Nou moet je nagaan.. dan is het wel eens aangenaam als iemand aangeeft dat ie foto's erop heeft staanquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:23 schreef Bravebart het volgende:En die staan er al 2 jaar ofso
Naja sommige dan
Waarmee?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Cue, schrik de nieuweling eens niet af
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Cue, schrik de nieuweling eens niet af
Aah okequote:Op dinsdag 2 september 2008 09:26 schreef BlackRhino het volgende:
Het is een MBO niveau 4 opleiding. Vrij nieuwe opleiding, bestaat nu 2 jaar.
Wat heeft Bart met je gedaanquote:
Het zou wel eens averechts kunnen werkenquote:
* Cue leest maar eens de OPquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:32 schreef BlackRhino het volgende:
Lees net de OP: ik heb nog echt een Sultana bij ookCliché
Nee.quote:
Willen ze niet dat ik lief ben voor ze?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Het zou wel eens averechts kunnen werken
Ik drink overigens geen koffiequote:
Dit is geen datingshowquote:
Ja maar dat is de school.. het gaat om de eventuele weinige inhoud die je wel krijgt, of dat bevalt. Het idee wat de opleiding je zou moeten leren, dat je je daarin thuis voeltquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef BlackRhino het volgende:
Nee.
Ontzettend k*t opleiding. Weinig vakinhoudelijke lessen, erg vaak uitval (kom je om half 9 opschool, is er tot half 1 geen leraarEn gewoon alles erg slecht geregeld (nog geen officieel examen enzo). Maar goed, we vermaken ons wel
Ik heb kawawewiwam bij mequote:Op dinsdag 2 september 2008 09:35 schreef BlackRhino het volgende:
Ik drink overigens geen koffie![]()
Heb Crystal Clear bij.. non-sparkling
Wat voor hobby's hebben jullie?
Nee duh! het is dan ook het datingTOPIC!!quote:
kawawat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb kawawewiwam bij me![]()
![]()
Mijn hobbys? Ik hou van.. hobbys
Puzzelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:35 schreef BlackRhino het volgende:
Ik drink overigens geen koffie![]()
Heb Crystal Clear bij.. non-sparkling
Wat voor hobby's hebben jullie?
Deantjequote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee duh! het is dan ook het datingTOPIC!!
ohquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee duh! het is dan ook het datingTOPIC!!
Gquote:
kawawewiwamquote:
Fok is één groot datingforumquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef G.Fawkes het volgende:
oh
Dat zijn er wel relatief weinig mensen die hier daten
Whatsup, dude?quote:
Caravan Cevitamquote:
Maar in dit topic valt het wel mee tochquote:
Cuequote:Op dinsdag 2 september 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is één groot datingforum
Dean![]()
Oh, maar, ik heb al een heel lief vriendinnetje hoorquote:
The sunquote:
is it really?quote:
Uhm ja denk het welquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar in dit topic valt het wel mee toch
Dejavú.quote:
Ik heb nog een 1,15 uur om er te komen. Zal ik het redden? DE VRAAG VAN VANDAAGquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
dat was gister DA, vandaag weer een nieuwe dag![]()
Kunnen we een wasmachine winnen als we het goed hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb nog een 1,15 uur om er te komen. Zal ik het redden? DE VRAAG VAN VANDAAG
It wasn't mequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, je stelt de vraag verkeerd: Wat heeft de SC met mij gedaan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, je stelt de vraag verkeerd: Wat heeft de SC met mij gedaan
Vies mannetje!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Ga je nou suggereren dat we allemaal over je heen zijn geweest?
Seks is juist een goede manier om nieuw en jong te blijvenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn hulp? Met wat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Seks is juist een goede manier om nieuw en jong te blijven![]()
En nu ik toch je aandacht heb, ik heb je hulp nodig!!
Immer! A dirty mind is a joy foreverquote:
Dan voel ik me grondig buitengesloten omdat ik er die keer dan net niet wasquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nietus! ik vind het een last!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Immer! A dirty mind is a joy forever
Wat moet je nou met een wasmachine? We wassen toch in een beekje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kunnen we een wasmachine winnen als we het goed hebben?
Toen jij het laatst had over het neuken van mijn ongeboren puber dochter, moest ik anders behoorlijk lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nietus! ik vind het een last!!
ja maar.. ja maar.. verder is het lastigquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
Toen jij het laatst had over het neuken van mijn ongeboren puber dochter, moest ik anders behoorlijk lachen
Mijn beekje is vervuildquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een wasmachine? We wassen toch in een beekje?
Mijn iPod. En jij weet daar vast veel vanquote:
Ik heb even aangevuld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is er mee aan de hand dan?
Ja, en ik heb hem pas 2 jaar en hij heeft niet eens krasjes en nu is hij toch kapotquote:
Wil je zeggen dat G het heeft gedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
Mijn iPod. En jij weet daar vast veel van
Hoe is het met hosti eigenlijk?quote:
Grote kans dat de batterij naar de klote is. En repareren is idd duurder dan de nieuwprijs. Sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn iPod. En jij weet daar vast veel van
Hij is kapoetHij doet het wel als ik hem aan het stroom ding hang (die stekker dus) maar al laat ik hem 2 dagen 'laden' zodra je hem uit het stopcontact haalt denkt dat ding; doe het zelf maar.
Ik denk dat de accu gewoon kapot is gegaan, maar volgens mij is repareren duurder dan een nieuwe classic..
Welkomquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:26 schreef BlackRhino het volgende:
Het is een MBO niveau 4 opleiding. Vrij nieuwe opleiding, bestaat nu 2 jaar.
Bluh. Dacht ik al. Hoe lang heb je eigenlijk garantie? 1 jaar ofzo? En dan maar sparen voor een touch ofzo (als ik toch bezig benquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Grote kans dat de batterij naar de klote is. En repareren is idd duurder dan de nieuwprijs. Sorry
Rustig, mis me schatje natuurlijk en verder rustig..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met hosti eigenlijk?
Je hebt idd een jaar garantie maar waarom neem je geen iPhonequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bluh. Dacht ik al. Hoe lang heb je eigenlijk garantie? 1 jaar ofzo? En dan maar sparen voor een touch ofzo (als ik toch bezig ben) Ik heb altijd mn nano nog
Omdat die krenge duur en groot zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt idd een jaar garantie maar waarom neem je geen iPhone
Ja logisch.. maar het is maar voor een half jaartje, dan is ze weer terug... hopelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
Rustig, mis me schatje natuurlijk en verder rustig..
Ik las dat die accu zo op is als je een beetje muziek luistert. Daarom iPod + mobielquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eigenlijk 9 maanden enzo...quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja logisch.. maar het is maar voor een half jaartje, dan is ze weer terug... hopelijk
Owja klopt..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
Eigenlijk 9 maanden enzo...
En ach ja, ik hoop dat ze zich goed gaat vermaken, maar daar heb ik wel vertrouwen in
Ik heb een telefoonquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso langer dan 24 uur mee. Dus dan kan je 's avonds opladenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik las dat die accu zo op is als je een beetje muziek luistert. Daarom iPod + mobiel
Die kan ik mij nog herinneren jaquote:
Geen roze meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die kan ik mij nog herinneren ja
er is vooruitgangquote:
quote:
Ow ja joh? Ik dacht dat paar uurtjes muziek en ff bellen dat ie op zou zijn...quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso langer dan 24 uur mee. Dus dan kan je 's avonds opladen
Ik heb hem nog nooit leeg gekregen in een dag en dat met bellen, mp3's en internetquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh? Ik dacht dat paar uurtjes muziek en ff bellen dat ie op zou zijn...
Bedanktquote:
nou dan word het misschien tijd om mijn mobiel en mijn iPod Classic (quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit leeg gekregen in een dag en dat met bellen, mp3's en internet
Roycooooooooooooquote:
Goede keusquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou dan word het misschien tijd om mijn mobiel en mijn iPod Classic () te vervangen
Whehe Dean. Hoe is t? Nog steeds rond te baggeren hierquote:
Vooruitgangquote:
Laatst zijn 500e topic jubileum gehadquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe Dean. Hoe is t? Nog steeds rond te baggeren hier?!
Die is hier een tijdje geleden geweestquote:
En daarvoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die is hier een tijdje geleden geweest
Hangt er vanaf hoeveel muziek je bij je wil hebben. Ik gebruik nogsteeds mijn iPod Video 5.5G omdat ik al mijn muziek altijd bij me wil hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:17 schreef Yesse het volgende:
[..]Wat vind jij. Ipod Touch 16G of een classicje?
Jij nietquote:
Moeilijk...... Nouja. Ik heb nog nano dus ik zing het wel even uitquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel muziek je bij je wil hebben. Ik gebruik nogsteeds mijn iPod Video 5.5G omdat ik al mijn muziek altijd bij me wil hebben
Touch is wel leuk maar internetten kun je alleen met WiFi dus alleen thuis. Geen camera. Agenda gebruik je toch niet op een PDA. Tja....
allemaal nieuw?quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
allemaal nieuw?![]()
Ik ben een oudje
geen idee hoeveel topics ik hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Iedereen hier zijn zo'n beetje oudjes, zit al bijna aan mijn 400e topic...
ik heb geen idee aan hoeveel topics ik zit. Maar weet Piles dat niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ja goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe is het milou tegenworodig dan!?
oe, daarbij ben ik zelfs nieuwquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe Dean. Hoe is t? Nog steeds rond te baggeren hier?!
Nog steeds bij datzelfde bedrijf ?:Pquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Owww dat ziet er positief uit dan!dan zit je tenminste niet uren in de schoolbanken
met cue is het wel goed.. beetje aan het werk nu
Ligt eraan of je werk of stage bedoelt .. ownee beide is jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:32 schreef Milou__ het volgende:
Nog steeds bij datzelfde bedrijf ?:P
Geteld of kan je dat checken door het script van Piles. Als het via de Piles-script is zou je die ff kunnen postenquote:
Waar gaat het college over?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is nu al een saai college, zal ik weg gaan?
Waar kun je dat allemaal zienquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
En G. jij hebt ooit in #11 gepost, daarna in #250 en je kwam hier regelmatig vanaf #356.
Oeh.. kan je ook van mij zien?quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
En G. jij hebt ooit in #11 gepost, daarna in #250 en je kwam hier regelmatig vanaf #356.
organisatorische wetenschaps dinges.quote:
Dus eigenlijk ben ik een superoudjequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:37 schreef Yesse het volgende:
Nouja, je hebt 3 berichtjes gepost in #11quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben ik een superoudje
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Stage? Ik doe ook stage, maar vandaag even niet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij bent bezig met een afstudeeropdracht zie ik....
Jullie moesten eens weten!quote:
Ik was toen al tofquote:
Jammergenoeg stelt het niks voorquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:45 schreef Yesse het volgende:
De fameuze woorden van G.:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo, weer een dag zonder begeleider. Maar ik heb besloten er het beste van te maken...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammergenoeg stelt het niks voor
En daarna kwam de Yesse adoratie tijdquote:
Je bedoelt A small step for mankind, a giant leap for G. Fawkes!quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
A small step for men, a gaint leap for mankind!
Aanstellen? Moi? Nooit!quote:
Oja, stalker tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En daarna kwam de Yesse adoratie tijd
Neequote:Op dinsdag 2 september 2008 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bedoelt A small step for mankind, a giant leap for G. Fawkes!
Wel.quote:
The good old daysquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo, medestagiaires. Stage
oftewel, aangenaam kennis te maken
Ik zeg neen en daarmee basta!quote:
whehequote:
Om Danny aan zijn Hummer te helpenquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een Fok abbo genomen?
Omdat hij nu geld verdiendquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk een Fok abbo genomen?
Vond ik toch wel een mooie binnenkomerquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
Of zoals Cue de tweede keer binnenkwam:
Grote kansquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:56 schreef G.Fawkes het volgende:
over een jaar is er niemand meer die op school zit en dan zitten wij nog in dit topic volgens mij
Deze was 24 euro voor 6 maanden maar zoals ik al zei: Je hebt er voor de rest niets aan en voor 5 euro kun je je notes in zien. Daarmee kun je ook fok supporten...quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Als een abo nu 5 euro per jaar ofzo koste, dan kon het nog er vanaf
Gezellig tochquote:
Als ik notes hadquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Deze was 24 euro voor 6 maanden maar zoals ik al zei: Je hebt er voor de rest niets aan en voor 5 euro kun je je notes in zien. Daarmee kun je ook fok supporten...
Je hebt geen notesquote:
Ik zou niet weten hoe ik notes zou moeten krijgenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Je hebt geen notes
Ik heb er maar 5. Ik heb ze maar niet ingelezen
Dat zijn aantekeningen die worden gemaakt door mods als je je niet gedraagd...quote:
Opmerkingen die mods over je opschrijven.. of je stout bent geweest enzo..quote:
Dat blijkt jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik notes zou moeten krijgen
Ben veuls te braaf
Ahaa, die heb ik ook vast nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Opmerkingen die mods over je opschrijven.. of je stout bent geweest enzo..
Ach boeie.. in die notes zetten ze toch nooit positieve dingenquote:
Kun je zien als je naar die shop gaat volgens mij.. als je klikt op dat je je notes wilt zien dan krijg je eerst een schermpje waarin staat hoeveel je er hebtquote:
whehequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach boeie.. in die notes zetten ze toch nooit positieve dingen
dusja, ik ben 1 en al positiviteit![]()
Van wie moet dat??quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Was het maar zo'n feest.. moet effe schema opstellen hoe en wat ik wanneer ga eten
Sonja bakker dieet ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Was het maar zo'n feest.. moet effe schema opstellen hoe en wat ik wanneer ga eten
Van mijquote:
Zoveel gezonds zit er niet tussenquote:
Komkommmmerrrrrrrquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van mij
Anders zit ik strax zonder eten op het einde van de dag als ik honger heb
[..]
Zoveel gezonds zit er niet tussenJa komkommer
je kunt ook gewoon de hele dag niet etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van mij
Anders zit ik strax zonder eten op het einde van de dag als ik honger heb
[..]
Zoveel gezonds zit er niet tussenJa komkommer
Mijn geloof vindt dat ik altijd mag eten als ik daar zin in hebquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:29 schreef G.Fawkes het volgende:
je kunt ook gewoon de hele dag niet eten
Hey jij wilde zelf toch controle over wat je eet. Op die manier heb je volledige controlequote:Op dinsdag 2 september 2008 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn geloof vindt dat ik altijd mag eten als ik daar zin in heb![]()
Niet, want dan is de keus voor mij gemaakt: Cue eet niet..quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:31 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey jij wilde zelf toch controle over wat je eet. Op die manier heb je volledige controle
Ik maak de keuze toch ook zelf. Die is niet voor mij gemaakt...quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet, want dan is de keus voor mij gemaakt: Cue eet niet..
nu heb ik zelf de controle in de hand, wanneer eet ik wat
garantia?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:34 schreef jna het volgende:![]()
Ook weer wakker
En de tv van 1200 euro is kapot![]()
![]()
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Zeg je, ik volg mijn geloof en de rituelen daarvan, dan dus ook het vasten. En is het geloof die die keuze heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik maak de keuze toch ook zelf. Die is niet voor mij gemaakt...
Ik drink op zijn tijd ook gewoon een biertje. Blijkbaar maak ik de keuze om te vasten dus bewust. En ik vind het niet veel controle vergen. Ik weet namelijk dat ik gewoon een snicker kan eten maar kies ervoor het niet te doen. Dan hoef ik mezelf ook niet de hele tijd te overtuigen om niet te etenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Zeg je, ik volg mijn geloof en de rituelen daarvan, dan dus ook het vasten. En is het geloof die die keuze heeft gemaakt.
Zeg je, ik geloof en bepaal zelf wat ik wel en niet daarvan volg/doe.. dan heb je idd zelf de keuze gemaakt.
maar het vergt veel meer controle om te wten dat je iets te eten naast je hebt liggen, maar er niet aan te komen. Dan vrede moet hebben emt het feit dat je niks bij je hebt omdat je de keuze hebt gemaakt niet te eten
Damn dat is zwaar klote zeg. Hoelang gekocht en welk merk?quote:
Alleen als je een lekker wijf bentquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
ik loop ook stage (afstuderen), moet ik dan hier zijn?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
10equote:Op dinsdag 2 september 2008 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Spam-records:
125 posts - Cuegirllie - Stage SC #599 Waar we heftige zomersex hebben!!
122 posts - Cuegirllie - Stage SC # 590 Ik wilde helemaal geen nieuwe openen...
Top 10 Posters
1 PieterBas - 12512
2 Piles - 12483
3 Deansensitized - 9161
4 Yesse - 7731
5 ReMcOrE - 7399
6 Cuegirllie - 7074
7 Kuno_van_Dijk - 6480
8 Luctor.et.Emergo - 6386
9 Californium - 6380
10 Roycoooooo - 6304
Ik haal jullie langzaam in
Ben je een lekkere kerel?quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi,
Staan geen foto's in t foboquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je een lekkere kerel?
en vrijgezel?
Niet hopenquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en vrijgezel?
dan moet hij ze hier maar posten!!quote:
Ow daar gaat het niet om.. het niveau moet wat opgekrikt wordenquote:
Bartjequote:
Sony, 4 jaar geleden gekocht.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Damn dat is zwaar klote zeg. Hoelang gekocht en welk merk?
Wat een voorwaarden allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en vrijgezel?
quote:
Hey G.quote:
sst.. dat komt nogquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:51 schreef jna het volgende:
Wees blij dat ze geen foto van je piemel vraagt
Ik hoor dat je bijna op vakantie gaatquote:
Mwa, weekendje wegquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik hoor dat je bijna op vakantie gaat
Gaat het niveau achteruitquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke, zal mijn best doen hoor
.quote:
Het was te makkelijkquote:
Slaapkop!!! Teruglezen zal je!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is de drukte terug, dit ga ik echt niet allemaal teruglezen hoor
Middag![]()
Ik lees nooit terug. De helft is toch bullshitquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
Volgens mij is de drukte terug, dit ga ik echt niet allemaal teruglezen hoor
Middag![]()
Donequote:
Ontbijtquote:bezig met broodje van werk![]()
Een hoop bullshit, en een zooi ouwe koeien vandaagquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:25 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik lees nooit terug. De helft is toch bullshit
Daar twijfelt niemand aanquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
Maar ik ga PB vandaag inhalen qua posts vrees ik![]()
Dat geloof ik ook wel, zoveel post PB niet meer, dus dat moet een makkie zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
Maar ik ga PB vandaag inhalen qua posts vrees ik![]()
Das waarquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij hebt al zo vaak eengehad piles!
Sorryquote:niet zeuren!
ik moet morgen weer beginnen met schoolquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij hebt al zo vaak eengehad piles! niet zeuren!
Ja ook wel goed, beetje aan het stagelopen he
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
geeft niet piles, je moet nog inkomen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Nu nog 1tje in het echt en dan ben jij ook weer blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laat ik daar gewoon niet op in gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nu nog 1tje in het echt en dan ben jij ook weer blij
oh je wilt geen kusje van cuequote:Op dinsdag 2 september 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik daar gewoon niet op in gaan
dat maakt ie toch duidelijk!quote:
Piles is gay dat weten we nu toch al allemaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat maakt ie toch duidelijk!![]()
elke keer als het over zoiets gaat, doet hij geen uitspraken
Gaan we weerquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Piles is gay dat weten we nu toch al allemaal
En Piles: Wordt niet boos, er is niets mis met homo zijn.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Piles is gay dat weten we nu toch al allemaal
En Piles: Wordt niet boos, er is niets mis met homo zijn.
quote:
quote:
Geef dat jochie even een kusjequote:
quote:
maakt niet uit.. weet toch al dat niemand mij wilquote:
en die jongen van je werk dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maakt niet uit.. weet toch al dat niemand mij wil
quote:
Het gaat weer helemaal de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Wel een beetje opletten hèquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:06 schreef mash_ het volgende:
en die jongen van je werk dan?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yenicequote:
Die wil mij dus niet he!quote:
3FM luisteren terwijl Arrow Classic Rock het prima doetquote:
Net alsof dat nut heefT!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:12 schreef mash_ het volgende:
Sla hem!
Klopt!! ik wil sowieso maar 1 iemandquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net alsof dat nut heefT!
als ik jou sla, wil jij me ook niet
Nou dan! kom dan niet met 'oplossingen'/uispattingen of wat dan ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:23 schreef mash_ het volgende:
Klopt!! ik wil sowieso maar 1 iemand
Dus ja
Vind je het gek dat niemand je wilt als je zo sago doet!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou dan! kom dan niet met 'oplossingen'/uispattingen of wat dan ook
Mooi he, dat internetquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:26 schreef mash_ het volgende:
Vind je het gek dat niemand je wilt als je zo sago doet!
Zoals we al eens eerder zeiden.. het zorgt voor zulke leuke verkeerde beelden van persoonlijkhedenquote:
ja ik d8 dat je aardig was maar nu lijk je alleen maar sagoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals we al eens eerder zeiden.. het zorgt voor zulke leuke verkeerde beelden van persoonlijkheden
Kan een combi niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:37 schreef mash_ het volgende:
ja ik d8 dat je aardig was maar nu lijk je alleen maar sago
quote:
Had ik toch eerder uit bed moeten komen dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben vandaag de hele dag ehel lief/vrolijk/gezellig geweest volgens mijdus valt alelmaal best mee
Of gewoon je mond dicht moeten houdenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:43 schreef Piles het volgende:
Had ik toch eerder uit bed moeten komen dus
Rustig aan he jongensquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of gewoon je mond dicht moeten houden
Ik voel me gevleidquote:
Wegquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
allemaal nieuw?![]()
Ik ben een oudje
Vergeleken bij sommige hier ben ik oud, mkayquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Of gewoon je mond dicht moeten houden
Enzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoals we al eens eerder zeiden.. het zorgt voor zulke leuke verkeerde beelden van persoonlijkheden
Stel 'm nou eens inquote:
Eenschquote:
Ja! Ik heb het lekker druk en naar mn zinquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid
heeft u het nog naar u zin?
mkay ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vergeleken bij sommige hier ben ik oud, mkay
Netwerk ligt plat, dat is minder prettig. Maar voor de rest valt het wel meequote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het lekker druk en naar mn zin![]()
En u?
quote:
quote:laatste bezoek: nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |