abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61297198
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vertonghen ipv Vermaelen.
Ja, Vertonghen heb ik er ook graag in, goede verdediger en niet bang! Gabri en Lindgren verdedigend zodat Aisatti lekker kan voetballen achter onze droomvoorhoede
  maandag 1 september 2008 @ 17:50:48 #202
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61297243
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:36 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Met een dergelijke selectie mag je het gewoon niet laten uitkomen op toevalligheden, zoals een hoge bal die goed valt, de wind mee hebben en een scheidsrechter die hopelijk een beetje in het voordeel fluit. Suarez miste de 2-0, maar dat had al de 3-0 of 4-0 moeten zijn.

Het sterke punt van Ajax is de aanval. Als je vervolgens laf gaat spelen, haal je inderdaad zelf de angel uit de ploeg.

Eigenlijk is een nederlaag best positief. Om er maar weer een cliché in te gooien: "Van verliezen leer je meer dan van winnen." Een overwinning had de problemen alleen maar verbloemd.
Ja, dat zeg ik hier dus al dagen. Het gaat niet zozeer om het verliezen, maar wel om de manier waarop.
Als dit soort opstellingen en deze instelling een voorbode is voor wat gaat komen dit komend seizoen, dan is het natuurlijk een schande.

Ajax heeft het spelersmateriaal om EN kampioen te worden, EN om dat op een 'mooie', leuke, aantrekkelijke manier te doen. Maar Van Basten gaat dus op dezelfde voet verder als hij bij Oranje bezig was: anti-voetbal, onlogische opstellingen, vreemde wissels, en hopen op de individuele kwaliteiten van de spelers die dan de puntjes binnenhalen.

Zo zonde, want er zit zo ontzettend veel potentie in dit elftal om gewoon schitterend en effectief voetbal te spelen
pi_61297288
Oleguer of Vermaelen worden slachtoffer denk ik voor de basis.
AFC AJAX
  maandag 1 september 2008 @ 17:52:46 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61297292
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik hier dus al dagen. Het gaat niet zozeer om het verliezen, maar wel om de manier waarop.
Als dit soort opstellingen en deze instelling een voorbode is voor wat gaat komen dit komend seizoen, dan is het natuurlijk een schande.

Ajax heeft het spelersmateriaal om EN kampioen te worden, EN om dat op een 'mooie', leuke, aantrekkelijke manier te doen. Maar Van Basten gaat dus op dezelfde voet verder als hij bij Oranje bezig was: anti-voetbal, onlogische opstellingen, vreemde wissels, en hopen op de individuele kwaliteiten van de spelers die dan de puntjes binnenhalen.

Zo zonde, want er zit zo ontzettend veel potentie in dit elftal om gewoon schitterend en effectief voetbal te spelen
Zoals ik me zaterdagnacht al een paar afvroeg: als we Willem II-uit beginnen met slechts drie offensief ingestelde spelers, wat wordt het dan bij Feyenoord of FC Twente? En nog erger, PSV-uit?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61297326
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Doe normaal zeg, spotten met ziektes. [ afbeelding ]
Daar hoef jij hem niet op te wijzen hoor.
pi_61297379
De verdediging stond helemaal niet zo slecht zaterdag, die 1e goal was gewoon omdat Silva daar voor niks staat in de 16 en mensen staat af te blokken.

Die 2e is gewoon pech dat Vermaelen net daar ligt waar Oleguer 2x de bal heentrapt, anders is die bal gewoon weg.

Al raakte hij de bal totaal verkeerd natuurlijk.
pi_61297416
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Daar hoef jij hem niet op te wijzen hoor.
Ik zag het jou anders niet doen hoor.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61297520
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef Jasza het volgende:
De verdediging stond helemaal niet zo slecht zaterdag, die 1e goal was gewoon omdat Silva daar voor niks staat in de 16 en mensen staat af te blokken.

Die 2e is gewoon pech dat Vermaelen net daar ligt waar Oleguer 2x de bal heentrapt, anders is die bal gewoon weg.

Al raakte hij de bal totaal verkeerd natuurlijk.
In de rust dacht ik nog: zo, gaat verdedigend best goed.

Had ik natuurlijk nooit moeten doen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61297540
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ik zag het jou anders niet doen hoor.
TopicReport of naar FeedBack is een betere oplossing
pi_61297547
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Lul.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61297557
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

TopicReport of naar FeedBack is een betere oplossing
Toch vond ik het best geslaagd
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_61297637
Paaskonijn jij vuile NSB'er
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61297655
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
Paaskonijn jij vuile NSB'er
Toch weer tegen de joden

Nu weer ontopic gaan
pi_61297693
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef w00h00 het volgende:
Mensen een beetje vertrouwen in Marco Van Basten graag, hij heeft net 1 officiële wedstrijd gehad en jullie zitten al over z'n ontslag te lullen.

Over iets minder dan twee weken walsen we over Roda jc heen, en is het allemaal weer hosanna hiero.
We zullen zien..
pi_61297766
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik zei dat ook in de rust, en toen zei ik erachteraan, maar kans 1 zal er wel weer invliegen, en zo moeilijk was dat niet te voorspellen

Na de wedstrijd werd ik trouwens helemaal gek in dat vak door 2 gasten die achter me zaten te zeggen dat Suarez en Huntelaar maar gewoon moeten optyfen en dat Perez nooit weg had moeten gaan, toen zei een andere gast:

Ja en vorig jaar vond je Suarez natuurlijk een held en moestie altijd in de basis, en toen wisten ze niks meer

En ook gewoon door blijven zeiken over Suarez een half uur in dat vak na de wedstrijd, volgens mij werd iedereen gek van die 2 debielen
  maandag 1 september 2008 @ 18:17:52 #216
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61297876
Wat een gezelligheid hier
pi_61298061
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik zei dat ook in de rust, en toen zei ik erachteraan, maar kans 1 zal er wel weer invliegen, en zo moeilijk was dat niet te voorspellen
Dacht precies hetzelfde.

Wij hadden nog zo'n idioot voor ons staan die als een malle begon te klappen toen de spelers voorzichtig onze kant opkwamen. Werd er wat van gezegd begon die gast compleet uit zn dak te gaan. Je gaat toch niet klappen voor zo'n rukwedstrijd. Kom nou.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61298322
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dacht precies hetzelfde.

Wij hadden nog zo'n idioot voor ons staan die als een malle begon te klappen toen de spelers voorzichtig onze kant opkwamen. Werd er wat van gezegd begon die gast compleet uit zn dak te gaan. Je gaat toch niet klappen voor zo'n rukwedstrijd. Kom nou.
Inderdaad, voor Vertonghen heb ik ook niet geklapt al vond ik het wel respect dat ie helemaal naar het vak toe kwam, terwijl je zag dat ie eigenlijk wist dat het eigenlijk beter was om niet te doen
pi_61298394
Wanneer wordt het nieuws van Luque en Ogu nou eens officieel?
pi_61298409
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef BonJovi het volgende:
Oleguer of Vermaelen worden slachtoffer denk ik voor de basis.
Kans zit erin.. vd Wiel zal wel kans krijgen
  maandag 1 september 2008 @ 18:41:22 #221
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_61298442
Een overgangsseconde wordt niet eens geaccepteerd!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 1 september 2008 @ 18:41:43 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61298461
Haha ja de sfeer na de wedstrijd was precies hetzelfde als op alle Ajaxfora overal, iedereen had direct een kuthumeur en iedereen zat maar tegen elkaar te schreeuwen...Op zich wel grappig om te zien, iedereen helemaal uit z'n naad.

Heb net m'n kaartje voor Feyenoord gehaald, zal ook wel weer een heet middagje worden.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 1 september 2008 @ 18:44:06 #223
30220 Barca
pi_61298517
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:22 schreef WensMeester het volgende:
Al die huilies hier... Wordt eens een supporter in plaats van een toeschouwer. Tuurlijk, succes hoort erbij, maar geef het ook eens de tijd!! En waar praten we over zeg... 1 wedstrijd boehoe... Deze selectie is toch goed? Dan komt het teamverband (= overwinningen) vanzelf. Niet gelijk gaan lopen huilen.
Zometeen gaan jullie nog geld terug vragen omdat de "voorstelling" niet goed genoeg was. Dat bioscooptuig hebben we al in overvloed. Er moeten meer supporters komen!!!!
Met deze spelersgroep en vooral die clown als so called coach worden we nooit kampioen!
pi_61298530
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Silenus het volgende:
Haha ja de sfeer na de wedstrijd was precies hetzelfde als op alle Ajaxfora overal, iedereen had direct een kuthumeur en iedereen zat maar tegen elkaar te schreeuwen...Op zich wel grappig om te zien, iedereen helemaal uit z'n naad.

Heb net m'n kaartje voor Feyenoord gehaald, zal ook wel weer een heet middagje worden.
Hoop dat ik zaterdag een kaart heb, maar moet wel lukken denk ik.

Volgend jaar hopelijk ook voorrang
  maandag 1 september 2008 @ 18:49:43 #225
30220 Barca
pi_61298661
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Marco van Basten niet een weekje op trainerscursus sturen?
Maak daar maar een eeuw van. Dat is hard nodig!
  maandag 1 september 2008 @ 18:53:57 #226
30220 Barca
pi_61298764
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef versteegrob het volgende:
Stekelenburg

Silva-oleguer-van der wiel- vermaelen

Gabri/lindgren Vertongen

Aissati

Suarez Huntelaar Sulejmani

Dit lijkt me toch wel de ultieme opstelling voor tegen Roda maar ja, dit is een illusie want het gebeurd nooit.

Stekelenburg;

SIlva, Oleguer, Van der WIel?;

Gabri, Aissati, Lindgren;

Cvitanich;

Suarez, Huntelaar, Sulejmani
pi_61298805
Gaan we weer 100 pagina's opstellingen maken ?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61298899
@ Barca:

We hebben wel 4 verdedigers nodig.
  maandag 1 september 2008 @ 19:00:11 #229
30220 Barca
pi_61298935
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef w00h00 het volgende:
Mensen een beetje vertrouwen in Marco Van Basten graag, hij heeft net 1 officiële wedstrijd gehad en jullie zitten al over z'n ontslag te lullen.

Over iets minder dan twee weken walsen we over Roda jc heen, en is het allemaal weer hosanna hiero.
Roda walst over ons heen bedoel je!
  maandag 1 september 2008 @ 19:01:14 #230
30220 Barca
pi_61298965
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga jij nou maar weer zeggen dat we alweer geen kampioen worden, pessimist
Dat worden we ook niet!
  maandag 1 september 2008 @ 19:02:44 #231
30220 Barca
pi_61299002
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neuh, pas bij de landstitel is het hosanna bij mij. Alles minder is onaanvaardbaar.
Mee eens!
  maandag 1 september 2008 @ 19:03:09 #232
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61299018
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Silenus het volgende:

Inderdaad ja, zelfs ik heb ruzie met iemand staan maken Wat een grafstemming. Heb me echt dood lopen ergeren aan die 95% van het uitvak dat gelijk begon over ons drama-elftal en dit rampseizoen en tele2 abonnementen opzeggen enzo. Het was ook kut, maar mensen die doen alsof het seizoen alweer voorbij is moeten echt wegwezen en niet meer terugkomen.
  maandag 1 september 2008 @ 19:04:15 #233
30220 Barca
pi_61299057
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als we zaterdag verloren hadden in een 4-2-3-1-opstelling, omdat Willem II gewoon beter was, had je mij niet (of in elk geval minder) gehoord. Nu blundert Marco van Basten gewoon met zijn opstelling, een blunder waarvan je zou verwachten dat hij hem niet meer zou maken.
Hoe we verliezen maakt me niet uit. Dát we verliezen is het probleem. We moeten namelijk altijd winnen met mooi en dominant voetbal!
  maandag 1 september 2008 @ 19:05:23 #234
30220 Barca
pi_61299097
quote:
Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mij gaat het wél om het verliezen. Als we met dit gekut hadden gewonnen dan had je me niet "gehoord".
pi_61299113
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:03 schreef Riro het volgende:

[..]

Inderdaad ja, zelfs ik heb ruzie met iemand staan maken Wat een grafstemming. Heb me echt dood lopen ergeren aan die 95% van het uitvak dat gelijk begon over ons drama-elftal en dit rampseizoen en tele2 abonnementen opzeggen enzo. Het was ook kut, maar mensen die doen alsof het seizoen alweer voorbij is moeten echt wegwezen en niet meer terugkomen.
Ik had me ook bijna omgedraait en die gast een tik verkocht, maar dat heeft niet zoveel zin

En inderdaad er was acht teveel bullshit, maargoed emotie zal ook wel een grote rol spelen net na een wedstrijd
  maandag 1 september 2008 @ 19:07:48 #236
30220 Barca
pi_61299180
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:58 schreef Leonos het volgende:
@ Barca:

We hebben wel 4 verdedigers nodig.
Je mag toch maar met 11 man spelen?
  maandag 1 september 2008 @ 19:14:29 #237
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_61299371
Moet zeggen dat de overbodige spelers nog aardig onder de pannen komen bij andere clubs.
pi_61299389
Gelukkig zijn we nog niet zo diep gezakt dat we Rob van Dijk moeten halen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61299637
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik had me ook bijna omgedraait en die gast een tik verkocht, maar dat heeft niet zoveel zin

En inderdaad er was acht teveel bullshit, maargoed emotie zal ook wel een grote rol spelen net na een wedstrijd
hooligan
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 1 september 2008 @ 19:26:23 #240
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61299788
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef _Mike_ het volgende:

Een beetje Charisteas-déja-vu. Jammer dat het dit keer geen Ajax-speler is.
  maandag 1 september 2008 @ 19:26:24 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61299791
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef _Mike_ het volgende:
de naam van Stanley Menzo circuleert in de wandelgangen. Samen met Ivan Gabrich
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61299879
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef Jasza het volgende:

[..]

Inderdaad, voor Vertonghen heb ik ook niet geklapt al vond ik het wel respect dat ie helemaal naar het vak toe kwam, terwijl je zag dat ie eigenlijk wist dat het eigenlijk beter was om niet te doen
Voor Vertonghen had ik eigenlijk ook nog wel willen klappen. Mag die kerel wel.
pi_61299904
quote:
1600: "I have just seen Klass-Jan Huntelaar at Manchester airport! City or United?"
Glover via text on 81111
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7590492.stm

voor wat het waard is
pi_61299936
Als Huntelaar nu nog weg gaat
pi_61299951
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

voor wat het waard is
bericht daarboven
quote:
1823: "Just seen Sergio Aguero arrive at Manchester airport as I was leaving to go to sunny Madrid."
Rich, Chester, via text
  maandag 1 september 2008 @ 19:31:38 #246
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61299954
quote:

[..]

voor wat het waard is
Zal wel weer voor een of andere Nike-ad zijn.
  maandag 1 september 2008 @ 19:31:50 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61299958
quote:

[..]

voor wat het waard is
We mogen hopen dat dat deel van MvB's woord nog iets waard is... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61299997
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:31 schreef _Mike_ het volgende:
Als Huntelaar nu nog weg gaat
Jammer, ik zag een potentiële schoen-opeet aankomen.
pi_61300113
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jammer, ik zag een potentiële schoen-opeet aankomen.
Kon niets origineels bedenken
pi_61300423
quote:
Sparta huurt op de valreep Donovan Slijngard van Ajax. Trainer Foeke Booy hamerde al langer op de komst van een extra linkerverdediger en is blij met de komst van de Ajacied.

,,Met Donovan erbij hebben we weer meer mogelijkheden,’’ zegt de Fries. De talentvolle verdediger uit Amersfoort wordt door Ajax voor een jaar verhuurd.

In de tweede helft van het seizoen 2006-2007 werd Slijngard al een halfjaar bij FC Groningen gestald.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61300466
van Basten ziet dan dus toch meer in Schilder als linksback stand in dan Slijngaard. Opzich goed dat hij verhuurd wordt maar er mag wel meer verhuurd worden. Manucharyan graag
pi_61300562
Hopelijk kan hij dit jaar gewoon 20+ wedstrijden spelen bij Sparta.
  maandag 1 september 2008 @ 19:58:09 #253
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_61300865
Dacht dat Ogararu verkocht was, maar hij wordt dus een jaar verhuurd. Goedzo. Die jongen kan heus wel ballen en heeft het een tijd heel aardig gedaan. Hopelijk vindt hij zn ritme terug en komt als een volwaardige rechtsback terug.
*hoopt*
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_61301258
Slijngraag op huurbasis naar Sparta

Bron: sportwereld/voetbalprimeur

Edit: is al gemeld zie ik...
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61301396
Wtf nu hebben we nog maar 4 verdedigers en geen reserve verdedigers
pi_61301474
Iets zegt mij dat de Zeeuw naar Ajax komt.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  maandag 1 september 2008 @ 20:19:39 #257
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61301586
welke verdedigers hebben we nu nog? Anita, Oleguer, van der Wiel, Vermaelen en Vertonghen en dan?? mag inderdaad wel wat bij.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 1 september 2008 @ 20:19:41 #258
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_61301590
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef Oente het volgende:
Iets zegt mij dat de Zeeuw naar Ajax komt.
We zitten al tot de nok toe vol aan middenvelders, de kans dat hij er nog bij komt is niet rieel gezien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_61301641
Nu Slijngard en Ogararu er niet zijn mag ik toch hopen op nog een verdediger
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61301658
Van Basten heeft voorlopig nogal wat vertrouwen in de fitheid van de verdedigers? En ook dat ze nooit een schorsing pakken? Jullie hebben er nu toch nog maar een paar: Vertonghen, Vermaelen, Oleguer, Silva, vdWiel, en evt. Lindgren? Lekker beleid
  maandag 1 september 2008 @ 20:22:51 #261
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61301701
Silva vergat ik idd , dan kom ik op 6 verdedigers
  maandag 1 september 2008 @ 20:23:44 #262
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61301734
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van Basten heeft voorlopig nogal wat vertrouwen in de fitheid van de verdedigers? En ook dat ze nooit een schorsing pakken? Jullie hebben er nu toch nog maar een paar: Vertonghen, Vermaelen, Oleguer, Silva, vdWiel, en evt. Lindgren? Lekker beleid
Anita
Jawel, je keek.
pi_61301798
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vrees dat Urby ook wel als linksback wordt opgesteld mocht Vertonghen niet kunnen spelen!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_61301823
Toevallig daar heb je zakhooi weer met zijn kut trolls
  maandag 1 september 2008 @ 20:26:55 #265
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61301847
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef _Mike_ het volgende:
Toevallig daar heb je zakhooi weer met zijn kut trolls
nou ja, hij heeft wel een punt dat we wel erg dun in de verdedigers zitten.
pi_61301999
Danny Buijs mag weg en kan rechtsback spelen, misschien een goede optie
  maandag 1 september 2008 @ 20:31:50 #267
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61302025
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
dat is dan wel weer een troll.
pi_61302034
Vind dit echt onbegrijpelijk want we gaan ook Europa in. We hebben gewoon fucking 5 goede verdedigers en dan houd het op? Wil het niet eens geloven. Urby kan je toch niet serieus nemen en Anita is toch ook veel te klein.

Het is nog geen 00.00 dus er is nog hoop op een verdediger.....
pi_61302037
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nou ja, hij heeft wel een punt dat we wel erg dun in de verdedigers zitten.
Dat klopt, maar je moet maar eens naar zijn post historie kijken dan begrijp je wat ik bedoel
pi_61302138
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zoek eens een ander topic op
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61302169
Hoe is het met van der Wiel dan?
pi_61302170
VerrekteZakHooi, als je niets zinnigs te melden hebt over Ajax blijf dan vooral weg uit dit topic.
Ik word een beetje moe van je.
pi_61302272
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:35 schreef uwbftp het volgende:
Hoe is het met van der Wiel dan?
Goed, je krijgt de groeten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61302368
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

-reageer maar normaal-

[ Bericht 5% gewijzigd door sjimz op 01-09-2008 20:42:38 ]
pi_61302479
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:41 schreef uwbftp het volgende:

[..]

-reageer maar normaal-
Wat een onzin, ben genoeg uitgescholden door ajacieden.. Wat selectief zeg, pfff.
pi_61302500
Valt me wel mee dat we al zoveel "overbodige" spelers kwijt zijn geraakt. Daar zullen ze in Rotterdam jaloers op zijn.

We hebben nu wel echt te weinig verdedigers, zeker als je bedenkt dat we altijd behoorlijk wat blessures krijgen. Lindgren kan trouwens ook nog achterin. Misschien nog niet eens zo'n gek idee om wat meer voetbal te brengen in de verdediging, al zou Van der Wiel dat ook kunnen.
pi_61302565
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Wat een onzin, ben genoeg uitgescholden door ajacieden.. Wat selectief zeg, pfff.
Waar ben je dan uitgescholden?
En blijf gewoon in het PSV topic als je hier komt om te trollen, net als VZH.
pi_61302571
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Open een topic of zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61302598
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Die VZH zit nu ook al in andere topics, sterkte
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61302607
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

-edit- post eens normaal zonder al dat capslock gebruik.

[ Bericht 16% gewijzigd door sjimz op 01-09-2008 20:51:29 ]
pi_61302706
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:49 schreef uwbftp het volgende:

[..]

-caps lock -
Je capslock staat nog aan

Zal overigens meer indruk maken, maak de letters nog even bold!

[ Bericht 17% gewijzigd door sjimz op 01-09-2008 20:52:57 ]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61302729
uwbftp, ik ga hier niet verder met je in discussie.
Als je verder wilt discussieren kan dat in het Feedback topic.

Offtopic posts ga ik hierna weer verwijderen.
  maandag 1 september 2008 @ 20:54:15 #283
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_61302810
Als ik iemand mij uitkaart geef, kan iemand anders daar dan een kaart voor mij mee kopen? Ik ga zelf wel naar de wedstrijd, gaat alleen om de koop zelf..
  maandag 1 september 2008 @ 20:56:56 #284
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_61302901
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik iemand mij uitkaart geef, kan iemand anders daar dan een kaart voor mij mee kopen? Ik ga zelf wel naar de wedstrijd, gaat alleen om de koop zelf..
Ja, dat kan gewoon
pi_61303358
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:38 schreef denthemen het volgende:

[..]

Striving to be more than average.
  maandag 1 september 2008 @ 21:12:13 #286
45511 TimmyAsd
pi_61303463
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:56 schreef Riro het volgende:

[..]

Ja, dat kan gewoon
top dank je wel Kan ik in mijn bed blijven liggen en laat ik de kaart door een maat van me ophalen. Hij moet toch om ook zijn eigen kaart te halen
pi_61303509
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef JOHAN410 het volgende:
Valt me wel mee dat we al zoveel "overbodige" spelers kwijt zijn geraakt. Daar zullen ze in Rotterdam jaloers op zijn.

We hebben nu wel echt te weinig verdedigers, zeker als je bedenkt dat we altijd behoorlijk wat blessures krijgen. Lindgren kan trouwens ook nog achterin. Misschien nog niet eens zo'n gek idee om wat meer voetbal te brengen in de verdediging, al zou Van der Wiel dat ook kunnen.
Nou ja er is nog niets officieel he. Luque is nog bij Ajax, Slijngaard en Ogu zijn ook nog niet weg.

Hopelijk raken we Kennedy, Leo nog kwijt en kunnen we Manu verhuren.

Blind naar het eerste halen lijkt me een goed plan en misschien nog de rechtsback?
pi_61303570
Juden!

Gaan we 3-5-2 spelen ofzo?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61303604
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

top dank je wel Kan ik in mijn bed blijven liggen en laat ik de kaart door een maat van me ophalen. Hij moet toch om ook zijn eigen kaart te halen
Mag ik vragen hoeveel uitwedstrijden jij per jaar gaat?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 1 september 2008 @ 21:16:32 #290
51286 w00h00
Digital man!
pi_61303637
quote:
Rol Demy de Zeeuw bij AZ lijkt klaar

De rol van Demy de Zeeuw bij AZ lijkt te zijn uitgespeeld. De club zou de verdedigende middenvelder, die zondag gepasseerd werd voor het eerste competitieduel met NAC Breda (1-2 verlies), het liefst maandag nog willen verkopen.

De verbazing in het DSB Stadion was zondagmiddag groot toen bleek dat Van Gaal de international passeerde voor de seizoensouverture met NAC Breda. De Zeeuw was de afgelopen seizoenen steeds een vaste waarde in het basiselftal van AZ, maar moest tegen de Bredanaars genoegen nemen met een plek op de reservebank.

Bronnen bevestigen tegenover deze site dat de relatie tussen de middenvelder en trainer Louis van Gaal bekoeld is. De coach zou het de international kwalijk nemen dat hij gedurende de zomermaanden openlijk solliciteerde naar een transfer met als bestemming Ajax.
Als we hem voor weinig kunnen oppikken lijkt me dat niet zo'n heel slecht idee toch? Wel iemand die ook nog in de verdediging kan spelen, mocht dat nodig zijn.

Of we kunnen gaan spelen met Gabri-De Zeeuw op het middenveld met Aissati ervoor en voor LCV positie met Lindgren en Vermealen.
  maandag 1 september 2008 @ 21:17:06 #291
45511 TimmyAsd
pi_61303657
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoeveel uitwedstrijden jij per jaar gaat?
Dat mag Ik weet het alleen nog niet dit is de eerste keer dat ik een uitkaart heb, mijn 2e seizoen trouwens als siezoenskaarthouder. Ik probeer er zoveel mogelijk te pakken Hoezo?
pi_61303721
Danny Blind en Frank de Boer in de verdediging knallen
pi_61303836
Delorge raken we zeker niet meer kwijt?
pi_61303856
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat mag Ik weet het alleen nog niet dit is de eerste keer dat ik een uitkaart heb, mijn 2e seizoen trouwens als siezoenskaarthouder. Ik probeer er zoveel mogelijk te pakken Hoezo?
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen

daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar

Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61303931
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Als we hem voor weinig kunnen oppikken lijkt me dat niet zo'n heel slecht idee toch? Wel iemand die ook nog in de verdediging kan spelen, mocht dat nodig zijn.

Of we kunnen gaan spelen met Gabri-De Zeeuw op het middenveld met Aissati ervoor en voor LCV positie met Lindgren en Vermealen.
We hebben wel genoeg middenvelders nu. Achter Gabri heb je Sno en om dan ook nog eens de Zeeuw te halen lijkt me een beetje teveel van het goede. En Delorge kan er ook nog spelen.

Bovendien kan ik na die tackle op Stekelenburg zijn kop niet meer zien.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 1 september 2008 @ 21:23:47 #296
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61303958
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef TheJanitor het volgende:
Delorge raken we zeker niet meer kwijt?
die zou toch op zijn minst verhuurbaar moeten zijn zou je zeggen.
  maandag 1 september 2008 @ 21:25:04 #297
45511 TimmyAsd
pi_61304012
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen

daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar

Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Omdat ik iemand anders laat halen? Hij is iemand met wie ik altijd naar Ajax ga. En we spreken af dat we om de week gaan halen dus 1x ik en de andere keer hij. Is dat zo raar?

Beetje jammer dat je je woordje al klaar had voordat je verder ging vragen..
pi_61304086
Nog 13 dagen.

*zucht*
pi_61304093
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Omdat ik iemand anders laat halen? Hij is iemand met wie ik altijd naar Ajax ga. En we spreken af dat we om de week gaan halen dus 1x ik en de andere keer hij. Is dat zo raar?

Beetje jammer dat je je woordje al klaar had voordat je verder ging vragen..
Gast hoe denk je dat het overkomt.

Eerst vraag je ja kan iemand anders met mijn uitkaart een kaartje voor me halen en dan zeg je ja want ik wil in bed blijven liggen.

En het was geen woordje er staat toch duidelijk imo en dan doel ik niet eens alleen op jou maar op al die mensen die 1 uitwedstrijd per jaar gaan
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61304131
Gekke vraag misschien maar sluit de engelse transfermarkt om 01.00 NL tijd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')