quote:
Wageningse Berg is er ook nog steedsquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:25 schreef okee6 het volgende:
De Wageningse berg, de Koel, het zijn beide plaatsen waar je even stil bij houdt. Dan hoeft er niet eens een wedstrijd te zijn.
Zag op TV Gelderland Gerdo Hazelhekke huilenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wageningse Berg is er ook nog steedsAlleen is er inderdaad nooit meer een wedstrijd voor zover ik weet.
De sfeer, de historie, de emotie.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:41 schreef StrayDog het volgende:
Heb nooit begrepen wat mensen er zo mooi aan vinden (en ja ben er meerdere keren geweest) dus ik zal er niet wakker van liggen.
Ter info: http://www.stadiumguide.com/koel.htmquote:Op woensdag 3 september 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Als je de schoonheid van dit stadion niet begrijpt begrijp je niks van voetbal.
En dan klik je daar op fansites.. Krijg je dit:quote:Op woensdag 3 september 2008 03:32 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ter info: http://www.stadiumguide.com/koel.htm
Wtf.quote:Een sportwagen is nog altijd het beste fallussymbool.
Klopt, al zijn er plannen om er weer wat mee te gaan doen als je de gemeente Wageningen mag geloven. Maar dat roepen ze ook al jaren.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wageningse Berg is er ook nog steedsAlleen is er inderdaad nooit meer een wedstrijd voor zover ik weet.
Inderdaad, als je bij de echte kenners wilt horen, is het verplicht te roepen dat je de Koel een geweldig stadion vindt, dat weet ikquote:Op woensdag 3 september 2008 03:16 schreef tong80 het volgende:
Als je de schoonheid van dit stadion niet begrijpt begrijp je niks van voetbal.
De Kuip verdwijnt niet hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Strooper het volgende:
De Koel, de Kuip, het Kasteel (misschien)...ze verdwijnen allemaal. Gelukkig blijft NEC, ook na uitbreiding, in de Goffert
Tuurlijk wel, gebrek aan uitbreidingsmogelijkheden of verouderde constructies kunnen ook legitieme redenen zijn om als club te verhuizen.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ongeacht de club: als een stadion echt zo mooi was, verdween het niet. De enige uitzondering die ik ken, is het herbouwde Wembley-stadion.
Ik bedoel het ook als thuishaven van Feyenoord.quote:
Ja maar wanneer komt die uitbreiding nou? Als het aan de gemeente ligt pas over 50 jaar. We raken zo echt achter op andere clubs.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef Strooper het volgende:
De Koel, de Kuip, het Kasteel (misschien)...ze verdwijnen allemaal. Gelukkig blijft NEC, ook na uitbreiding, in de Goffert
In Nijmegen moet je altijd 10 jaar bij de verwachte datum optellen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar wanneer komt die uitbreiding nou? Als het aan de gemeente ligt pas over 50 jaar. We raken zo echt achter op andere clubs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |