Gebruik zelf pure methanol. Ooit via Shark.Bait bij een chemie/scheikunde-winkel gehaald.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Marc H het volgende:
Wat is dat dan voor vloeistof?
Ik gebruik de originele Eclipse vloeistof, en heb dat nog nooit meegemaakt. gewoon een paar (2 a 3) druppeltjes op de swab, en even over de sensor heen.
Visible Dust VDust, swabs zijn ook van visible dust. Het is al iets minder geworden, waarschijnlijk heft het gewoon at tijd nodig om te drogen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Marc H het volgende:
Wat is dat dan voor vloeistof?
Ik gebruik de originele Eclipse vloeistof, en heb dat nog nooit meegemaakt. gewoon een paar (2 a 3) druppeltjes op de swab, en even over de sensor heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's minderquote:Op zaterdag 6 september 2008 07:38 schreef Miss_S het volgende:
Ik kon een half uur geleden niet meer slapen
Dat heeft dan tenminste een redenquote:Op zaterdag 6 september 2008 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's minderIk moest een half uur geleden stoppen met slapen
zolang mijn triggerfinger het nog maar doetquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Veel plezier he P.
@Erasmo, als je nu al gewond bent, hoe moet dat in hemelsnaam in Bosnie?
vooral dat laatste doet t emquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef Chanty het volgende:
Bounty en Pien liggen nu in dezelfde krabpaal te slapen op ongeveer 20 cm afstand van elkaar
Weer teveel foto's gemaakt vandaagGelukkig zitten er veel mislukte tussen.
tsja je maakt 100 foto's van een spelende kitten en op de helft zie je alleen zijn niet boeiende acherkantquote:
Nou ja, het gaat met vlagen. Nu is er weer een brute achtervolging in huisquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi allemaalZit nu in een hotel in Duitsland. Gratis wifi hier
Ik internet-verslaafd
Tof dat ze al zo snel an elkaar wennen, chanty
Liefquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat met vlagen. Nu is er weer een brute achtervolging in huis
Check mijn nieuwe bontkraag
[ afbeelding ]
Met ingebouwde verwarmingquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat met vlagen. Nu is er weer een brute achtervolging in huis
Check mijn nieuwe bontkraag
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met ingebouwde verwarming![]()
Morgen urbexen
toevallig denet foto's proberen te maken van het onweer ongeveer 80 keer geschoten (gewoon blijven drukken zegmaar) en daarvan was er 1 deels gelukt, ik had er jammer geneog 3 kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
tsja je maakt 100 foto's van een spelende kitten en op de helft zie je alleen zijn niet boeiende acherkantDat beest is een immitatie van Teigetje: stuiter de stuiter
Onweer, dat is ook een hopeloze operatie. Doe me dan maar de kittenquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
toevallig denet foto's proberen te maken van het onweer ongeveer 80 keer geschoten (gewoon blijven drukken zegmaar) en daarvan was er 1 deels gelukt, ik had er jammer geneog 3 kunnen hebben
zie de pic dump voor de pic (of mijn tijdelijke fotoboek)
onweer is niet zo makkelijk te fotograferen... althans vind ikquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
toevallig denet foto's proberen te maken van het onweer ongeveer 80 keer geschoten (gewoon blijven drukken zegmaar) en daarvan was er 1 deels gelukt, ik had er jammer geneog 3 kunnen hebben
zie de pic dump voor de pic (of mijn tijdelijke fotoboek)
aagtekerke.. denk ik zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 22:42 schreef EchnaDarr het volgende:
Waar is die onweer dan? Ik zie hier niets...
zie mijn profiel,quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lekker, moet ik nog Google Maps gebruiken om uit te zoeken waar dat nu weer is....
of je leest de slowchat.....quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lekker, moet ik nog Google Maps gebruiken om uit te zoeken waar dat nu weer is....
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:01 schreef dekkered het volgende:
weet je waar ik eingelijk nog benieuwd naar ben... is dat waar iedereen vandaan komt.
Zal ik dan gewoon aftrappen.
Ik woon in zeeland, Aagtekerke.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
nu je het zegt niet eens is meer aan gedacht![]()
Ahh een goede reden waarom ik geen wii moet kopenquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
hmmm
volgens mijn wii weeg ik 61 kg.....
bmi is 19,28
Wiigschaalquote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
hmmm
volgens mijn wii weeg ik 61 kg.....
bmi is 19,28
wii is leuk , maar je moet er niet van verwachtenquote:Op zondag 7 september 2008 23:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh een goede reden waarom ik geen wii moet kopen
13 jaar geleden ben ik voor het laatst gewogen (in het ziekenhuis ) en ik woog toen 49,7 kgquote:
Nog wat sneeuw erbij buiten voor een goede dag fotograferen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
InderdaadLaat die winter maar komen! Een kater in de nek en een poes op schoot
Was inderdaad ontzettend tof om je foto's zo groot voorbij te zien komen. Voelde me echt wel trotsquote:Op maandag 8 september 2008 01:11 schreef didotcicero het volgende:
Sooow-hey, opening van de popfotografie expositie in de haagse bieb was tof![]()
Heel apart om je foto's op zo'n formaat te zien hangen. Denk dat Xil en ik heel erg geboft hebben, onze foto's hangen naast elkaar op wat (naar mijn bescheiden mening) misschien wel het mooiste plekje van de expo is
Fijne muziek ook, John Deere Mowing Club was een goede keuze
foto van de foto's ?quote:Op maandag 8 september 2008 01:11 schreef didotcicero het volgende:
Sooow-hey, opening van de popfotografie expositie in de haagse bieb was tof![]()
Heel apart om je foto's op zo'n formaat te zien hangen. Denk dat Xil en ik heel erg geboft hebben, onze foto's hangen naast elkaar op wat (naar mijn bescheiden mening) misschien wel het mooiste plekje van de expo is
Fijne muziek ook, John Deere Mowing Club was een goede keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |