Ik vond het wel weer eens tijd.quote:
Goed hequote:Op dinsdag 2 september 2008 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd.. Pimp abbohouder.
Heb je je fotoboek al volquote:
Wat is een abbo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 18:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer eens tijd.. Pimp abbohouder.
Als jij het goed kunt gebruiken moet je vooral een abo nemen.quote:
Zeikerdquote:
Het is niet zo dat ik het kan gebruiken, maar ik vond het wel eens tijd wat terug te doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jij het goed kunt gebruiken moet je vooral een abo nemen.
De eerste 20 posts gratis?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef JDude het volgende:
* JDude neemt een abonnement op dit topic.
Ahja, zo kun je het ook zien.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef qu63 het volgende:
Het is niet zo dat ik het kan gebruiken, maar ik vond het wel eens tijd wat terug te doen
en mod worden lukte niet![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef JDude het volgende:
* JDude neemt een abonnement op dit topic.
Ook al van die ontzettend smerige tieten. Jongens. Post eens iets smaakvols als het dan toch moet.quote:
TS begint.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook al van die ontzettend smerige tieten. Jongens. Post eens iets smaakvols als het dan toch moet.
Mja. Nou. Kon slechter hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook al van die ontzettend smerige tieten. Jongens. Post eens iets smaakvols als het dan toch moet.
Ik heb ze al weggehaald uit het vorige topicquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
nzb voor de liefhebberquote:
Ik weet niet eens hoe dat werkt manquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nzb voor de liefhebber
(11,1 GB, vergeef je me dat ik ze niet allemáál doorzocht heb om een goeie te vinden, kuuks?)
quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat werkt man
klopt!quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en de lucht boven Utrecjht is nu ineens wel HEEL erg donker
Ja hoor, WEER moeilijk doen. Optievenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:usenet hebben een newsreader installeren
Nee, JD is iets magerder. True.quote:
Ik heb het hier van lichtgrijs tot donkergrijsquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en de lucht boven Utrecjht is nu ineens wel HEEL erg donker
... Ook lekker. Dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 19:28 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Hier, een paar flinke meloenen.
Waarom? Oh wacht, ik heb een vrouw.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]usenet hebben een newsreader installeren aanklikken wachten fappen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 191 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Oh wacht, ik heb een vrouw.
1 2 3 4 5 | if (isset($vrouw)) { str_replace("fappen","gezellig samen de zojuist gedownloade film kijken"); } ?> |
Ik zou nu ook nog wel wat lustenquote:
Het zal wel een luie kutstudent zijn. Zo'n langharige, van dat werkschuwe tuig.quote:
15 cm.quote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 206 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een luie kutstudent zijn. Zo'n langharige, van dat werkschuwe tuig.
Blijkbaar ja. Ik heb echt wel trek als ik weer thuis kom (~17.30/17.45)quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel een luie kutstudent zijn. Zo'n langharige, van dat werkschuwe tuig.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil een afstandsbediening voor mijn lampen. Ben moe en moet anders opstaan om die dingen aan te zetten.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is er geloof ik wel. Maar kost behoorlijk wat
Maar ze liggen al op bed?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal zijn kinderen daarvoor ook heel handig.
Zo'n afstandsbediening is goedkoper.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Normaal zijn kinderen daarvoor ook heel handig.
En geeft minder hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n afstandsbediening is goedkoper.
Had je maar een eigen headerroulatie in moeten stellenquote:
Is er al een vagina smileyquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef mcDavid het volgende:
Kutsmilie! Ga weg!
Laatquote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef mcDavid het volgende:
*even laat in Rijswijk moet zijn!
Weltrusten!
Dat is nog vroegerquote:
Ik moest even wat opzoeken tijdens mijn ontbijt.quote:
Jij bent echt leuk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had je maar een eigen headerroulatie in moeten stellen [ afbeelding ]
Nou. Ik moet zeggen dat het met Firefox de laatste tijd lang niet onaardig gaat qua traagheid. Eigenlijk. Nou ik er zo eens over nadenkquote:Op woensdag 3 september 2008 08:16 schreef Pheno het volgende:
Ik fok en tweak zonder problemen.
Dit werkt echte en stuk sneller, qua laadtijd van pagina's. niet alleen fokquote:Op woensdag 3 september 2008 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Ik moet zeggen dat het met Firefox de laatste tijd lang niet onaardig gaat qua traagheid. Eigenlijk. Nou ik er zo eens over nadenk
Bestaan er ook andere websites dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 08:38 schreef Pheno het volgende:
Dit werkt echte en stuk sneller, qua laadtijd van pagina's. niet alleen fok
Dat is de boze buitenwereld.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaan er ook andere websites dan?
Ook nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:15 schreef leonieke het volgende:
Fles, ben je nu al naar de dokter geweest?
Ja. Jij leest toch altijd terug?quote:Op woensdag 3 september 2008 09:15 schreef leonieke het volgende:
Fles, ben je nu al naar de dokter geweest?
Meestal wel, maar nu zit ik op het werk met een lay-out die nog steeds nergens op trekt (text-only, ik kan er echt niet mee overwegquote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Jij leest toch altijd terug?
Ja. En vooral vermijden trappen te lopenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:19 schreef leonieke het volgende:
Door het zwemmen dan nog![]()
Wat moet je nu doen? Veel rusten?
Dus thermoskan koffie mee omhoog en niet te vaak pissen.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En vooral vermijden trappen te lopenSchiet lekker op: Mijn kantoor zit op de 2e verdieping van een oud gebouw (dus hoge etages) zonder lift. En de koffie en het toilet en alles zijn op de 1e
Dus wat ik ook wil of moet, ik moet altijd trappen op en af
Ja is het wat?quote:
Niet echt bedoelt als consumentenbrowser? Waarvoor dan? Bedrijfsbrowserquote:Op woensdag 3 september 2008 10:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja is het wat?
Volgens mij is het niet echt bedoeld als consumentenbrowser, maar ik ga 'm wel even bekijken als ik thuis ben!
Ja joh, lekker doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen zin meer![]()
Zal ik maar naar huis gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |