abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:29:00 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61342914
Vooruit, het sluimert al zo lang, dan moet het er toch maar eens van komen he, deze TT.
Maar maar 1 topicje he, anders gaan we echt over naar LIF.

Oh, en waar is het befaamde SHE-dieet te vinden? HIER

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 03-09-2008 11:44:18 ]
pi_61342957
Zo doet die link het niet BE
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61342999
Mag ik dan alleen nog snel vragen waar jullie dan jullie ongezouten noten kopen?
Het uploaden van het docje lukt me niet ik probeer het straks thuis nog eens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61343019
Wij hebben een noten/kaasboer, daar kan je ongezouten noten kopen. En de lidl heeft walnoten in een zak. Hoef je ze niet meer te kraken Oh en andere supermarkten hebben toch ook wel ongezouten versies?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61343048
bij de notenboer idd..ff speciaal om vragen
Saartje
pi_61343049
Tja, ik heb nog steeds m'n twijfels of dat dieet BV-verantwoord is. Als je koppijn krijgt en er sprake is van ontgifting dan zou dat dus in de BV terecht kunnen komen. Lijkt mij tenminste, maar ik ben geen expert. Heb alleen niet zo'n zin in afvalstoffen in m'n borstvoeding dus ik neem het risico niet.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 3 september 2008 @ 11:36:26 #7
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61343061
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
pi_61343062
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekocht Ik (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61343088
Ongezouten noten? Op de markt, in een notenzaak? Daar zie ik het wel liggen hoor!
pi_61343111
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:18 schreef Vivi het volgende:
Goeie tip: Bij de Jumbo verkopen ze blijkbaar ook brood zonder koolhydraten en wat veel mensen niet weten is dat er in vleesbeleg van de supermarkt ook veel toegevoegde suikers zitten! Kan je beter zelf een kipfiletje grillen bijvoorbeeld en op brood doen .
Van dat brood zonder koolhydraten wist ik niet. Is dat alleen bij Jumo? En is het een beetje te eten?

Ik koop tegenwoordig mijn groenten, vlees en vleesbeleg bij de slager en dat smaakt ook echt stukken beter dan van de supermarkt!

Ongezouten noten, zowel een soort als gemengd, kun je ook bij de AH kopen. Minder lekker dan de notenboer, maar wel gemakkelijker te verkrijgen als je niet zo veel tijd hebt voor al die verschillende winkels
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_61343123
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).

Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaft En thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61343143
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Syrena het volgende:
Walnoten in zak heb ik idd gisteren gekocht Ik (vr)eet zo'n zak alleen binnen 2 minuten leeg Zo ging het tenminste met het zakje ongezouten gemengde noten. Ik had daarna idd wel een stuk minder honger
Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
pi_61343180
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet . Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
pi_61343183
Eigenlijk komt het er op neer dat ik lui ben. Ik vind het gewoon teveel gedoe
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61343204
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:39 schreef texelonia het volgende:
Maar zo min mogelijk koolhydraten, dat betekent dus geen brood, aardappels en pasta. Waar leef je dan in hemelsnaam op? En in het weekend wel de hele dag rijst. Komt dan toch snel je neus uit? Bovendien zitten daar meer koolhydraten in dan in pasta, daarom eet mijn moeder bijna nooit rijst meer (suikerziekte).

Hier zou ik het sowieso nooit volhouden aangezien ik om de week een week op mijn werk avondeten eet. Lunch enzow als ik overdag werk is wel te doen, maar 's avonds eten we wat de pot schaft En thuis zou ik Micha ook nooit zover krijgen, die is dol op aardappels...
schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
pi_61343212
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
pi_61343249
Wij eten altijd volkoren-pasta en biologische zilvervliesrijst. Is al heel gezond vind ik zelf .
En ik heb een intolerantie voor tomaten, dus sausjes bij de pasta doe ik sowieso al niet.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:45:11 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343264
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Met zo'n titel voel ik me niet welkom hier!
Aangepast.
  woensdag 3 september 2008 @ 11:46:22 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343293
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je volgens het schema eet, wordt dat vanzelf minder
Het handje noten dat ik om 14 uur eet, bevatte in de eerste week aanmerkelijk meer noten dan nu. Het is nu echt een gewoon handje, eerst was het meer graaien enzo
Mgen het gewoon allerlei noten zijn dan? Ik dacht alleen amandelen? Of heb ik dat verkeerd gelezen.
pi_61343300
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi. Maar Tex, jij mag ook helemaal niet dieeten nu, dus je hebt een goed excuus.
Gelukkig wel
©Dumbo
  woensdag 3 september 2008 @ 11:46:58 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61343307
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:45 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Aangepast.
Aaah speciaal voor mij? Lief!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:47:11 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343313
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

schaap doet gewoon gezellig mee
Ik moet zeggen dat ik hetgeen ik niet mag, ook geen moment gemist hebt. Ik heb alleen wel weer een keer zin in pasta, maar dat kan ook best een keer. Zeker lekker gezond met vis en zonder saus, of met olie, knoflook en pepertjes
Nog een lekkere, magere manier voor pasta is met olijfolie (als dat mag tenminste ) knoflook, peterselie en limoenrasp/sap. Is echt heel lekker!
  woensdag 3 september 2008 @ 11:47:41 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61343323
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Aaah speciaal voor mij? Lief!
Ja, ach, ik ben nog steeds moddervet , maar ik kan me voorstellen dat het niet prettig voelde/las.

[ Bericht 7% gewijzigd door BE op 03-09-2008 11:56:37 ]
pi_61343349
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:41 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb Nixxx het SHE-dieet ook al laten lezen, want hij is lekker aan het 'meezwangeren', kan ie straks mooi mee op dieet . Ik ga het toch even checken bij mijn huisarts, of het kan met de borstvoeding. Liever even zeker weten!
* Benieuwd is wat de huisarts zegt...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61343372
En: kipfilet marineren in knoflook, olijfolie, zwarte peper en balsamico-azijn. Dan grillen, een limoen in 2-en snijden en mee grillen. Dan door de pasta scheppen, rucola erbij, nog een beetje balsamico en klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')