met jouw afval. Daarbij komt dat bepaalde processen in je lichaam ook doorgegeven kunnen worden aan je kind en voor een baby/peuter is ontgiften nog niet zo een goed idee.
Een gezonde levensstijl en voeding daarentegen daar is niks op tegen. Wanneer jij je goed voelt bij een voeding zonder of met weinig koolhydraten, dan kun je dat gewoon doen. Je zult daar ook mee afvallen, maar iets langzamer. Voor grote groepen mensen zijn koolhydraten heel erg goed, voor andere grote groepen juist niet. Net als vlees ook voor de een gezonder en nodiger is dan voor de ander.
Crash diëten en ontgiften zou ik mee wachten tot je kindje minder of niet meer bij je drinkt.
Je mag gerust een beetje afvallen als je borstvoeding geeft. Dat gebeurt bij de meeste vrouwen toch wel. Probeer niet te veel ineens af te vallen. Dat is aan e ene kant een te grote aanslag op je weerstand en kan je melkproductie in gevaar brengen doordat je verzwakt/je akelig voelt/geen reserves meer hebt en aan de andere kant geef je dan een wel erg grote hoeveelheid van de in je vetweefsels opgeslagen afvalstoffen aan je kindje mee in 1 keer.
Een paar honderd gram per week mag je gerust afvallen, geen probleem.
Hier waren de XL's al uitverkocht. Maar ze hebben nog een ander, vergelijkbaar type (zwart, paars, paars motiefje en zwart motiefje), 19.95 geloof ik en daar past een zwangere buik heel mooi in! Ze kosten 19,95 geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.
En ik moet echt een nieuwe winterjas, maar ik kan dus niks leuks vinden
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik doe lekker niet mee met het she-dieet!
ik zie mezelf echt niet een weekend in rijst prikken en dan ook nog ieder weekend.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"quote:Op woensdag 3 september 2008 12:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Je hebt me overgehaaldquote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik vond laatst een Vivi uitspraak heel goed op mezelf van toepassing "ik ben veel te bourgondisch voor een dieet"![]()
Oe, dan istie echt weg he?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 12:53 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oe, dan istie echt weg he?
Hoef ik er niet meer naar te zoeken ook![]()
![]()
Ik had een Hema-jurkjequote:Op woensdag 3 september 2008 11:54 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand al zo'n jurkje van de Hema geprobeerd? (ja even heel iets anders) Op de site zijn ze al uitverkocht, ga zo de stad eens in.
En ik moet echt een nieuwe winterjas, maar ik kan dus niks leuks vinden
Ah tnx! Ik heb alleen die met band zien staan in het boekje, ben benieuwd welke ze nog hebben in de winkel.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:14 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik had een Hema-jurkjeHad ja want ik heb 'm teruggebracht. Ik had niet die met die band op je buik, maar die met dat gemokte zeg maar en dat gaf ik combinatie met mijn niet zo platte buik een nogal zwanger effect vond ik zelf
Teruggebracht met pijn in mijn hart, want hij was op zich wel erg leuk
Vals vind ik het! Meisjeskleren zijn er al veeeeeeeeeeeeel meer dan jongenskleren en dan pikken jullie ook nog 'onze' kleren in. Maar je zoon in meisjeskleren laten lopen dat kan weer nietquote:Op woensdag 3 september 2008 13:46 schreef Stiemie het volgende:
Ik koop juist ook vaak dingen van de hennes-jongensafdeling voor LindeStoere broeken, joggingbroekjes, vestjes enzo. Anders wordt het wel een erg roze gebeuren hoor
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vals vind ik het! Meisjeskleren zijn er al veeeeeeeeeeeeel meer dan jongenskleren en dan pikken jullie ook nog 'onze' kleren in. Maar je zoon in meisjeskleren laten lopen dat kan weer niet
Verrot, vannacht, paar keer eruit gemoeten omdat alles eruit kwam zetten, heb echt liggen rillen in mijn bed van de grote kou, om het vervolgens weer loeiheet te hebben.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een dipjeWie geeft mij een schop?
Bar hoe gaat het met jou vandaag?
Hairextensions geen optie? Dan vergist hij zich vast niet meer.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ondanks dat Jen zaterdag een roze jurkje aanhad vond Kai (van m@x) het een jongetje. Dus waarom niet.
ik heb afgelopen maandag een leuk grijs vest gehaald bij de h&m en een leuk bruin jurkje, was met broertje in Goes en kwam daar ineens een gloedje nieuwe h&m tegen die nog net was.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ah tnx! Ik heb alleen die met band zien staan in het boekje, ben benieuwd welke ze nog hebben in de winkel.
Bij de H&M heb ik leggings besteld die eigenlijk dikke panty's zijn, ik hoop echt dat ze zijn wat ik me er van voorstel (nl. gewoon panty's zonder voet). Die met voeten eraan snijden in m'n tenen enzo.
Lekker veel jurken dragen deez winter
Dan heb je ook haartjes nodig om die extensions aan vast te maken. Misschien is een pruik dan toch beter.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hairextensions geen optie? Dan vergist hij zich vast niet meer.
Bar, beterschapjes hoor
Is misschien wel net zo mooiquote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heb je ook haartjes nodig om die extensions aan vast te maken. Misschien is een pruik dan toch beter.
Die hebben ze ook wel in het roze.quote:
Jaren lang seroxat geslikt en de kilo's er maar bij geslikt gratis nu overgestapt naar een andere ad prozac en de kilo's vliegen er nu af misschien iets voor jou om naar iets anders uit te kijken.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:35 schreef Lois het volgende:
plus het feit dat afvallen en AD niet samengaan maar dat is bijzaak
babyspekquote:Op woensdag 3 september 2008 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
The Bob kon Brent wel wezen zo'n 1,5 jaar terug
Ik snap niet dat ik altijd vol wilde houden dat het geen dikke baby was. Als ik em nu terug zie op foto's dan snap ik dat ik het destijds toch echt heel anders zag (met mijn ogen dicht ofzo). En maar volhouden dat ie niet dik was
De lil kim dus voor Jen.quote:
Maar Noah heeft al prachtige lange lokken van zichzelfquote:Op woensdag 3 september 2008 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
En eentje voor Texelonia om te laten zien dat het ook beschikbaar is voor knullekes
een iets ouder speklapjequote:Op woensdag 3 september 2008 14:20 schreef RockabeIIa het volgende:
MoussyIk heb helaas nooit je babyfoto's gezien. Spam er nog es een paar
Wat een menneke!
details.. ik had het ook meer over je nieuwgebakkenequote:Op woensdag 3 september 2008 14:34 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar Noah heeft al prachtige lange lokken van zichzelf(zolang wij ze niet af knippen tenminste...)
Dat wordt een meisje heb ik besloten!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
details.. ik had het ook meer over je nieuwgebakkene
Casje!![]()
![]()
![]()
mini, bijna eng vond ik hemquote:
Naar welke ben je overgestapt?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:16 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Jaren lang seroxat geslikt en de kilo's er maar bij geslikt gratis nu overgestapt naar een andere ad prozac en de kilo's vliegen er nu af misschien iets voor jou om naar iets anders uit te kijken.
quote:Op woensdag 3 september 2008 13:17 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een dipjeWie geeft mij een schop?
Bar hoe gaat het met jou vandaag?
Prozac/Fluoxetine bevalt me ook nog eens super beter.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:00 schreef vamperotica het volgende:
Naar welke ben je overgestapt?
Ik moet er misschien ook aan geloven.... Maar baal nú al van mn gewicht en vooral omvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |