quote:Op donderdag 4 september 2008 15:11 schreef Erasmo het volgende:
He bah, daar gaat mijn kans
* Erasmo gaat weer naar het buitenland
Het ding leeft nogquote:Op donderdag 4 september 2008 16:01 schreef PoseidonVS het volgende:
Wil binnenkort maar weer eens de antieke D30 voormalig van PdeHoog onder het stof vandaan halen dus kom maar weer eens langs om wat inspiratie op te doen.
Definieer buitenland? Afrika of Afghanistan?quote:Op donderdag 4 september 2008 15:11 schreef Erasmo het volgende:
* Erasmo gaat weer naar het buitenland
Absoluut, en hij maakt nog steeds best goede foto's, voor een digireflex van inmiddels 9(?) jaar oudquote:
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:57 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Absoluut, en hij maakt nog steeds best goede foto's, voor een digireflex van inmiddels 9(?) jaar oud
Bosniëquote:Op donderdag 4 september 2008 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Definieer buitenland? Afrika of Afghanistan?
Ok danquote:
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
OkTijd voor wat klusfoto's
Nu mag het wel
![]()
De keuken is eindelijk helemaal wit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het ploeterwerk in de woonkamer is nog niet helemaal af, maar wordt ongeveer zo
[ afbeelding ]
De posten en kozijnen e.d. moeten nog gedaan worden en ook beide muren moeten daar nog een keertje. De foto op de donkere muur wordt vervangen door
[ afbeelding ]
Op die manier breng ik weer wat kleur terug
Pas in April pas maar de voorbereidingen beginnen binnenkort alquote:
Fotoquote:Op donderdag 4 september 2008 17:48 schreef Chanty het volgende:
Ziet er goed uit. Zo mooi opgeruimd ook, zeker hulp gehad van een vrouw
Zo nieuwe poezel halen
Bosnië nu is behoorlijk ongevaarlijk (afgezien van wat rondslingerend ijzerwerk). Fotografisch waarnemen?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Spannend! Succes met de voorbereidingen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bosnië nu is behoorlijk ongevaarlijk (afgezien van wat rondslingerend ijzerwerk). Fotografisch waarnemen?
Thnxquote:Op donderdag 4 september 2008 19:41 schreef An24 het volgende:
@P: ziet er al goed uit!
Ik ken de reacties als je zegt 'ik ga volgende week naar Bosnië'quote:Op donderdag 4 september 2008 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Jij neemt alles zo lekker letterlijk he Ivo!
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 4 september 2008 17:18 schreef PdeHoog het volgende:
OkTijd voor wat klusfoto's
Nu mag het wel
![]()
De keuken is eindelijk helemaal wit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het ploeterwerk in de woonkamer is nog niet helemaal af, maar wordt ongeveer zo
[ afbeelding ]
De posten en kozijnen e.d. moeten nog gedaan worden en ook beide muren moeten daar nog een keertje. De foto op de donkere muur wordt vervangen door
[ afbeelding ]
Op die manier breng ik weer wat kleur terug
Jaquote:Op donderdag 4 september 2008 22:01 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
p.s. Je hebt stof op je cmos
Thnxquote:
ben ik ook wel is best goed in.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, wat een drukte hier op donderdag.
Heb vandaag een beitje heibel geschopt op mijn werk en vervolgens voorzien van enige frustratie en irritatie naar huis gegaan. Morgenochtend eens kijken hoe rood mijn mailbox is
werken kan soms zo leuk zijn hequote:Op donderdag 4 september 2008 22:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, wat een drukte hier op donderdag.
Heb vandaag een beitje heibel geschopt op mijn werk en vervolgens voorzien van enige frustratie en irritatie naar huis gegaan. Morgenochtend eens kijken hoe rood mijn mailbox is
KPNiets...quote:Op donderdag 4 september 2008 22:21 schreef prupke het volgende:
[..]
werken kan soms zo leuk zijn he
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar naar kpn gebeld om een storing op te lossen (al vanaf afgelopen zaterdag).
Probleem : over gestapt naar adsl zakelijk ... en nu werken ip van 5 pc's die we hebben er nog maar 3!
Rara hoe kan dat. Kpn snapte er niets van... Met behulp van een ander bedrijf hebben we het probleem achterhaald...
Wat blijkt : nieuwe router... waar maar 4 ip nummers beschikbaar zijn terwijl we er toch echt 6 nodig hebben...
arggggg
maar morgen komt de oplossing
Ik denk eerder dat Bounty een Pienhunter gaat wordenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:56 schreef prupke het volgende:
foto
pien gaat straks nog een Bounty hunter worden??
btw iemand nog een diepvries siemens tafelmodel kopen??
en dat is niet zodat ie weg terug naar de bak nog kan vinden?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:13 schreef Chanty het volgende:
er is iig al 1 ding dat we Bounty met spoed moeten afleren. Als ie op de bak is geweest veegt ie zijn kont af aan de vloerWat hebben die beesten toch soms rare manieren
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
en dat is niet zodat ie weg terug naar de bak nog kan vinden?
dat deden sjefke en nolleke ook , we hebben ze toen maar een wormenkuur gegeven en toen was het over.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:13 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Bounty een Pienhunter gaat worden
Volgens mij heeft Pien de hele nacht voor dat raampje gekampeerd en zitten grommen. Dat doet ze nu nog intensief, zeker als Bounty in de buurt van het glas komt. Verder zit ze de kitten uit de kamer te kijkenStraks de woonkamer maar opruimen en kijken wanneer t beste moment is om deuren te openen.
er is iig al 1 ding dat we Bounty met spoed moeten afleren. Als ie op de bak is geweest veegt ie zijn kont af aan de vloerWat hebben die beesten toch soms rare manieren
Foto's volgen later
hij is al twee keer ontwormd, dus met 4 en 6 weken dus zal idd nu weer moeten maar kan me niet voorstellen dat ie wormen heeft danquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:02 schreef prupke het volgende:
[..]
dat deden sjefke en nolleke ook , we hebben ze toen maar een wormenkuur gegeven en toen was het over.
Uiteraardquote:Op donderdag 4 september 2008 19:59 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bosnië nu is behoorlijk ongevaarlijk (afgezien van wat rondslingerend ijzerwerk). Fotografisch waarnemen?
Veel plezier in het buitenlandquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
TomTom is afgericht voro het werken in West en Centraal EuropaCD's voor onderweg zijn gebrand
Zo ff boodschappen doen, tas inpakken en dan morgen 8 uur de deur uit
veel plezier en hopelijk maak je nog een hoop mooie foto's er van ook.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
TomTom is afgericht voro het werken in West en Centraal EuropaCD's voor onderweg zijn gebrand
Zo ff boodschappen doen, tas inpakken en dan morgen 8 uur de deur uit
met een Kärcher hogedrukspuitquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:17 schreef Kremers het volgende:
Crap, de reinigingsvloeistof heeft strepen op de sensor achter gelaten, iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen?
Nog een keer reinigen met minder spul. Of spul gebruiken dat beter/sneller verdampt/opdroogt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:17 schreef Kremers het volgende:
Crap, de reinigingsvloeistof heeft strepen op de sensor achter gelaten, iemand een idee hoe ik deze kan verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |