Idd jaquote:Op donderdag 4 september 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha vooral in dat filmpje wat je tijdje terug postte..
Kom eens hier? NEE![]()
en dan toch komen![]()
Dat is een fabel. Enige wat verkeerd piercen van een tong kan veroorzaken is verlies van smaak of het raken van de tongslagader.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik toen had geweten van de complicaties die een tongpiercing teweeg kunnen brengen (waaronder gezichtsverlamming) ,dan had ik het ook niet gedaan.
Zo zit het gewoon als ie opstaat..dat heeft ie ook niet van mij geerfdquote:Op donderdag 4 september 2008 12:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een fabel. Enige wat verkeerd piercen van een tong kan veroorzaken is verlies van smaak of het raken van de tongslagader.
Gezichtsverlamming ontstaat alleen bij een wangpiercing, en gelukkig wil een goede piercer deze piercing absoluut niet zetten.
@ Vivi: ik ben zo verliefd op die knul
Die haren, hoe krijg je het voor elkaar!!
Ik las kwakpannenkoekenquote:
Wat je bijvoorbeeld ook kunt doen, is normaal bloem gebruiken en dit aanvullen met Brinta. Is even wennen, maar best lekker. Smaakt ook goed met zoet (appel bijvoorbeeld, of suikerarme jam).quote:Op donderdag 4 september 2008 13:25 schreef kwakveense het volgende:
het is ook goed om tijd te besteden aan eten maken, dus ik ga volgende week maar eens experimenteren met het van te voren maken van volkoren pannenkoekjes (te vullen met gegrilde kipfilet ofzo, sla dr bij)
quote:Op donderdag 4 september 2008 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik baalIk word dus gewoon half ziek van 'normaal' eten... Voel me echt verrot, en dat terwijl het eten hier helemaal niet extreem slecht is...
Misschien toch wat meer ongezonds inbouwen in mijn dagelijks patroon... Bweuh
nee dat bedoelde ik ook niet! meer dat ik door jouw opmerking moest denken aan haar. eerst kon ze niet meer tegen brood (ze stopte er mee en haar buikpijn ging over), toen niet meer tegen vis (ze stopte er mee en haar hoofdpijn ging over)quote:Op donderdag 4 september 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, maar ik heb helemaal geen voedselallergieen... Ik ben alleen anders gewend en dan komen al die lekkere belegde ciabatta's en de pasta en de puddings gewoon heel hard aan. Daarom zit ik me af te vragen of ik niet wat minder strak 'gezond' moet eten, want dit is echt niet grappigIk lig halve nachten wakker van de buikpijn
Ik heb het gezien jaquote:Op donderdag 4 september 2008 14:06 schreef kwakveense het volgende:
niet dat ik dit bij jou denk coldfeet, maar ik moet er aan denken door jouw post:
iemand gisteren superdun - superdik gezien? daar moetsen een heel dik iemand en een heel dun iemand een week ofzo van dieet ruilen, onder begeleiding van coaches, om inzichten te krijgen over hun eigen eetgedrag. jillian mckeith doet er ook aan mee, maar ik vond t niet zo vervelend betweterig... wle een leuk programma.
er was dus een heel dun iemand die zichzelf had aangepraat dat ze ziek werd van allerlei soorten eten en exht anorectische proporties had gekregen. nu moest ze ineens brood eten en pizza, en allerlei dingen waar ze allergisch voor dacht te zijn (buiten lactose intolerantie is er niks daarvan ooit aangetoodn bij haar).
eerst zat ze te huilen en te trillen andat ze zoiets at, maar aan t eind was ze wel blij dat ze niet meer zo bang was voor eten, zoals brood enzo...
na 12 weken een dieet volhouden daarna was zij 3 kilo aangekomen en zag ze er al een stuk gezonder uit en hij was 27 kilo afgevallen...
k vond t een interessant programma, maar jammer dat ze niet ingingen op de kanten van voeldsel die wel voor ongemakken kunnen zorgen óók al ben je niet aantoonbaar intolerant ervoor...
Ik heb Mercilon, als ik het goed lees krijg ik er dus dikke tieten vanquote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.
Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.
En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
Ik zal het nakijken want ik geloof er zelf ook niet zo inquote:Op donderdag 4 september 2008 11:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
maar dan niet zo ongezond... daar gaat t mij om: ik vind brood toch niet zo lekker, moet wel een paar boterhammen eten op een dag, dan eet ik liever iets wat ik wegkrijg en dat daarnaast niet zo ongezond is als de andere optie. nu krijg ik toch mn vezels en vitaminen binnen, minder suiker, etc.
Van oestrogeen krijg je dikkere tieten en dat zit zo ongeveer in alle pillen. Van de meeste pillen kun je ook nog eens puistjes en een snor krijgen, maar van Mercilon niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb Mercilon, als ik het goed lees krijg ik er dus dikke tieten van?
Mij staat ie denk ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2008 13:05 schreef Chicolate het volgende:
Tongpiercing zou mij absoluut niet staan, als ik het al zou willen. Ik vrees dat ik dan met een beetje make-up erbij voor blonde hoer door zou kunnen gaan. Dus dat doen we maar niet. Vind het eerlijk gezegd ook een van de minder leuke piercings, maar dat is vooral omdat de laatste tijd steeds meer breezahs hem hebben. Bij sommige meiden staat ie wel echt mooi. Maar piercings
en tattoos
. Ooit ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |