Nou moet je nagaan.. dan is het wel eens aangenaam als iemand aangeeft dat ie foto's erop heeft staanquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:23 schreef Bravebart het volgende:En die staan er al 2 jaar ofso
Naja sommige dan
Waarmee?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Cue, schrik de nieuweling eens niet af
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Cue, schrik de nieuweling eens niet af
Aah okequote:Op dinsdag 2 september 2008 09:26 schreef BlackRhino het volgende:
Het is een MBO niveau 4 opleiding. Vrij nieuwe opleiding, bestaat nu 2 jaar.
Wat heeft Bart met je gedaanquote:
Het zou wel eens averechts kunnen werkenquote:
* Cue leest maar eens de OPquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:32 schreef BlackRhino het volgende:
Lees net de OP: ik heb nog echt een Sultana bij ookCliché
Nee.quote:
Willen ze niet dat ik lief ben voor ze?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Het zou wel eens averechts kunnen werken
Ik drink overigens geen koffiequote:
Dit is geen datingshowquote:
Ja maar dat is de school.. het gaat om de eventuele weinige inhoud die je wel krijgt, of dat bevalt. Het idee wat de opleiding je zou moeten leren, dat je je daarin thuis voeltquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:34 schreef BlackRhino het volgende:
Nee.
Ontzettend k*t opleiding. Weinig vakinhoudelijke lessen, erg vaak uitval (kom je om half 9 opschool, is er tot half 1 geen leraarEn gewoon alles erg slecht geregeld (nog geen officieel examen enzo). Maar goed, we vermaken ons wel
Ik heb kawawewiwam bij mequote:Op dinsdag 2 september 2008 09:35 schreef BlackRhino het volgende:
Ik drink overigens geen koffie![]()
Heb Crystal Clear bij.. non-sparkling
Wat voor hobby's hebben jullie?
Nee duh! het is dan ook het datingTOPIC!!quote:
kawawat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb kawawewiwam bij me![]()
![]()
Mijn hobbys? Ik hou van.. hobbys
Puzzelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:35 schreef BlackRhino het volgende:
Ik drink overigens geen koffie![]()
Heb Crystal Clear bij.. non-sparkling
Wat voor hobby's hebben jullie?
Deantjequote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee duh! het is dan ook het datingTOPIC!!
ohquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee duh! het is dan ook het datingTOPIC!!
Gquote:
kawawewiwamquote:
Fok is één groot datingforumquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:40 schreef G.Fawkes het volgende:
oh
Dat zijn er wel relatief weinig mensen die hier daten
Whatsup, dude?quote:
Caravan Cevitamquote:
Maar in dit topic valt het wel mee tochquote:
Cuequote:Op dinsdag 2 september 2008 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fok is één groot datingforum
Dean![]()
Oh, maar, ik heb al een heel lief vriendinnetje hoorquote:
The sunquote:
is it really?quote:
Uhm ja denk het welquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar in dit topic valt het wel mee toch
Dejavú.quote:
Ik heb nog een 1,15 uur om er te komen. Zal ik het redden? DE VRAAG VAN VANDAAGquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:53 schreef Cuegirllie het volgende:
dat was gister DA, vandaag weer een nieuwe dag![]()
Kunnen we een wasmachine winnen als we het goed hebben?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb nog een 1,15 uur om er te komen. Zal ik het redden? DE VRAAG VAN VANDAAG
It wasn't mequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, je stelt de vraag verkeerd: Wat heeft de SC met mij gedaan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, je stelt de vraag verkeerd: Wat heeft de SC met mij gedaan
Vies mannetje!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Ga je nou suggereren dat we allemaal over je heen zijn geweest?
Seks is juist een goede manier om nieuw en jong te blijvenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mijn hulp? Met wat?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Seks is juist een goede manier om nieuw en jong te blijven![]()
En nu ik toch je aandacht heb, ik heb je hulp nodig!!
Immer! A dirty mind is a joy foreverquote:
Dan voel ik me grondig buitengesloten omdat ik er die keer dan net niet wasquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nietus! ik vind het een last!!quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Immer! A dirty mind is a joy forever
Wat moet je nou met een wasmachine? We wassen toch in een beekje?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kunnen we een wasmachine winnen als we het goed hebben?
Toen jij het laatst had over het neuken van mijn ongeboren puber dochter, moest ik anders behoorlijk lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nietus! ik vind het een last!!
ja maar.. ja maar.. verder is het lastigquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
Toen jij het laatst had over het neuken van mijn ongeboren puber dochter, moest ik anders behoorlijk lachen
Mijn beekje is vervuildquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een wasmachine? We wassen toch in een beekje?
Mijn iPod. En jij weet daar vast veel vanquote:
Ik heb even aangevuld.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat is er mee aan de hand dan?
Ja, en ik heb hem pas 2 jaar en hij heeft niet eens krasjes en nu is hij toch kapotquote:
Wil je zeggen dat G het heeft gedaan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
Mijn iPod. En jij weet daar vast veel van
Hoe is het met hosti eigenlijk?quote:
Grote kans dat de batterij naar de klote is. En repareren is idd duurder dan de nieuwprijs. Sorryquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn iPod. En jij weet daar vast veel van
Hij is kapoetHij doet het wel als ik hem aan het stroom ding hang (die stekker dus) maar al laat ik hem 2 dagen 'laden' zodra je hem uit het stopcontact haalt denkt dat ding; doe het zelf maar.
Ik denk dat de accu gewoon kapot is gegaan, maar volgens mij is repareren duurder dan een nieuwe classic..
Welkomquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:26 schreef BlackRhino het volgende:
Het is een MBO niveau 4 opleiding. Vrij nieuwe opleiding, bestaat nu 2 jaar.
Bluh. Dacht ik al. Hoe lang heb je eigenlijk garantie? 1 jaar ofzo? En dan maar sparen voor een touch ofzo (als ik toch bezig benquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Grote kans dat de batterij naar de klote is. En repareren is idd duurder dan de nieuwprijs. Sorry
Rustig, mis me schatje natuurlijk en verder rustig..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe is het met hosti eigenlijk?
Je hebt idd een jaar garantie maar waarom neem je geen iPhonequote:Op dinsdag 2 september 2008 10:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bluh. Dacht ik al. Hoe lang heb je eigenlijk garantie? 1 jaar ofzo? En dan maar sparen voor een touch ofzo (als ik toch bezig ben) Ik heb altijd mn nano nog
Omdat die krenge duur en groot zijnquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je hebt idd een jaar garantie maar waarom neem je geen iPhone
Ja logisch.. maar het is maar voor een half jaartje, dan is ze weer terug... hopelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
Rustig, mis me schatje natuurlijk en verder rustig..
Ik las dat die accu zo op is als je een beetje muziek luistert. Daarom iPod + mobielquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eigenlijk 9 maanden enzo...quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja logisch.. maar het is maar voor een half jaartje, dan is ze weer terug... hopelijk
Owja klopt..quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
Eigenlijk 9 maanden enzo...
En ach ja, ik hoop dat ze zich goed gaat vermaken, maar daar heb ik wel vertrouwen in
Ik heb een telefoonquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso langer dan 24 uur mee. Dus dan kan je 's avonds opladenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik las dat die accu zo op is als je een beetje muziek luistert. Daarom iPod + mobiel
Die kan ik mij nog herinneren jaquote:
Geen roze meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die kan ik mij nog herinneren ja
er is vooruitgangquote:
quote:
Ow ja joh? Ik dacht dat paar uurtjes muziek en ff bellen dat ie op zou zijn...quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso langer dan 24 uur mee. Dus dan kan je 's avonds opladen
Ik heb hem nog nooit leeg gekregen in een dag en dat met bellen, mp3's en internetquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow ja joh? Ik dacht dat paar uurtjes muziek en ff bellen dat ie op zou zijn...
Bedanktquote:
nou dan word het misschien tijd om mijn mobiel en mijn iPod Classic (quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit leeg gekregen in een dag en dat met bellen, mp3's en internet
Roycooooooooooooquote:
Goede keusquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou dan word het misschien tijd om mijn mobiel en mijn iPod Classic () te vervangen
Whehe Dean. Hoe is t? Nog steeds rond te baggeren hierquote:
Vooruitgangquote:
Laatst zijn 500e topic jubileum gehadquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe Dean. Hoe is t? Nog steeds rond te baggeren hier?!
Die is hier een tijdje geleden geweestquote:
En daarvoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 11:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die is hier een tijdje geleden geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |