Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef ach het volgende:
dat zoeken doe je gewoon in de adresbalk noob
iddquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Bolter het volgende:
Dat vind ik nu kut van FF. Als je op "terug" drukt dan gaat ie niet naar waar je was maar naar boven
Snap niet wat je bedoelt? Als ik op 'terug' klik gaat hij wel terug?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef Bolter het volgende:
Dat vind ik nu kut van FF. Als je op "terug" drukt dan gaat ie niet naar waar je was maar naar boven
Eh? Die is gewoon hetzelfde als elke andere applicatie hier (Vista)quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:07 schreef chalrune het volgende:
ze hebben het expres minimalistisch gemaakt... *rolleyes*
ik vind de afsluitknop mooi!
Operahahahaha!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef borisbanaan het volgende:
Er is al Opera. Waarom dan iets anders ontwikkelen?
Omdat webkit beter is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef borisbanaan het volgende:
Er is al Opera. Waarom dan iets anders ontwikkelen?
Joh!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
als je het een k** browser vindt waarom installeer je het dan? Ik heb het niet geinstalleerd en heb dus niks te klagen
Hij skipt inderdaad teveel tijdens het scrollen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Behalve het scrollknopje is inderdaad klote
JA MAAR MAC IS BETER DAN WINDOWS HUUJ HUUJ HUUJ lolleromg einz!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef Rnej het volgende:
tis nog niet uit voor de mac... maar aangezien firefox op een mac al zo'n beetje t snelste en handigste draait van alles ben ik benieuwd hoe google dat wil gaan doen
Zulke dingen zijn dus zo tof aan Google, dat lekkere sfeertje dat overal omheen hangt.quote:
Klagen over iets wat beta is, is niet fail, alleen moet je het niet hier doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Klagen over een beta browser > fail
Ik denk dat je beter iemand anders had kunnen uitmaken voor tweakers-nerd want als ik 1 ding niet ben is dat het welquote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef wise het volgende:
anders ga je ff uithuilen bij je tweaers-knerd vriendjes, idioot
oh dan is het goedquote:Op woensdag 3 september 2008 09:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter iemand anders had kunnen uitmaken voor tweakers-nerd want als ik 1 ding niet ben is dat het wel. Kan voor een vrouw nog redelijk met een pc omgaan maar veel meer is het ook niet.
Hier ook inderdaad java-plugin probleemquote:Op woensdag 3 september 2008 10:39 schreef Colonia het volgende:
Alleen de java-plugin van een site die ik voor mijn werk veel gebruik doet het niet.
Voor de rest is de eerste indruk wel goed, maar om alleen voor die site ie te gebruiken en voor de rest Chrome is ook niet handig.
Dat is juist geniaal. Kijk het adres hoort bij het tabblad en niet bij de browser. Ieder tabblad heeft dus eigenlijk zn eigen adresbalk. Dat is hoe het hoort, ieder tabblad is een apart proces.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen er fijn aan vinden werken![]()
De adresbalk staat onder de tabbladen,
Mooi zo, want dat zit toch maar in de weg. Met 2 knoppen is alles bereikbaar itt de 6 die andere browsers hebben.quote:je hebt geen File-edit-view-history-bookmarks-tools-help balk (geen idee hoe je dat noemt),
quote:je kan niet lekker scrollen, het ziet er ongelofelijk pauper uit. Gewoon een rotbrowser.
Jij mag zoiets niet posten want jij was gelukkig met Opera en ik werd daar ontzettend agressief van!quote:Op woensdag 3 september 2008 10:59 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat is juist geniaal. Kijk het adres hoort bij het tabblad en niet bij de browser. Ieder tabblad heeft dus eigenlijk zn eigen adresbalk. Dat is hoe het hoort, ieder tabblad is een apart proces.
[..]
Mooi zo, want dat zit toch maar in de weg. Met 2 knoppen is alles bereikbaar itt de 6 die andere browsers hebben.
[..]Ik heb er geen problemen mee.
Het ziet er heerlijk minimalistisch uit.
En ik hou er nu al van, minstens 25% sneller, iedere tab zn eigen proces zodat de browser niet zo snel zal vastlopen, en een herschreven VM voor Javascript. I like it, I like it a lot
Alsof fok ooit normaal is geweestquote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Fok wordt niet normaal gedisplayed.
Ik vind hem helemaal fantastisch maar ook hier een probleem met een java-plugin die ik veel gebruik.quote:Op woensdag 3 september 2008 10:39 schreef Colonia het volgende:
Alleen de java-plugin van een site die ik voor mijn werk veel gebruik doet het niet.
Voor de rest is de eerste indruk wel goed, maar om alleen voor die site ie te gebruiken en voor de rest Chrome is ook niet handig.
Ik dacht dat het een fotosoep was, maar het staat er dus echt.quote:
Fok bij mij wel net als in Firefox. In de oude layout van de pagina dan. Enige verschil: nu verschijnen de revlame-ads weerquote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Tweakers wordt niet normaal gedisplayed.
Einde oefening Chrome voor mij.
Wij zijn gewoon tegenpolen qua browser gebruik laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij mag zoiets niet posten want jij was gelukkig met Opera en ik werd daar ontzettend agressief van!![]()
Lekker puh
Als je op het midden van een lange pagina op een link klikt en vervolgens op "terug" dan gaat het weliswaar terug naar de vorige pagina maar laat hij weer het bovenste gedeelte zien en niet de plaats waar jij op de link geklikt hebt. Dat is ook de enigste ergernis die heb aan FF3.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoelt? Als ik op 'terug' klik gaat hij wel terug?
Bij mij doet Fok 't wél normaal...quote:Op woensdag 3 september 2008 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
Tweakers wordt niet normaal gedisplayed.
Einde oefening Chrome voor mij.
Ik heb bijvoorbeeld vrij vaak dat ie een youtube-filmpje opent in dit venster; dus geen tab/ nieuw venster. Als je dan op terug drukt springt ie terug naar de eerste post, terwijl je misschien die link in post 40 hebt gevonden. IE deed dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoelt? Als ik op 'terug' klik gaat hij wel terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |