ik denk het... (geen last van iig)quote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef gday het volgende:
Ben ik de enige bij wie de HDD soms vrijwel constant ratelt als een bezetene als Chrome open staat?
Het is gemaakt van open source componenten volgens mijquote:Op woensdag 3 september 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is toch niet open source he?
Open Sourcequote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is gemaakt van open source componenten volgens mij
Wat is er precies mis met open source, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Open SourceIk blijf lekker bij IE 8 Beta 2, draait geweldig
Ga dan hier niet lopen bashenquote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:24 schreef gday het volgende:
Ben ik de enige bij wie de HDD soms vrijwel constant ratelt als een bezetene als Chrome open staat?
Het is opensource en bevat opensource onderdelen (webkit oa).quote:Op woensdag 3 september 2008 10:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is gemaakt van open source componenten volgens mij
Hier?quote:Op woensdag 3 september 2008 10:45 schreef Farenji het volgende:
Het is geen open source. Want waar kan ik de source dan downloaden?
Ow, die had ik nog niet geprobeerd. Onder FF sloom. Ff Chrome proberen danquote:Op woensdag 3 september 2008 10:45 schreef Jarno het volgende:
MobileMe is wel verdomd rap onder Chrome zeg!.
Ow, dat werkt natuurlijk niet door de eerder genoemde https://-bugquote:Op woensdag 3 september 2008 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, die had ik nog niet geprobeerd. Onder FF sloom. Ff Chrome proberen dan.
Heeft te maken met Safe Browsing. Ik neem aan dat na verloop van tijd die database wel opgebouwd zal zijn, en je er dus geen last meer van zult hebben.quote:
Dan zoou de optie fishing en malware uitschakelen een oplossing moeten bieden? Dat doet het iig niet. En sowieso je eigen gmail niet toevoegen aan de lijst is wel apart natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2008 10:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Heeft te maken met Safe Browsing. Ik neem aan dat na verloop van tijd die database wel opgebouwd zal zijn, en je er dus geen last meer van zult hebben.
En jij dacht dat MS uit liefdadigheid werkt?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef X. het volgende:
Ik vind het niet echt veel toevoegen en maar weinig opties hebben.
Daarnaast heb ik geen zin spyware op mijn computer te hebben. En dat is dit programma eigenlijk. Want Google leeft uitsluitend van de informatie die ze krijgen via hun software en sites.
Dat is ook de enige reden dat ze met deze browser zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |