Komen er nieuwequote:Op zaterdag 6 september 2008 18:44 schreef Dikke-Doei het volgende:
nog 3 dagen en dan nieuw ipodjes?
Tsja, er zijn vast alternatieven maar de iPhone is natuurlijk wel gemaakt voor iTunes (en iCal, en iPhoto, etc). Kan me niet voorstellen dat andere telefoons daar een betere experience in geven eigenlijk.quote:Op zondag 7 september 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Even een vraagje aan de Apple'ers, aangezien de meesten hier waarschijnlijk wel een mooie telefoon hebben en niet persé de iphone. Ik ben op telefoonjacht, en mijn oog valt niet alleen op de Iphone maar ook op andere phones zoals de LG-Secret of de Samsung U900..ga zo maar door...
Nu was ik benieuwd hoe de compatabilteit van andere telefoons dan de Apple Iphone was met een macbook. Ik wil graag de mogelijkheid bijvoorbeeld mijn agenda te syncen met mijn computer, verder wil ik zonder moeite de fotos die ik maak met mijn telefoon op mijn computer kunnen zetten. Nu hoor ik in mijn omgeving veel negatieve dingen wat betreft deze mogelijkheden op een mac. Ik heb geen zin om ineens geen Iphone te kopen en dan toch nog verneukt te worden dat ik niet bij Apple blijf....
Ja.quote:
Volgens mij ben ik dan een persbericht misgelopenquote:Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
Ja.
Ik heb een Sony Ericsson K800i, en die werkt perfect samen met mijn Macbook Pro. Syncen van contacts, agenda gaat prima. Ik gebruik de umts-verbinding van mijn telefoon af en toe ook als er geen wifi in de buurt is. Ik heb ook een iPhone, en de integratie daarmee is natuurlijk nog mooier (ook omdat ie je smsjes backupt enzo), maar goed, andere phones doen het dus ook prima; er was natuurlijk ook ooit een tijd dat er geen iPhone was.quote:Op zondag 7 september 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Even een vraagje aan de Apple'ers, aangezien de meesten hier waarschijnlijk wel een mooie telefoon hebben en niet persé de iphone. Ik ben op telefoonjacht, en mijn oog valt niet alleen op de Iphone maar ook op andere phones zoals de LG-Secret of de Samsung U900..ga zo maar door...
Nu was ik benieuwd hoe de compatabilteit van andere telefoons dan de Apple Iphone was met een macbook. Ik wil graag de mogelijkheid bijvoorbeeld mijn agenda te syncen met mijn computer, verder wil ik zonder moeite de fotos die ik maak met mijn telefoon op mijn computer kunnen zetten. Nu hoor ik in mijn omgeving veel negatieve dingen wat betreft deze mogelijkheden op een mac. Ik heb geen zin om ineens geen Iphone te kopen en dan toch nog verneukt te worden dat ik niet bij Apple blijf....
ja maar... ja maar... ik heb verdomme een alu macbook nodigquote:Op zondag 7 september 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Aardig stukje op TUAW voor alle hyperts:
[..]
Wat is er lelijk aan dan? Is gewoon gelijk aan eerdere modellen nano.quote:Op zondag 7 september 2008 13:55 schreef EvilMarc het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat de definitieve nano zou worden. Wie koopt nu een iPod die zó lelijk is
Als ik mn Ipod aansluit en itunes inga, dan op mn ipod klik op muziek, die ik alle muziek in het grijsquote:Op zondag 7 september 2008 13:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je iPod legen dus? Als je de iPod aansluit en in iTunes kun je dan de iPod selecteren en bij Muziek de muziek verwijderen die je wilt d.m.v. rechter muis knop of de delete knop. Als je een hele afspeel wilt verwijderen moet je alt + delete gebruiken.
even in het menu op je ipod(naam) klikken en dan het vinkje aanzetten bij 'handmatig beheren' als ik het goed heb.quote:Op zondag 7 september 2008 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik mn Ipod aansluit en itunes inga, dan op mn ipod klik op muziek, die ik alle muziek in het grijsen kan ik er niet op klikken
Apple verstuurt pas persberichten als de hele Applewereld al weet wat er nieuw verschenen isquote:Op zondag 7 september 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan een persbericht misgelopen.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
even in het menu op je ipod(naam) klikken en dan het vinkje aanzetten bij 'handmatig beheren' als ik het goed heb.
Of je moet nu gewoon in je bibliotheek alles selecteren en aangeven na een rechtemuisknop dat alle vinkjes uit moeten of zoiets..
Ik denk het ook. Ze hebben gewoon aan het schermpje getrokken. Hij lijkt teveel op de ouwe nano.quote:Op zondag 7 september 2008 15:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wel toevallig de iPod 2G precies die kleur ook had , wellicht een photoshopje?
Ik gebruik gewoon skype voor videochatten.quote:Op maandag 8 september 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...afgelopen weekend zitten kutten met iChat. Ik vind het echt onappelig gebruiksonvriendelijk.
Ik heb een mac-account, kennis een gmail-account. Werkt niet. Moet ik eerst ook een gmail-account maken! Goed, dat gedaan. Kunnen we wel tegen elkaar chatten via tekst, maar de camera weigert hij. %^$%#%#$*$%(#&
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |