abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2008 @ 13:40:04 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61446549
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:44 schreef Dikke-Doei het volgende:
nog 3 dagen en dan nieuw ipodjes?
Komen er nieuwe ?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61446602
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Even een vraagje aan de Apple'ers, aangezien de meesten hier waarschijnlijk wel een mooie telefoon hebben en niet persé de iphone. Ik ben op telefoonjacht, en mijn oog valt niet alleen op de Iphone maar ook op andere phones zoals de LG-Secret of de Samsung U900..ga zo maar door...

Nu was ik benieuwd hoe de compatabilteit van andere telefoons dan de Apple Iphone was met een macbook. Ik wil graag de mogelijkheid bijvoorbeeld mijn agenda te syncen met mijn computer, verder wil ik zonder moeite de fotos die ik maak met mijn telefoon op mijn computer kunnen zetten. Nu hoor ik in mijn omgeving veel negatieve dingen wat betreft deze mogelijkheden op een mac. Ik heb geen zin om ineens geen Iphone te kopen en dan toch nog verneukt te worden dat ik niet bij Apple blijf....
Tsja, er zijn vast alternatieven maar de iPhone is natuurlijk wel gemaakt voor iTunes (en iCal, en iPhoto, etc). Kan me niet voorstellen dat andere telefoons daar een betere experience in geven eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_61446639
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:40 schreef Houniet het volgende:

[..]

Komen er nieuwe ?
Ja.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 7 september 2008 @ 13:48:15 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61446717
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:44 schreef Pheno het volgende:
Ja.
Volgens mij ben ik dan een persbericht misgelopen .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61446852
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat de definitieve nano zou worden. Wie koopt nu een iPod die zó lelijk is
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 7 september 2008 @ 13:55:45 #81
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_61446859
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:07 schreef Norrage het volgende:
Even een vraagje aan de Apple'ers, aangezien de meesten hier waarschijnlijk wel een mooie telefoon hebben en niet persé de iphone. Ik ben op telefoonjacht, en mijn oog valt niet alleen op de Iphone maar ook op andere phones zoals de LG-Secret of de Samsung U900..ga zo maar door...

Nu was ik benieuwd hoe de compatabilteit van andere telefoons dan de Apple Iphone was met een macbook. Ik wil graag de mogelijkheid bijvoorbeeld mijn agenda te syncen met mijn computer, verder wil ik zonder moeite de fotos die ik maak met mijn telefoon op mijn computer kunnen zetten. Nu hoor ik in mijn omgeving veel negatieve dingen wat betreft deze mogelijkheden op een mac. Ik heb geen zin om ineens geen Iphone te kopen en dan toch nog verneukt te worden dat ik niet bij Apple blijf....
Ik heb een Sony Ericsson K800i, en die werkt perfect samen met mijn Macbook Pro. Syncen van contacts, agenda gaat prima. Ik gebruik de umts-verbinding van mijn telefoon af en toe ook als er geen wifi in de buurt is. Ik heb ook een iPhone, en de integratie daarmee is natuurlijk nog mooier (ook omdat ie je smsjes backupt enzo), maar goed, andere phones doen het dus ook prima; er was natuurlijk ook ooit een tijd dat er geen iPhone was.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 september 2008 @ 13:57:52 #82
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61446909
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:39 schreef Jarno het volgende:
Aardig stukje op TUAW voor alle hyperts:
[..]
ja maar... ja maar... ik heb verdomme een alu macbook nodig
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 september 2008 @ 13:58:59 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61446943
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:55 schreef EvilMarc het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat dat de definitieve nano zou worden. Wie koopt nu een iPod die zó lelijk is
Wat is er lelijk aan dan? Is gewoon gelijk aan eerdere modellen nano.
pi_61446944
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:18 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Je iPod legen dus? Als je de iPod aansluit en in iTunes kun je dan de iPod selecteren en bij Muziek de muziek verwijderen die je wilt d.m.v. rechter muis knop of de delete knop. Als je een hele afspeel wilt verwijderen moet je alt + delete gebruiken.
Als ik mn Ipod aansluit en itunes inga, dan op mn ipod klik op muziek, die ik alle muziek in het grijs en kan ik er niet op klikken
pi_61447466
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:24 schreef magnifor het volgende:
[ afbeelding ]

oude connector
Kus-Kus
pi_61447580
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als ik mn Ipod aansluit en itunes inga, dan op mn ipod klik op muziek, die ik alle muziek in het grijs en kan ik er niet op klikken
even in het menu op je ipod(naam) klikken en dan het vinkje aanzetten bij 'handmatig beheren' als ik het goed heb.

Of je moet nu gewoon in je bibliotheek alles selecteren en aangeven na een rechtemuisknop dat alle vinkjes uit moeten of zoiets..
  zondag 7 september 2008 @ 14:24:20 #87
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_61447582
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik dan een persbericht misgelopen .
Apple verstuurt pas persberichten als de hele Applewereld al weet wat er nieuw verschenen is . Meestal begint het met een gerucht dat er in een bepaalde maand een aankondiging volgt, daarna volgen er een paar data waarop dat zou plaats vinden, dan komt Apple een week van te voren met een uitnodiging voor een persbijeenkomst, vervolgens gaan allerlei geruchtensites bedenken wat er zoal zal komen aan de hand van hints uit die uitnodiging of uit 'anonieme bronnen', tot slot volgt het evenement zelf waar al die geruchten-sites live verslag van doen, daarna worden die verslagen verwerkt tot nieuws, en aan het eind van dat alles volgt het persbericht van Apple. De marketingafdeling daar is goud waard
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_61449183
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef nicomart het volgende:

[..]

even in het menu op je ipod(naam) klikken en dan het vinkje aanzetten bij 'handmatig beheren' als ik het goed heb.

Of je moet nu gewoon in je bibliotheek alles selecteren en aangeven na een rechtemuisknop dat alle vinkjes uit moeten of zoiets..
Ja, dat was m, dankjewel
pi_61449377
quote:
Op zondag 7 september 2008 14:19 schreef Dikke-Doei het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oude connector
Wel toevallig de iPod 2G precies die kleur ook had , wellicht een photoshopje?
pi_61451419
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:41 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Wel toevallig de iPod 2G precies die kleur ook had , wellicht een photoshopje?
Ik denk het ook. Ze hebben gewoon aan het schermpje getrokken. Hij lijkt teveel op de ouwe nano.
pi_61452904
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, dat was m, dankjewel
iTunes is even wennen, maar als je het eenmaal door hebt komt het wel goed
pi_61453870
Overigens zit het clickwheel op de foto's anders. Ook is het scherm anders.

pi_61469085
Apple heeft zeker veel kritiek gekregen van die fat nano? Vind deze een stuk mooier.
This is a swell ship for the skipper, but a hell ship for the crew
pi_61469263
iPhone 3G terug gebracht naar T-mobile, de mute switch was afgebroken
Gebruik nu dan maar even de antieke iPhone van mijn baas.
  maandag 8 september 2008 @ 11:09:46 #95
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61469311
quote:
Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef JoMo0 het volgende:
Ook is het scherm anders.
Is hetzelfde, die ronding vertekend de boel alleen.
Ik ga naar huis.
  maandag 8 september 2008 @ 11:12:39 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61469364
Ik vind hem niet lelijk.
pi_61469627
Is alleen de nano vernieuwd?
pi_61469724
Er is nog niets vernieuwd. De keynote is morgen pas.
De Nano hierboven betreft een gerucht.
pi_61469905
Pffff...afgelopen weekend zitten kutten met iChat. Ik vind het echt onappelig gebruiksonvriendelijk.

Ik heb een mac-account, kennis een gmail-account. Werkt niet. Moet ik eerst ook een gmail-account maken! Goed, dat gedaan. Kunnen we wel tegen elkaar chatten via tekst, maar de camera weigert hij. %^$%#%#$*$%(#&
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 12:53:34 #100
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61471508
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...afgelopen weekend zitten kutten met iChat. Ik vind het echt onappelig gebruiksonvriendelijk.

Ik heb een mac-account, kennis een gmail-account. Werkt niet. Moet ik eerst ook een gmail-account maken! Goed, dat gedaan. Kunnen we wel tegen elkaar chatten via tekst, maar de camera weigert hij. %^$%#%#$*$%(#&
Ik gebruik gewoon skype voor videochatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')