Ja, Vertonghen heb ik er ook graag in, goede verdediger en niet bang! Gabri en Lindgren verdedigend zodat Aisatti lekker kan voetballen achter onze droomvoorhoedequote:
Ja, dat zeg ik hier dus al dagen. Het gaat niet zozeer om het verliezen, maar wel om de manier waarop.quote:Op maandag 1 september 2008 17:36 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Met een dergelijke selectie mag je het gewoon niet laten uitkomen op toevalligheden, zoals een hoge bal die goed valt, de wind mee hebben en een scheidsrechter die hopelijk een beetje in het voordeel fluit. Suarez miste de 2-0, maar dat had al de 3-0 of 4-0 moeten zijn.
Het sterke punt van Ajax is de aanval. Als je vervolgens laf gaat spelen, haal je inderdaad zelf de angel uit de ploeg.
Eigenlijk is een nederlaag best positief. Om er maar weer een cliché in te gooien: "Van verliezen leer je meer dan van winnen." Een overwinning had de problemen alleen maar verbloemd.
Zoals ik me zaterdagnacht al een paar afvroeg: als we Willem II-uit beginnen met slechts drie offensief ingestelde spelers, wat wordt het dan bij Feyenoord of FC Twente? En nog erger, PSV-uit?quote:Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik hier dus al dagen. Het gaat niet zozeer om het verliezen, maar wel om de manier waarop.
Als dit soort opstellingen en deze instelling een voorbode is voor wat gaat komen dit komend seizoen, dan is het natuurlijk een schande.
Ajax heeft het spelersmateriaal om EN kampioen te worden, EN om dat op een 'mooie', leuke, aantrekkelijke manier te doen. Maar Van Basten gaat dus op dezelfde voet verder als hij bij Oranje bezig was: anti-voetbal, onlogische opstellingen, vreemde wissels, en hopen op de individuele kwaliteiten van de spelers die dan de puntjes binnenhalen.
Zo zonde, want er zit zo ontzettend veel potentie in dit elftal om gewoon schitterend en effectief voetbal te spelen
Daar hoef jij hem niet op te wijzen hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, spotten met ziektes.[ afbeelding ]
Ik zag het jou anders niet doen hoor.quote:Op maandag 1 september 2008 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar hoef jij hem niet op te wijzen hoor.
In de rust dacht ik nog: zo, gaat verdedigend best goed.quote:Op maandag 1 september 2008 17:55 schreef Jasza het volgende:
De verdediging stond helemaal niet zo slecht zaterdag, die 1e goal was gewoon omdat Silva daar voor niks staat in de 16 en mensen staat af te blokken.
Die 2e is gewoon pech dat Vermaelen net daar ligt waar Oleguer 2x de bal heentrapt, anders is die bal gewoon weg.
Al raakte hij de bal totaal verkeerd natuurlijk.
TopicReport of naar FeedBack is een betere oplossingquote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zag het jou anders niet doen hoor.
Lul.quote:Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de rust dacht ik nog: zo, gaat verdedigend best goed.
Had ik natuurlijk nooit moeten doen.
Toch vond ik het best geslaagdquote:Op maandag 1 september 2008 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
TopicReport of naar FeedBack is een betere oplossing
We zullen zien..quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef w00h00 het volgende:
Mensen een beetje vertrouwen in Marco Van Basten graag, hij heeft net 1 officiële wedstrijd gehad en jullie zitten al over z'n ontslag te lullen.
Over iets minder dan twee weken walsen we over Roda jc heen, en is het allemaal weer hosanna hiero.
Ik zei dat ook in de rust, en toen zei ik erachteraan, maar kans 1 zal er wel weer invliegen, en zo moeilijk was dat niet te voorspellenquote:Op maandag 1 september 2008 18:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In de rust dacht ik nog: zo, gaat verdedigend best goed.
Had ik natuurlijk nooit moeten doen.
Dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zei dat ook in de rust, en toen zei ik erachteraan, maar kans 1 zal er wel weer invliegen, en zo moeilijk was dat niet te voorspellen![]()
Inderdaad, voor Vertonghen heb ik ook niet geklapt al vond ik het wel respect dat ie helemaal naar het vak toe kwam, terwijl je zag dat ie eigenlijk wist dat het eigenlijk beter was om niet te doenquote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dacht precies hetzelfde.
Wij hadden nog zo'n idioot voor ons staan die als een malle begon te klappen toen de spelers voorzichtig onze kant opkwamen. Werd er wat van gezegd begon die gast compleet uit zn dak te gaan. Je gaat toch niet klappen voor zo'n rukwedstrijd. Kom nou.
Kans zit erin.. vd Wiel zal wel kans krijgenquote:Op maandag 1 september 2008 17:52 schreef BonJovi het volgende:
Oleguer of Vermaelen worden slachtoffer denk ik voor de basis.
Met deze spelersgroep en vooral die clown als so called coach worden we nooit kampioen!quote:Op maandag 1 september 2008 15:22 schreef WensMeester het volgende:
Al die huilies hier... Wordt eens een supporter in plaats van een toeschouwer. Tuurlijk, succes hoort erbij, maar geef het ook eens de tijd!! En waar praten we over zeg... 1 wedstrijd boehoe... Deze selectie is toch goed? Dan komt het teamverband (= overwinningen) vanzelf. Niet gelijk gaan lopen huilen.
Zometeen gaan jullie nog geld terug vragen omdat de "voorstelling" niet goed genoeg was. Dat bioscooptuig hebben we al in overvloed. Er moeten meer supporters komen!!!!
Hoop dat ik zaterdag een kaart heb, maar moet wel lukken denk ik.quote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Silenus het volgende:
Haha ja de sfeer na de wedstrijd was precies hetzelfde als op alle Ajaxfora overal, iedereen had direct een kuthumeur en iedereen zat maar tegen elkaar te schreeuwen...Op zich wel grappig om te zien, iedereen helemaal uit z'n naad.
Heb net m'n kaartje voor Feyenoord gehaald, zal ook wel weer een heet middagje worden.
Maak daar maar een eeuw van. Dat is hard nodig!quote:Op maandag 1 september 2008 16:47 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we Marco van Basten niet een weekje op trainerscursus sturen?
quote:Op maandag 1 september 2008 16:24 schreef versteegrob het volgende:
Stekelenburg
Silva-oleguer-van der wiel- vermaelen
Gabri/lindgren Vertongen
Aissati
Suarez Huntelaar Sulejmani
Dit lijkt me toch wel de ultieme opstelling voor tegen Roda maar ja, dit is een illusie want het gebeurd nooit.
Roda walst over ons heen bedoel je!quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef w00h00 het volgende:
Mensen een beetje vertrouwen in Marco Van Basten graag, hij heeft net 1 officiële wedstrijd gehad en jullie zitten al over z'n ontslag te lullen.
Over iets minder dan twee weken walsen we over Roda jc heen, en is het allemaal weer hosanna hiero.
Dat worden we ook niet!quote:Op maandag 1 september 2008 17:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer zeggen dat we alweer geen kampioen worden, pessimist
Mee eens!quote:Op maandag 1 september 2008 17:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Neuh, pas bij de landstitel is het hosanna bij mij. Alles minder is onaanvaardbaar.
Inderdaad ja, zelfs ik heb ruzie met iemand staan makenquote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef Silenus het volgende:
Haha ja de sfeer na de wedstrijd was precies hetzelfde als op alle Ajaxfora overal, iedereen had direct een kuthumeur en iedereen zat maar tegen elkaar te schreeuwen...Op zich wel grappig om te zien, iedereen helemaal uit z'n naad.
Heb net m'n kaartje voor Feyenoord gehaald, zal ook wel weer een heet middagje worden.
Hoe we verliezen maakt me niet uit. Dát we verliezen is het probleem. We moeten namelijk altijd winnen met mooi en dominant voetbal!quote:Op maandag 1 september 2008 17:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we zaterdag verloren hadden in een 4-2-3-1-opstelling, omdat Willem II gewoon beter was, had je mij niet (of in elk geval minder) gehoord. Nu blundert Marco van Basten gewoon met zijn opstelling, een blunder waarvan je zou verwachten dat hij hem niet meer zou maken.
Mij gaat het wél om het verliezen. Als we met dit gekut hadden gewonnen dan had je me niet "gehoord".quote:Op maandag 1 september 2008 17:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik hier dus al dagen. Het gaat niet zozeer om het verliezen, maar wel om de manier waarop.
Als dit soort opstellingen en deze instelling een voorbode is voor wat gaat komen dit komend seizoen, dan is het natuurlijk een schande.
Ajax heeft het spelersmateriaal om EN kampioen te worden, EN om dat op een 'mooie', leuke, aantrekkelijke manier te doen. Maar Van Basten gaat dus op dezelfde voet verder als hij bij Oranje bezig was: anti-voetbal, onlogische opstellingen, vreemde wissels, en hopen op de individuele kwaliteiten van de spelers die dan de puntjes binnenhalen.
Zo zonde, want er zit zo ontzettend veel potentie in dit elftal om gewoon schitterend en effectief voetbal te spelen
Ik had me ook bijna omgedraait en die gast een tik verkocht, maar dat heeft niet zoveel zinquote:Op maandag 1 september 2008 19:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad ja, zelfs ik heb ruzie met iemand staan makenWat een grafstemming. Heb me echt dood lopen ergeren aan die 95% van het uitvak dat gelijk begon over ons drama-elftal en dit rampseizoen en tele2 abonnementen opzeggen enzo. Het was ook kut, maar mensen die doen alsof het seizoen alweer voorbij is moeten echt wegwezen en niet meer terugkomen.
Je mag toch maar met 11 man spelen?quote:Op maandag 1 september 2008 18:58 schreef Leonos het volgende:
@ Barca:
We hebben wel 4 verdedigers nodig.
hooliganquote:Op maandag 1 september 2008 19:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik had me ook bijna omgedraait en die gast een tik verkocht, maar dat heeft niet zoveel zin![]()
En inderdaad er was acht teveel bullshit, maargoed emotie zal ook wel een grote rol spelen net na een wedstrijd
quote:Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef _Mike_ het volgende:
Gelukkig zijn we nog niet zo diep gezakt dat we Rob van Dijk moeten halen.
de naam van Stanley Menzo circuleert in de wandelgangen. Samen met Ivan Gabrichquote:Op maandag 1 september 2008 19:15 schreef _Mike_ het volgende:
Gelukkig zijn we nog niet zo diep gezakt dat we Rob van Dijk moeten halen.
Voor Vertonghen had ik eigenlijk ook nog wel willen klappen. Mag die kerel wel.quote:Op maandag 1 september 2008 18:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Inderdaad, voor Vertonghen heb ik ook niet geklapt al vond ik het wel respect dat ie helemaal naar het vak toe kwam, terwijl je zag dat ie eigenlijk wist dat het eigenlijk beter was om niet te doen
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7590492.stmquote:1600: "I have just seen Klass-Jan Huntelaar at Manchester airport! City or United?"
Glover via text on 81111
bericht daarbovenquote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7590492.stm
voor wat het waard is
quote:1823: "Just seen Sergio Aguero arrive at Manchester airport as I was leaving to go to sunny Madrid."
Rich, Chester, via text
Zal wel weer voor een of andere Nike-ad zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
voor wat het waard is
We mogen hopen dat dat deel van MvB's woord nog iets waard is...quote:Op maandag 1 september 2008 19:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
voor wat het waard is
Kon niets origineels bedenkenquote:Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jammer, ik zag een potentiële schoen-opeet aankomen.
quote:Sparta huurt op de valreep Donovan Slijngard van Ajax. Trainer Foeke Booy hamerde al langer op de komst van een extra linkerverdediger en is blij met de komst van de Ajacied.
,,Met Donovan erbij hebben we weer meer mogelijkheden,’’ zegt de Fries. De talentvolle verdediger uit Amersfoort wordt door Ajax voor een jaar verhuurd.
In de tweede helft van het seizoen 2006-2007 werd Slijngard al een halfjaar bij FC Groningen gestald.
We zitten al tot de nok toe vol aan middenvelders, de kans dat hij er nog bij komt is niet rieel gezien.quote:Op maandag 1 september 2008 20:16 schreef Oente het volgende:
Iets zegt mij dat de Zeeuw naar Ajax komt.
Anitaquote:Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van Basten heeft voorlopig nogal wat vertrouwen in de fitheid van de verdedigers? En ook dat ze nooit een schorsing pakken? Jullie hebben er nu toch nog maar een paar: Vertonghen, Vermaelen, Oleguer, Silva, vdWiel, en evt. Lindgren? Lekker beleid
Vrees dat Urby ook wel als linksback wordt opgesteld mocht Vertonghen niet kunnen spelen!quote:Op maandag 1 september 2008 20:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Van Basten heeft voorlopig nogal wat vertrouwen in de fitheid van de verdedigers? En ook dat ze nooit een schorsing pakken? Jullie hebben er nu toch nog maar een paar: Vertonghen, Vermaelen, Oleguer, Silva, vdWiel, en evt. Lindgren? Lekker beleid
nou ja, hij heeft wel een punt dat we wel erg dun in de verdedigers zitten.quote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef _Mike_ het volgende:
Toevallig daar heb je zakhooi weer met zijn kut trolls
dat is dan wel weer een troll.quote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Danny Buijs mag weg en kan rechtsback spelen, misschien een goede optie
Dat klopt, maar je moet maar eens naar zijn post historie kijken dan begrijp je wat ik bedoelquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou ja, hij heeft wel een punt dat we wel erg dun in de verdedigers zitten.
Zoek eens een ander topic opquote:Op maandag 1 september 2008 20:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Danny Buijs mag weg en kan rechtsback spelen, misschien een goede optie
Goed, je krijgt de groetenquote:
Waar ben je dan uitgescholden?quote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Wat een onzin, ben genoeg uitgescholden door ajacieden.. Wat selectief zeg, pfff.
Open een topic of zoquote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Wat een onzin, ben genoeg uitgescholden door ajacieden.. Wat selectief zeg, pfff.
Die VZH zit nu ook al in andere topics, sterktequote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar ben je dan uitgescholden?
En blijf gewoon in het PSV topic als je hier komt om te trollen, net als VZH.
-edit- post eens normaal zonder al dat capslock gebruik.quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waar ben je dan uitgescholden?
En blijf gewoon in het PSV topic als je hier komt om te trollen, net als VZH.
Je capslock staat nog aanquote:
Ja, dat kan gewoonquote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik iemand mij uitkaart geef, kan iemand anders daar dan een kaart voor mij mee kopen? Ik ga zelf wel naar de wedstrijd, gaat alleen om de koop zelf..
top dank je welquote:
Nou ja er is nog niets officieel he. Luque is nog bij Ajax, Slijngaard en Ogu zijn ook nog niet weg.quote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef JOHAN410 het volgende:
Valt me wel mee dat we al zoveel "overbodige" spelers kwijt zijn geraakt. Daar zullen ze in Rotterdam jaloers op zijn.
We hebben nu wel echt te weinig verdedigers, zeker als je bedenkt dat we altijd behoorlijk wat blessures krijgen. Lindgren kan trouwens ook nog achterin. Misschien nog niet eens zo'n gek idee om wat meer voetbal te brengen in de verdediging, al zou Van der Wiel dat ook kunnen.
Mag ik vragen hoeveel uitwedstrijden jij per jaar gaat?quote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
top dank je welKan ik in mijn bed blijven liggen en laat ik de kaart door een maat van me ophalen. Hij moet toch om ook zijn eigen kaart te halen
Als we hem voor weinig kunnen oppikken lijkt me dat niet zo'n heel slecht idee toch? Wel iemand die ook nog in de verdediging kan spelen, mocht dat nodig zijn.quote:Rol Demy de Zeeuw bij AZ lijkt klaar
De rol van Demy de Zeeuw bij AZ lijkt te zijn uitgespeeld. De club zou de verdedigende middenvelder, die zondag gepasseerd werd voor het eerste competitieduel met NAC Breda (1-2 verlies), het liefst maandag nog willen verkopen.
De verbazing in het DSB Stadion was zondagmiddag groot toen bleek dat Van Gaal de international passeerde voor de seizoensouverture met NAC Breda. De Zeeuw was de afgelopen seizoenen steeds een vaste waarde in het basiselftal van AZ, maar moest tegen de Bredanaars genoegen nemen met een plek op de reservebank.
Bronnen bevestigen tegenover deze site dat de relatie tussen de middenvelder en trainer Louis van Gaal bekoeld is. De coach zou het de international kwalijk nemen dat hij gedurende de zomermaanden openlijk solliciteerde naar een transfer met als bestemming Ajax.
Dat magquote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel uitwedstrijden jij per jaar gaat?
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggenquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat magIk weet het alleen nog niet dit is de eerste keer dat ik een uitkaart heb, mijn 2e seizoen trouwens als siezoenskaarthouder. Ik probeer er zoveel mogelijk te pakken
Hoezo?
We hebben wel genoeg middenvelders nu. Achter Gabri heb je Sno en om dan ook nog eens de Zeeuw te halen lijkt me een beetje teveel van het goede. En Delorge kan er ook nog spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Als we hem voor weinig kunnen oppikken lijkt me dat niet zo'n heel slecht idee toch? Wel iemand die ook nog in de verdediging kan spelen, mocht dat nodig zijn.
Of we kunnen gaan spelen met Gabri-De Zeeuw op het middenveld met Aissati ervoor en voor LCV positie met Lindgren en Vermealen.
die zou toch op zijn minst verhuurbaar moeten zijn zou je zeggen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef TheJanitor het volgende:
Delorge raken we zeker niet meer kwijt?
Omdat ik iemand anders laat halen? Hij is iemand met wie ik altijd naar Ajax ga. En we spreken af dat we om de week gaan halen dus 1x ik en de andere keer hij. Is dat zo raar?quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik vind eigenlijk dat jij geen kaart voor feyenoord uit mag hebben al weet je niet of iemand anders een kaart mag halen voor je, en je ook nog in je bed probeert te blijven liggen
daardoor heb ik nog steeds geen feyenoord uit meegemaakt in 3 jaar
Ja het komt heel lullig over, en misschien kan ik er wel niet tegen maar het is zo imo
Gastquote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat ik iemand anders laat halen? Hij is iemand met wie ik altijd naar Ajax ga. En we spreken af dat we om de week gaan halen dus 1x ik en de andere keer hij. Is dat zo raar?
Beetje jammer dat je je woordje al klaar had voordat je verder ging vragen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |