Operahahahaha!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef borisbanaan het volgende:
Er is al Opera. Waarom dan iets anders ontwikkelen?
Omdat webkit beter is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef borisbanaan het volgende:
Er is al Opera. Waarom dan iets anders ontwikkelen?
Joh!quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
als je het een k** browser vindt waarom installeer je het dan? Ik heb het niet geinstalleerd en heb dus niks te klagen
Hij skipt inderdaad teveel tijdens het scrollen...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Behalve het scrollknopje is inderdaad klote
JA MAAR MAC IS BETER DAN WINDOWS HUUJ HUUJ HUUJ lolleromg einz!quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:37 schreef Rnej het volgende:
tis nog niet uit voor de mac... maar aangezien firefox op een mac al zo'n beetje t snelste en handigste draait van alles ben ik benieuwd hoe google dat wil gaan doen
Zulke dingen zijn dus zo tof aan Google, dat lekkere sfeertje dat overal omheen hangt.quote:
Klagen over iets wat beta is, is niet fail, alleen moet je het niet hier doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Klagen over een beta browser > fail
Ik denk dat je beter iemand anders had kunnen uitmaken voor tweakers-nerd want als ik 1 ding niet ben is dat het welquote:Op woensdag 3 september 2008 09:48 schreef wise het volgende:
anders ga je ff uithuilen bij je tweaers-knerd vriendjes, idioot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |