Wat is niet helemaal waar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar natuurlijk![]()
Maar wel: Mensen die voor anderen gaan bepalen wat ze wel en niet met hun leven moeten doen![]()
Dat je in je eentje ook prima gelukkig zou kunnen zijnquote:
Hoezo is dat niet waar? Ik ken genoeg mensen die in hun eentje prima gelukkig zijn hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je in je eentje ook prima gelukkig zou kunnen zijn
Oh okee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:21 schreef Fha het volgende:
Hoezo is dat niet waar? Ik ken genoeg mensen die in hun eentje prima gelukkig zijn hoor.
Dat doe jij nu toch ook, door te bepalen dat je zo iet echt gelukkig kan zijn zodat je het juist wel moet doenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat is niet helemaal waar natuurlijk![]()
Maar wel: Mensen die voor anderen gaan bepalen wat ze wel en niet met hun leven moeten doen![]()
Ja als ze zo ronde de 6-7 jaar blijvenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
ik vind kinderen leuk, maar alleen als je na een dag of een weekend weer terug kunt geven aan de rechtmatige eigenaars
Er zullen ook vast weer onderzoeken zijn die dat weerleggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig is er nu ook weer een onderzoek waarin bewezen wordt dat je met kinderen ongelukkiger wordt
nee hoor, ouder mag ook wel, briljant een dagje met een puber op stap gaanquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ze zo ronde de 6-7 jaar blijven
Wanneer haal je me opquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee hoor, ouder mag ook wel, briljant een dagje met een puber op stap gaan
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig is er nu ook weer een onderzoek waarin bewezen wordt dat je met kinderen ongelukkiger wordt
whehehe. of zoquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat doe jij nu toch ook, door te bepalen dat je zo iet echt gelukkig kan zijn zodat je het juist wel moet doen
he he HE hehe EHEHEhEhE
Hypocriet =(quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het over een echte puber 13, 14 jaar en dan de hele dag dingen doen die de puber niet leuk vind en dan aan het einde van de dag een puber met een klotehumeur bij de ouders afgevenquote:
auwquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je in ieder geval wat mensen om je grappen geslaagd aan voor te leggen [ afbeelding ]
Goed plan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:04 schreef Klonk het volgende:
ik duim alleen voor 1 procent van de opbrengst
Nou.. enorm!quote:
Dan moet je minder naar anderen wijzen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
kheb kramp iin mijn vinger....
dit is vragen om suggestieve opmerkingen hč?
Begonnen met 5quote:
Bierquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Ladylike het volgende:
2000
Eieren?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:10 schreef Ladylike het volgende:
2000
betaalt fruts d'r zoveel?quote:
Doet zij het met Fruts?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:13 schreef Pheno het volgende:
betaalt fruts d'r zoveel?
quote:
Chipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |