Zo zal het altijd gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Omdat er een camera op staat.
Weet je hoe vaak mensen wel geklaagd hebben (oa daar) en mensen pas iets gedaan kregen als alberto er bij kwam?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Daarom is het zo'n slecht programma. De mensen die in de 'problemen' komen zijn vrijwel zonder uitzondering te dom om überhaupt alleen over straat te mogen, waardoor alles een hoog had-je-dat-nou-zelf-niet-kunnen-bedenken-gehalte heeft. Alberto is een schreeuwlelijk die niet veel verder komt dan een beetje verongelijkt zeuren tegen een hostess of een verzekeringsmedewerker.
Het eerste item was wat dat betreft illustratief: een stel sufferds in een vies appartement die het nodig vinden dat Alberto ze komt helpen. Alberto mag dan de grote redder gaan spelen, maar al direct blijkt dat die mensen zelf niet eens op het idee gekomen zijn om de reisorganisatie hun klacht voor te leggen. Vervolgens blijkt dat de reisorganisatie ze zonder slag of stoot een ander appartement geeft. Dus dat was ook wel goedgekomen zonder dat onze held Alberto zich er tegenaan bemoeit had.
Kortom: stom item.
Nee, ik weet niet hoe vaak mensen geklaagd hebben, want in het programma krijgen we alleen mensen te zien die zelf niet op het idee komen om hun beklag te doen bij de reisorganisatie. Daarvoor hebben ze een tv-programma nodig. Als er andere mensen zijn, die al heel vaak geklaagd hebben en niks voor elkaar kregen, waarom worden die dan niet geholpen, in plaats van dit apatische stel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
Ja. Omdat er een camera op staat.
Weet je hoe vaak mensen wel geklaagd hebben (oa daar) en mensen pas iets gedaan kregen als alberto er bij kwam?
Nou, sommigen hebben dus wel geklaagd, en dan komt er niks uit. Maar zoals die 11k-familie die kwamen aan en toen was Alberto er al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik weet niet hoe vaak mensen geklaagd hebben, want in het programma krijgen we alleen mensen te zien die zelf niet op het idee komen om hun beklag te doen bij de reisorganisatie. Daarvoor hebben ze een tv-programma nodig. Als er andere mensen zijn, die al heel vaak geklaagd hebben en niks voor elkaar kregen, waarom worden die dan niet geholpen, in plaats van dit apatische stel?
Volgens mij wouden ze best eerder bij betalen als die auto dan op tijd gerepareerd kon worden, maar volgens mij had die garage toen al verteld dat ze die onderdelen nog niet in huis hadden en moesten ze ander vervoer krijgen, waar niet alle bagage in kon. Vervolgens zei dat interpolis dat die reparatie dus wel binnen een dag kon, maar goed, we weten hoe dat af liepquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De case rond de Marokkaanse familie snapte ik niet helemaal. het gezin wilde niet bijbetalen en daarom gebeurde er niks en toen ze wel wilden bijbetalen gebeurde er pas wat toch?
sbs gemist?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de uitzending nog ergens terug te zien?
Zo boeiend was het weer niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de uitzending nog ergens terug te zien?
Afgezet worden in een hotelkamer van 11k. Ja dat is er ook wel om vragen. Waarom je met een autistische zoon naar een hotel gaat is me ook een raadsel, een leuk vakantiehuisje lijkt me wat beter voor zon kind.quote:
Ze zaten ook op een zinkend schipquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Afgezet worden in een hotelkamer van 11k. Ja dat is er ook wel om vragen. Waarom je met een autistische zoon naar een hotel gaat is me ook een raadsel, een leuk vakantiehuisje lijkt me wat beter voor zon kind.
Dat vroeg ik me ook al af. Kind kan er niet tegen als ie niet precies weet wat ie de volgende dag gaat doen (strand of zwembad) en je kan er gewoon niet vanuit gaan dat je dat wel weer als je naar zo'n hotel gaat. En mocht dat kind dan nog moeilijk gaan doen, zadel je daar de rest van de gasten mee op die ook allemaal 11k hebben betaald voor 15 dagen vakantie. Lekker hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom je met een autistische zoon naar een hotel gaat is me ook een raadsel, een leuk vakantiehuisje lijkt me wat beter voor zon kind.
Zo kwam het over ja. Ze kwamen 3 uur snachts aan en toen was Alberto er al met zn camera. En zonder problemen werden ze omgeboekt. Die suite kregen ze vast omdat de camera erbij was maar sowieso, ze hadden best eerst de volgende ochtend naar de receptie kunnen gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:29 schreef ivetje het volgende:
Want als ik het zo hoorde, waren ze zelf nog niet eens gaan klagen bij het hotel, maar meteen naar Alberto gestapt.
Dat dacht ik dus ook idd. Want zo breng je het hotel natuurlijk wel een beetje in diskrediet, terwijl dat naar mijn idee totaal nergens op slaat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zo kwam het over ja. Ze kwamen 3 uur snachts aan en toen was Alberto er al met zn camera. En zonder problemen werden ze omgeboekt. Die suite kregen ze vast omdat de camera erbij was maar sowieso, ze hadden best eerst de volgende ochtend naar de receptie kunnen gaan.
Omdat we mensen helpen die er op dat moment zaten en die onze hulp (dus terecht) vroegen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik weet niet hoe vaak mensen geklaagd hebben, want in het programma krijgen we alleen mensen te zien die zelf niet op het idee komen om hun beklag te doen bij de reisorganisatie. Daarvoor hebben ze een tv-programma nodig. Als er andere mensen zijn, die al heel vaak geklaagd hebben en niks voor elkaar kregen, waarom worden die dan niet geholpen, in plaats van dit apatische stel?
Er zit nog een hoop meer achter, maar ik ga hier niet alle achter de schermen dingen bespreken. Maar ga er maar vanuit dat er wel goede redenen waren om daar te helpen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook idd. Want zo breng je het hotel natuurlijk wel een beetje in diskrediet, terwijl dat naar mijn idee totaal nergens op slaat.
Als die mensen niet eerst bij de reisorganisatie zelf geklaagd hebben, vragen ze niet terecht om hulp.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:26 schreef Ripley het volgende:
Omdat we mensen helpen die er op dat moment zaten en die onze hulp (dus terecht) vroegen.
Ga toch gauw weg. Ja hoor er waren 'goede redenen', maar die vertellen we lekker niet in het programma, want da's geheim.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Er zit nog een hoop meer achter, maar ik ga hier niet alle achter de schermen dingen bespreken. Maar ga er maar vanuit dat er wel goede redenen waren om daar te helpen.
De reisorganisatie is zich bewust van de toestand van dat hotel en dat elke klant er niet tevreden is. Die mensen horen daar sowieso niet geplaatst te wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef k_man het volgende:
[..]
Als die mensen niet eerst bij de reisorganisatie zelf geklaagd hebben, vragen ze niet terecht om hulp.
Ze worden daar niet 'geplaatst', ze boeken dat zelf. Ze kiezen zelf dat hotel uit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
De reisorganisatie is zich bewust van de toestand van dat hotel en dat elke klant er niet tevreden is. Die mensen horen daar sowieso niet geplaatst te worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |