Ik had het OOK over Zaterdag, "hij kan niets goed doen" eeehmmm, nee, vooralsnog nietquote:Op maandag 1 september 2008 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die nederlaag tegen de Russen had weinig met de opstelling te maken. Als de eerste 5 minuten al geen pass aankomt zegt dat meer dan genoeg, had geen hol uitgemaakt. Zelfs ome Joop van den Ende zag dat redelijk scherp gisteren.
maar goed, die discussie hebben we al uitgebreid gevoerd
Haal dan in ieder geval ook die stomme taalfout uit de TT, anders krijg je daar ook weer opmerkingen over.quote:Op maandag 1 september 2008 14:37 schreef Blawh het volgende:
Aantal posts van pagina 1 verwijderd. Graag weer inhoudelijk en normaal reageren.
Heb je helemaal gelijk in. Stevens kan ook nog door de mand vallen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar je moet nu niet Stevens gaan ophemelen om z'n geweldige aanvallend voetbal. Die probeert het ook op de juiste manier neer te zetten en dat pakte toevallig goed uit tegen een lachwekkend Utrecht, want laten we dat vooral niet vergeten.
Tegen Willem II moet je je eigen vooral niet indekken met een Sno, Lindgren en Urby. Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. Tegen Willem II moet je vol op de aanval, dat is de zwakte van Willem II. Nu liet je ze komen en zoek je de problemen zelf op. 0,0 creativiteit op het middenveld met deze 3. Dat kon je van tevoren weten.
ik vind een overgangsjaar ook echt niet acceptabel, laat dat helder zijn. En met deze selectie moet hij gewoon voor de titel gaan, simpel genoeg. Ik vind alleen dat er veel te snel conclusies getrokken worden.quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het OOK over Zaterdag, "hij kan niets goed doen" eeehmmm, nee, vooralsnog niet.
het is allemaal erg opportunistisch, ik weet het. Maar je wil met zoveel investeringen, schofferingen en totalitair gedrag van Keizer Bassie toch verdomme IETS van voetbal terug zien?
En overgangsjaar, ja, nog een! En volgend jaar vertrekken KJH en Suarez? Nog een dan maar?
PSV 10 uit 10? Die verliezen ook elk jaar spelers, hebben ook een nieuwe trainer, maar ja, die winnen gewoon lekker....
Mag een overgangsmaand wel dan? Want volgens mij is daar zelfs al geen geduld meer voor tegenwoordig.quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overgangsjaar, ja, nog een! En volgend jaar vertrekken KJH en Suarez? Nog een dan maar?
Natuurlijk, maar goed, je kan het ook anders zien, waarom zou je voor het eerst in 10(?) jaar verliezen in de eerste wedstrijd? En juist na de drama jaren van zijn bij mij de verwachtingen hoog ja. Als je ziet wat ze gekocht hebben.... Dan moet je toch iig meer dan 1 goal kunnen maken?quote:Op maandag 1 september 2008 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind een overgangsjaar ook echt niet acceptabel, laat dat helder zijn. En met deze selectie moet hij gewoon voor de titel gaan, simpel genoeg. Ik vind alleen dat er veel te snel conclusies getrokken worden.
Jij zou nou toch wel moeten weten dat we qua positief/negatief lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag een overgangsmaand wel dan? Want volgens mij is daar zelfs al geen geduld meer voor tegenwoordig.
Die conclusies worden niet zomaar getrokken.quote:Op maandag 1 september 2008 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind een overgangsjaar ook echt niet acceptabel, laat dat helder zijn. En met deze selectie moet hij gewoon voor de titel gaan, simpel genoeg. Ik vind alleen dat er veel te snel conclusies getrokken worden.
Tsja, maar ik ken de positie van iedereen hier zo ongeveer wel, dus dan kan het topic net zo goed dicht.quote:Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou nou toch wel moeten weten dat we qua positief/negatief lijnrecht tegenover elkaar staan.
Mjah, opzich heeft vanbasten wel een punt als ze hem niet kiezen om kracht, maar ik vond juist dat het voetballend minder ging...quote:Ismail Aissati verhuisde deze zomer van PSV naar Ajax in de hoop dat hij bij de Amsterdammers meer speeltijd zou krijgen. Tegen Willem II (2-1 verlies), afgelopen zaterdag, zat het talent echter negentig minuten op de bank.
"Ik begrijp het ook niet", reageert Ajax-middenvelder Aissati na afloop van het verloren duel tegenover Spits. "Tijdens de wedstrijdbespreking hoorde ik dat ik niet in de basis stond. Een uitleg heb ik niet gehad."
Ajax-trainer Marco van Basten verduidelijkte na afloop van het duel zijn keuze om de Marokkaanse aanwinst buiten de basiself te houden. "Het was gewoon een keuze. We wisten dat het een gevecht zou worden en daarom kozen we voor Emanuelson, Sno en Lindgren. In die jongens zit volgens ons voldoende voetbal, maar dat kwam er totaal niet uit. Het werkte niet."
Ondanks het feit dat Ajax in de tweede helft de nodige problemen kende met Willem II besloot Van Basten niet om Aissati in te brengen. Hij koos voor meer kracht. "We hebben natuurlijk wel aan Ismail gedacht, maar de keuze viel op andere jongens. We wilden er wat extra power in gooien."
Uiteraard niet. Wanneer wel?quote:Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef BoNi het volgende:
Ik weet nou niet of ik wel of niet blij moet zijn met het interlandweekend.......
Ja ok, heb je wel een punt hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ken de positie van iedereen hier zo ongeveer wel, dus dan kan het topic net zo goed dicht.
Ik probeer alleen duidelijk te maken ( ook al weet je dat zelf ook wel ) hoe opportunistisch je bent. Ieder elftal heeft ieder seizoen wel een mindere wedstrijd. Wie zegt niet dat Ajax deze afgelopen zaterdag had? Is het over 4 weken nog zo slecht mag je van mij legitiem gaan zeiken. Al zal ik dan nog tegenover je staan ( wellicht tegen beter weten in )...
Het zou me niets verbazen als Ajax gewoon vrijwel alle wedstrijden wint, puur op basis van de individuele kwaliteiten voorin. Dan zie je dus het hele jaar het soort voetbal zoals afgelopen zaterdag (kut), maar omdat Huntelaar, Suraez en Sulejmani gewoon doelpuntjes blijven maken, dan zijn de resultaten goed en heeft van Basten het zogenaamd goed gedaan(!)quote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ken de positie van iedereen hier zo ongeveer wel, dus dan kan het topic net zo goed dicht.
Ik probeer alleen duidelijk te maken ( ook al weet je dat zelf ook wel ) hoe opportunistisch je bent. Ieder elftal heeft ieder seizoen wel een mindere wedstrijd. Wie zegt niet dat Ajax deze afgelopen zaterdag had? Is het over 4 weken nog zo slecht mag je van mij legitiem gaan zeiken. Al zal ik dan nog tegenover je staan ( wellicht tegen beter weten in )...
Het mooie van Aissati is nu juist dat hij de bal alweer doorgespeeld heeft naar een medespeler voordat er uberhaubt een duel is. Hij heeft vrijwel nooit last van zijn kleine formaat, want zijn handelingssnelheid en one-touch voetbal zorgt er voor dat er bijna geen 'duels' zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, opzich heeft vanbasten wel een punt als ze hem niet kiezen om kracht, maar ik vond juist dat het voetballend minder ging...
Ik ook! Had Aisatti graag gezien..quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, opzich heeft vanbasten wel een punt als ze hem niet kiezen om kracht, maar ik vond juist dat het voetballend minder ging...
Zo maakt ie zich niet populair neequote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het dan toch ook wel weer raar dat Aissati gelijk weer zijn mond open gooit, en zich gaat uiten in de pers. Hij heeft wel een punt, maar om dan gelijk weer overal op in te gaan in de pers... Denk toch eens na joh.
Dit had hij bij PSV ook gewoon gedaan hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef HeatWave het volgende:
is ook zeker niet slim. Maar ja, het is wel weer gewoon typisch Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |