abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:27:38 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72307533
Het is logischer (en leuker) als geus alleen de eettentjes doet. Dat is zijn ding. Elk appartement voor jongeren zal wel smerig zijn. Dat met die rokende kok en dat vieze eten was leuk om te zien, ik als kijker vindt dat Geus de restaurants zou moeten doen en desnoods een Taste Police keurmerk ofzo.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 14:46:03 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_72309674
Ach het is wel een leuk programma, maar ik erger me wel aan dat Engels van Geus, dat is echt niet om aan te horen. En Alberto doet eigenlijk niet eens zo veel. Hij belt wel met de reisorganisatie, maar ik vind hem niet echt goed aandringen (zoals bijvoorbeeld Pieter Storms zou doen).

En mensen die voor 11.000 euro op vakantie gaan, daar snap ik echt geen bal van.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72310772
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Karina het volgende:
Ach het is wel een leuk programma, maar ik erger me wel aan dat Engels van Geus, dat is echt niet om aan te horen. En Alberto doet eigenlijk niet eens zo veel. Hij belt wel met de reisorganisatie, maar ik vind hem niet echt goed aandringen (zoals bijvoorbeeld Pieter Storms zou doen).
Daarom is het zo'n slecht programma. De mensen die in de 'problemen' komen zijn vrijwel zonder uitzondering te dom om überhaupt alleen over straat te mogen, waardoor alles een hoog had-je-dat-nou-zelf-niet-kunnen-bedenken-gehalte heeft. Alberto is een schreeuwlelijk die niet veel verder komt dan een beetje verongelijkt zeuren tegen een hostess of een verzekeringsmedewerker.

Het eerste item was wat dat betreft illustratief: een stel sufferds in een vies appartement die het nodig vinden dat Alberto ze komt helpen. Alberto mag dan de grote redder gaan spelen, maar al direct blijkt dat die mensen zelf niet eens op het idee gekomen zijn om de reisorganisatie hun klacht voor te leggen. Vervolgens blijkt dat de reisorganisatie ze zonder slag of stoot een ander appartement geeft. Dus dat was ook wel goedgekomen zonder dat onze held Alberto zich er tegenaan bemoeit had.

Kortom: stom item.
pi_72311389
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:22 schreef k_man het volgende:
Vervolgens blijkt dat de reisorganisatie ze zonder slag of stoot een ander appartement geeft.

Ja. Omdat er een camera op staat.

Weet je hoe vaak mensen wel geklaagd hebben (oa daar) en mensen pas iets gedaan kregen als alberto er bij kwam?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:46:59 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')