Ik vond het wel weer eens tijd.quote:
Goed hequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd.. Pimp abbohouder.
Heb je je fotoboek al volquote:
Wat is een abbo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd.. Pimp abbohouder.
Als jij het goed kunt gebruiken moet je vooral een abo nemen.quote:
Zeikerdquote:
Het is niet zo dat ik het kan gebruiken, maar ik vond het wel eens tijd wat terug te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij het goed kunt gebruiken moet je vooral een abo nemen.
De eerste 20 posts gratis?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef JDude het volgende:
* JDude neemt een abonnement op dit topic.
Ahja, zo kun je het ook zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef qu63 het volgende:
Het is niet zo dat ik het kan gebruiken, maar ik vond het wel eens tijd wat terug te doen
en mod worden lukte niet![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef JDude het volgende:
* JDude neemt een abonnement op dit topic.
Ook al van die ontzettend smerige tieten. Jongens. Post eens iets smaakvols als het dan toch moet.quote:
TS begint.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook al van die ontzettend smerige tieten. Jongens. Post eens iets smaakvols als het dan toch moet.
Mja. Nou. Kon slechter hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook al van die ontzettend smerige tieten. Jongens. Post eens iets smaakvols als het dan toch moet.
Ik heb ze al weggehaald uit het vorige topicquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
nzb voor de liefhebberquote:
Ik weet niet eens hoe dat werkt manquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nzb voor de liefhebber
(11,1 GB, vergeef je me dat ik ze niet allemáál doorzocht heb om een goeie te vinden, kuuks?)
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat werkt man
klopt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en de lucht boven Utrecjht is nu ineens wel HEEL erg donker
Ja hoor, WEER moeilijk doen. Optievenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:usenet hebben een newsreader installeren
Nee, JD is iets magerder. True.quote:
Ik heb het hier van lichtgrijs tot donkergrijsquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en de lucht boven Utrecjht is nu ineens wel HEEL erg donker
... Ook lekker. Dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:28 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Hier, een paar flinke meloenen.
Waarom? Oh wacht, ik heb een vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]usenet hebben een newsreader installeren aanklikken wachten fappen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 191 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Oh wacht, ik heb een vrouw.
1 2 3 4 5 | if (isset($vrouw)) { str_replace("fappen","gezellig samen de zojuist gedownloade film kijken"); } ?> |
Ik zou nu ook nog wel wat lustenquote:
Het zal wel een luie kutstudent zijn. Zo'n langharige, van dat werkschuwe tuig.quote:
15 cm.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 206 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een luie kutstudent zijn. Zo'n langharige, van dat werkschuwe tuig.
Blijkbaar ja. Ik heb echt wel trek als ik weer thuis kom (~17.30/17.45)quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een luie kutstudent zijn. Zo'n langharige, van dat werkschuwe tuig.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil een afstandsbediening voor mijn lampen. Ben moe en moet anders opstaan om die dingen aan te zetten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is er geloof ik wel. Maar kost behoorlijk wat
Maar ze liggen al op bed?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal zijn kinderen daarvoor ook heel handig.
Zo'n afstandsbediening is goedkoper.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal zijn kinderen daarvoor ook heel handig.
En geeft minder hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n afstandsbediening is goedkoper.
Had je maar een eigen headerroulatie in moeten stellenquote:
Is er al een vagina smileyquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef mcDavid het volgende:
Kutsmilie! Ga weg!
Laatquote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef mcDavid het volgende:
*even laat in Rijswijk moet zijn!
Weltrusten!
Dat is nog vroegerquote:
Ik moest even wat opzoeken tijdens mijn ontbijt.quote:
Jij bent echt leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had je maar een eigen headerroulatie in moeten stellen [ afbeelding ]
Nou. Ik moet zeggen dat het met Firefox de laatste tijd lang niet onaardig gaat qua traagheid. Eigenlijk. Nou ik er zo eens over nadenkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Ik fok en tweak zonder problemen.
Dit werkt echte en stuk sneller, qua laadtijd van pagina's. niet alleen fokquote:Op woensdag 3 september 2008 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Ik moet zeggen dat het met Firefox de laatste tijd lang niet onaardig gaat qua traagheid. Eigenlijk. Nou ik er zo eens over nadenk
Bestaan er ook andere websites dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Pheno het volgende:
Dit werkt echte en stuk sneller, qua laadtijd van pagina's. niet alleen fok
Dat is de boze buitenwereld.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaan er ook andere websites dan?
Ook nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:15 schreef leonieke het volgende:
Fles, ben je nu al naar de dokter geweest?
Ja. Jij leest toch altijd terug?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:15 schreef leonieke het volgende:
Fles, ben je nu al naar de dokter geweest?
Meestal wel, maar nu zit ik op het werk met een lay-out die nog steeds nergens op trekt (text-only, ik kan er echt niet mee overwegquote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Jij leest toch altijd terug?
Ja. En vooral vermijden trappen te lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:19 schreef leonieke het volgende:
Door het zwemmen dan nog![]()
Wat moet je nu doen? Veel rusten?
Dus thermoskan koffie mee omhoog en niet te vaak pissen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En vooral vermijden trappen te lopenSchiet lekker op: Mijn kantoor zit op de 2e verdieping van een oud gebouw (dus hoge etages) zonder lift. En de koffie en het toilet en alles zijn op de 1e
Dus wat ik ook wil of moet, ik moet altijd trappen op en af
Ja is het wat?quote:
Niet echt bedoelt als consumentenbrowser? Waarvoor dan? Bedrijfsbrowserquote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja is het wat?
Volgens mij is het niet echt bedoeld als consumentenbrowser, maar ik ga 'm wel even bekijken als ik thuis ben!
Ja joh, lekker doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen zin meer![]()
Zal ik maar naar huis gaan?
Niks aan te doen Fles.quote:
Sterker nog. De lunch is al binnenquote:Op woensdag 3 september 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna tijd voor lunch.
Ik organiseer nog maar 1 keer per dag een expeditie van de trap af. Dus ik drink max 2 koppen koffie per dag, en ik ga pas eten als ik moet pissen. Het leven is kut.quote:Op woensdag 3 september 2008 13:50 schreef Kuukske het volgende:
Rammel je nog niet dan.
Eten als je moet pissen?quote:Op woensdag 3 september 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik organiseer nog maar 1 keer per dag een expeditie van de trap af. Dus ik drink max 2 koppen koffie per dag, en ik ga pas eten als ik moet pissen. Het leven is kut.
Precies.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | _ |_ |_ |_ 1e verdieping: Toilet, koffiemachine, koelkast met mijn lunch erin _ |_ |_ |_ BG |
Als je die strip ff leest krijg je de indruk dat ze het vooral doen om andere browsers te stimuleren een nieuw tijdperk in te gaan. Niet zo zeer om zelf een veelgebruikte browser te maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 @ 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt bedoelt als consumentenbrowser? Waarvoor dan? Bedrijfsbrowser
je zult je FF addons wel missen, gij scriptkiddie.
Op die manier...quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.
[ code verwijderd ]
en m'n knie is dus rot.![]()
De dokter bellen jij!quote:Op woensdag 3 september 2008 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik organiseer nog maar 1 keer per dag een expeditie van de trap af. Dus ik drink max 2 koppen koffie per dag, en ik ga pas eten als ik moet pissen. Het leven is kut.
En dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:32 schreef Kuukske het volgende:
De dokter bellen jij!
Weet ik niet, iets voor je knie?quote:
Daar ben ik gisteren dus net geweest, terugleeswonderquote:Op woensdag 3 september 2008 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Weet ik niet, iets voor je knie?
Ja daar doe ik niet aan. Wat zeidie dan? Voorzichtig aan doen?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar ben ik gisteren dus net geweest, terugleeswonder
Jep. Geen lange afstanden lopen (maar 4 x 400 m per dag ontkom ik sowieso niet aan), geen trappen lopen (na ja daar komt dus ook geen pest van terechtquote:Op woensdag 3 september 2008 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Ja daar doe ik niet aan. Wat zeidie dan? Voorzichtig aan doen?
Zwom je met gewichten aan je enkels ofzo?quote:Op woensdag 3 september 2008 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Geen lange afstanden lopen (maar 4 x 400 m per dag ontkom ik sowieso niet aan), geen trappen lopen (na ja daar komt dus ook geen pest van terecht) en voorlopig niet zwemmen, want daar komt het door
Nee, ik zwom jarenlang helemaal nooit, en toen ineens welquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwom je met gewichten aan je enkels ofzo?
Niet zo klagen, je gaat toch ook een weekje weg.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.
[ code verwijderd ]
en m'n knie is dus rot.![]()
Een weekendjequote:Op woensdag 3 september 2008 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo klagen, je gaat toch ook een weekje weg.
Nou, de bergetappe van 4 uur naar 2200+ meter laat ik maar even aan me voorbijgaan, denk je ook niet?quote:Op woensdag 3 september 2008 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
Lekker onderuitgezakt op een terrasje weekendje of wandel weekendje.
Zeker niks gedaan vandaagquote:Op woensdag 3 september 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
thuis, actief.
Tss, oude lullenquote:
Het is best wennen om na 3 jaar ineens 3 ochtenden achter elkaar vroeg op te staan en minimaal 9 uur te werkenquote:
Jij?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:58 schreef Kuukske het volgende:
Thuis. Gewoon.
Mjáá. Nouja.quote:
Sterkte beebsquote:Op woensdag 3 september 2008 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben redelijk gewoontjes hoor.![]()
Gewoon met hoofdpijn bijvoorbeeld.. ik hou het voor gezien voor vandaag.
Bis morgen.
Daar is de Postcountvernaggelaarquote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef JDude het volgende:
Even vanaf JD's pc; thanks jullie.
/Kuuks.
Hopelijk is het klaar voor de volgende IJstijdquote:Op woensdag 3 september 2008 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Gaat goed Leo! Wat heerlijk dat 't nu zo opschiet![]()
Ja héquote:Op woensdag 3 september 2008 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
Gaat goed Leo! Wat heerlijk dat 't nu zo opschiet![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk is het klaar voor de volgende IJstijd
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hé![]()
![]()
Eind december moet volgens mij nu echt gewoon gaan lukken
Maar we blijven uiteraard vertragingen hebbenDeze week normaalgezien de chape, dat werd ondertussen al: hopelijk volgende week
![]()
Ah, we zijn het gewoon en het zou ook niet meer fijn zijn voor onze reeks als er nu opeens een aannemer op tijd komt
Een BASquote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef mcDavid het volgende:
WTF. Een van mijn tofste klasgenoten heeft (met vrijwel het zelfde verhaal) ook een BAS gekregen, maar is niet in protest gegaan. De lapzwans.
Mooi maar ff omgepraat dattie dat alsnog doet! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk is het klaar voor de volgende IJstijd
Eindelijk weer eens een goede winter!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja hé![]()
![]()
Eind december moet volgens mij nu echt gewoon gaan lukken
AFKquote:Op woensdag 3 september 2008 21:31 schreef mcDavid het volgende:
Is een AFK-tag zo moeilijk?
Ik kende 'm iig nietquote:Op woensdag 3 september 2008 21:31 schreef mcDavid het volgende:
Is een AFK-tag zo moeilijk?
PIquote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef JortK het volgende:
Afkorting.
Ik had een hele post gemaakt die nergens op sloegquote:
Gaafquote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik had een hele post gemaakt die nergens op sloeg
Ik ben juist net weer een beetje op kracht gekomenquote:
okquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Maar ik denk het![]()
Luie flikker, pak de trapquote:Op woensdag 3 september 2008 23:54 schreef qu63 het volgende:lapen
![]()
Morgen eerste dag in ons eigen kantoor!
Op de 8e verdieping!
En de liften zijn veel te klein en gaan niet zo vaak lijkt wel
Maar de trap is een hel
Same problem herequote:Op donderdag 4 september 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
De slaap staat centimeters dik op mijn ogen. Jemig.
Ik kon vanochtend er ook niet echt uitkomen, maar zou ook wel kunnen komen omdat ik gisteravond voor het eerst weer heb getraind sinds 2-3 wekenquote:Op donderdag 4 september 2008 08:33 schreef Kuukske het volgende:
De slaap staat centimeters dik op mijn ogen. Jemig.
Thxquote:Op woensdag 3 september 2008 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen.
Heb je alleen die kleine raampjes in je woonkamer.
Die moeten we hier volgende week ook gaan uitdelen... Geen fijne taak, maar het moet...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef mcDavid het volgende:
WTF. Een van mijn tofste klasgenoten heeft (met vrijwel het zelfde verhaal) ook een BAS gekregen, maar is niet in protest gegaan. De lapzwans.
Mooi maar ff omgepraat dattie dat alsnog doet! [ afbeelding ]
BAS?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die moeten we hier volgende week ook gaan uitdelen... Geen fijne taak, maar het moet...
Vroegah was alles beter, denk ik? Het zegt me nog niets.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bindende studievoorwaarden idd
Dat soort troep is gelukkig hier niet aanwezig. Vertragende factoren bij het renderenquote:
Een bindende studievoorwaarde kan opgelegd worden aan iemand die niet voor de helft van zijn inschrijvingsprogramma is geslaagd. Kwestie van die het jaar erop te kunnen tegenhouden (anders wordt dit moeilijk en op den duur krijgt de instelling geen financiering meer voor een student die te vaak zijn vakken opnieuw moet afleggen).quote:Op donderdag 4 september 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter, denk ik? Het zegt me nog niets.
Zou'ie je kunnen horen?quote:
Wie weetquote:
Laat maar hoor, ik ga me al ziek meldenquote:Op donderdag 4 september 2008 14:09 schreef Kuukske het volgende:
Háááátsjoe!!
Okido.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat maar hoor, ik ga me al ziek melden
Fenks.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:14 schreef mcDavid het volgende:
Gesundheit!
mjaquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 @ 14:51 schreef qu63 het volgende:
Gezllig zo'n student company..
Ik zit nu alleen op kantoor, de rest is al naar huis
Ach, eerst ff fokken en dan mn werk afmaken
met echt geld of op papier? En wat hebben jullie verkocht?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]! moet jij dat ook doen?
Wij hadden 15% winst gemaakt [ afbeelding ]
Nee Sjowhan, nee.quote:
http://www.jongondernemen(...)student-company.htmlquote:Op donderdag 4 september 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, nou weet ik nog niks.
Jupquote:Op donderdag 4 september 2008 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het is wel echt serieus dus.
Niet zoiets als "bedrijfje spelen" of zo
Tijd geleden (8 jaar ofzoquote:Op donderdag 4 september 2008 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
Raspatat, broodje kroket en broodje frikandel als Diner. Jammie
Ik was wel benieuwd hoe 't nu precies smaakt, maar 't is niet echt superlekker ofzoquote:Op donderdag 4 september 2008 19:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tijd geleden (8 jaar ofzo) dat ik raspatat heb gegeten
Neem altijd gewone friet
Slechte frietboer danquote:Op donderdag 4 september 2008 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd hoe 't nu precies smaakt, maar 't is niet echt superlekker ofzo. Volgende keer dus gewoon weer normaal friet.
Het bestaat hoorquote:
Bewijs t maarquote:
30km voor friet rijdenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte frietboer dan
Ik haal het maar bij 1 hier 30km verderop, die is echt lekker
Mijn ouders wonen er in de buurt, dat scheelt weer
Dus de beste man ziet ons 2x per jaar
Ik denk dat ie het alleen haalt als ie langs zn ouders gaatquote:Op donderdag 4 september 2008 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
30km voor friet rijden.
Ik zou ook nog een stukkie omrijden om taart te halen bv, Maison Kelder![]()
, maar dat is heul geen 30km.
Goed gedacht.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het alleen haalt als ie langs zn ouders gaat
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:48 schreef Pheno het volgende:
En ja, ik ga vaker dan 2x per jaar naar mijn ouders
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus meer dan 2x per jaar friet eten. Wat ongezond!
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:35 schreef Sjowhan het volgende:
Raspatat, broodje kroket en broodje frikandel als Diner. Jammie
Dus jij hebt je max al gehaald?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar op de ongezonde toer ga, en wat ga halen bij de snackbar of zelf wat bak
Ik wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus jij hebt je max al gehaald?
quote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
Althans, dat was de enige die met Google terug te vinden was
Echt geld natuurlijk!quote:Op donderdag 4 september 2008 @ 15:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
met echt geld of op papier? En wat hebben jullie verkocht?
Grappig ding!quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Echt geld natuurlijk!
http://duft.nl/portfolio/studentbedrijf
Ohja die opvouwbare broodtrommel kwam ook van onze school. (en wat een kutding(zoals alles
) )
Alle 8 de student-companys hebben als doel om Europa te halen dit jaar, dus het gaat nog leuk wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 01:58 schreef mcDavid het volgende:
Dat was bij ons ook wel het geval, maar gelukkig kon ik me als vrijwilliger opwerpen om me vooral met de technische kant bezig te houden
Ook goed warm.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb alleen 95 op het masjien zitten.
Dat is zeker waar ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
Ook goed warm.
Tikkie terug... 30 gradenquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:27 schreef Pheno het volgende:
Op 90 graden wassen
Die van mij kán niet eens op 30 graden, alleen voor de fijne was.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:06 schreef JortK het volgende:
Tikkie terug... 30 graden
Anders gaat je leefgebied naar de klote
Mja mijne ook, en 1000 toeren. Is opzich nog niet zo erg, droogt toch wel aan het rek.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die van mij kán niet eens op 30 graden, alleen voor de fijne was.
Nog even, en er is een condensdroger in huis.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Mja mijne ook, en 1000 toeren. Is opzich nog niet zo erg, droogt toch wel aan het rek.
Ja hequote:
Maar de bacterieen nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Tikkie terug... 30 graden
Anders gaat je leefgebied naar de klote
Hier is het ook niet echt geweldig buiten.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Nou mijn wasje hangt weer buiten te drogen.Moet het wel droog blijven. Het is nogal bewolkt hier.
Het is wel lekker. Net al door het bos gewandeld.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier is het ook niet echt geweldig buiten.
Bengels!quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:09 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Nou mijn wasje hangt weer buiten te drogen.Moet het wel droog blijven. Het is nogal bewolkt hier.
Qutiequote:Op vrijdag 5 september 2008 09:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Hier zie ik wat plukjes blauw tussen wat grijs
Normaal gesproken zijn het plukjes wolk tussen veel blauwquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie![]()
Je zou het hier ook plukjes kunnen noemen, grappig hoe je het zegt.
Jij bent toch weer begonnen met school he.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn het plukjes wolk tussen veel blauw
Maar hier zie ik nu steeds minder blauw
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch weer begonnen met school he.
Dus je vindt het leuk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja
Dinsdag, woensdag en donderdag ben ik er geweest, vandaag alweer vrij
En maandag hard aan de slag
Na 3 dagen nog wel jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 10:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus je vindt het leuk.Wel afmaken he.
En deze? Belg geflitst met 706 km per uurquote:
Gast, doe eens niet zo gemotiveerd!quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 02:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle 8 de student-companys hebben als doel om Europa te halen dit jaar, dus het gaat nog leuk worden
Dus ik ben nu druk bezig om mn map een beetje door te lezen, en ik ga maandag meteen al voorzitter zijn
Ik weet nu al dat ik mensen op hun kop ga geven
Voorbereiding is ok
het is mijn hele eerste jaar, en het is het werk wat ik wil gaan doen. En ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van m'n groepsgenoten, dus liever meteen goed beginnen zodat er een aantal meteen afhaken, dan dat we constant meegenomen worden en over driekwart jaar er mee stoppen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gast, doe eens niet zo gemotiveerd!
Dit is echt het stomste kutproject wat je kan overkomen hoor!
Afhankelijk zijn, heb je toch altijd wel wat moeite mee? Je wil graag alles op jouw manier doen toch?quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is mijn hele eerste jaar, en het is het werk wat ik wil gaan doen. En ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van m'n groepsgenoten, dus liever meteen goed beginnen zodat er een aantal meteen afhaken, dan dat we constant meegenomen worden en over driekwart jaar er mee stoppen.
Sja wij hadden een begeleider die ons ook al in europa zag zitten. Terwijl het hele groepje zoiets had van "mja dit project zuigt echt aarsch, we willen gewoon een goed cijfer en klaar". Behalve dan de voorzitter. Die tot zijn ellebogen bij die begeleider naar binnen zatquote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is mijn hele eerste jaar, en het is het werk wat ik wil gaan doen. En ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van m'n groepsgenoten, dus liever meteen goed beginnen zodat er een aantal meteen afhaken, dan dat we constant meegenomen worden en over driekwart jaar er mee stoppen.
dat ook niet echt. Ik sta open voor andere opties hoorquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn, heb je toch altijd wel wat moeite mee? Je wil graag alles op jouw manier doen toch?
Als je moet samenwerken kan dat erg op iemands zenuwen werken.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ook niet echt. Ik sta open voor andere opties hoor
In dit geval bedoelde ik dat er waarschijnlijk mensen tussen zitten die wat laks zijn. Op zich niet erg, behalve als ik op hen moet wachten.
onze begeleider doet het nu voor het 3e jaar. 1e jaar in de regiofinale, vorig jaar in de landelijke finale, dus de volgende stap is Europa!quote:Op vrijdag 5 september 2008 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sja wij hadden een begeleider die ons ook al in europa zag zitten. Terwijl het hele groepje zoiets had van "mja dit project zuigt echt aarsch, we willen gewoon een goed cijfer en klaar". Behalve dan de voorzitter. Die tot zijn ellebogen bij die begeleider naar binnen zat
ach, conflictmanagement moet ook geleerd worden. En je kan altijd iemand ontslaanquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je moet samenwerken kan dat erg op iemands zenuwen werken.
Hoe kan jij iemand ontslaan die dezelfde opleiding doet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ach, conflictmanagement moet ook geleerd worden. En je kan altijd iemand ontslaan
het is meer een bedrijf dan een studie. Eigenlijk een leerbedrijf dusquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe kan jij iemand ontslaan die dezelfde opleiding doet.
Het komt over als een toneelstuk.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is meer een bedrijf dan een studie. Eigenlijk een leerbedrijf dus
En we kunnen niet in eens zeggen dat iemand ontslagen is. En dan alleen op houding/motivatie, en niet op resultaat. En er moet wel een dossier zijn over diegene en gesprekken hebben niks geholpen. Pas dan kan er tot ontslag over worden gegaan..
dat is het in ieder geval niet! Het zal misschien op een klucht gaan lijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het komt over als een toneelstuk.
Je bent dus al werkende aan het leren. Met een ruggesteun, mocht je de mist in gaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het in ieder geval niet! Het zal misschien op een klucht gaan lijken.
Maar het is een serieus bedrijf, met echt geld (aandelen), vergaderingen, etc. Alles er op en er aan!
Preciesquote:Op vrijdag 5 september 2008 14:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent dus al werkende aan het leren. Met een ruggesteun, mocht je de mist in gaan.
Lijk me tof zo leren.
Houdt je iig bezig.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Precies
Geen les
Gewoon zelf uitzoeken van wat ik moet weten
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Houdt je iig bezig.En je hebt er ook nog wat aan.
Wij eten bonenschotel vanavondquote:Gaat bedenken wat te eten, dacht aan pizza....
Jammer dat je dan wel richting Zeeland moetquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:54 schreef Sjowhan het volgende:
Straks hier in de buurt wat eten met broertje voordat ik richting Zeeland tuf. Op kosten van mijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |