quote:Op woensdag 3 september 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
ik wil een kind op mijn 27ste
+ tot die tijd dus geen sex..
wil geen onverwachte geintjes![]()
mooi moet je je ook aan je woordt houden..quote:Op woensdag 3 september 2008 14:18 schreef makkie88 het volgende:
ik wil een kind op mijn 27ste
+ tot die tijd dus geen sex..
wil geen onverwachte geintjes![]()
Wat ga je nou vergelijken , "ik heb het zelf meegemaakt" máar "ik was geen tienermoeder"quote:
Nogmaals er zijn honderden mensen die het WEL kunnen als ze in dat soort situaties terecht komen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Superfast het volgende:
[..]
Wat ga je nou vergelijken , "ik heb het zelf meegemaakt" máar "ik was geen tienermoeder"![]()
Jullie moeten die kortzichtige vergelijkingen vooral voor je houden.
Ik hoop dat je eens in een situatie komt waarin de dingen ook een bizarre twist krijgen en dat je ergste nachtmerrie nu opeens veranderd in de dagelijkse realiteit.
Kijken met wat voor stigmatiserende vooroordelen je dan op de proppen komt
Precies.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
En hoe wil je dat vooraf weten? Niet dus, financiële middelen zorgen er niet altijd automatisch voor dat de moeder goed voor het kind kan gaan zorgen, er is wel wat meer nodig.
Ja, want daar krijg je kinderen van.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mooi moet je je ook aan je woordt houden..
tot je 27 nix,
je dus ook niet laten aftrekken/ blowjobben
Go ask Boris Becker ...quote:
Weet je waarom dat filmpje gemaakt is?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nogmaals er zijn honderden mensen die het WEL kunnen als ze in dat soort situaties terecht komen.
De " dame " in kwestie die jij nu de hele tijd verdedigd is gewoon lui.
Er zijn zat instanties die zich ermee bemoeit hebben.
En ELKE keer werd het duidelijk dat ze ongemotiveerd is/was/zou blijven.
Wel ik zou het ook opgeven.
Iets met het recht van de sterkste enzo![]()
weet je die neger zn huisnummer?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:58 schreef Fakkan het volgende:
Ik zag een aantal maanden geleden een docu op NL 2 over tienermoeders. Zo'n mooi meisje die op haar 17de zwanger was geworden door één of andere kansloze neger. Jammer, jammer.
Wat precies is het bijster moeilijk aan het woord tienermoeders?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:17 schreef BonJovi het volgende:
wat een onzin zeg beter op je 22ste een kind ofzo dan de meeste Hollanders op hun 30ste dat is toch helemaal niet meer gezond zo oud, en nog ego's ook CARRIERE maken bla bla. Liever rond je 22ste een kind dan zoals de meeste op hun 30ste hier.
Dat je uit een sociale onderklasse komt wilt niet zeggen dat je bij voorbaat debiel bent.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef Superfast het volgende:
[..]
Weet je waarom dat filmpje gemaakt is?
Omdat er jaarlijks honderden (zo niet duizenden) meiden die in deze situatie terecht komen.
Het is een maatschappelijk probleem wat bij de kern dient te worden aangepakt.
Die meisjes zijn dom (wat wil je als je alleen de basisschool hebt afgemaakt en uit de sociale onderklasse komt)
Maar die gasten (vaak Surinamers of Antilianen zijn) moeten ook gewoon keihard aangepakt worden.
Persoonlijk vind ik het probleem meer bij hun liggen dan bij die meisjes.
Natuurlijk is het dom , maar die zogenaamde "vaders" zijn er gewoon trots op dat ze zo'n meisjes zwanger maken om vervolgens lekker te gaan blowen met hun vrienden ipv te proberen op wat van manier dan ook de vader uit te hangen![]()
Normaal gesproken is het toch zo dat als je samen bent en je krijgt een kindje dat de moeder dan ofwel part time een paar uurtjes in de week gaan werken of wat nog vaker gebeurt dat ze een paar jaar helemaal stopt met werken om maar voor het kindje te zorgen.
Die meisjes zitten dus met een kind , gaan werken of een studie is niet mogelijk omdat er niemand voor dat kind zorgt dus maar weer een uitkering
Je hebt deels wel gelijk, dit soort meisjes zitten in een bepaalde situatie waar het heel moeilijk is om uit te komen, maar als je dan totaal niet laat blijken dat je uberhaubt geholpen wilt worden, je ongemotiveerd in bed blijft liggen, dan kan je als overheid zoveel hulp aanbieden en zo efficient willen werken als je wilt, maar veel zal het niet helpen.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef Superfast het volgende:
[..]
Weet je waarom dat filmpje gemaakt is?
Omdat er jaarlijks honderden (zo niet duizenden) meiden die in deze situatie terecht komen.
Het is een maatschappelijk probleem wat bij de kern dient te worden aangepakt.
Die meisjes zijn dom (wat wil je als je alleen de basisschool hebt afgemaakt en uit de sociale onderklasse komt)
Maar die gasten (vaak Surinamers of Antilianen zijn) moeten ook gewoon keihard aangepakt worden.
Natuurlijk is het dom , maar die zogenaamde "vaders" zijn er gewoon trots op dat ze zo'n meisjes zwanger maken om vervolgens lekker te gaan blowen met hun vrienden ipv te proberen op wat van manier dan ook de vader uit te hangen![]()
Normaal gesproken is het toch zo dat als je samen bent en je krijgt een kindje dat de moeder dan ofwel part time een paar uurtjes in de week gaan werken of wat nog vaker gebeurt dat ze een paar jaar helemaal stopt met werken om maar voor het kindje te zorgen.
Die meisjes zitten dus met een kind , gaan werken of een studie is niet mogelijk omdat er niemand voor dat kind zorgt dus maar weer een uitkering
Het probleem is dat die meisjes (vaak) opgroeien in wijken waar Nederlandse mensen jaren geleden al zijn weggevlucht, met als gevolg dat ze de normen en waarden van bepaalde aapmensen gaan overnemen (je hoort het ook aan dr spraak) en vervolgens de fout maken door te denken als een Nederlander zo van hij komt me wel helpen enz enzquote:Op woensdag 3 september 2008 15:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat je uit een sociale onderklasse komt wilt niet zeggen dat je bij voorbaat debiel bent.
En je kan er toch wel van uitgaan dat wanneer jij je laat bezwangeren door een persoon die negen van de tien keer bekend staat als player dat die aap dan niet bij je blijft?.
Ik ben het met je eens dat die jongens schoften zijn en dat je die het beste kunt ophangen en dergelijke.
Maar nogmaals in DEZE situatie is het duidelijk dat die meid gewoonweg niet wilt meewerken omdat het haar allemaal " te zwaar " en dergelijke is.
Als ik al iemand zwanger zou maken dan zou ik er voor zorgen op elke mogelijke manier want dat is gewoon het enigste juiste wat je kan doen in zon situatie.
Dan zou ik wel meer gaan werken of een extra baan nemen.
Die meisjes moeten gewoon eens beter nadenken voordat ze met de benen wijd gaan voor Achmed die al twintig andere meisjes heeft geneukt om zijn highscore te verbeteren.
En zelfs iemand uit de onderklasse kan condooms e.d. betalen.
Hou toch eens op met dat knuffelen en beschermen !
Dan zal je dus daar veel tijd en geld moeten gaan investeren om daar het kennisniveau wat dit betreft (en waarschijnlijk wat andere dingen ook) moeten opkrikken, kennis is de enige manier voor dat soort lui om echt uit hun problemen te komen, juist het constant aan hun handje vasthouden in andere woorden hen dom houden zal nooit iets veranderen, lijkt me.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het probleem is dat die meisjes (vaak) opgroeien in wijken waar Nederlandse mensen jaren geleden al zijn weggevlucht, met als gevolg dat ze de normen en waarden van bepaalde aapmensen gaan overnemen (je hoort het ook aan dr spraak) en vervolgens de fout maken door te denken als een Nederlander zo van hij komt me wel helpen enz enz
Het zal ja.quote:Overigens speelt dit bij negers onderling net zo goed hoor , die wijven vragen een uitkering aan en gaan lekker met hun kinderen leuke dingen doen op onze kosten.
Ik geef de schuld bij beide, als je als meisje alle hulp negeert of weigert en totaal geen motivatie toont om maar ook iets te doen aan je situatie, dan ben je net zo stom en achterlijk bezig als een regering die maar de hele tijd met allerlei lapmiddeltjes problemen probeert af te dekken, daarmee idioot bureaucratisch, ineffiënte en oneffectieve organisaties creërend.quote:Punt is geef je de schuld aan zulke meisjes of geef je de schuld aan de regering?
Ja, mede mogelijk gemaakt, maar dat ontslaat een persoon nog niet van haar/zijn eigen verantwoordelijkheid wat betreft iemand leefsituatie.quote:Als ik zulke dingen zie dan denk ik vaak van Mede mogelijk gemaakt door UW regering
Ik moest stiekem lachen om dat berichtquote:Op woensdag 3 september 2008 15:53 schreef Wooldoor het volgende:
Hehe stond een tijdje geleden in de krant dat het de shit is in Hellevoetsluis om een kind van een Antiliaan te hebben
Simpel , als de regering de voedingsbodem voor zulks gedrag wegneemt (lees geen uitkering meer tot 26 jaar maar verplicht school óf werk) lost het probleem zich vanzelf opquote:Op woensdag 3 september 2008 15:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan zal je dus daar veel tijd en geld moeten gaan investeren om daar het kennisniveau wat dit betreft (en waarschijnlijk wat andere dingen ook) moeten opkrikken, kennis is de enige manier voor dat soort lui om echt uit hun problemen te komen, juist het constant aan hun handje vasthouden in andere woorden hen dom houden zal nooit iets veranderen, lijkt me.
[..]
Het zal ja.
[..]
Ik geef de schuld bij beide, als je als meisje alle hulp negeert of weigerd en totaal geen motivatie toont om maar ook iets te doen aan je situatie, dan ben je net zo stom en achterlijk bezig als een regering die maar de hele tijd met allerlei lapmiddeltjes problemen probeert af te dekken, daarmee idioot bureaucratisch, ineffiënte en oneffectieve organisaties creërend
[..]
Ja, mede mogelijk gemaakt, maar dat ontslaat een persoon nog niet van haar/zijn eigen verantwoordelijkheid wat betreft iemand leefsituatie.
Wat hoe dan ook niet helpt is het pemperen van dit soort mensen, aanpakken en een spreekwoordelijke schop onder hun kont, helpt pas! Het doet ff pijn en het kost wat moeite, maar daarna staan ze sterker dan ooit, over het algemeen genomen.
Nogmaals, dat onslaat haar niet van haar eigen verantwoordelijkheid wbt haar eigen leven, dat zou wel erg makkelijk zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:02 schreef Superfast het volgende:
[..]
Simpel , als de regering de voedingsbodem voor zulks gedrag wegneemt (lees geen uitkering meer tot 26 jaar maar verplicht school óf werk) lost het probleem zich vanzelf op
Je kunt het wel hebben over die chick en hoe fout ze bezig is maja wie geeft dr aan het einde van het liedje geld.............Juist , leve het zwakzinnige beleid hier in NL
Je snapt het niet hé?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nogmaals, dat onslaat haar niet van haar eigen verantwoordelijkheid wbt haar eigen leven, dat zou wel erg makkelijk zijn.
Wellicht snap jij het niet?quote:
Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid.quote:Bepaalde mensen hebben geen eigen verantwoordelijkheid![]()
Dat betwijfel ik (en andere in dit topic.)quote:Kun je wel zeggen je MOET dat wel hebben anders ben je slecht bezig en weet ik veel wat maar er veranderd niets aan de situatie.
Ik ben daar ook niet mee oneens, in tegendeel, dat zeg ik ook min of meer de hele tijd.quote:Het kost u en mij een godsvermorgen om al die uitkeringen maandelijks weer over te maken .
In plaats daarvan kan dat geld ook gebruikt worden om die meiden naar school te sturen of aan een baan te helpen en voor een betere voorlichting.
Dat zeg ik dus ook ja.quote:Die slappe hand hier in NL leidt alleen maar tot meer van zulke "probleemgevalletjes"
Dat vraag ik en een aantal anderen in dit topic ook steeds ons af ja.quote:Stel nou ze moet werken om geld voor eten bij elkaar te fixen voor dr zelf en dat kindje?
Zou ze dan ook op bed blijven liggen en stumperig klagen of zou ze dan opeens wel aan de slag gaan?
Zijn we het ergens over eens.quote:Kun je zeggen dat is barbaars maar in het overgrote gedeelte van de wereld is het gewoon zo geen werk = geen eten = keihard sterven.
Sociale zekerheden prima , maar je kunt hier ook in doorslaan
ik ben het ook met TS eens, en ik heb het nog nooit onveilig gedaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:44 schreef Mdrop het volgende:
Je verhaal klopt wel, maar jij wilt zeggen dat je het nog nooit 'on-veilig' hebt gedaan?
Alle uitkeringen schrappen yeah rightquote:Op woensdag 3 september 2008 16:36 schreef appelsap het volgende:
Superfast. Ik krijg bij jou post meer het gevoel dat dit niet meer over tienermoeders gaat. Dit gaat over mensen die te lui zijn om te werken of om naar school te gaan. En daar geef ik je helemaal gelijk in. Maar schrap dan gewoon alle uitkeringen, want luiheid komt in alle leeftijdscategorieën voor.
Als je als jonge moeder graag wat van je leven wil maken, dan lukt dat ook.
Ze is zelf op d'r 4e uit huis geplaatst, misbruikt, etc. Verbaast me niks dat ze fucked up is. Maar d'r grote fout is dat ze die abortus niet door heeft laten gaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:05 schreef RozeAnjer het volgende:
Ja precies, die Miranda moet gewoon een schop onder haar hol krijgen en niet de hele dag in bed liggen te roken
Zucht laatste pogingquote:Op woensdag 3 september 2008 16:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht snap jij het niet?
[..]
Iedereen heeft eigen verantwoordelijkheid.
[..]
Dat betwijfel ik (en andere in dit topic.)
Maar kennelijk ben jij van mening dat bepaalde mensen niks aan hun situatie kunnen doen? En dat het weigeren van enige hulp terecht is, want tja ze komen toch nooit uit hun situatie?
[..]
Ik ben daar ook niet mee oneens, in tegendeel, dat zeg ik ook min of meer de hele tijd.Zeg maar je trouwens.
[..]
Dat zeg ik dus ook ja.
[..]
Dat vraag ik en een aantal anderen in dit topic ook steeds ons af ja.Waarbij we aangeven dat we dus denken dat in zo'n situatie iemand dus idd zichzelf gaat helpen. Die eigen verantwoordelijkheid waar we het dus over hebben.
[..]
Zijn we het ergens over eens.
Stel je voor, je zou morgen toch maar een kind krijgen!!!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:47 schreef Superfast het volgende:
[..]
Alle uitkeringen schrappen yeah right![]()
Stel dat je morgen een ernstig ongeval krijgt waardoor je onmogelijk nog kunt werken , dan hoop ik wel dat er een uitkering voor je klaar staat
Alle uitkeringen schrappen, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:47 schreef Superfast het volgende:
[..]
Alle uitkeringen schrappen yeah right![]()
Stel dat je morgen een ernstig ongeval krijgt waardoor je onmogelijk nog kunt werken , dan hoop ik wel dat er een uitkering voor je klaar staat
Ik (19) heb hetzelfde.. Met 2!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:41 schreef DuTank het volgende:
Een meisje waar ik bij op de basisschool zat, is nu zwanger
Ik ben 18 he..
Hou je bek manquote:Op woensdag 3 september 2008 15:11 schreef Superfast het volgende:
In Suriname en bepaalde andere bananen-republieken is het "normaal" dat je bij verschillende vrouwen kinderen hebt rondlopen.
dat dus..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je in hemelsnaam gemeen met die goede vriendin?
De koters?
Ik vraag me echt een beetje af of jij mijn post wel goed leest, waarom deze laatste poging?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:52 schreef Superfast het volgende:
[..]
Zucht laatste poging![]()
Als de regering de verantwoording wegneemt door te zorgen voor voldoende geld komt om de maand rond te komen gaan mensen niet aan de slag omdat dat voor hun geen absololute noodzaak meer is
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:11 schreef Superfast het volgende:
[..]
Precies.
Het probleem zit net zo goed (en misschien nog wel meer) bij de vaders.
In Suriname en bepaalde andere bananen-republieken is het "normaal" dat je bij verschillende vrouwen kinderen hebt rondlopen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 15:20 schreef Superfast het volgende:
[..]
Want autochtone meisjes kunnen van nature niet zo stom zijn dat ze op jonge leeftijd zwanger raken van een jongen die ze verlaat. Dat moet wel door de invloed van buitenlanders komen. Meisjes uit de autochtone 'onderklasse' zouden anders immers noooit zo dom zijn geweest!quote:Op woensdag 3 september 2008 15:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Het probleem is dat die meisjes (vaak) opgroeien in wijken waar Nederlandse mensen jaren geleden al zijn weggevlucht, met als gevolg dat ze de normen en waarden van bepaalde aapmensen gaan overnemen (je hoort het ook aan dr spraak) en vervolgens de fout maken door te denken als een Nederlander zo van hij komt me wel helpen enz enz
The boy is minequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je echt een stereotype DOMME tienermoeder wilt zien:
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=8485254
STOMME dakloze TRUT met een iq van een tuinhek die een kindje krijgt. Vader nergens te bekennen natuurlijk, en als ze de hulpverlening inmoet weigert ze haar kostbare....mobieltje af te staan. Want hoewel er geen geld voor is in haar budget, is bellen natuurlijk belangrijker dan haar zoontje.
Twee jaar later (als het kind al verpest is) wordt het eindelijk weggehaald.
Echt ik wil die trut schoppen.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Wat heb je in hemelsnaam gemeen met die goede vriendin?
De koters?
De keuze is heel gemakkelijk hoor: abortus.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Superfast het volgende:
[..]
Wat ga je nou vergelijken , "ik heb het zelf meegemaakt" máar "ik was geen tienermoeder"![]()
Ik hoop dat je eens in een situatie komt waarin de dingen ook een bizarre twist krijgen en dat je ergste nachtmerrie nu opeens veranderd in de dagelijkse realiteit.
die paint is kanker vetquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:40 schreef Rhythm het volgende:
Waarschuwing: In dit topic wordt gegeneraliseerd.
Tienermoeders, wtf zijn dat toch voor een mensen. In 99% van de gevallen zijn het VMBO'ers (insert post: "ik ken een VWO'er en die heeft een kind") en dan kun je zeggen van, dat is heul niet maar dat is heul wel.
We leven in Nederland in de fucking 21e eeuw, overal is informatie over seks en voorbehoedsmiddelen te vinden. Als je in het binnenland van Burkino Faso leeft kan ik me er wat bij voorstellen, maar dat mensen (ja zelfs VMBO'ers) in Nederland nog te dom zijn om zich op jonge leeftijd zwanger te laten maken...
En dan denk je, doe toch abortus. "Nee, want dat is moord![]()
![]()
![]()
". Ik vind het veel kutter voor dat kind dat het bij zo'n infantiele, onbekwame moeder ter wereld moet komen. En als je zo gaat redeneren, is neuken met condoom/pil ook moord.. En rukken ook.. Dat kind is nog geen mens in die buik, want het is nog niet bewust van zichzelf. "Hij ademt toch
![]()
". Ja, planten ademen toch ook!
En natuurlijk als dat kind er eindelijk uit is, weet die 17jarige moeder wat het beste ervoor is![]()
. Professionele hulp accepteren, ho maar
. "Ze willen m'n kind gewoon afpakken
![]()
". Denk je dat iemand op zo'n kind zit te wachten
. En maar weglopen met dat kind, want natuurlijk kan een tiener heel goed voor zo'n kind zorgen
![]()
. Nevah
.
Paint gemacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tienermoeders.
Idd. Waarom zou je een geval als Miranda naar school willen sturen? Wat moet een geval als zij met een baan?quote:Op woensdag 3 september 2008 16:22 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je snapt het niet hé?
Bepaalde mensen hebben geen eigen verantwoordelijkheid![]()
Kun je wel zeggen je MOET dat wel hebben anders ben je slecht bezig en weet ik veel wat maar er veranderd niets aan de situatie.
Het kost u en mij een godsvermorgen om al die uitkeringen maandelijks weer over te maken .
In plaats daarvan kan dat geld ook gebruikt worden om die meiden naar school te sturen of aan een baan te helpen en voor een betere voorlichting.
Die slappe hand hier in NL leidt alleen maar tot meer van zulke "probleemgevalletjes"
Stel nou ze moet werken om geld voor eten bij elkaar te fixen voor dr zelf en dat kindje?
Zou ze dan ook op bed blijven liggen en stumperig klagen of zou ze dan opeens wel aan de slag gaan?
Kun je zeggen dat is barbaars maar in het overgrote gedeelte van de wereld is het gewoon zo geen werk = geen eten = keihard sterven.
Sociale zekerheden prima , maar je kunt hier ook in doorslaan
Als je het verschil tussen een bijstandsuitkering en een arbeids-ongeschiktheidsuitkering niet ziet heeft het gewoon geen zinquote:
Heb je tijdens het filmpje naar de baby's gekeken in het opvanghuis?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
[..]
Want autochtone meisjes kunnen van nature niet zo stom zijn dat ze op jonge leeftijd zwanger raken van een jongen die ze verlaat. Dat moet wel door de invloed van buitenlanders komen. Meisjes uit de autochtone 'onderklasse' zouden anders immers noooit zo dom zijn geweest!.
Jij bent wel heel goed in het vingertje wijzen he.
Je bent pas een mongool als je onveilig neukt maar niet met de mogelijke gevolgen kunt omgaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
De keuze is heel gemakkelijk hoor: abortus.
En dat zal geestelijk zwaar zijn natuurlijk en nee ik weet niet hoe zoiets voelt. Maar wat ik wel weet is dat je op zulke cruciale momenten korte metten moet maken. En dat had je al eerder moeten doen door voorbehoedsmiddelen. Eigen schuld enzo...
Je bent echt gewoon een mongool als je zo iets gaat doen.
Nou ik bepaal dat abortus niet moord is volgens mijn ethiek. En dat de wereld er een stuk beter van wordt wanneer dat gebeurd. Zo creeer je een toekomst die voor iedereen beter is. Hoeven we dit soort discussies ook niet meer te voeren.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
Je bent pas een mongool als je onveilig neukt maar niet met de mogelijke gevolgen kunt omgaan.
abortus is (op enkele gevallen na) gewoon (laffe) moord en weglopen voor iets dat je zelf hebt laten gebeuren
Owjee een liberaaltjequote:Op woensdag 3 september 2008 20:31 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nou ik bepaal dat abortus niet moord is volgens mijn ethiek. En dat de wereld er een stuk beter van wordt wanneer dat gebeurd. Zo creeer je een toekomst die voor iedereen beter is. Hoeven we dit soort discussies ook niet meer te voeren.
Niet volgens het Nederlandse rechtssysteem.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef Superfast het volgende:
[..]
abortus is (op enkele gevallen na) gewoon (laffe) moord
En daar is natuurlijk niks mis mee?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niet volgens het Nederlandse rechtssysteem.
Ik vind het spijtig om te zeggen, maar: het klopt.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:04 schreef Superfast het volgende:
[..]
Heb je tijdens het filmpje naar de baby's gekeken in het opvanghuis?
Zag je veel blanke kindjes of was het merendeel gekleurd?
Ken je bronnen voor je een ander er van beticht van "vingertje" wijzen.
In Suriname of op de Antillen is het heel normaal dat een man bij verschillende vrouwen verschillende kinderen heeft rondlopen zonder hier op wat voor manier dan ook zorg aan bij te dragen.
Dit zijn feiten , vraag het een willekeurige surinamer of antiliaan en hij zal dit bevestigen.
Jouw reactie doet me denken aan het tijdperk Fortyuyn toen kwam er ook commetaar op het feit dat er werd gesteld dat de meeste scooter en fietsen diefstallen door allochtonen werden gepleegd.
De feiten?
98% van de diefstallen werden idd door mensen met een kleurtje gepleegd!
Open je ogen man
Voor het eerst dat iemand mij (ik links georienteerd) mij zo noemt.quote:
Het is geen moord, kijk eens nog maar eens goed in het wetboek van strafrecht. Mijn visie treft daarbij ook nog eens de algemene maatschappelijke visie. Jouw beargumentatie hierin is nogal zwak.quote:Tja je kunt er wel je eigen ethiek op na houden dat veranderd echter niets aan het feit dat het doden van een levend wezen(hoe pril ook) gewoon moord is.
Jij kijkt niet naar het grotere plaatje dat is in ieder geval duidelijk. Ja tuurlijk lijkt het allemaal makkelijker. Maar ten eerste heb je de emotionele schade al als vrouw. Daar is verdomme weinig makkelijks aan. Daarnaast zal je altijd leven met iets wat had kunnen zijn maar er niet is.quote:En je creeert zo geen toekomst die voor iedereen beter is maar alleen eentje die makkelijk is voor jezelf
Weet je er zijn altijd redenen waarom een kind "niet praktisch " is.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Voor het eerst dat iemand mij (ik links georienteerd) mij zo noemt.
[..]
Het is geen moord, kijk eens nog maar eens goed in het wetboek van strafrecht. Mijn visie treft daarbij ook nog eens de algemene maatschappelijke visie. Jouw beargumentatie hierin is nogal zwak.
[..]
Jij kijkt niet naar het grotere plaatje dat is in ieder geval duidelijk. Ja tuurlijk lijkt het allemaal makkelijker. Maar ten eerste heb je de emotionele schade al als vrouw. Daar is verdomme weinig makkelijks aan. Daarnaast zal je altijd leven met iets wat had kunnen zijn maar er niet is.
Goed en dan heb ik het nog over het kleine plaatje, laat ik maar niet beginnen over wat voor kosten dit voor de maatschappij met zich mee brengt en hoeveel psychische schade in de tussentijd wordt geleden mocht zo'n kind er wel komen.
Ik vind het argument ' geen toekomst ' toch een heel erg goed argument. En om nu met die debiele ' hoe zouden jou ouders het wel niet doen ' voorbeeld aan te komen laat ik maar even achterwege om daar op te gaan reageren.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:03 schreef Superfast het volgende:
Weet je er zijn altijd redenen waarom een kind "niet praktisch " is.
Waarschijnlijk bij jouw ouders was er ook wel een en ander niet perfect aan de situatie maar toch hebben ze je opgevoed en ben je niet gekilled omdat het destijds te gecompliceerd leek?
Zoals gezegd, ik kwalificieer het helemaal niet als moord. Dat jij niet snapt wat moorden is en dergelijke is niet mijn probleem.quote:Dat de Nederlandse staat het als rechtsgeldig betitelt om zoiets te doen veranderd (net als bij jou) niets aan mijn eigen normen en waarden die los staan van het rechtssysteem.
Aan die opmerking zie ik al dat je er verdomd weinig verstand van hebt en het hier vanuit een gespreid bedje maar even over oordeelt.quote:Ik respecteer de jouwe , maar als je zo fokking dom bent om onveilig te ballen dat moet je als je in verwachting raakt ook maar leren omgaan met je emotionele schade (what the fuck dat ook mag inhouden) en zorgen voor je kind
Wat een ongelofelijk dom wijfquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Als je echt een stereotype DOMME tienermoeder wilt zien:
http://www.eo.nl/media/spelert.jsp?aflid=8485254
STOMME dakloze TRUT met een iq van een tuinhek die een kindje krijgt. Vader nergens te bekennen natuurlijk, en als ze de hulpverlening inmoet weigert ze haar kostbare....mobieltje af te staan. Want hoewel er geen geld voor is in haar budget, is bellen natuurlijk belangrijker dan haar zoontje.
Twee jaar later (als het kind al verpest is) wordt het eindelijk weggehaald.
Echt ik wil die trut schoppen.
Een hoop spelfouten voor iemand die een ander er van beticht "weinig verstand te hebben"quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik vind het argument ' geen toekomst ' toch een heel erg goed argument. En om nu met die debiele ' hoe zouden jou ouders het wel niet doen ' voorbeeld aan te komen laat ik maar even achterwege om daar op te gaan reageren.
[..]
Zoals gezegd, ik kwalificieer het helemaal niet als moord. Dat jij niet snapt wat moorden is en dergelijke is niet mijn probleem.
[..]
Aan die opmerking zie ik al dat je er verdomd weinig verstand van hebt en het hier vanuit een gespreid bedje maar even over oordeelt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef Heathen. het volgende:
Ik reageer pas vanavond, dus geweldig geheugen heb je
Maar goed, ik zie al dat het weer de persoonlijke richting op gaat. Stik er maar lekker in en ga het maar lekker zielig vinden allemaal.
Nee, ik doel om het misbruik miskleunquote:Op woensdag 3 september 2008 15:03 schreef Superfast het volgende:
[..]
niet altijd waar.....quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef pineaple het volgende:
Tienermoeders maken kinderen Kapot !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |