Ik ga heul niet naar de mert! Alhoewel... dan kan ik mooi meteen een visje meenemen voor bij het eten vanavond!quote:Op maandag 1 september 2008 12:21 schreef LastRequest het volgende:
Dus.. Mikkie en Yashi, jij vuile cheapass trekslet, hebben jullie je marktboodschappenlijstje al klaar?
volgens mij gewoon readersquote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef LastRequest het volgende:
Das raar Yasha.. bellen? Ik weet niet eens wat dictaten zijn
why slechte ervaring?quote:Op maandag 1 september 2008 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Bij die visboer kom ik dus echt he-le-maal nooit
Oeps sorry! Edit?quote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel knap LR dat je me Huppelkutje en Yasha noemt in twee posts vlak achter elkaar
Dat heb ik altijd met Mikkie, die wil ik int echt Mikkie noemen en hier jeweetwel
ja zeker ingelogd onder de verkeerde accountquote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel knap LR dat je me xxxx en Yasha noemt in twee posts vlak achter elkaar
Dat heb ik altijd met Mikkie, die wil ik int echt Mikkie noemen en hier jeweetwel
wat let jequote:
Het idee dat ik weet dat de visboer op de markt sowiesoquote:
Bij swarma gaat alles tegen betaling in natura, jeweets.quote:Op maandag 1 september 2008 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Mijn post en die van jou zijn te editten, met swarma valt vast ook iets te regelen
Oja, ik moet brood etenquote:Op maandag 1 september 2008 12:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar gaan je goede voornemens al
ik ook, had niet eens door dat ik t gequote hadquote:
Geloof me, het is vast niet zo nuttig.. Ik vul ook altijd gewoon in "irritant kind" of "loopt weer met kanker te schelden".quote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben best nieuwschierig naar mn notes
Ze bieden hier in de buurt cursussen aan voor vrouwen.. en ik wilde heel graag daar de cursus Nieuw-Grieks doen.. maar de lessen zijn op dinsdagochtend van 10:15 tot 11:45 ofzoietsquote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond die eerste cursus avond voor sportmassage.. swine en ik gaan gewoon ff kijken en als het leuk is gaan we t doen anders niet natuurlijk
niet meer stappen op de donderdag dusquote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef LastRequest het volgende:
Mijn rooster is trouwens aangepast geloof ik
Donderdags Arnhem, vrijdags Nijmegen.
Op zich wel leuk, dan kan ik ook nog eens bij m'n oude school op bezoek.
En ze hebben het ook wel weer zo fijn gedaan dat we in Arnhem pas om 11u ofzo beginnen en in Nijmegen om 8:45 (wel op vrijdag helaas)
verkapte-ik-ben-ook-een-nazi-mod-maar-dan-op-een-ander-forum-postquote:Op maandag 1 september 2008 12:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geloof me, het is vast niet zo nuttig.. Ik vul ook altijd gewoon in "irritant kind" of "loopt weer met kanker te schelden".
Niet of minder of toch wel.. hangt er vanaf hoe zwaar het vak vrijdagochtend isquote:Op maandag 1 september 2008 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet meer stappen op de donderdag dus
Probeer je alleen 4,50 te besparen voor niksquote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verkapte-ik-ben-ook-een-nazi-mod-maar-dan-op-een-ander-forum-post
ja want bij de cursus nieuw grieks zou ik geen mannen bij willen hebben.. of gaat t over griekse sexgebruiken ofzoquote:Op maandag 1 september 2008 12:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ze bieden hier in de buurt cursussen aan voor vrouwen.. en ik wilde heel graag daar de cursus Nieuw-Grieks doen.. maar de lessen zijn op dinsdagochtend van 10:15 tot 11:45 ofzoietsDuidelijk voor huisvrouwen.
quote:Op maandag 1 september 2008 12:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het is dat het over massages gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |