quote:Demo: PURE
Content: PURE Single-Player Downloadable Demo
Price: Free
Availability: Not available in Japan and Korea
Dash Text: [ESRB: E (Everyone) MILD VIOLENCE] PURE is an action sports trick racing game that features vertigo-inducing massive aerial jumps and spectacular airborne tricks in photo-realistic real-world locations all over the globe.
Eentje vanwege je gedrag bij Roelof en eentje vanwege je gedrag bij Emarquote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 heeft Rossdale zeker gedaan![]()
Mild violence?quote:
Ik heb nog maar 1 note gezet en geen idee meer bij wiequote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel tof ik vind deel 1 wel tof op bepaalde dingen na!
Maar je hoeft dus niet meer zon 52 lui te killen ofzo iets wat dat toch?
Ik heb er 1quote:Op donderdag 4 september 2008 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 note gezet en geen idee meer bij wieNiet bij jou iig
waar kan je dat uberhaupt zienquote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2008 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Niets bijzonders, kom... hop. Het is hier geen topic over notes, maar over deXbox 360
Ontopic nu, want ik ben het beu
De note revolutie is begonnen! En dan moet jij er ook aanquote:Op donderdag 4 september 2008 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Niets bijzonders, kom... hop. Het is hier geen topic over notes, maar over deXbox 360
Ontopic nu, want ik ben het beu
Oke daar ben ik wel blij mee want dat was na een stuk of 10 ook niet leuk meer! En volgens mij werd het later ook veel te moeilijk maar dat weet ik niet meer zekerquote:Op donderdag 4 september 2008 11:27 schreef Un4 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel losse High Value Targets (?) die je kunt killen/kidnappen. Deze staan op je map aangegeven. Maar die zijn geen onderdeel van het verhaal als ik het goed heb. Heb er zelf nog geen één aangepakt want moet daar iets betere spullen voor hebben denk ik.Het zit er dus nog wel in, maar is geen deck of cards meer zoals in deel 1.
Word vast nog wel online gespeeld en anders zou je via bijv. het forum van een willekeurige internationale grote gamesite kunnen afspreken met iemand.quote:Op donderdag 4 september 2008 13:56 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik zit er aan te denken om Civilization Revolution aan te schaffen.
Weet iemand of het online nog veel gespeeld word?
Is die al uit? En voor hoeveel heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 4 september 2008 13:00 schreef apengek het volgende:
pure is echt een aanraderlekker snel ziet er goed uit en de controls zijn ook niet al te lastig
vooral de banen zien er erg goed uit
Demo staat nu onlinequote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is die al uit? En voor hoeveel heb je hem gekocht?
moet je even in je dashboard aangeven dat je in de UK woontquote:Op donderdag 4 september 2008 15:05 schreef Wessiej het volgende:
Ok even Pure demo gedaan, jammer van de nederlandse taal maar wat een geniaal spel
Viva Pinata in het nederlands isquote:Op donderdag 4 september 2008 15:18 schreef apengek het volgende:
[..]
moet je even in je dashboard aangeven dat je in de UK woont(anders is VP ook in het nederlands)
"Je gebruikt me alleen maar voor mn zaad"quote:Op donderdag 4 september 2008 15:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Viva Pinata in het nederlands is![]()
Maar heb Pure al besteld bij gamehubs, dus neem aan dat die engels is, want hier is het een beetje storend.
'Stop ermee, dude'
'Haha ik haal je in dude'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |