Morgen begint de game maand weer hé, Viva Pinata 2 is dan uit samen met Merc 2, toch 2 toffe sub toppers, wie haalt deze nog meer? Vooral VP2, voor co-op tuintjes makenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Niek. het volgende:
Er is ook weinig leuk game nieuws....
Er komen zoveel goede spellen uit, dan vallen voor mij die subtoppers meteen af.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Morgen begint de game maand weer hé, Viva Pinata 2 is dan uit samen met Merc 2, toch 2 toffe sub toppers, wie haalt deze nog meer? Vooral VP2, voor co-op tuintjes maken
Rellen kan Edje welquote:
Aldus Major Nelson, ben benieuwd of we hier in NL (EU?) er wat van gaan meekrijgen.quote:Xbox 360 Price cut (now US $199)
It's official: We've got an Xbox 360 price cut coming to the US. Our friends in Japan announced their price cut earlier this week, but now it's time to roll one out here. As of September 5th, the new prices will be as follows:
Xbox 360 Arcade $199 (¤135,-)
Xbox 360 $299 (¤202,-)
Xbox 360 Elite $399 (¤269,-)
Hij wordt zo wel heel erg goedkoop, dat samen met een mooie line-up tot het einde van het jaar zal voor nog leuke verkopen zorgen.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aldus Major Nelson, ben benieuwd of we hier in NL (EU?) er wat van gaan meekrijgen.
Wat is een note?quote:Op donderdag 4 september 2008 08:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan krijg je een note of die heb je al na deze opmerking
Een mod kan een "note" bij je post vermelden die tot heden alleen voor mods etc te bekijken waren, en nu voor het prachtige bedrag van 4.50 kan je ze bekijken!quote:Op donderdag 4 september 2008 09:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is een note?
Heeft iemand Mercenaries 2 al gespeeld? Ik zag dat UN4 er al druk mee bezig was!
Kan iemand er iets over vertellen?
Ik had er 64 \quote:Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik heb er drie
wat een onzinquote:Op donderdag 4 september 2008 09:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Een mod kan een "note" bij je post vermelden die tot heden alleen voor mods etc te bekijken waren, en nu voor het prachtige bedrag van 4.50 kan je ze bekijken!
Don't worry, zo spannend zijn ze nietquote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat een onzinik heb er 2, maar dit heeft toch geen zin
lolquote:Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
En die van mij?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Don't worry, zo spannend zijn ze niet
Shitquote:Op donderdag 4 september 2008 10:56 schreef Rossdale het volgende:
Ook niet echt
Die is altijd boosquote:Maargoed hop weer ontopic nu anders wordt Gamedemon boos
Sure, lijkt me wel vet; Chaos 2x!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
lol
UN4, ff potje coop MC2 doen? goed voor 50G
Vraag me af hoe het racen zelf gaat in Midnight Club.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:04 schreef Sackboy het volgende:
Oja, ontopic:
Midnight Club LA: Exclusive Garage trailer
Zelfs je interieur customizen
Ik heb er ook 2 heeft Rossdale zeker gedaanquote:Op donderdag 4 september 2008 10:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat een onzinik heb er 2, maar dit heeft toch geen zin
Klinkt wel tof ik vind deel 1 wel tof op bepaalde dingen na!quote:Mercenaries is zeker een leuke game. Beetje een kruising tussen Just Cause (vooral de omgeving dan) en Crackdown ( de factions en over de top actie). Zit nu nog in het begin dus qua airstrikes is er nog niet heel veel mogelijk, en zijn het maar bescheiden bases die je moet overnemen. Het begin is wel wennen aan de controls, het is duidelijk wat minder "polished" dan GTA bijvoorbeeld. Later gaat dit trouwens al veel beter.
Voertuigen voelen wat stroever aan, met name de auto's. Helicopter vliegen weer wat soepeler dan in GTA.
Sowieso er er best veel te doen in de wereld, bijvoorbeeld brandstof en geld stelen. Dat eerste is wel belangrijk want zonder brandstof krijg je geen airstrikes en kan je chopper pilot je niet vervoeren. Geld is handig om verschillende soorten airtrikes te kopen, zoals bommen, wapens een voertuigen. Die kan je weer gebruiken in de missies die je bij de verschillen factions aan kan nemen en je eigen missie, het ombrengen/gevangen nemen van de president. Er is dus genoeg te doen en het mooie is dat je zelf kunt bepalen op welke manier je dit doet. Sneaken, guns blazing of gewoon met een mini nuke.Dat laatste is overigens niet aan te raden als je iemand moet kidnappen.
De humor is trouwens ook geniaal, let bijvoorbeeld maar eens op de missie waar de "The Devastator"moet ophalen.![]()
Voor de sandbox fans die van non stop knallen en explosies houden een dikke aanrader. Voor Mercenaries 1 fans sowieso verplichte kost.
Er zijn nog wel losse High Value Targets (?) die je kunt killen/kidnappen. Deze staan op je map aangegeven. Maar die zijn geen onderdeel van het verhaal als ik het goed heb. Heb er zelf nog geen één aangepakt want moet daar iets betere spullen voor hebben denk ik.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klinkt wel tof ik vind deel 1 wel tof op bepaalde dingen na!
Maar je hoeft dus niet meer zon 52 lui te killen ofzo iets wat dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |