4-6 weken????? kan je geen leen monitor krijgen? (en ik kan je een 24"of groter ten zeerste aanradenquote:Op maandag 1 september 2008 14:18 schreef freud het volgende:
*zucht* monitor voor zo'n 4-6 weken kwijt. Zit ik weer op 17" te werken. Moet verboden worden! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een 24" koop alvast...
Laat even weten als je een ideetje hebtquote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef Miss_S het volgende:
Hoe ga ik een goede tvp post verzinnen......
ik quote jou gewoon stiekumquote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef Miss_S het volgende:
Hoe ga ik een goede tvp post verzinnen......
Ze zijn inderdaad verder nog onbewerkt, lastig licht eergisteren(fel!)quote:Op maandag 1 september 2008 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste. Dat ietsiepietsie ruimte voor de boot trekt je net iets meer de foto in. Ik zou de foto nog wel iets oplichten. Beetje donker zo.
Wat verwacht je anders, midden op de dagquote:Op maandag 1 september 2008 16:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad verder nog onbewerkt, lastig licht eergisteren(fel!)
Kon moeilijk vragen of ze de wedstrijd even een uurtje wouden uitstellenquote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders, midden op de dag
Ik pats gelijk ff voor de rest van de FOT-tersquote:Door bands en artiesten als Golden Earring, Kane, Anouk en Di-rect werd ambtenarenstad Den Haag ook dé muziekstad van Nederland. Met een prima klimaat voor opkomende bands die soms furore maken in de popscene. Een deel van hun bekendheid en succes danken ze ongetwijfeld aan de Haagse (pop)fotografie, waarvan Anton Corbijn wel de voorman mag heten. In de tentoonstelling Haagse popfoto’s geven fotografen Paul Bergen, Ron van Varik, Eefje Lammers, Peter de Hoog (PdeHoog), Jeroen Pauwels (didotcicero), Aad Spanjaard, Inge van Holstein, Maaike van Grol, Henriette Guest, Michella Kuijkhoven , Jolanda en Thomas Heye (xilantof) een overzicht van Haagse popmuzikanten en bands door de jaren heen.
Stoerquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber die zondag zin heeft om naar Den Haag te gaan:
Opening van een tentoonstelling over haagse popfotografie
[..]
Ik pats gelijk ff voor de rest van de FOT-ters
Wat leukquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ja?quote:Op maandag 1 september 2008 16:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kon moeilijk vragen of ze de wedstrijd even een uurtje wouden uitstellenZo op het water heb je toch wel profijt van je uv-filter
quote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Behoorlijk wat FOT-ersquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuk! Misschien ga ik wel een keer. maar niet komend weekendquote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok dat-ie ter bescherming tegen het opspattende water wasquote:Op maandag 1 september 2008 17:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja?
gemiddelde digicam heeft geen uv-filter meer nodig..... blauwe zweem zie je alleen op film....
(mijn canon heeft iig nergens last van)
Komende maand hangt-ie in de bibliotheek. Daarna komt-ie een maand in Nieuwspoort te hangen.quote:Op maandag 1 september 2008 18:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Leuk! Misschien ga ik wel een keer. maar niet komend weekend
ahaquote:Op maandag 1 september 2008 18:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok dat-ie ter bescherming tegen het opspattende water was
Ik ook plus een ws bodyquote:Op maandag 1 september 2008 18:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
aha
daar heb ik dan weer weathersealed lenzen voor
quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:06 schreef Marc H het volgende:
grmbl, nog maar 6 dagen vakantie, en zo te zien wordt het de hele periode pokkeweer..
Ja , lach er maar om, het is wel mijn vakantie!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Wenen volgende week een beetje mooi weer vertoond
Vandaag een stuk van de keuken geschilderd. Zo ff lekker naar de stad om nieuwe schoenen te halen. Verf en schoenen gaan nl. niet zo goed samen heb ik gemerkt
![]()
En dan daarna kijken of ik de woonkamer voor elkaar krijg vandaag nog. En vanavond a balladeer fotograferen
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:48 schreef Marc H het volgende:
Ja , lach er maar om, het is wel mijn vakantie!![]()
quote:Anders pak ik nog wel een paar weken/maandje in oktober/november![]()
Thanksquote:Succes vanavond met de shoot
*telt*quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:14 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii nieuwe mobiel
[ afbeelding ]
*blij is...
Heb ik ook al een tijdje, alleen men 3 hoofd-sensor-toetsen falen nogal vaak.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:14 schreef -Marjo- het volgende:
Woeiii nieuwe mobiel
[ afbeelding ]
*blij is...
feliquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef prupke het volgende:
avond allemaal
vandaag weer gewerkt en het was heerlijk (op hoestbuien en loopneuzen na dan)
En vanmorgen belde mijn zus op dat ze bevallen is van een meisje
babyquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:28 schreef prupke het volgende:
avond allemaal
vandaag weer gewerkt en het was heerlijk (op hoestbuien en loopneuzen na dan)
En vanmorgen belde mijn zus op dat ze bevallen is van een meisje
dank jequote:Op dinsdag 2 september 2008 23:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
babytof
Gefeliciteerd tante prupke
Ik heb vandaag een 7,3 teruggekregen voor mijn herkansingHopen dat het andere cijfer ook snel komt
Ik moest een 5,5 halenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
een 7,3 is niet slecht imo (ik weet niet wat je moest halen voor je herkansing?)
en waarvoor was het en wat moet je nog terug krijgen?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik moest een 5,5 halenHad dit tentamen voor de vakantie laten liggen vanwege verhuizing en zo en had toen een 4,5 zonder leren maar vond het nog redelijk lastig gaan met de her. Het vak heet encyclopedie, soort rechtsfilosofie: maw: blaaaaaaaaaaaaaaat
echt heel vaag en suf
Kon me ook niet goed concenteren met leren
![]()
Moet nu nog het cijfer voor forensische psychiatrie terug krijgen. Dat gaat over allerlei tbs zaken en wat wetten. Die had ik toen ook bewust laten liggen omdat ik drie andere zware vakken had maar het tentamen was echt super vaag. Soms wist ik niet eens wat de vraag nou inhieldMaar er is hoop. De trend lijkt te zijn dat wanneer ik denk dat ik iets verneukt heb, ik t gehaald heb
zou iig wel fijn zijn want dan start ik met een schone lei in het derde jaar
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:01 schreef dekkered het volgende:
weet je waar ik eingelijk nog benieuwd naar ben... is dat waar iedereen vandaan komt.
Zal ik dan gewoon aftrappen.
Ik woon in zeeland, Aagtekerke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |