Sorry ik dacht dat die sneller vol zou zijn, maar ja ik wou 1056 doen i.p.v 1055quote:Op maandag 1 september 2008 13:57 schreef Suijk het volgende:
En 2 topics met dezelfde titel lijkt me ook wat te veel eer.
Die discussies zijn inderdaad topicvervuilers.quote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Blight het volgende:
Joepie. Een titel waar we de eerste vijftig posts over en weer over kunnen gaan zeiken.
Er is pas 1 wedstrijd gespeeld idioot...quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
Prima TT. Van Basten heeft ook bij Oranje 4 jaar lang hard gefaald met opstellingen en taktiek, en nu gaat hij bij Ajax er weer rustig mee verder. Daar mag je best iets op aan te merken hebben, wanneer je zo'n goede selectie hebt en je speelt tegen zo'n matige tegenstander, en dan ga je als coach op ZO'N manier spelen(!)![]()
Ajax-onwaardig.
Deze post had van mij kunnen zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 14:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tyf op met die achterlijke TT's. We zijn wel één wedstrijd onderweg...
En TS, Who the fuck ben jij nou weer?
Niet teveel op reageren, hij heeft zijn mening klaar en gaat die niet meer bijstellen. Zo lang het slecht gaat zal hij dus wel blijven posten, als het weer goed gaat wordt het weer rustiger.quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Er is pas 1 wedstrijd gespeeld idioot...
...en die was belachelijk slecht, tactisch gezien. En Van Basten heeft in de 4 voorgaande jaren ook zelden/nooit iets laten zien van voetbalverstand.quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wanneer Van Basten gewoon aanvallend gaat spelen en Aissati opstelt, en wanneer Ajax dan dus gewoon mooi en goed voetbal laat zien, dan zal ik de eerste zijn die enthousiast is.quote:Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet teveel op reageren, hij heeft zijn mening klaar en gaat die niet meer bijstellen. Zo lang het slecht gaat zal hij dus wel blijven posten, als het weer goed gaat wordt het weer rustiger.
laat me raden: dan heeft van Basten eindelijk geluisterd en gaan de credits naar alles en iedereen behalve hem?quote:Op maandag 1 september 2008 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wanneer Van Basten gewoon aanvallend gaat spelen en Aissati opstelt, en wanneer Ajax dan dus gewoon mooi en goed voetbal laat zien, dan zal ik de eerste zijn die enthousiast is.
Maar die ene wedstrijd biedt weer weinig hoop op een kampioenschap.quote:Op maandag 1 september 2008 14:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, hij moet gewoon de juiste mensen opstellen, klaar. Dat moest ie tegen Rusland, tegen W2 en nu verdomme ook tegen Roda, klaar.quote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
OMG, 1 nederlaag en hij moet alweer weg?.
Oprotten met die Van Basten!quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
- Grote kansen missen.
- Genaaid worden door de scheids (ik neem aan dat Sno vrijgesproken wordt).
Uhm, hoe had jij tegen Rusland gespeeld dan?quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij moet gewoon de juiste mensen opstellen, klaar. Dat moest ie tegen Rusland, tegen W2 en nu verdomme ook tegen Roda, klaar.
Dat het niet alleen aan de trainer ligt hebben de laatste jaren wel uitgewezen, maar rare wissels helpen in ieder geval niet.quote:Op maandag 1 september 2008 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oprotten met die Van Basten!
quote:Op maandag 1 september 2008 14:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maar die ene wedstrijd biedt weer weinig hoop op een kampioenschap.
- Genaaid worden door de scheids (ik neem aan dat Sno vrijgesproken wordt).
Met Sjonniequote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uhm, hoe had jij tegen Rusland gespeeld dan?
ja, anders ok? Dat is nou ook wel weer tot in den treure besproken.quote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sjonnie, je bedoeld die jongen die er in de tweede helft in kwam en die wedstrijd niet goeds deed? Lijkt me inderdaad heel verstandig om daar mee te beginnen.quote:
Zou eens tijd worden dat Van Basten gaat luisteren naar mensen die er blijkbaar MEER verstand van hebben dan hem.quote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
laat me raden: dan heeft van Basten eindelijk geluisterd en gaan de credits naar alles en iedereen behalve hem?
Wat lul jij nou weerquote:Op maandag 1 september 2008 14:30 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijk hoe iedereen het hier beter denkt te weten.
En dan met opmerkingen als Genaaid door de scheidsVan Basten je had hem moeten omkopen lul:')
Misschien moet er eens niet gerekend worden op een ommezwaai, maar een geleidelijk proces terug naar de top.quote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er gewoon op neer dat het een kutbegin is, en dat ik er nog niet zo 123 een mega ommezwaai van zie komen.
Ik heb dat dan even gemist. Maar waarom zou Van Basten anders moeten beginnen dan in zijn eerste twee wedstrijden die hij met overmacht wint van Italië en Frankrijk. Als hij tegen Rusland met een ander team gestart was, was het ook weer niet goed. Sterker nog, in de ogen van sommigen kan hij het simpelweg niet goed doen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, anders ok? Dat is nou ook wel weer tot in den treure besproken.
Komt er gewoon op neer dat het een kutbegin is, en dat ik er nog niet zo 123 een mega ommezwaai van zie komen. En ja, dat baseer ik op oa het EK, de voorbereiding en Zaterdag.
En nogmaals, zoals al 4 jaar, ik hoop nog steeds op mijn eigen ongelijk, maar vooralsnog is al dat achterlijk optimisme nog steeds was het is, achterlijk...
Als hij die argumenten heeft dan zou hij die moeten geven. Op deze manier snapt niemand er iets van.quote:Op maandag 1 september 2008 14:29 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou ook een andere opstelling gekozen hebben. Maar het is wel makkelijk kletsen aangezien ik niet dagelijks met die groep train. Misschien had vBasten wel prima argumenten om zo te spelen. Ik weet het niet en kan het na een wedstrijd ook niet beoordelen. Als de 0-2 valt in de eerste helft blazen ze WII misschien wel van de mat.
Ik snap het overdreven negativisme dan ook niet. Hoe chagerijnig ik ook ben over de nederlaag en hoe erg ik ook vrees voor weer een net niet seizoen.
Eeeh,, hij DEED het toch ook niet goed?quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dat dan even gemist. Maar waarom zou Van Basten anders moeten beginnen dan in zijn eerste twee wedstrijden die hij met overmacht wint van Italië en Frankrijk. Als hij tegen Rusland met een ander team gestart was, was het ook weer niet goed. Sterker nog, in de ogen van sommigen kan hij het simpelweg niet goed doen.
aan wie? Aan jou? een leek achter een toetsenbord die er anders over denkt? Hij heeft zich na het seizoen te verantwoorden over het eindresultaat, daar is hij hoofdtrainer voor. Voorlopig zijn er nog 33 wedstrijden te spelen..quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als hij die argumenten heeft dan zou hij die moeten geven. Op deze manier snapt niemand er iets van.
Het lijkt echt meer op een hobby-projectje van het kaartclubje van Marco, dan dat ze serieus met het vak bezig zijn.
Met Van Persie op rechts in plaats van Kuyt, omdat Van Persie een pure aanvaller is en op die manier de opkomende back van Rusland had moeten 'wegdrukken'. Maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
die nederlaag tegen de Russen had weinig met de opstelling te maken. Als de eerste 5 minuten al geen pass aankomt zegt dat meer dan genoeg, had geen hol uitgemaakt. Zelfs ome Joop van den Ende zag dat redelijk scherp gisteren.quote:Op maandag 1 september 2008 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeh,, hij DEED het toch ook niet goed?.
Voortaan dan ook maar alle post-match interviews etc schrappen met de trainers!?quote:Op maandag 1 september 2008 14:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
aan wie? Aan jou? een leek achter een toetsenbord die er anders over denkt? Hij heeft zich na het seizoen te verantwoorden over het eindresultaat, daar is hij hoofdtrainer voor. Voorlopig zijn er nog 33 wedstrijden te spelen..
Precies, er is weliswaar een vermogen geïnvesteerd, maar het blijft wel een overgangsjaar.quote:Op maandag 1 september 2008 14:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Misschien moet er eens niet gerekend worden op een ommezwaai, maar een geleidelijk proces terug naar de top.
Mee eens hoor, maar je moet nu niet Stevens gaan ophemelen om z'n geweldige aanvallend voetbal. Die probeert het ook op de juiste manier neer te zetten en dat pakte toevallig goed uit tegen een lachwekkend Utrecht, want laten we dat vooral niet vergeten.quote:Op maandag 1 september 2008 14:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ajax heeft een uitstekende selectie, vooral aanvallend gezien waarschijnlijk de beste selectie van nederland... en dan gaan ze op deze manier spelen tegen Willem 2(!), zonder een creatieve centrale man maar met een stel middelmatige voetballers
Rot toch op met die Furby man. Heel simpel, Aissati centraal in een vrije rol op het middenveld achter Klaas-Jan, en verder hoef je verdomd weinig te doen als coach.
Van Persie kwam er in de rust gewoon in en ook na rust was het niet geweldig wat Oranje liet zien. Het liep die wedstrijd niet. Sneijder speelde niet goed, VdV ongelukkig, vPersie kon niets brengen en dan staat Ruud op een eiland. Het is mij te makkelijk om daar Van Basten de schuld van te geven.quote:Op maandag 1 september 2008 14:36 schreef Blight het volgende:
[..]
Met Van Persie op rechts in plaats van Kuyt, omdat Van Persie een pure aanvaller is en op die manier de opkomende back van Rusland had moeten 'wegdrukken'. Maar dat is een andere discussie.
Net als dat 5 jaar geleden iedereen Seedorf nog een waardeloze kutvoetballer vond die nooit meer in oranje zou mogen spelen, en je nu voor gek wordt verklaard als je iets anders beweert dan dat het een 'topvoetballer' is, ook al is hij er voetbaltechnisch totaal niet op vooruit gegaan....(!)quote:Op maandag 1 september 2008 14:37 schreef BB-boy het volgende:
Toen Van Basten werd aangesteld waren de meeste fans/supporters nog heel sceptisch (kan me zelfs nog een misselijk spandoek herinneren), maar nu is het ineens heiligschennis als er na een waardeloze wedstrijd kritiek wordt geleverd.
Ik had het OOK over Zaterdag, "hij kan niets goed doen" eeehmmm, nee, vooralsnog nietquote:Op maandag 1 september 2008 14:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
die nederlaag tegen de Russen had weinig met de opstelling te maken. Als de eerste 5 minuten al geen pass aankomt zegt dat meer dan genoeg, had geen hol uitgemaakt. Zelfs ome Joop van den Ende zag dat redelijk scherp gisteren.
maar goed, die discussie hebben we al uitgebreid gevoerd
Haal dan in ieder geval ook die stomme taalfout uit de TT, anders krijg je daar ook weer opmerkingen over.quote:Op maandag 1 september 2008 14:37 schreef Blawh het volgende:
Aantal posts van pagina 1 verwijderd. Graag weer inhoudelijk en normaal reageren.
Heb je helemaal gelijk in. Stevens kan ook nog door de mand vallen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar je moet nu niet Stevens gaan ophemelen om z'n geweldige aanvallend voetbal. Die probeert het ook op de juiste manier neer te zetten en dat pakte toevallig goed uit tegen een lachwekkend Utrecht, want laten we dat vooral niet vergeten.
Tegen Willem II moet je je eigen vooral niet indekken met een Sno, Lindgren en Urby. Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. Tegen Willem II moet je vol op de aanval, dat is de zwakte van Willem II. Nu liet je ze komen en zoek je de problemen zelf op. 0,0 creativiteit op het middenveld met deze 3. Dat kon je van tevoren weten.
ik vind een overgangsjaar ook echt niet acceptabel, laat dat helder zijn. En met deze selectie moet hij gewoon voor de titel gaan, simpel genoeg. Ik vind alleen dat er veel te snel conclusies getrokken worden.quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het OOK over Zaterdag, "hij kan niets goed doen" eeehmmm, nee, vooralsnog niet.
het is allemaal erg opportunistisch, ik weet het. Maar je wil met zoveel investeringen, schofferingen en totalitair gedrag van Keizer Bassie toch verdomme IETS van voetbal terug zien?
En overgangsjaar, ja, nog een! En volgend jaar vertrekken KJH en Suarez? Nog een dan maar?
PSV 10 uit 10? Die verliezen ook elk jaar spelers, hebben ook een nieuwe trainer, maar ja, die winnen gewoon lekker....
Mag een overgangsmaand wel dan? Want volgens mij is daar zelfs al geen geduld meer voor tegenwoordig.quote:Op maandag 1 september 2008 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En overgangsjaar, ja, nog een! En volgend jaar vertrekken KJH en Suarez? Nog een dan maar?
Natuurlijk, maar goed, je kan het ook anders zien, waarom zou je voor het eerst in 10(?) jaar verliezen in de eerste wedstrijd? En juist na de drama jaren van zijn bij mij de verwachtingen hoog ja. Als je ziet wat ze gekocht hebben.... Dan moet je toch iig meer dan 1 goal kunnen maken?quote:Op maandag 1 september 2008 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind een overgangsjaar ook echt niet acceptabel, laat dat helder zijn. En met deze selectie moet hij gewoon voor de titel gaan, simpel genoeg. Ik vind alleen dat er veel te snel conclusies getrokken worden.
Jij zou nou toch wel moeten weten dat we qua positief/negatief lijnrecht tegenover elkaar staan.quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag een overgangsmaand wel dan? Want volgens mij is daar zelfs al geen geduld meer voor tegenwoordig.
Die conclusies worden niet zomaar getrokken.quote:Op maandag 1 september 2008 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik vind een overgangsjaar ook echt niet acceptabel, laat dat helder zijn. En met deze selectie moet hij gewoon voor de titel gaan, simpel genoeg. Ik vind alleen dat er veel te snel conclusies getrokken worden.
Tsja, maar ik ken de positie van iedereen hier zo ongeveer wel, dus dan kan het topic net zo goed dicht.quote:Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij zou nou toch wel moeten weten dat we qua positief/negatief lijnrecht tegenover elkaar staan.
Mjah, opzich heeft vanbasten wel een punt als ze hem niet kiezen om kracht, maar ik vond juist dat het voetballend minder ging...quote:Ismail Aissati verhuisde deze zomer van PSV naar Ajax in de hoop dat hij bij de Amsterdammers meer speeltijd zou krijgen. Tegen Willem II (2-1 verlies), afgelopen zaterdag, zat het talent echter negentig minuten op de bank.
"Ik begrijp het ook niet", reageert Ajax-middenvelder Aissati na afloop van het verloren duel tegenover Spits. "Tijdens de wedstrijdbespreking hoorde ik dat ik niet in de basis stond. Een uitleg heb ik niet gehad."
Ajax-trainer Marco van Basten verduidelijkte na afloop van het duel zijn keuze om de Marokkaanse aanwinst buiten de basiself te houden. "Het was gewoon een keuze. We wisten dat het een gevecht zou worden en daarom kozen we voor Emanuelson, Sno en Lindgren. In die jongens zit volgens ons voldoende voetbal, maar dat kwam er totaal niet uit. Het werkte niet."
Ondanks het feit dat Ajax in de tweede helft de nodige problemen kende met Willem II besloot Van Basten niet om Aissati in te brengen. Hij koos voor meer kracht. "We hebben natuurlijk wel aan Ismail gedacht, maar de keuze viel op andere jongens. We wilden er wat extra power in gooien."
Uiteraard niet. Wanneer wel?quote:Op maandag 1 september 2008 14:51 schreef BoNi het volgende:
Ik weet nou niet of ik wel of niet blij moet zijn met het interlandweekend.......
Ja ok, heb je wel een punt hoorquote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ken de positie van iedereen hier zo ongeveer wel, dus dan kan het topic net zo goed dicht.
Ik probeer alleen duidelijk te maken ( ook al weet je dat zelf ook wel ) hoe opportunistisch je bent. Ieder elftal heeft ieder seizoen wel een mindere wedstrijd. Wie zegt niet dat Ajax deze afgelopen zaterdag had? Is het over 4 weken nog zo slecht mag je van mij legitiem gaan zeiken. Al zal ik dan nog tegenover je staan ( wellicht tegen beter weten in )...
Het zou me niets verbazen als Ajax gewoon vrijwel alle wedstrijden wint, puur op basis van de individuele kwaliteiten voorin. Dan zie je dus het hele jaar het soort voetbal zoals afgelopen zaterdag (kut), maar omdat Huntelaar, Suraez en Sulejmani gewoon doelpuntjes blijven maken, dan zijn de resultaten goed en heeft van Basten het zogenaamd goed gedaan(!)quote:Op maandag 1 september 2008 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, maar ik ken de positie van iedereen hier zo ongeveer wel, dus dan kan het topic net zo goed dicht.
Ik probeer alleen duidelijk te maken ( ook al weet je dat zelf ook wel ) hoe opportunistisch je bent. Ieder elftal heeft ieder seizoen wel een mindere wedstrijd. Wie zegt niet dat Ajax deze afgelopen zaterdag had? Is het over 4 weken nog zo slecht mag je van mij legitiem gaan zeiken. Al zal ik dan nog tegenover je staan ( wellicht tegen beter weten in )...
Het mooie van Aissati is nu juist dat hij de bal alweer doorgespeeld heeft naar een medespeler voordat er uberhaubt een duel is. Hij heeft vrijwel nooit last van zijn kleine formaat, want zijn handelingssnelheid en one-touch voetbal zorgt er voor dat er bijna geen 'duels' zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, opzich heeft vanbasten wel een punt als ze hem niet kiezen om kracht, maar ik vond juist dat het voetballend minder ging...
Ik ook! Had Aisatti graag gezien..quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mjah, opzich heeft vanbasten wel een punt als ze hem niet kiezen om kracht, maar ik vond juist dat het voetballend minder ging...
Zo maakt ie zich niet populair neequote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het dan toch ook wel weer raar dat Aissati gelijk weer zijn mond open gooit, en zich gaat uiten in de pers. Hij heeft wel een punt, maar om dan gelijk weer overal op in te gaan in de pers... Denk toch eens na joh.
Dit had hij bij PSV ook gewoon gedaan hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef HeatWave het volgende:
is ook zeker niet slim. Maar ja, het is wel weer gewoon typisch Ajax.
Dus hij speelt alleen tegen clubs uit het linker rijtje want die voetballen meer?quote:Op maandag 1 september 2008 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ja, maar opzich snap ik hem wel. Hij zit bij PSV op de bank, gaat naar Ajax, speelt de hele tijd in de voorbereiding en dan komt het erop aan en zit ie weer op de bank. Als je dat van spelers eist, waarom moest Perez dan zonodig weg?quote:Op maandag 1 september 2008 15:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dit had hij bij PSV ook gewoon gedaan hoor.
Keertje media training geven?quote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het dan toch ook wel weer raar dat Aissati gelijk weer zijn mond open gooit, en zich gaat uiten in de pers. Hij heeft wel een punt, maar om dan gelijk weer overal op in te gaan in de pers... Denk toch eens na joh.
2003/'04 Ajaxquote:Op maandag 1 september 2008 15:22 schreef WensMeester het volgende:
Al die huilies hier... Wordt eens een supporter in plaats van een toeschouwer. Tuurlijk, succes hoort erbij, maar geef het ook eens de tijd!! En waar praten we over zeg... 1 wedstrijd boehoe... Deze selectie is toch goed? Dan komt het teamverband (= overwinningen) vanzelf. Niet gelijk gaan lopen huilen.
Zometeen gaan jullie nog geld terug vragen omdat de "voorstelling" niet goed genoeg was. Dat bioscooptuig hebben we al in overvloed. Er moeten meer supporters komen!!!!
Geef de nieuwe trainer is tijd, oordel in December dan praten we verder. Want als hij had gewonnen was hij dan gelijk de beste trainer? Gewoon afwachtenquote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2003/'04 Ajax
2004/'05 PSV
2005/'06 PSV
2006/'07 PSV
2007/'08 PSV
Tijd genoeg?
Typische successupporter dus. Dat bewijs je met dit.quote:Op maandag 1 september 2008 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2003/'04 Ajax
2004/'05 PSV
2005/'06 PSV
2006/'07 PSV
2007/'08 PSV
Tijd genoeg?
Inderdaad, gewoon van je eigen kracht uitgaan.quote:Op maandag 1 september 2008 15:25 schreef DJ_Ryow het volgende:
zoals Van Halst al zei bij Eredivisie Live: van Basten is meegegaan in het fysieke spel van Willem II en heeft daar het middenveld op aangepast ipv voor het voetbal te kiezen met Aissati in de punt naar voren. een domme taktische beslissing van Marco & John... óf ze waren nog niet overtuigd dat de selectie het voetballend aankon.
HeatWave een successupporter noemen?quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Typische successupporter dus. Dat bewijs je met dit.
Nieuwe trainer = opnieuw opbouwen (niet altijd, vaak wel) Daar heeft PSV meer geluk in dan Ajax, mede dankzij de media die bij Ajax overal bovenop duiken.
Maar goed, lekker van Basten ontslaan, weer een nieuwe trainer, duurt het weer allemaal langer. Geef een trainer nou is de tijd!!!!!!!!!!!!
(want in dat lijstje hadden we bijna ieder seizoen een nieuwe trainer)
Middenvelder? WTF? Toch niet voor het eerste gehaald he? Zou echt niet weten waarom het middenveld moet worden versterkt.quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef Silenus het volgende:
Ajax contracteert Eyong Enoh
Ajax contracteert Eyong Enoh. De middenvelder tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en loopt tot en met 30 juni 2010. In het contract is een eenzijdige optie voor de club opgenomen om de verbintenis met nog eens 2 seizoenen te verlengen.
Enoh werd geboren op 23 maart 1986 in Kumba, Kameroen. De middenvelder speelde voor zijn komst naar Amsterdam voor Ajax Capetown. Afgelopen seizoen speelde de voormalig jeugdinternational 31 wedstrijden voor de dochtervereniging van Ajax in Zuid-Afrika.
Zoals ik hem zo zie heeft hij zelf niet eens door dat zijn woorden gezag ondermijnend kunnen zijn. Hij lijkt zich van geen kwaad bewust.quote:Op maandag 1 september 2008 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat hij in eerste instantie toch voor Jong Ajax komt, dus die zal wel langzaam gebracht gaan worden. Ik ken 'm verder ook totaal niet.quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nooit van die beste jongen gehoord. We zullen het wel zien.
Als je kritiek hebt op een forum ben je meteen een successupporter?quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Typische successupporter dus. Dat bewijs je met dit.
Nee, na 1 wedstrijd al weer moord en brand schreeuwen. Dan laat je zien dat je een goeie supporter bent hoor...quote:Op maandag 1 september 2008 15:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
HeatWave een successupporter noemen?
Dan was hij allang PSV supporter
Toch vind ik het wel vreemd dat je een 22-jarige speler voor het 2e gaat halenquote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in eerste instantie toch voor Jong Ajax komt, dus die zal wel langzaam gebracht gaan worden. Ik ken 'm verder ook totaal niet.
Kan het me haast niet voorstellen hij dat echt heeft gedacht. Aanpassen aan Willem 2? Moet niet erger worden, wat gaan we dan tegen psv doen? 8-1-1 spelen?quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon van je eigen kracht uitgaan.
Wij hoeven ons toch niet aan te passen aan Willem II ?
Je moet gewoon niet oordelen over iemand.quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Nee, na 1 wedstrijd al weer moord en brand schreeuwen. Dan laat je zien dat je een goeie supporter bent hoor...
Goed neem ik dat terug, maar evenmin kun je nu al over van Basten oordelen.quote:Op maandag 1 september 2008 15:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet oordelen over iemand.
HeatWave komt hier al lang genoeg en ook al is het soms een ontiegelijke negatieve eikel, hij is zeker geen successupporter.
Ja ik weet het ook niet zeker hoor, weet alleen dat 'ie komt.quote:Op maandag 1 september 2008 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel vreemd dat je een 22-jarige speler voor het 2e gaat halen
we hoeven ons zeker niet aan te passen nee. sowieso is onze verdediging niet sterk genoeg om er op te leunen. vooraf aan het seizoen heb ik al vaker gezegd dat de verdediging zoveel mogelijk ontlast moet worden. aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. we hebben een selectie voor aanvallend voetbal en onvoorspelbaarheid, niet defensief... en zekerheid.quote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon van je eigen kracht uitgaan.
Wij hoeven ons toch niet aan te passen aan Willem II ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |