abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 12:41:16 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61373019
Hoe lang kan je gekookte rijst buiten de koelkast bewaren? Ben mijn pannetje vergeten in de koelkast te mikken .

En ik heb het ook verzuimd in te graven, zoals ze bij expeditie Robinson doen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:43:03 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61373052
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Haha vooral in dat filmpje wat je tijdje terug postte..

Kom eens hier? NEE
en dan toch komen
Idd ja , maar ik lach me dood om die gast hoor, het wordt elke dag leuker .

En nee, ik vind andermans kinderen nog steeds stom. (Behalve die van Kim dan he..).
Is ze al terug ?
  donderdag 4 september 2008 @ 12:44:35 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61373086
Nee joh, pijn en zwelling hoort erbij. Ik vind het eten alleen echt kut, omdat de zwelling ook zo snel weg is bijt ik vaak op het staafje.
Ik vind het juist reuze meevallen, mijn navel was pijnlijker. Of een tattoo...bij dat ding op mijn schaambeen dacht ik echt dat ik flauw zou vallen.
Maar dat is ook niet een plek waar je een naald wil voelen denk ik.

Ik had er gisteren nog een leuke discussie met mams over. Zij haat alles wat op piercings en tattoo's lijkt.
Ik heb zelf een passie voor tattoo's en sommige piercings.
Zij gaf aan dat ze het ziet als een soort zelfverminking; iets waar ik eerst over viel, maar waar ik ergens ook wel begrijp wat ze bedoelt.
Zo ga ik over mijn nek van clitpiercings, microdermals, opgerekte oorlellen en brandmerken. Dat vind ik zo'n vorm van verminking.
Ergens hypocriet natuurlijk, want het is niets anders dan wat ik doe. Maar ik heb er gewoon echt niets mee en vind het zelfs lelijk en onterend.

Ik zit echt vreemd in elkaar

Overigens vond mijn mams, de pierce-hater mijn tongpiercing wel leuk ( die in mijn navel ook trouwens ).
Ondanks dat ze het hekelt, moest ze wel toegeven dat het mij wel stond
Ik kan niet wachten tot ik mijn lief weer mag zoenen.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:48:59 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61373175
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik toen had geweten van de complicaties die een tongpiercing teweeg kunnen brengen (waaronder gezichtsverlamming) ,dan had ik het ook niet gedaan.
Dat is een fabel. Enige wat verkeerd piercen van een tong kan veroorzaken is verlies van smaak of het raken van de tongslagader.

Gezichtsverlamming ontstaat alleen bij een wangpiercing, en gelukkig wil een goede piercer deze piercing absoluut niet zetten.

@ Vivi: ik ben zo verliefd op die knul
Die haren, hoe krijg je het voor elkaar!!
pi_61373201
ik vind tongpiercings sexy

maar durf 't niet

Heb net alle verhuisdozen verzameld en gestapelt en getaped (plat dus) en ga die zo maar eens even naar beneden brengen (berging),scheelt een hoop

en dan ga ik daarna op jacht voor:

grilpan
keukenmachine
stofzuiger
100% Ramsay
Ja doei.
pi_61373566
Tongpiercing zou mij absoluut niet staan, als ik het al zou willen . Ik vrees dat ik dan met een beetje make-up erbij voor blonde hoer door zou kunnen gaan. Dus dat doen we maar niet. Vind het eerlijk gezegd ook een van de minder leuke piercings, maar dat is vooral omdat de laatste tijd steeds meer breezahs hem hebben. Bij sommige meiden staat ie wel echt mooi. Maar piercings en tattoos . Ooit ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 4 september 2008 @ 13:06:20 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61373591
.
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is een fabel. Enige wat verkeerd piercen van een tong kan veroorzaken is verlies van smaak of het raken van de tongslagader.

Gezichtsverlamming ontstaat alleen bij een wangpiercing, en gelukkig wil een goede piercer deze piercing absoluut niet zetten.

@ Vivi: ik ben zo verliefd op die knul
Die haren, hoe krijg je het voor elkaar!!
Zo zit het gewoon als ie opstaat..dat heeft ie ook niet van mij geerfd
  donderdag 4 september 2008 @ 13:12:19 #283
331 Merel
Be here now.
pi_61373709
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef Tinkepink het volgende:

kwarkpannenkoeken....
Ik las kwakpannenkoeken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 4 september 2008 @ 13:15:06 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61373758
Haha, je ondertitel SHE!

BTW: ik zag vannacht Oprah . En daar was de vrouw van Jerry Seinfeld, met een kookboek (waar naderhand via wat geGoogle mijnerzijds nogal wat plagiaatgedoe om te doen schijnt te zijn, maar oke. Oh ja, en ze is zelfs ook een vieze golddiggende slet want ze verliet haar man voor Jerry nadat ze hem een keer op de sportschool had ontmoet, nét nadat ze terug was van een maand durende huwelijksreis ! Maar dat terzijde.) Enniewee, een kookboek dat ze (oke, haar personal chef, zo beweren boze tongen) dus heeft geschreven voor haar kinderen die geen groenten lustten. Anyway, de recepten zijn dus helemaal from scratch en supergezond, dus ook voor mensen zonder kinderen interessant, zo had ze bijvoorbeeld chocolat brownies gemaakt van spinazie..Oprah proefde geen verschil en dus lust volgens mij wel een brownie (of 2, of 3).

BROWNIES (WITH CARROT AND SPINACH) makes 12 brownies

These brownies fool everyone! You won’t believe how scrumptious they are (or how good they are for you) until you make them yourself. Don’t serve them warm – it’s not until they’re cold that the spinach flavour disappears.
75g (3oz) plain chocolate 115g (4oz) carrot purée 115g (4oz) spinach purée 110g (4oz) light or dark brown sugar 25g (1oz) cocoa powder 2 tbsp trans-fat-free soft margarine 2 tsp pure vanilla extract 2 large egg whites 105g (3¾oz) plain or oat flour ½ tsp baking powder ½ tsp salt
Preheat the oven to 180°C/350°F/gas mark 4. Lightly grease a 20 x 20cm (8 x 8in) cake tin. Melt the chocolate in a double boiler or over a very low flame. In a large bowl combine the melted chocolate, vegetable purées, sugar, cocoa, margarine and vanilla, and whisk until smooth – one to two minutes. Whisk in the egg whites. Stir in the flour, baking powder and salt. Pour the batter into the tin and bake for 35 to 40 minutes. Cool in the tin before cutting into 12 bars.

http://www.oprah.com/contributor/food/jessicaseinfeld

Oh ja, Dr Oz was er ook, met een interessante uitleg waarom kinderen zulke moeilijke eters zijn, zijn uitleg was dat kinderen, itt tot volwassen wel beschikken over 10.000 smaakpapillen (volwassene: 3000).

Dit omdat kinderen kwetsbaarder zijn voor vergif, en dan was het in de oertijd wel handig als ze een waarschuwingssignaal kregen. Voedsel wat bitter is bijvoorbeeld, wordt daardoor niet als veilig beschouwd. Alles wat zoet is wel. Daarom hebben veel kinderen een voorkeur voor "wit" eten (wite rijst, pasta, brood, etc, omdat het "laf"smaakt) . Hij zei ook dat veel volwassen tegenwoordig geen volwassen smaakpapillen hebben, en daarom zoveel junkfood eten .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 04-09-2008 18:02:28 ]
  donderdag 4 september 2008 @ 13:25:38 #285
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61373994
ik heb denk ik idd geen volwassen smaakpapillen...
maar ik ben wel geintrigeerd door tink's opties.

het is ook goed om tijd te besteden aan eten maken, dus ik ga volgende week maar eens experimenteren met het van te voren maken van volkoren pannenkoekjes (te vullen met gegrilde kipfilet ofzo, sla dr bij) het meenemen van crackers, en tomatensoep (de enige vorm van tomaat die ik weg krijg) in een thermos (t moet wel echt heet blijven lauwe soep is zó vies). k heb alleen nog geen thermosfles dus ik moet dit weekend maar eens even de stad in met mijn 0 euro
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:38:16 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61374267
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:25 schreef kwakveense het volgende:
het is ook goed om tijd te besteden aan eten maken, dus ik ga volgende week maar eens experimenteren met het van te voren maken van volkoren pannenkoekjes (te vullen met gegrilde kipfilet ofzo, sla dr bij)
Wat je bijvoorbeeld ook kunt doen, is normaal bloem gebruiken en dit aanvullen met Brinta. Is even wennen, maar best lekker. Smaakt ook goed met zoet (appel bijvoorbeeld, of suikerarme jam).
Pannenkoeken kun je ook goed invriezen! Eventueel al gevuld met het één of ander en verpakt in plastic. Dan pak je gewoon zo'n pakje uit de vriezer en vertrekt naar je werk. Tegen etenstijd is het wel ontdooid
Wil je ze onbelegd invriezen, leg er dan wat van dat boterhampapier tussen, zodat ze makkelijk van elkaar te lost te maken zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61374639
[binnenstuiter]Ik heb een pre-zwangerschap spijkerbroek aan! En hij kan dicht![/binnenstuiter]
Hardloper.
IG @webkim
pi_61374714
Ik baal Ik word dus gewoon half ziek van 'normaal' eten... Voel me echt verrot, en dat terwijl het eten hier helemaal niet extreem slecht is...
Misschien toch wat meer ongezonds inbouwen in mijn dagelijks patroon... Bweuh
  donderdag 4 september 2008 @ 14:06:41 #289
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61374913
niet dat ik dit bij jou denk coldfeet, maar ik moet er aan denken door jouw post:

iemand gisteren superdun - superdik gezien? daar moetsen een heel dik iemand en een heel dun iemand een week ofzo van dieet ruilen, onder begeleiding van coaches, om inzichten te krijgen over hun eigen eetgedrag. jillian mckeith doet er ook aan mee, maar ik vond t niet zo vervelend betweterig... wle een leuk programma.

er was dus een heel dun iemand die zichzelf had aangepraat dat ze ziek werd van allerlei soorten eten en exht anorectische proporties had gekregen. nu moest ze ineens brood eten en pizza, en allerlei dingen waar ze allergisch voor dacht te zijn (buiten lactose intolerantie is er niks daarvan ooit aangetoodn bij haar).

eerst zat ze te huilen en te trillen andat ze zoiets at, maar aan t eind was ze wel blij dat ze niet meer zo bang was voor eten, zoals brood enzo...

na 12 weken een dieet volhouden daarna was zij 3 kilo aangekomen en zag ze er al een stuk gezonder uit en hij was 27 kilo afgevallen...

k vond t een interessant programma, maar jammer dat ze niet ingingen op de kanten van voeldsel die wel voor ongemakken kunnen zorgen óók al ben je niet aantoonbaar intolerant ervoor...
  donderdag 4 september 2008 @ 14:09:08 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61374972
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik baal Ik word dus gewoon half ziek van 'normaal' eten... Voel me echt verrot, en dat terwijl het eten hier helemaal niet extreem slecht is...
Misschien toch wat meer ongezonds inbouwen in mijn dagelijks patroon... Bweuh
Ik ken dat! Ben heel bewust weer begonnen met het eten van patat (afgelopen weekend bij mijn moeder), witbrood (restaurant), drop (keelpijn) en af en toe een snoepje (honger!). Ben als de dood dat ik anders niets meer verdraag. En ja, het is ongezond, maar alleen maar "puur" kunnen eten is héél ongezond voor mijn geestelijke gesteldheid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61375025
Oh, maar ik heb helemaal geen voedselallergieen... Ik ben alleen anders gewend en dan komen al die lekkere belegde ciabatta's en de pasta en de puddings gewoon heel hard aan. Daarom zit ik me af te vragen of ik niet wat minder strak 'gezond' moet eten, want dit is echt niet grappig Ik lig halve nachten wakker van de buikpijn
  donderdag 4 september 2008 @ 14:13:19 #292
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61375101
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, maar ik heb helemaal geen voedselallergieen... Ik ben alleen anders gewend en dan komen al die lekkere belegde ciabatta's en de pasta en de puddings gewoon heel hard aan. Daarom zit ik me af te vragen of ik niet wat minder strak 'gezond' moet eten, want dit is echt niet grappig Ik lig halve nachten wakker van de buikpijn
nee dat bedoelde ik ook niet! meer dat ik door jouw opmerking moest denken aan haar. eerst kon ze niet meer tegen brood (ze stopte er mee en haar buikpijn ging over), toen niet meer tegen vis (ze stopte er mee en haar hoofdpijn ging over)

toen ik in t begin van mn "dieet" echt niks ongezonds at zat ik na een patatje ook dirékt op de wc. gewoon odat er ineens vet in je darmen knalt....
pi_61375244
Mja, ik ben een beetje aan het twijfelen gebracht. Vooral omdat ik me wel heel goed voel met al die gezonde shizzle
Ach, en normaalgesproken kan het best wel, 'anders' eten, maar dan doe ik het maar een keer op een dag en heb ik daarna gewoon een pruttelende buik Maar nu is het te lang achter elkaar en niet echt de mogelijkheid om mijn eigen producten te kiezen.

Bweuh
pi_61375417
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:06 schreef kwakveense het volgende:
niet dat ik dit bij jou denk coldfeet, maar ik moet er aan denken door jouw post:

iemand gisteren superdun - superdik gezien? daar moetsen een heel dik iemand en een heel dun iemand een week ofzo van dieet ruilen, onder begeleiding van coaches, om inzichten te krijgen over hun eigen eetgedrag. jillian mckeith doet er ook aan mee, maar ik vond t niet zo vervelend betweterig... wle een leuk programma.

er was dus een heel dun iemand die zichzelf had aangepraat dat ze ziek werd van allerlei soorten eten en exht anorectische proporties had gekregen. nu moest ze ineens brood eten en pizza, en allerlei dingen waar ze allergisch voor dacht te zijn (buiten lactose intolerantie is er niks daarvan ooit aangetoodn bij haar).

eerst zat ze te huilen en te trillen andat ze zoiets at, maar aan t eind was ze wel blij dat ze niet meer zo bang was voor eten, zoals brood enzo...

na 12 weken een dieet volhouden daarna was zij 3 kilo aangekomen en zag ze er al een stuk gezonder uit en hij was 27 kilo afgevallen...

k vond t een interessant programma, maar jammer dat ze niet ingingen op de kanten van voeldsel die wel voor ongemakken kunnen zorgen óók al ben je niet aantoonbaar intolerant ervoor...
Ik heb het gezien ja . Ze was dus gewoon zo bang dat ze niet tegen het eten kon, dat ze er letterlijk ziek van werd. Maar na die paar weken een rijker dieet zag ze er echt zoveel gezonder en mooier uit. Vond het eerlijk gezegd echt een mooie vrouw geworden, met die bolle wangen enzo. En dat door 3 kg aan te komen .

Had alleen wel willen weten welke oefeningen ze gebruikten voor die strakkere kont . Dan was ik ze zelf ook gaan proberen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 14:42:42 #295
163650 Greys
pi_61375796
Viev, ik heb ook die Oprah aflevering gekeken!
Het enige dat ik me afvroeg... in die brownies zit toch nog steeds chocolade enzo. Dus er zitten wel groentes in verstopt, maar ook de zoete zooi zit er nog in. Moet toegeven dat ik het recept nog niet helemaal heb uitgeplozen hoor, dus misschien praat ik poep. Maar er moet toch iets inzitten dat het naar brownie laat smaken. Dus is het niet zo dat ze dan nog steeds de ongezonde troep ook binnenkrijgen, maar dan met een aantal verstopte groentetjes? Ik ga ook eens Googlen zo, wilde het vanmorgen al doen maar toen zat ik op mijn werk Die volkoren bananenkoekjes leken me wel heerlijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61375801
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.

Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.

En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
Ik heb Mercilon, als ik het goed lees krijg ik er dus dikke tieten van ?
pi_61375821
Ik had eerst microgynon, maar daar kreeg ik vreet buien van (10 kg aankomen in 1-2 maanden), puisten, huilbuien, labieliteit, etc Eigenlijk wil ik helemaal geen pil meer maar goed.
pi_61375905
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef kwakveense het volgende:

[..]

maar dan niet zo ongezond... daar gaat t mij om: ik vind brood toch niet zo lekker, moet wel een paar boterhammen eten op een dag, dan eet ik liever iets wat ik wegkrijg en dat daarnaast niet zo ongezond is als de andere optie. nu krijg ik toch mn vezels en vitaminen binnen, minder suiker, etc.
Ik zal het nakijken want ik geloof er zelf ook niet zo in
  Vis een optie? donderdag 4 september 2008 @ 14:49:32 #299
70532 loveli
N
pi_61375930
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb Mercilon, als ik het goed lees krijg ik er dus dikke tieten van ?
Van oestrogeen krijg je dikkere tieten en dat zit zo ongeveer in alle pillen. Van de meeste pillen kun je ook nog eens puistjes en een snor krijgen, maar van Mercilon niet.
crap in = crap out
pi_61375972
quote:
Op donderdag 4 september 2008 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Tongpiercing zou mij absoluut niet staan, als ik het al zou willen . Ik vrees dat ik dan met een beetje make-up erbij voor blonde hoer door zou kunnen gaan. Dus dat doen we maar niet. Vind het eerlijk gezegd ook een van de minder leuke piercings, maar dat is vooral omdat de laatste tijd steeds meer breezahs hem hebben. Bij sommige meiden staat ie wel echt mooi. Maar piercings en tattoos . Ooit ...
Mij staat ie denk ik ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')