Ik ga heul niet naar de mert! Alhoewel... dan kan ik mooi meteen een visje meenemen voor bij het eten vanavond!quote:Op maandag 1 september 2008 12:21 schreef LastRequest het volgende:
Dus.. Mikkie en Yashi, jij vuile cheapass trekslet, hebben jullie je marktboodschappenlijstje al klaar?
volgens mij gewoon readersquote:Op maandag 1 september 2008 12:22 schreef LastRequest het volgende:
Das raar Yasha.. bellen? Ik weet niet eens wat dictaten zijn
why slechte ervaring?quote:Op maandag 1 september 2008 12:25 schreef Mikkie het volgende:
Bij die visboer kom ik dus echt he-le-maal nooit
Oeps sorry! Edit?quote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel knap LR dat je me Huppelkutje en Yasha noemt in twee posts vlak achter elkaar
Dat heb ik altijd met Mikkie, die wil ik int echt Mikkie noemen en hier jeweetwel
ja zeker ingelogd onder de verkeerde accountquote:Op maandag 1 september 2008 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel knap LR dat je me xxxx en Yasha noemt in twee posts vlak achter elkaar
Dat heb ik altijd met Mikkie, die wil ik int echt Mikkie noemen en hier jeweetwel
wat let jequote:
Het idee dat ik weet dat de visboer op de markt sowiesoquote:
Bij swarma gaat alles tegen betaling in natura, jeweets.quote:Op maandag 1 september 2008 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Mijn post en die van jou zijn te editten, met swarma valt vast ook iets te regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |