Ik heb nog steeds lekkere trek.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:29 schreef Ladylike het volgende:
Het is dat ik net gegeten heb, anders kreeg ik dus trek
Zegt luite hond.quote:
Die dip heb ik al vanaf 8.30uquote:Op woensdag 3 september 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds lekkere trek.
En even een motivatiedip.
Jawel.. ben nu uren aant invoeren.. zie je toch?quote:
quote:
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 3 september 2008 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jawel.. ben nu uren aant invoeren.. zie je toch?
leipe henniequote:Op woensdag 3 september 2008 13:37 schreef Pheno het volgende:
L33t post.
!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!ICHI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ik ben vergeten te pauzeren....quote:
Niet slimquote:
Kom je me ophalen?quote:
Ja, sinds 13.00 uur.quote:
Ik vind mezelf anders behoorlijk aanwezig op werk vandaag hoor!quote:
Thee is voor de brittenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders behoorlijk aanwezig op werk vandaag hoor!
O, wisten jullie trouwens dat het woord koffie voor het eerst in 1640 in de Nederlandse taal voor kwam? Thee is ouder, want dat werd al in 1637 gebruikt.
Het is trouwens wel weer tijd voor een kop thee.
Lange of late pauze?quote:
En toch Koffie >> Theequote:Op woensdag 3 september 2008 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders behoorlijk aanwezig op werk vandaag hoor!
O, wisten jullie trouwens dat het woord koffie voor het eerst in 1640 in de Nederlandse taal voor kwam? Thee is ouder, want dat werd al in 1637 gebruikt.
Het is trouwens wel weer tijd voor een kop thee.
Dat wordt dweilenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef Klonk het volgende:
ik zet net de koffiemachine aan, druk op de knop, helaas was ik een stap vergeten, namelijk het kopje eronder zetten
Whehequote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef Klonk het volgende:
ik zet net de koffiemachine aan, druk op de knop, helaas was ik een stap vergeten, namelijk het kopje eronder zetten
valsspelerquote:
Laat mijn trein maar gewoon doorrijden als ik toe ben aan koffiequote:
Langquote:
ik had in alles waar ik beroepsmatig heb gereden een koffiezetapparaat, ik had geen auto nodig om te vertellen wanneer het tijd was voor koffiequote:Op woensdag 3 september 2008 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat mijn trein maar gewoon doorrijden als ik toe ben aan koffie
Mits restauratierijtuig uiteraard
je hebt toch nog geen pauze gehad, geniet ervanquote:Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef OA het volgende:
Oeh, wachtwissel in de fabriek. Even koffie drinken!
EN bovendien: Wat nou als je auto het tijd vindt voor koffie, maar er is geen koffie in de buurt? Doorrijden naar koffie mag dan niet of zo?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had in alles waar ik beroepsmatig heb gereden een koffiezetapparaat, ik had geen auto nodig om te vertellen wanneer het tijd was voor koffie
Whehe, ben alleen ff een bakkie gaan halen en weer teruggegaanquote:Op woensdag 3 september 2008 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je hebt toch nog geen pauze gehad, geniet ervan
quote:
wat een luizeleventje heb je tochquote:Op woensdag 3 september 2008 14:46 schreef OA het volgende:
Oeh, wachtwissel in de fabriek. Even koffie drinken!
Het is wel een Volvo he... Dan heb je een koffiezetapparaat achterin, naast de cd en dvd-wisselaarquote:Op woensdag 3 september 2008 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN bovendien: Wat nou als je auto het tijd vindt voor koffie, maar er is geen koffie in de buurt? Doorrijden naar koffie mag dan niet of zo?
jij snapt hetquote:Op woensdag 3 september 2008 14:58 schreef OA het volgende:
[..]
Het is wel een Volvo he... Dan heb je een koffiezetapparaat achterin, naast de cd en dvd-wisselaar.
ze werken wrs ook wat harder dan het kantoorpersoneel (tenminste dat is mn eigen ervaring)quote:Op woensdag 3 september 2008 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ben alleen ff een bakkie gaan halen en weer teruggegaan.
Die lui in de fabriek hebben serieus vaak pauze...
Het begint om 06.30 bij aanvang van het werk. Daarna pauze om 8.00 (15min), 10.00 (15min), 11.30 (15min), 12.30 (uur), 14.45 (einde werk, werkoverleg)
Avondploeg: 14.45 (15min, begin werk, werkoverleg), 16.00 (30min), hierna geen controle meer, want dan is het kantoorpersoneel weg...Ik gok tot 23 uur, ieder uur een kwartier...
Prima fabriekquote:Op woensdag 3 september 2008 14:57 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ben alleen ff een bakkie gaan halen en weer teruggegaan.
Die lui in de fabriek hebben serieus vaak pauze...
Het begint om 06.30 bij aanvang van het werk. Daarna pauze om 8.00 (15min), 10.00 (15min), 11.30 (15min), 12.30 (uur), 14.45 (einde werk, werkoverleg)
Avondploeg: 14.45 (15min, begin werk, werkoverleg), 16.00 (30min), hierna geen controle meer, want dan is het kantoorpersoneel weg...Ik gok tot 23 uur, ieder uur een kwartier...
Daarom.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze werken wrs ook wat harder dan het kantoorpersoneel (tenminste dat is mn eigen ervaring)
quote:
Dat pretenderen ze wel ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze werken wrs ook wat harder dan het kantoorpersoneel (tenminste dat is mn eigen ervaring)
Waarschijnlijk geheel terechtquote:
Tally ho!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |