quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Karina het volgende:Ach het is wel een leuk programma, maar ik erger me wel aan dat Engels van Geus, dat is echt niet om aan te horen. En Alberto doet eigenlijk niet eens zo veel. Hij belt wel met de reisorganisatie, maar ik vind hem niet echt goed aandringen (zoals bijvoorbeeld Pieter Storms zou doen).
Daarom is het zo'n slecht programma. De mensen die in de 'problemen' komen zijn vrijwel zonder uitzondering te dom om überhaupt alleen over straat te mogen, waardoor alles een hoog had-je-dat-nou-zelf-niet-kunnen-bedenken-gehalte heeft. Alberto is een schreeuwlelijk die niet veel verder komt dan een beetje verongelijkt zeuren tegen een hostess of een verzekeringsmedewerker.
Het eerste item was wat dat betreft illustratief: een stel sufferds in een vies appartement die het nodig vinden dat Alberto ze komt helpen. Alberto mag dan de grote redder gaan spelen, maar al direct blijkt dat die mensen zelf niet eens op het idee gekomen zijn om de reisorganisatie hun klacht voor te leggen. Vervolgens blijkt dat de reisorganisatie ze zonder slag of stoot een ander appartement geeft. Dus dat was ook wel goedgekomen zonder dat onze held Alberto zich er tegenaan bemoeit had.
Kortom: stom item.