Die flessen in zijn bed zijn essentieel voor de previews! Die zullen dus ook wel blijven!quote:Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef muay-toy het volgende:
Ik hoop niet dat die jongen gel ontdekt heeft en alle flessen uit z'n bed heeft gehaald. Zo gaat het vertrouwde wat zo leuk was(is) aan dgvf verloren. We zitten alleen te wachten aan een beter camerabeeld en geluid.
LEUGENS! Ik zie er hier toch duidelijk eentje met cassis liggen:quote:Op woensdag 3 september 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die flessen in zijn bed zijn essentieel voor de previews! Die zullen dus ook wel blijven!
Er zijn trouwens 2 flessen 1 met cola en de andere is om in te pissenDat gaat soms nog wel eens verkeerd geloof ik maar dat terzijde.
zit die andere in een plek waar de zon niet schijnt dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 11:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
LEUGENS! Ik zie er hier toch duidelijk eentje met cassis liggen:
[ afbeelding ]
HIj heeft anders nooit gereageerd op mijn post waar ik netjes en beleefd typte wat hij aan kon werken. En nu bedank jij namens hem? Kan hij dat zelf niet ofzo? Het valt me erg op dat je veel 'namens' emar praat.quote:Op woensdag 3 september 2008 08:45 schreef AQuila360 het volgende:
Emar heeft de aanwijzingen en tips nu wel ter harte genomen! Geef het daarom nog even een kans tot dat je de nieuwe aan het woord hebt gezien! Mocht je er daarna nog steeds af willen wordt de procedure in gang gezet en dan ben je er met een week of 3 vanaf!![]()
Ik ben zowel voorzitter van de fanlist alsmede woordvoerder van DGVF op Fok! Emar heeft zelf te veel fora onder zijn hoede om dat te kunnen behapstukken.quote:Op woensdag 3 september 2008 12:21 schreef Rkatier het volgende:
[..]
HIj heeft anders nooit gereageerd op mijn post waar ik netjes en beleefd typte wat hij aan kon werken. En nu bedank jij namens hem? Kan hij dat zelf niet ofzo? Het valt me erg op dat je veel 'namens' emar praat.
quote:Er zijn trouwens 2 flessen 1 met cola en de andere is om in te pissen
Eigenlijk moet die ook brieven met vragen van kijkers beantwoorden dan kun je precies vragen waarvoor die flessen zijnquote:
Met het behoorlijk grote risico dat mensen zich uberhaupt niet serieus genomen voelen. Dan had hij beter helemaal weg kunnen blijven hier en het aan jouw kunnen overlatenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben zowel voorzitter van de fanlist alsmede woordvoerder van DGVF op Fok! Emar heeft zelf te veel fora onder zijn hoede om dat te kunnen behapstukken.
Hij nam je kritiek zeker aan Rkatier al vanaf het begin maar wij zeiden van bewaar het nou ff en maak het dan ineens een stuk beter want als je 1 of 2 punten aanpakt dan gaan ze door!
Daarom leek het ons beter om gewoon dat ff af te wachten en dan ineens een grote stap te maken!
Graagquote:Op woensdag 3 september 2008 16:52 schreef Rkatier het volgende:
Maar ik zal zo rond 11 uur wel een oordeel geven (ik ga ervan uit dat ik dan vrij ben)
Neenquote:Op woensdag 3 september 2008 16:57 schreef Sackboy het volgende:
Probeer je je nu alvast in te dekken Aquila?
Dat is unfair en dat doe ik dan ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar verwacht aub niet meteen AVGN kwaliteit want dan ga je het alsnog kut vinden en dat zou jammer zijn!
Heb je totaal geen vertrouwen in Mij? Emar? SpankmasterC?quote:
Paar keer gequote maar nooit gelezenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat is unfair en dat doe ik dan ook niet.
Ik doe het zo. Ik gebruik DIT als vergelijkingsmateriaal. Ik ga gewoon kijken wat ik toen zei en wat er nu gedaan wordt. Ga het anders lezen als je nog altijd niet weet wat er in staatImmers praktisch alles is door jouw herhaalt ergens in een van de topics
SpankmasterC gaat de reviews vanaf nu doen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je totaal geen vertrouwen in Mij? Emar? SpankmasterC?
Emar blijft het gezicht van DGVF dat kan ook niet anders! DGVF = Emar!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
SpankmasterC gaat de reviews vanaf nu doen?
Scarface kunnen we jouw misschien op de fanlist plaatsenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Disney shit part 1
"One day, Donald came across an old book in uncle Scrooge's study"
Emar filter aan
"One day, Donald came across an only 800 key in ungle's Scourge study"
gefiliciteerd winaars LMAOquote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit is serieus een hele verbetering. Het was zelfs erg leuk om naar te kijken. Hou dit vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |