kan je tegenwoordig mensen zwanger laten maken? is dat een dienst ergens? Hoeveel kost dat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:40 schreef Rhythm het volgende:
, maar dat mensen (ja zelfs VMBO'ers) in Nederland nog te dom zijn om zwanger op jonge leeftijd te laten maken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik iemand net leer kennen doe ik het veilig. Ik moet ook niet denken aan een SOA.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:44 schreef Mdrop het volgende:
Je verhaal klopt wel, maar jij wilt zeggen dat je het nog nooit 'on-veilig' hebt gedaan?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:49 schreef behangplakker het volgende:
Een jongen van 15 bij me in de woonplaats word ook vaderZit je daar op vmbo in de 4e klas als vader
Zwanger-o-theek, 2.95 euroquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
kan je tegenwoordig mensen zwanger laten maken? is dat een dienst ergens? Hoeveel kost dat?
dan is je leven toch vergooid of niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:49 schreef behangplakker het volgende:
Een jongen van 15 bij me in de woonplaats word ook vaderZit je daar op vmbo in de 4e klas als vader
Haha jij woont in pauper plaatsquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:49 schreef behangplakker het volgende:
De moeder is ook 15 of 16. En het leuke is dat ze van haar moeder het kind MOET houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
dan is je leven toch vergooid of niet?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De moeder is ook 15 of 16. En het leuke is dat ze van haar moeder het kind MOET houden
hehquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De moeder is ook 15 of 16. En het leuke is dat ze van haar moeder het kind MOET houden
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:57 schreef Gunner het volgende:
Heb ik die wijven niet op de omslag van "Crack whore Magazine" gezien?
Daarmee naai je je dochter wel keihardquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]en terecht verdomme, had je maar beter moeten weten.
Goede post manquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:12 schreef mercurial3 het volgende:
tienermoeders zijn fakking debielen, hoe dom ben je dan serieus
Negers gaan heul niet met lonsdalequote:
Het is een Guido, zie kusmondje, riem, kleine pik en BB shirt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Negers gaan heul niet met lonsdale
Dat is donkerbruine huid, geen wortelkleurquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het is een Guido, zie kusmondje, riem, kleine pik en BB shirt.
Neequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:39 schreef afcajos het volgende:
Ik heb laatst een meisje van 12 zwanger gemaakt, maar zij doet vwo. Valt dit binnen de groep waar je op doelt?
quote:I don't need a condom. the aids will kill the baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |