Gebruik zelf pure methanol. Ooit via Shark.Bait bij een chemie/scheikunde-winkel gehaald.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Marc H het volgende:
Wat is dat dan voor vloeistof?
Ik gebruik de originele Eclipse vloeistof, en heb dat nog nooit meegemaakt. gewoon een paar (2 a 3) druppeltjes op de swab, en even over de sensor heen.
Visible Dust VDust, swabs zijn ook van visible dust. Het is al iets minder geworden, waarschijnlijk heft het gewoon at tijd nodig om te drogen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:40 schreef Marc H het volgende:
Wat is dat dan voor vloeistof?
Ik gebruik de originele Eclipse vloeistof, en heb dat nog nooit meegemaakt. gewoon een paar (2 a 3) druppeltjes op de swab, en even over de sensor heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's minderquote:Op zaterdag 6 september 2008 07:38 schreef Miss_S het volgende:
Ik kon een half uur geleden niet meer slapen
Dat heeft dan tenminste een redenquote:Op zaterdag 6 september 2008 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's minderIk moest een half uur geleden stoppen met slapen
zolang mijn triggerfinger het nog maar doetquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Veel plezier he P.
@Erasmo, als je nu al gewond bent, hoe moet dat in hemelsnaam in Bosnie?
vooral dat laatste doet t emquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:40 schreef Chanty het volgende:
Bounty en Pien liggen nu in dezelfde krabpaal te slapen op ongeveer 20 cm afstand van elkaar
Weer teveel foto's gemaakt vandaagGelukkig zitten er veel mislukte tussen.
tsja je maakt 100 foto's van een spelende kitten en op de helft zie je alleen zijn niet boeiende acherkantquote:
Nou ja, het gaat met vlagen. Nu is er weer een brute achtervolging in huisquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi allemaalZit nu in een hotel in Duitsland. Gratis wifi hier
Ik internet-verslaafd
Tof dat ze al zo snel an elkaar wennen, chanty
Liefquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat met vlagen. Nu is er weer een brute achtervolging in huis
Check mijn nieuwe bontkraag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |