abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61327247
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:59 schreef muay-toy het volgende:
De verwachtingen voor de volgende Aan het woord lopen hoog op. Ik echter hoop dat er niets veranderd en het als vanouds zal worden.
SpankmasterC himself zit achter de nieuwe plannen! Er gaat dus opzeker een boel veranderen! En zowel Emar,SpankmasterC en mijzelf denken dat de kwaliteit nu de lucht in schiet

Vergeet niet mensen Emar is pas 14 en heeft niet de beste apparatuur! Maar het wordt beter zoveel is zeker!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_61332431
De nieuwste aan het woord is KLAAR!

Een aantal mensen hebben hem al gezien en dit waren de reacties:

Zelfs ik was verrast Spanky Strawberry.Rkatier, Sack en de rest kijk het morgen aub en kom daarna pas met je definitieve oordeel!

Oke??
pi_61332614

Zullen we afspreken dat als ie tegenvalt we een slotje op dit topic laten zetten en deze reeks begraven?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61332692
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:56 schreef Sackboy het volgende:

Zullen we afspreken dat als ie tegenvalt we een slotje op dit topic laten zetten en deze reeks begraven?
Ik durf dat wel aan Maar dat moet Emar zelf beslissen natuurlijk!

Laat ik zeggen dat de nieuwe'' aan het woord'' vertrouwd begint en dan ineens draait het 3 keer in het rond en is het gewoon veel blitser

Emar New and Improved Volgens mij heeft die zelfs het bestaan van gel ontdekt!
pi_61333581
Ik wil hem ook zien!
pi_61334165
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:14 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Bij het randje AQuila Bij het randje
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:44:50 #57
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_61335907
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik durf dat wel aan Maar dat moet Emar zelf beslissen natuurlijk!

Laat ik zeggen dat de nieuwe'' aan het woord'' vertrouwd begint en dan ineens draait het 3 keer in het rond en is het gewoon veel blitser

Emar New and Improved Volgens mij heeft die zelfs het bestaan van gel ontdekt!
Tot nu toe heb je jezelf constant tegengesproken. IK zeg het nogmaals en ik blijf erbij: betere apparatuur zal niet alles weghalen. Het grootste probleem zal Emar zelf blijven! Dus ja hij is 14 maar hij zoekt de aandacht zelf op. Niemand dwingt hem (tenminste dat hoop ik voor hem) Ik zal morgen kijken, maar ik zal niet milder reageren omdat hij 14 is.

En ik vind geen dingen leuk omdat anderen het leuk vinden, het moet me wel aanspreken natuurlijk!!
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_61337581
Dames en heren, hij had al online moeten staan, maar ik wil nog even voor de storm losbarst even melden hoe trots ik ben op wat we hebben bereikt.

Sinds Emar hier op het forum kwam heb ik samen met Aquila een idee ontwikkeld, dit voorgelegd aan Emar en hij sprong gelukkig een gat in de lucht, zo tof vond hij het! Samen zijn we toen gaan brainstormen hoe we op de beste manier, waarbij integriteit en objectiviteit van de reviewer centraal staan, het doel konden bereiken. Hier was helaas wat onenigheid over, we hebben allemaal wat slapeloze nachten gehad en uiteindelijk heeft Aquila besloten om niet meer mee te werken aan dit onderdeel van de Emar-experience. Gelukkig konden we hem een andere klus aanbieden, enthousiast als ie altijd is heeft Aquila de rol van Fanclub Coördinator Nederland (zie hier een hint naar een toekomstige aankondiging, maar dat is nog in een beginstadium) perfect op zich genomen, veel werk verzet in korte tijd en de basis van een langdurige en vruchtbare relatie zijn nu gezet.

Ondertussen bleef ik, natuurlijk in samenwerking met Emar, hard bezig om ons doel te realiseren. Het heeft me een tentamen gekost, hell ik had zelfs bijna te weinig studiepunten om nog door te mogen met mijn studie, maar het is het, als ik nu terug kijk allemaal waard.

En dan komt nu het moeilijkste moment, nu komt de confrontatie met het publiek. Ik ben in ieder geval enthousiast, ik weet dat Emar zowel gespannen als gretig is om alle wielen in werking te stellen, en ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie reacties!

Ik zou hier op het laatst graag nog enkele mensen willen bedanken: Danny voor de mogelijkheden die FOK! Emar geboden heeft, de familie van Emar voor het geloof in de droom van hun oh zo gewaardeerde familielid, en natuurlijk XXXX van XXXXX, zonder de professionele visie van deze organisatie zou wat we voor ogen hebben nooit mogelijk zijn geweest!

Ik zou zeggen, wacht nog eventjes op de komende Aan het Woord, kijk, en lever dan graag feedback. Met jullie hulp kunnen we het nog beter maken
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 3 september 2008 @ 01:05:43 #59
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_61337633
quote:
We hanteren een 2 weken afkoeltermijn Als je over 2 weken nog steeds er af wilt dan volgt een gesprek om te achterhalen waarom je er af wil! Dan nog een aantal formulieren invullen en je bent er af

Laat ik het zo zeggen, er op komen is makkerlijker dan er vanaf gaan
Once you're in. you'll never get out
pi_61338168
Spannend! Ik ben benieuwd naar de volgende aan het woord!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_61339126
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef SpankmasterC het volgende:
veel bla bla
Hoeveel keer heb je gelachen tijdens het typen van dit stukje?
  woensdag 3 september 2008 @ 08:03:05 #62
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_61339227
quote:

Ik zou hier op het laatst graag nog enkele mensen willen bedanken: Danny voor de mogelijkheden die FOK! Emar geboden heeft, de familie van Emar voor het geloof in de droom van hun oh zo gewaardeerde familielid, en natuurlijk XXXX van XXXXX, zonder de professionele visie van deze organisatie zou wat we voor ogen hebben nooit mogelijk zijn geweest!
Even een vraagje vooraf? Spreek je nu names FOK! of namens jezelf? Vind ik toch een wereld van verschil. Want mocht je namens FOK! spreken zet je zelfs de geloofwaardigheid van FOK! op het spel. Maar ik zie wel.

Zorg er nu wel voor dat je geloofwaardigheidsniveau niet naar dat van AQuila360 zakt, want dat is nu serieus rondt het 0 punt. Als je echt wat wil bereiken wat ik betwijfel zou ook jij wat meer moeite mogen nemen om iederegeval serieus te posten. Sarcasme druipt er nog altijd met liters vanaf
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_61339300
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:03 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Even een vraagje vooraf? Spreek je nu names FOK! of namens jezelf? Vind ik toch een wereld van verschil. Want mocht je namens FOK! spreken zet je zelfs de geloofwaardigheid van FOK! op het spel. Maar ik zie wel.

Zorg er nu wel voor dat je geloofwaardigheidsniveau niet naar dat van AQuila360 zakt, want dat is nu serieus rondt het 0 punt. Als je echt wat wil bereiken wat ik betwijfel zou ook jij wat meer moeite mogen nemen om iederegeval serieus te posten. Sarcasme druipt er nog altijd met liters vanaf
Nee, dit is allemaal puur buiten FOK! om gegaan, heeft er verder ook niets mee te maken. Emar is mn eigen privéprojectje, ik wilde alleen Danny bedanken voor het in contact brengen van Emar en mijzelf dankzij het forum hier. Zonder het forum was dit nooit tot stand gekomen

Qua serieus posten heb ik het allang opgegeven, ik ben realistische genoeg om in te zien dat toch niemand het ooit zal geloven dat ik er serieus mee bezig ben tot ze het bewijs onder de neus zien
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_61339325
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:03 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_61339761
quote:
Dames en heren, hij had al online moeten staan, maar ik wil nog even voor de storm losbarst even melden hoe trots ik ben op wat we hebben bereikt.

Sinds Emar hier op het forum kwam heb ik samen met Aquila een idee ontwikkeld, dit voorgelegd aan Emar en hij sprong gelukkig een gat in de lucht, zo tof vond hij het! Samen zijn we toen gaan brainstormen hoe we op de beste manier, waarbij integriteit en objectiviteit van de reviewer centraal staan, het doel konden bereiken. Hier was helaas wat onenigheid over, we hebben allemaal wat slapeloze nachten gehad en uiteindelijk heeft Aquila besloten om niet meer mee te werken aan dit onderdeel van de Emar-experience. Gelukkig konden we hem een andere klus aanbieden, enthousiast als ie altijd is heeft Aquila de rol van Fanclub Coördinator Nederland (zie hier een hint naar een toekomstige aankondiging, maar dat is nog in een beginstadium) perfect op zich genomen, veel werk verzet in korte tijd en de basis van een langdurige en vruchtbare relatie zijn nu gezet.

Ondertussen bleef ik, natuurlijk in samenwerking met Emar, hard bezig om ons doel te realiseren. Het heeft me een tentamen gekost, hell ik had zelfs bijna te weinig studiepunten om nog door te mogen met mijn studie, maar het is het, als ik nu terug kijk allemaal waard.

En dan komt nu het moeilijkste moment, nu komt de confrontatie met het publiek. Ik ben in ieder geval enthousiast, ik weet dat Emar zowel gespannen als gretig is om alle wielen in werking te stellen, en ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie reacties!

Ik zou zeggen, wacht nog eventjes op de komende Aan het Woord, kijk, en lever dan graag feedback. Met jullie hulp kunnen we het nog beter maken

Gelukkig zijn er nog mensen zoals Spank en mijzelf! Die de waarde inzien van iemand die 14 is en dan al reviews maakt en op youtube plaats! Het is toch duidelijk dat met wat sturing het groot kan worden?
En dan doel ik niet alleen op betere apparatuur Rkatier! Voorheen deed Emar alles gewoon in 1 keer door zonder van te voren te bedenken wat die nu precies wou gaan vertellen. Mede daardoor kwam het heel rommelig over!

De nieuwe aan het woord begint vertrouwd maar gedurende de 8 tot 10 minuten die het duurt zal Emar de ene na de andere ''verandering/verbetering'' bekend maken EN dat is zeker de moeite waard!
quote:
Op woensdag 3 september 2008 01:05 schreef Motorhoofd het volgende:

[..]

Once you're in. you'll never get out
Emar heeft de aanwijzingen en tips nu wel ter harte genomen! Geef het daarom nog even een kans tot dat je de nieuwe aan het woord hebt gezien! Mocht je er daarna nog steeds af willen wordt de procedure in gang gezet en dan ben je er met een week of 3 vanaf!
pi_61339921
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61340366
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:54 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
Sackboy geef het een kans en kijk vanavond oke?

Verwacht trouwens ook niet ineens AVGN kwaliteit want die doet het al een aantal jaar en Emar nog niet zo heel lang dus dat is niet haalbaar nu maar dat het een stuk beter is staat vast!
pi_61341012
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:

[..]Verwacht trouwens ook niet ineens AVGN kwaliteit want die doet het al een aantal jaar en Emar nog niet zo heel lang dus dat is niet haalbaar nu maar dat het een stuk beter is staat vast!
pi_61341576
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:58 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Def ook jij moet vanavond gewoon kijken En daarna pas je mening geven
pi_61341756
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Def ook jij moet vanavond gewoon kijken En daarna pas je mening geven
Ik heb mijn mening allang klaar liggen

Ik zet nu lekker de nieuwste AVGN op
pi_61342154
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:37 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Ik heb mijn mening allang klaar liggen

Ik zet nu lekker de nieuwste AVGN op
AVGN is tof! Maar zijn eerste paar filmpjes waren ook slechter dan zijn latere

Gewoon vanavond kijken! Ik denk dat zelfs jij de aangekondigde verbeteringen zult waarderen!

Emar weet zelf ook dat die nu een sprong vooruit moet maken omdat die anders hier door de harde kern haters wordt neegehakt!
pi_61342295
De nieuwe aan het woord is:

pi_61342305
quote:
Op woensdag 3 september 2008 10:56 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

AVGN is tof! Maar zijn eerste paar filmpjes waren ook slechter dan zijn latere

Gewoon vanavond kijken! Ik denk dat zelfs jij de aangekondigde verbeteringen zult waarderen!

Emar weet zelf ook dat die nu een sprong vooruit moet maken omdat die anders hier door de harde kern haters wordt neegehakt!
zn eerste waren minder, niet slechter. emar blijft gewoon slecht
  woensdag 3 september 2008 @ 11:06:45 #74
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_61342380
Ik hoop niet dat die jongen gel ontdekt heeft en alle flessen uit z'n bed heeft gehaald. Zo gaat het vertrouwde wat zo leuk was(is) aan dgvf verloren. We zitten alleen te wachten aan een beter camerabeeld en geluid.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_61342451
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:06 schreef muay-toy het volgende:
Ik hoop niet dat die jongen gel ontdekt heeft en alle flessen uit z'n bed heeft gehaald. Zo gaat het vertrouwde wat zo leuk was(is) aan dgvf verloren. We zitten alleen te wachten aan een beter camerabeeld en geluid.
plus een andere "reviewer" in een ander dorp zonder dat bekakte accent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')